بازی

چگونه حافظه یخ زده زین را در عشق و فضای عمیق به دست آوریم

لینک های سریع

ما مدت ها منتظر به روز رسانی جدید برای خط داستانی اصلی بودیم عشق و فضای عمیق و با فرا رسیدن رویداد Chansia Journey، ما فقط همین را داریم. Chansia Journey شش مرحله تحقیقاتی جدید را معرفی می کند که با بروزرسانی همزمان داستان مرتبط است. هر روز، شما قادر خواهید بود یک رویداد تحقیقاتی را تکمیل کنید.



این رویداد به مدت ده روز اجرا می شود، اما می توانید آن را در شش روز کامل کنید. پس از بررسی هر شش مکان تحقیق، حافظه پنج ستاره رایگان و نسخه محدود Zayne، Frozen Nightfall را به دست خواهید آورد. این خاطره پس از رویداد باز نخواهد گشت، بنابراین فراموش نکنید که هر روز وارد سیستم شوید و تحقیقات خود را تکمیل کنید!

رویداد Chansia Journey از
30 سپتامبر تا 10 اکتبر.


نحوه تکمیل رویداد سفر Chansia

Chansia Journey یک رویداد ده روزه در حال اجرا از 30 سپتامبر تا 10 اکتبر و جوایز خاطره پنج ستاره زین، فروزن نایت فال.


این رویداد شامل شش مرحله تحقیق روزانه. هر روز به شما داده می شود یک فرصت تحقیق روزانه برای استفاده. برای تکمیل رویداد کامل، باید با موفقیت تمام شش بررسی را کامل کنید.

پس از تکمیل بررسی ششم، درآمد کسب خواهید کرد زین: شب یخ ​​زده به عنوان پاداش

در حالی که مسیر تحقیق از ساختار خطی پیروی می کند، شما نیازی ندارید بررسی ها را کامل کنید به ترتیب. شما می توانید هر تحقیقی را برای تکمیل آن روز انتخاب کنید، اما می توانید فقط از یک تلاش تحقیق استفاده کنید در یک زمان

تلاش ها روز بعد ریست کنید در بازنشانی سرور روزانه

اگر روز تحقیق را از دست دادید، می توانید خرید تلاش های تحقیقاتی اضافی.

حتی اگر این رویداد ده روز طول بکشد، می توانید آن را در شش روز کامل کنید.

Frozen Nightfall یک
حافظه محدود رایگان
که برنمی گردد مگر اینکه در نهایت به استخر دائمی اضافه شود یا در یک رویداد تکراری ظاهر شود. از آنجایی که این رویداد فقط نیاز به ورود سریع به سیستم دارد، این یک است
حافظه کم تلاش و آسان
. از دست نده!


هر تحقیق روزانه یک بریده داستان کوتاه از زمان خود با زین در سفر به شهر چانسیا.

رویدادهای همزمان

در همان زمان همانطور که Chansia Journey در حال اجرا است، می توانید رویدادهای Mountain Journey و Wander in Wonder را نیز بازی کنید. هر سه رویداد پایان می یابد در عرض چند روز از یکدیگر

در طول به روز رسانی Chansia Journey، خط داستانی جدید زین شاخه به تب اصلی داستان اضافه شد. بخشی از شاخه جدید رویداد داستان اصلی است، خارهای زیر ماه.

Thorns Under The Moon فصل اصلی داستان است که رفتاری شبیه به حافظه اسطوره ای دارد.

خاطره شب یخ ​​زده زین ارتباط نزدیکی با Thorns Under The Moon دارد، بنابراین ما به شدت توصیه می کنیم برای به دست آوردن آن تلاش روزانه انجام دهید!


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا