بازی

بهترین زوج های عاشق، Ghostie

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

Love, Ghostie یک بازی مستقل است که در آن ارواح در یک عمارت خالی از سکنه درگیر یک خواستگاری سالم هستند.
زوج های منحصر به فرد مانند اسکای / فلیکس و وبلز / نوآر عشق را از طریق علایق و رشد مشترک پیدا می کنند.
داستان‌هایی مانند کالاثیا/شامل و وبلز/جرارد نشان می‌دهند که متضادها می‌توانند جذب شوند و به ارتباطات واقعی منجر شوند.

از زمان طلوع زمان بشریت یک سوال در ذهن داشته است: پس از مرگ چه اتفاقی می افتد؟ وقتی می میریم کجا بریم؟ Love, Ghostie یک بازی مستقل است که پاسخی برای این سوال جدی دارد: ما تبدیل به ارواح می‌شویم، به یک عمارت خالی از سکنه نقل مکان می‌کنیم و شروع به خواستگاری می‌کنیم. بدیهی است.

مرتبط 22 بهترین بازی موبایل برای کمک به شما در آرامش اگر به دنبال این هستید که گوشی خود را در میان شلوغی های زندگی کم کنید، پس این بازی ها ضروری هستند.
Love, Ghostie یک بازی کوچک مفید است که با داستان های عاشقانه حتی مفیدتر نیز پر شده است. هر یک از شخصیت های بازی را می توان با شخصیت دیگری مطابقت داد که منجر به بیش از 50 زوج منحصر به فرد می شود. همه آنها زیبا هستند، اما برخی از آنها کمی زیباتر از دیگران هستند. اینها بهترین زوج های Love, Ghostie هستند.

10 آسمان/فلیکس
انجام هیچ کاری با هم

اسکای و فلیکس خیلی شبیه هم هستند. آن‌ها آدم‌های آرام و آرامی هستند که در خانه خود را حفظ می‌کنند. هر دو تنهایی و پیتزا را دوست دارند. اگر تا به حال چنین چیزی را شنیده باشیم، این مبنایی برای یک رابطه است.

رابطه آنها به همان اندازه آرام و آرام است. آنها با هم بازی می کنند و از بودن در جمع دیگران لذت می برند. اگر با هم باشند، می توانند خوش بگذرانند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند مقداری تنقلات و یک پتو است و عاشق هم هستند (همچنین، این موضوع بی ربط است اما در داستان اولین/فلیکس، فلیکس می گوید که توسط خرس های قطبی بزرگ شده است؟ به نظر می رسد که او هرگز این را به اسکای نمی گوید، اما مطمئناً اینطور است. یک واقعیت در مورد فلیکس.)

9 لرزش/نوآر
Wobbles است افتادن در عشق

این زوج ثابت می کند مخالفان جذب می شوند. نوآر دقیقاً همان کسی است که شما تصور می کنید در یک خانه جن زده زندگی می کند. او به معنای واقعی کلمه یک گوسفند سیاه است که به مد و همه چیز علاقه دارد. Wobbles یک پنگوئن شایان ستایش است که زیاد زمین می خورد. چه وجه مشترکی با هم دارند؟

همانطور که معلوم است بسیار زیاد است. Wobbles علاقه زیادی به Noir دارد و این احساس متقابل است. داستان آنها از آنجا شروع می شود که آنها قبلاً یکدیگر را له می کنند و نوآر فقط منتظر است تا وابلز احساسات خود را بپذیرد. Wobbles در طول خط داستانی آنها این اعتماد به نفس را به دست می آورد تا آنچه را که نوآر قبلاً می داند، بپذیرد و نوآر او را به خاطر آن دوست دارد.

8 آسمان/شامل
به معنای واقعی کلمه حمل و نقل

زندگی در یک عمارت خالی از سکنه می تواند سخت باشد، به خصوص در مورد تحویل گرفتن. Chamel، آفتاب‌پرست به‌شدت خجالتی، این را به خوبی می‌داند. آسمان، خرس قطبی آرام، هر زمان که تحویل می شود، مدام در را نادیده می گیرد. آیا این دو هرگز می توانند با هم کار کنند؟

مرتبط دهکده تنهایی: 10 جزئیات مفید در مورد شهر دهکده تنها یکی از سالم ترین شهرهای اطراف است.
داستان Sky and Chamel حول محور ساکت بودن هر دوی آنهاست. چامل یاد می گیرد آنچه را که آنها نیاز دارند از اسکای بخواهد و اسکای یاد می گیرد که به آنچه به او گفته می شود توجه کند. همانطور که مشخص است، Sky همچنین از صحبت با افراد تحویل دهنده متنفر است و منتظر بسته است. آنها موافقت می کنند که برای رویارویی با دشمن متقابل خود متحد شوند: اضطراب اجتماعی.

در پایان جستجوی بسته آنها، این دو به هم نزدیک شدند و رابطه ای مبتنی بر ارتباط و اعتماد را شروع کردند. چه تحویل عالی!

7 آپولو/جرارد
دوست داشتن چیزها با هم در حالی که دوست داشتن با هم بودن

جرارد کمی زرافه عبوس است. او موسیقی ایمو، برنامه های تلویزیونی خاص، و انتقادهای تند را دوست دارد. از سوی دیگر، آپولو توپی از آفتاب است. او یک ببر بداخلاق است که به همان اندازه که دوست دارد در یک کار خوب شرکت کند، عاشق یادگیری است. این تقریباً متفاوت است، درست است؟

همانطور که مشخص است، تفاوت های آنها شباهت های آنها را برجسته می کند: آپولو و جرارد هر دو عاشق انیمیشن هستند. در حالی که جرارد به نمایش های هنری و خاص علاقه دارد، آپولو در همه چیز است. آپولو در طول قوس آنها به جرارد نشان می دهد که اشکالی ندارد که چیزی را دوست داشته باشیم فقط چیزی را دوست داشته باشیم. آنها به خاطر لذتی گناهکار به هم می پیوندند و داستان آنها با تماشای برنامه مورد علاقه خود با هم به پایان می رسد. چه تاریخی بهتر از این می تواند وجود داشته باشد؟

6 BEEP0/Apollo
بهترین دوست جهان (مهم نیست چه باشد)

BEEP0 در نوع خود بی نظیر است. این ربات کوچک شایان ستایش در جستجوی زندگی و همه چیزهایی است که با آن مرتبط است – از جمله عشق. آپولو، البته، یک برانیاک است که می تواند هر چیزی را که نیاز دارد بلند کند – از جمله یک عیار فلزی خاص.

آپولو و BEEP0 هر دو شخصیت هایی هستند که می خواهند بهترین خودشان باشند. آنها آن را با هم پیدا می کنند، اما نه بدون برخی از دست اندازها در جاده. معلوم شد که BEEP0 بهترین دوست بودن یک نفر را به معنای واقعی کلمه مبارزه با سایر دوستانش برای برنده شدن تفسیر می کند.

آپولو باید همه چیز را صاف کند، اما BEEP0 هرگز جاه طلبی خود را برای تبدیل شدن به بهترین دوست آپولو از دست نمی دهد. اما آنها فقط این انرژی را به سمت بهترین شریکی که می توانند باشند هدایت می کنند. آنها حتی لیوان های جشن می گیرند.

5 اولین/امی
صبر کن، اولین انسان بود؟

امی و اولین یک زوج بامزه هستند. آمی یک مخترع خودکفا است و اولین یک شاهزاده خراب. آنها آنقدر متضاد هستند که جذب می کنند. اما این رفتار او نیست که امی را در ابتدا به سمت اولین می کشاند. این افسانه‌ای است که او در میانه مکالمه او می‌گوید: ظاهراً اولین زمانی انسان بوده است.

مرتبط 8 بهترین رمان بصری دنج رمان های بصری دنج برای یک شب آرام روی مبل ایده آل هستند. در اینجا، می توانید برخی از بهترین رمان های بصری دنج را در آنجا بررسی کنید.
اولین قبل از اینکه در بدن قورباغه قرار بگیرد یک شاهزاده انسان بود. این به صراحت بیان نشده است، اما استعاره ای از ناتوانی در پس زمینه اولین وجود دارد. او می‌گوید که زمان زیادی را صرف تلاش برای حل مشکل او کرده است، و از اینکه اجازه داده این مدت طولانی بر زندگی‌اش حکومت کند، ناراحت است. حالا او فقط سعی می کند بهترین زندگی اش را همانطور که هست داشته باشد.

امی، همانطور که با مینا دیده می شود، کمی تثبیت کننده است. او باید یاد بگیرد که همه چیز را همانطور که هستند بپذیرد و این را با اولین یاد می گیرد. او را مجذوب خود می کند، اما او نیز او را همانطور که می خواهد باشد، می پذیرد. این عشق است.

4 BEEP0/Calathea
عشق با ریشه

BEEP0 و Calathea فقط با هم می روند. آنها «غیر انسان‌ترین» این بازیگران هستند، با Calathea موجودی گیاهی و BEEP0 BEEP0. اما طبیعت و فناوری می توانند در هماهنگی زندگی کنند و داستان عشق BEEP0 و کالاثیا این را ثابت می کند.

این داستان دارای برخی سوء تفاهمات معمولی است. BEEP0 یک رطوبت ساز را در اتاق Calathea تا 97٪ تبدیل می کند و تقریباً خانه را خراب می کند. شما می دانید. مشکلات آشنایی معمولی اما هنگامی که BEEP0 گوش دادن را یاد می گیرد، عشق واقعی بین آنها شکوفا می شود.

داستان آنها با یادگیری BEEP0 به پایان می رسد که مراقبت از خود و شخصی سازی چیست، و Calathea او را با گل های براق تزئین می کند. BEEP0 به معنای واقعی کلمه از طریق عشق به Calathea به یک موجود گیاهی تبدیل می شود. اوه

3 مینا/امی
Smol Girls، عشق بزرگ

مینا کالیکو ممکن است کوچک باشد، اما شخصیت بزرگی دارد. او صریح است و نمی ترسد نظرش را بگوید. آمی همستر به اندازه مینا جسور است. آمی مخترعی است که اجازه نمی دهد جثه کوچکش او را پایین نگه دارد. هنگامی که آنها ملاقات می کنند، این دختران خودخوانده 'smol' ارتباطی فوری برقرار می کنند.

اگرچه همه چیز آسان نیست. آمی با ارائه کفش های فنر به مینا آزرده خاطر می کند و مینا نسبت به آنچه که آمی به عنوان تلاش آمی برای تعمیر او می بیند بسیار شدید واکنش نشان می دهد. صحنه آرایش آنها باعث می شود که هر دو تصمیم بگیرند که بهتر گوش کنند و ارتباط برقرار کنند. در پایان هر دو روی درختی استراحت می‌کنند، بعد از اینکه مینا با کفش‌های بهاری در آنجا گیر کرده است.

2 وبلز/جرارد
گنج واقعی عشق است

وابلز و جرارد یکی دیگر از آن زوج هایی هستند که به نظر نمی رسد با هم کنار بیایند. جرارد یک زرافه ایمو emo است و Wobbles یک پنگوئن شیرین مضطرب است. اما عشق را می توان در عجیب ترین مکان ها پیدا کرد و به نظر می رسد که Wobbles چیزی برای جرارد دارد.

Wobbles اولین حرکت را در رابطه آنها انجام می دهد. او برای بازی جرارد یک شکار گنج راه اندازی می کند، اما در فرم معمولی Wobbles سرنخ هایی به او نمی دهد. اما معلوم می شود که جرارد غمگین Wobbles شاد را به خوبی می شناسد. او تمام گنجینه های گمشده را بدون شکست پیدا می کند، و آنها تاریخ تعیین می کنند تا گنج یابی خود را انجام دهند.

این بار Wobbles است که جستجو می کند و جرارد در هر مرحله در کنار او خواهد بود. شاید عشق گنج واقعی بود که در این راه پیدا کردند.

1 کالاثیا/شامل
کاشت بذر عشق

داستان عشق کالاثیا و چامل به تمام جنبه‌هایی که هر طرفدار عاشقانه‌ای که به خود احترام می‌گذارد می‌رسد: روابط جعلی، احساسات رو به رشد، ژاکت‌های احمقانه. کالاته و چامل همه چیز را دارند. معلوم می شود که کالاته آ کمی مادر بیش از حد درگیر است. او مدام اسامی و شماره جوانان واجد شرایط را برای کالاثیا می فرستد و کالاثیا از آن بدش می آید.

کالاثیا برای اینکه مادرشان را از سرشان بیرون کند، به او و چامل پیشنهاد می‌کند که رابطه‌ای جعلی داشته باشند. از این گذشته، Chamel بسیار قابل احترام است. اما وقتی شروع به جعل می کنند، متوجه می شوند که اشتراکات زیادی دارند. در پایان داستان آنها آنها با هم هستند برای عکس های واقعی … و ساختگی تعطیلات برای مادر Calathea. زوجی که با هم نقشه می کشند با هم می مانند.

بعدی Pine Hearts یک ماجراجویی دنج واقعا در دسترس برای همه است Pine Hearts مطمئناً قلب شما را تسخیر می کند.

خوراکی های کلیدی

  • Love, Ghostie یک بازی مستقل است که در آن ارواح در یک عمارت خالی از سکنه درگیر یک خواستگاری سالم هستند.
  • زوج های منحصر به فرد مانند اسکای / فلیکس و وبلز / نوآر عشق را از طریق علایق و رشد مشترک پیدا می کنند.
  • داستان‌هایی مانند کالاثیا/شامل و وبلز/جرارد نشان می‌دهند که متضادها می‌توانند جذب شوند و به ارتباطات واقعی منجر شوند.



از زمان طلوع زمان بشریت یک سوال در ذهن داشته است: پس از مرگ چه اتفاقی می افتد؟ وقتی می میریم کجا بریم؟ Love, Ghostie یک بازی مستقل است که پاسخی برای این سوال جدی دارد: ما تبدیل به ارواح می‌شویم، به یک عمارت خالی از سکنه نقل مکان می‌کنیم و شروع به خواستگاری می‌کنیم. بدیهی است.

مرتبط

22 بهترین بازی موبایل برای کمک به شما در آرامش

اگر به دنبال این هستید که گوشی خود را در میان شلوغی های زندگی کم کنید، پس این بازی ها ضروری هستند.

Love, Ghostie یک بازی کوچک مفید است که با داستان های عاشقانه حتی مفیدتر نیز پر شده است. هر یک از شخصیت های بازی را می توان با شخصیت دیگری مطابقت داد که منجر به بیش از 50 زوج منحصر به فرد می شود. همه آنها زیبا هستند، اما برخی از آنها کمی زیباتر از دیگران هستند. اینها بهترین زوج های Love, Ghostie هستند.


10 آسمان/فلیکس

انجام هیچ کاری با هم


اسکای و فلیکس خیلی شبیه هم هستند. آن‌ها آدم‌های آرام و آرامی هستند که در خانه خود را حفظ می‌کنند. هر دو تنهایی و پیتزا را دوست دارند. اگر تا به حال چنین چیزی را شنیده باشیم، این مبنایی برای یک رابطه است.

رابطه آنها به همان اندازه آرام و آرام است. آنها با هم بازی می کنند و از بودن در جمع دیگران لذت می برند. اگر با هم باشند، می توانند خوش بگذرانند. تنها چیزی که آنها نیاز دارند مقداری تنقلات و یک پتو است و عاشق هم هستند (همچنین، این موضوع بی ربط است اما در داستان اولین/فلیکس، فلیکس می گوید که توسط خرس های قطبی بزرگ شده است؟ به نظر می رسد که او هرگز این را به اسکای نمی گوید، اما مطمئناً اینطور است. یک واقعیت در مورد فلیکس.)

9 لرزش/نوآر

Wobbles است افتادن در عشق


این زوج ثابت می کند مخالفان جذب می شوند. نوآر دقیقاً همان کسی است که شما تصور می کنید در یک خانه جن زده زندگی می کند. او به معنای واقعی کلمه یک گوسفند سیاه است که به مد و همه چیز علاقه دارد. Wobbles یک پنگوئن شایان ستایش است که زیاد زمین می خورد. چه وجه مشترکی با هم دارند؟

همانطور که معلوم است بسیار زیاد است. Wobbles علاقه زیادی به Noir دارد و این احساس متقابل است. داستان آنها از آنجا شروع می شود که آنها قبلاً یکدیگر را له می کنند و نوآر فقط منتظر است تا وابلز احساسات خود را بپذیرد. Wobbles در طول خط داستانی آنها این اعتماد به نفس را به دست می آورد تا آنچه را که نوآر قبلاً می داند، بپذیرد و نوآر او را به خاطر آن دوست دارد.

8 آسمان/شامل

به معنای واقعی کلمه حمل و نقل

زندگی در یک عمارت خالی از سکنه می تواند سخت باشد، به خصوص در مورد تحویل گرفتن. Chamel، آفتاب‌پرست به‌شدت خجالتی، این را به خوبی می‌داند. آسمان، خرس قطبی آرام، هر زمان که تحویل می شود، مدام در را نادیده می گیرد. آیا این دو هرگز می توانند با هم کار کنند؟


مرتبط

دهکده تنهایی: 10 جزئیات مفید در مورد شهر

دهکده تنها یکی از سالم ترین شهرهای اطراف است.

داستان Sky and Chamel حول محور ساکت بودن هر دوی آنهاست. چامل یاد می گیرد آنچه را که آنها نیاز دارند از اسکای بخواهد و اسکای یاد می گیرد که به آنچه به او گفته می شود توجه کند. همانطور که مشخص است، Sky همچنین از صحبت با افراد تحویل دهنده متنفر است و منتظر بسته است. آنها موافقت می کنند که برای رویارویی با دشمن متقابل خود متحد شوند: اضطراب اجتماعی.

در پایان جستجوی بسته آنها، این دو به هم نزدیک شدند و رابطه ای مبتنی بر ارتباط و اعتماد را شروع کردند. چه تحویل عالی!

7 آپولو/جرارد

دوست داشتن چیزها با هم در حالی که دوست داشتن با هم بودن

جرارد کمی زرافه عبوس است. او موسیقی ایمو، برنامه های تلویزیونی خاص، و انتقادهای تند را دوست دارد. از سوی دیگر، آپولو توپی از آفتاب است. او یک ببر بداخلاق است که به همان اندازه که دوست دارد در یک کار خوب شرکت کند، عاشق یادگیری است. این تقریباً متفاوت است، درست است؟


همانطور که مشخص است، تفاوت های آنها شباهت های آنها را برجسته می کند: آپولو و جرارد هر دو عاشق انیمیشن هستند. در حالی که جرارد به نمایش های هنری و خاص علاقه دارد، آپولو در همه چیز است. آپولو در طول قوس آنها به جرارد نشان می دهد که اشکالی ندارد که چیزی را دوست داشته باشیم فقط چیزی را دوست داشته باشیم. آنها به خاطر لذتی گناهکار به هم می پیوندند و داستان آنها با تماشای برنامه مورد علاقه خود با هم به پایان می رسد. چه تاریخی بهتر از این می تواند وجود داشته باشد؟

6 BEEP0/Apollo

بهترین دوست جهان (مهم نیست چه باشد)

BEEP0 در نوع خود بی نظیر است. این ربات کوچک شایان ستایش در جستجوی زندگی و همه چیزهایی است که با آن مرتبط است – از جمله عشق. آپولو، البته، یک برانیاک است که می تواند هر چیزی را که نیاز دارد بلند کند – از جمله یک عیار فلزی خاص.


آپولو و BEEP0 هر دو شخصیت هایی هستند که می خواهند بهترین خودشان باشند. آنها آن را با هم پیدا می کنند، اما نه بدون برخی از دست اندازها در جاده. معلوم شد که BEEP0 بهترین دوست بودن یک نفر را به معنای واقعی کلمه مبارزه با سایر دوستانش برای برنده شدن تفسیر می کند.

آپولو باید همه چیز را صاف کند، اما BEEP0 هرگز جاه طلبی خود را برای تبدیل شدن به بهترین دوست آپولو از دست نمی دهد. اما آنها فقط این انرژی را به سمت بهترین شریکی که می توانند باشند هدایت می کنند. آنها حتی لیوان های جشن می گیرند.

5 اولین/امی

صبر کن، اولین انسان بود؟

امی و اولین یک زوج بامزه هستند. آمی یک مخترع خودکفا است و اولین یک شاهزاده خراب. آنها آنقدر متضاد هستند که جذب می کنند. اما این رفتار او نیست که امی را در ابتدا به سمت اولین می کشاند. این افسانه‌ای است که او در میانه مکالمه او می‌گوید: ظاهراً اولین زمانی انسان بوده است.


مرتبط

8 بهترین رمان بصری دنج

رمان های بصری دنج برای یک شب آرام روی مبل ایده آل هستند. در اینجا، می توانید برخی از بهترین رمان های بصری دنج را در آنجا بررسی کنید.

اولین قبل از اینکه در بدن قورباغه قرار بگیرد یک شاهزاده انسان بود. این به صراحت بیان نشده است، اما استعاره ای از ناتوانی در پس زمینه اولین وجود دارد. او می‌گوید که زمان زیادی را صرف تلاش برای حل مشکل او کرده است، و از اینکه اجازه داده این مدت طولانی بر زندگی‌اش حکومت کند، ناراحت است. حالا او فقط سعی می کند بهترین زندگی اش را همانطور که هست داشته باشد.

امی، همانطور که با مینا دیده می شود، کمی تثبیت کننده است. او باید یاد بگیرد که همه چیز را همانطور که هستند بپذیرد و این را با اولین یاد می گیرد. او را مجذوب خود می کند، اما او نیز او را همانطور که می خواهد باشد، می پذیرد. این عشق است.

4 BEEP0/Calathea

عشق با ریشه


BEEP0 و Calathea فقط با هم می روند. آنها «غیر انسان‌ترین» این بازیگران هستند، با Calathea موجودی گیاهی و BEEP0 BEEP0. اما طبیعت و فناوری می توانند در هماهنگی زندگی کنند و داستان عشق BEEP0 و کالاثیا این را ثابت می کند.

این داستان دارای برخی سوء تفاهمات معمولی است. BEEP0 یک رطوبت ساز را در اتاق Calathea تا 97٪ تبدیل می کند و تقریباً خانه را خراب می کند. شما می دانید. مشکلات آشنایی معمولی اما هنگامی که BEEP0 گوش دادن را یاد می گیرد، عشق واقعی بین آنها شکوفا می شود.

داستان آنها با یادگیری BEEP0 به پایان می رسد که مراقبت از خود و شخصی سازی چیست، و Calathea او را با گل های براق تزئین می کند. BEEP0 به معنای واقعی کلمه از طریق عشق به Calathea به یک موجود گیاهی تبدیل می شود. اوه

3 مینا/امی

Smol Girls، عشق بزرگ


مینا کالیکو ممکن است کوچک باشد، اما شخصیت بزرگی دارد. او صریح است و نمی ترسد نظرش را بگوید. آمی همستر به اندازه مینا جسور است. آمی مخترعی است که اجازه نمی دهد جثه کوچکش او را پایین نگه دارد. هنگامی که آنها ملاقات می کنند، این دختران خودخوانده 'smol' ارتباطی فوری برقرار می کنند.

اگرچه همه چیز آسان نیست. آمی با ارائه کفش های فنر به مینا آزرده خاطر می کند و مینا نسبت به آنچه که آمی به عنوان تلاش آمی برای تعمیر او می بیند بسیار شدید واکنش نشان می دهد. صحنه آرایش آنها باعث می شود که هر دو تصمیم بگیرند که بهتر گوش کنند و ارتباط برقرار کنند. در پایان هر دو روی درختی استراحت می‌کنند، بعد از اینکه مینا با کفش‌های بهاری در آنجا گیر کرده است.

2 وبلز/جرارد

گنج واقعی عشق است


وابلز و جرارد یکی دیگر از آن زوج هایی هستند که به نظر نمی رسد با هم کنار بیایند. جرارد یک زرافه ایمو emo است و Wobbles یک پنگوئن شیرین مضطرب است. اما عشق را می توان در عجیب ترین مکان ها پیدا کرد و به نظر می رسد که Wobbles چیزی برای جرارد دارد.

Wobbles اولین حرکت را در رابطه آنها انجام می دهد. او برای بازی جرارد یک شکار گنج راه اندازی می کند، اما در فرم معمولی Wobbles سرنخ هایی به او نمی دهد. اما معلوم می شود که جرارد غمگین Wobbles شاد را به خوبی می شناسد. او تمام گنجینه های گمشده را بدون شکست پیدا می کند، و آنها تاریخ تعیین می کنند تا گنج یابی خود را انجام دهند.

این بار Wobbles است که جستجو می کند و جرارد در هر مرحله در کنار او خواهد بود. شاید عشق گنج واقعی بود که در این راه پیدا کردند.

1 کالاثیا/شامل

کاشت بذر عشق


داستان عشق کالاثیا و چامل به تمام جنبه‌هایی که هر طرفدار عاشقانه‌ای که به خود احترام می‌گذارد می‌رسد: روابط جعلی، احساسات رو به رشد، ژاکت‌های احمقانه. کالاته و چامل همه چیز را دارند. معلوم می شود که کالاته آ کمی مادر بیش از حد درگیر است. او مدام اسامی و شماره جوانان واجد شرایط را برای کالاثیا می فرستد و کالاثیا از آن بدش می آید.

کالاثیا برای اینکه مادرشان را از سرشان بیرون کند، به او و چامل پیشنهاد می‌کند که رابطه‌ای جعلی داشته باشند. از این گذشته، Chamel بسیار قابل احترام است. اما وقتی شروع به جعل می کنند، متوجه می شوند که اشتراکات زیادی دارند. در پایان داستان آنها آنها با هم هستند برای عکس های واقعی … و ساختگی تعطیلات برای مادر Calathea. زوجی که با هم نقشه می کشند با هم می مانند.

بعدی

Pine Hearts یک ماجراجویی دنج واقعا در دسترس برای همه است

Pine Hearts مطمئناً قلب شما را تسخیر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا