بازی

بهترین Commander Precons برای MTG

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

عرشه‌های Commander از پیش ساخته شده گزینه‌های مناسبی را برای سفارشی‌سازی و ارتقاء متناسب با ترجیحات بازیکن، از جمله نقاط قوت مختلف، ارائه می‌دهند.
دک‌های قدرتمند جدید مانند Eldrazi Incursion و Peace Offering استراتژی‌های منحصربه‌فردی را به ارمغان می‌آورند و به تجربه‌های گیم‌پلی عمق می‌بخشند.
دک‌های منحصربه‌فردی مانند Mutant Menace و Timey-Wimey سبک‌های بازی همه‌کاره را با مکانیک‌های خلاقانه برای تجربه بازی پویا ارائه می‌دهند.

در حالی که ساخت عرشه‌های جدید و منحصربه‌فرد یکی از عناصر کلیدی Magic: The Gathering است، برخی از محبوب‌ترین محصولات منتشر شده توسط Wizards of the Coast، عرشه‌های فرماندهی از پیش ساخته شده‌اند. این Commander Precons می‌توانند بلافاصله در خارج از جعبه کاملاً قابل اجرا باشند، و در عین حال فضایی را برای بازیکنان فراهم می‌کنند تا دک خود را مطابق میل خود سفارشی یا ارتقا دهند.

این عرشه ها همچنین به عنوان مکانی برای جادوگران برای چاپ مجدد بدون دردسر زیاد عمل می کنند. اگرچه مقدمات به عنوان محل شروعی برای افراد تازه وارد به Commander شناخته می شوند، اما آنها در طول سال ها از نظر قدرت و انسجام بسیار متفاوت بوده اند. اگر به دنبال مکانی عالی برای نفوذ به MTG هستید، بهترین Commander Precons همان جایی است که در آن قرار دارد.

به روز شده در 19 مارس 2024 توسط رایان هی: حتی عرشه های قدرتمندتر از پیش ساخته شده به صفوف دک های غیرطبیعی قدرتمند پیوسته اند، این بار یکی از مدرن Horizons 3 و دیگری از Bloomburrow. قدرت محض پشت عرشه Eldrazi Incursion می‌تواند موقعیت‌های فوق‌العاده قدرتمند و گیج‌کننده‌ای را بین تمام محرک‌های موجود ایجاد کند. در همین حال، لیست آغوش گروهی پیشنهاد صلح به شما روشی کاملاً متفاوت برای رقابت در یک مسابقه می دهد، در حالی که مطمئن شوید همیشه در صدر هستید.

22 ازدحام ظالم
بلای ستاره ها

Tyranid Swarm یک عرشه تمور (آبی، سبز و قرمز) متمرکز بر موجودات است که مبتنی بر استفاده از نوع موجودات Tyranid و شمارنده +1/+1 است. خارج از جعبه، این یک عرشه جامد است که دارای یک رمپ مانا خوب و طیف گسترده ای از موجودات پرقدرت با توانایی افزایش قدرت از طریق شمارنده های فوق الذکر است.

این عرشه مجهز به دو گزینه فرمانده قابل تعویض است که هر کدام ارزش قابل توجهی دارند. در حالی که Swarmlord خود یک تهدید تهاجمی چشمگیر است که می تواند هر زمان که موجودات شما می میرند با نگه داشتن شمارنده کارت بکشد، Magus Lucea Kane یک فرمانده جایگزین قدرتمند است که نه تنها می تواند موجودات شما را با شمارنده های +1/+1 رشد دهد، بلکه ارزش X شما را نیز دو برابر می کند. – هزینه جادوها و توانایی ها

21 قدرت های ویرانگر
او برای قدرت به پدرش خیانت کرد

The Ruinous Powers یک عرشه قدرتمند Grixis (سیاه، آبی و قرمز) است که نیروهای Chaos را از Warhammer 40000 منعکس می‌کند و دارای ترکیبی از موجودات تهاجمی، گزینه‌های کنترل انعطاف‌پذیر، و توانایی تقلب در هزینه‌های مانای طلسم‌های شما است. این فرمانده که توسط Abaddon Despoiler هدایت می‌شود، می‌تواند تا زمانی که مقدار مانای آن کمتر یا برابر با میزان آسیبی باشد که در یک نوبت به حریفان وارد کرده‌اید، برای هر طلسمی که می‌زنید، آبشار فراهم کند.

این به خوبی با بقیه عرشه جفت می شود، که شامل موجودات پر ضربه ای است که می توانند به حریفان آسیب جدی وارد کنند و تعداد زیادی طلسم با ارزش برای استفاده با مکانیک آبشار. این به شما این امکان را می‌دهد که به طور منظم از هر کارتی که می‌زنید یک طلسم اضافی بدون نیاز به سرمایه‌گذاری مانا بنویسید.

20 نیروهای امپراتوری
آنها در خدمت یک هدف بالاتر هستند

همانطور که از نامش پیداست، Forces of the Imperium یک عرشه فرماندهی از پیش ساخته شده Universes Beyond است که در اطراف Imperium of Warhammer 40000 قرار دارد. Forces of the Imperium یک عرشه نشانه Esper (سیاه، آبی و سفید)، مکانیک جدید و فوق‌العاده‌ای را در «جوخه» معرفی می‌کند، که به شما اجازه می‌دهد چندین بار هزینه مانا اضافی را هنگام انتخاب یک موجود برای ایجاد این تعداد کپی از نماد پرداخت کنید. آن را

این به عرشه اجازه می دهد تا تعداد قابل توجهی از موجودات ارزشمند را از یک کارت تولید کند. Forces of the Imperium علاوه بر انبوهی از توکن ژنراتورهای عالی، دارای چندین کارت مستقل و چشمگیر است، از Vexilus Praetor، کارتی که می تواند فرمانده شما را از تقریباً هر چیزی محافظت کند، تا The Golden Throne، یک مصنوع ستاره ای که می تواند موجودات را تغییر کاربری دهد. با تبدیل آنها به رمپ مانا.

19 هدایت شده توسط طبیعت
هواپیمای راهرو خداپسند بالاخره کارت خودش را گرفت

به رهبری Planeswalker Freyalise، Llanowar's Fury، Guided by Nature یک عرشه Mono-Green قدرتمند است که به عنوان بخشی از Commander 2014 منتشر شد – قدرت جلوه های Freyalise می تواند به تنهایی یک عرشه را هدایت کند، به خصوص وقتی مزیت کارت ارائه شده توسط او باورنکردنی را در نظر بگیریم. توانایی ترسیم

کارت‌های دیگری که با این پیش‌کون عرضه می‌شوند، یک عرشه هم خانواده الف‌ها را تشکیل می‌دهند که بر اساس تعداد قابل توجهی الف‌ها، تولید مقادیر زیادی مانا، و نگه داشتن دست بازیکن پر از کارت است. این عرشه علاوه بر داشتن طیف گسترده‌ای از منگنه‌های مرتبط با جن (همه توانایی‌های فریالیز را تحسین می‌کند)، دارای چندین کارت برجسته مانند مدالیون زمرد و جمجمه است.

18 تهدید جهش یافته
هیچ پیشگویی به مخالفان شما کمک نمی کند

در ابتدا، ما در عرشه از پیش ساخته شده Mutant Menace کمی سخت بودیم. اگر منصف باشیم، بین شمارنده‌های راد، دویدن جهش‌یافته‌ها، افکت‌های آسیاب و برخی طلسم‌های حذف باورنکردنی اتفاقات زیادی می‌افتد، شما فرصت‌های زیادی دارید که صفحه را روشن نگه دارید تا راه را برای یک Mothman هیولا برای بستن بازی باز کنید. با

مکانیک شگفت‌انگیز قدرتمند شمارنده Rad به شما امکان می‌دهد تا حریفان و خودتان را پرتو کنید تا همه قبرستان‌ها را با کارت‌هایی برای دستکاری پر کنید. بخش جذاب این عرشه این است که چگونه با استراتژی های مختلف سازگار است. از آنجایی که شمارنده‌های Rad خوب هستند، می‌توانید آنها را بالاتر و بالاتر افزایش دهید و حریفان خود را مجبور کنید کارت‌های بیشتر و بیشتری را آسیاب کنند. سپس، می توانید با شمارنده های دیگری مانند +1/+1 کار کنید تا موجودات خود را بزرگ کنید.

17 قدرت گرسنه
به همه آن نشانه ها نگاه کنید

Power-Hungry یک عرشه Jund (سیاه، قرمز و سبز) است که به عنوان بخشی از چرخه‌های Commander 2013 از عرشه‌های سه‌رنگ منتشر شد که به طور مشخص Prossh، Skyraider of Kher را به میزهای Magic: The Gathering معرفی کرد.

فهرست عرشه مقدمه‌ای محکم و جامع برای عرشه‌های Jund Aristocrats است که راه‌های متعددی را برای پیدا کردن موجودات و قربانی کردن آنها برای ارزش ارائه می‌کند. علاوه بر این که دارای یک فرمانده قدرتمند است که این موضوع را با چکش به نمایش می‌گذارد، این عرشه شامل کارت‌های متعددی مانند Ophiomancer است که همیشه محبوب است.

16 Sliver Swarm
کندو جاودانه است

اسلایورها از زمانی که برای اولین بار در Tempest به نمایش درآمدند، مدتهاست که یک نوع موجود مورد علاقه برای طرفداران Magic بوده است. Sliver ها یک نوع مخلوق منحصر به فرد هستند، با هر Sliver مزایایی به Sliver های دیگر می دهند، برخی آنها را به همه موجودات Sliver، هم شما و هم مخالفانتان می دهند، در حالی که برخی دیگر فقط بر موجودات شما تأثیر می گذارند.

این عرشه از پیش ساخته شده پنج رنگی، یک موجود افسانه‌ای جدید اسلیور را معرفی می‌کند، موجودی که کمک می‌کند موجودات شما را از قبرستان دور نگه دارید و آنها را برای بازگشت بیشتر نگه دارید. Sliver Swarm یک نقطه شروع فوق العاده برای هر کسی است که به دنبال ساختن عرشه Sliver خود است، که با مجموعه ای کامل از موجودات و کارت های قدرتمند برای ایمن نگه داشتن آنها همراه است.

15 سلطه دراکونیک
بال های آنها جهان را در بر می گیرد

Draconic Domination به عنوان بخشی از چرخه Commander 2017 از عرشه های خویشاوند منتشر شد که به طور منحصر به فرد به عنوان اولین عرشه فرماندهی از پیش ساخته شده پنج رنگ عمل می کند. یک عرشه هم خانواده اژدها، Draconic Domination شامل تعداد زیادی اژدها از هر رنگی است که هر کدام به عنوان تهدیدهای فراری و پرقدرت عمل می کنند.

در حالی که اژدها به طور سنتی ارزش مانا بالایی دارد، چسبی که این عرشه را در کنار هم نگه می‌دارد، فرمانده آن، The Ur-Dragon است که به لطف توانایی‌اش هزینه‌های مانا را برای همه اژدها کاهش می‌دهد، حتی اگر در بازی نباشد.

14 پیشنهاد صلح
هیچ آرامشی وجود ندارد مگر اینکه شما چنین بگویید

عرشه پیشنهاد صلح که در میان عرشه‌های فرماندهی از پیش ساخته شده نادر است، خانم بامبل فلاور، خرگوشی را دنبال می‌کند که به یکی از حریفان شما اجازه می‌دهد هنگام طلسم، کارت بکشد. در ازای آن، می توانید به هر موجودی یک شمارنده +1/+1 بدهید. اگر برای دومین بار باشد که این توانایی برطرف می‌شود، می‌توانید دو کارت بکشید و به نوبت بعدی خود با چند کارت جایزه کمک کنید.

بقیه عرشه با جلوه‌های بالش-قلعه استاندارد شما پر شده است، کارت‌هایی که به شما امکان می‌دهند پشت دیوارهای موجودات و افسون‌هایی بنشینید که به‌جز باعث می‌شوند که مهاجمان سرسخت‌تر باید پشت دیوارهای غرق‌های مانا یا حملات نامطلوب منتظر بمانند. بین رمپ مانا، موجودات ارزشی، و طلسم‌های ضد، به‌علاوه یک Critter Tamiyo Field Researcher، همه چیز لازم برای کنترل بازی را دارید.

13 پورتال پلانار
Impulse Draw Your Deck

Planar Portal که در کنار Adventures in the Forgotten Realms منتشر شد، یک عرشه Rakdos (مشکی/قرمز) فوق‌العاده محکم است که بر عناصر مزیت کارت و رمپ مانا تمرکز دارد.

Prosper، Tome-Bound که به عنوان فرمانده ظاهر می شود، موجودی است که می تواند هر زمان که از تبعید طلسم می کنید، یک نشانه گنج ایجاد کند. علاوه بر این، عرشه مملو از افکت‌هایی است که باعث می‌شود بازیکن به‌طور تکانشی رسم کند، کارت‌ها را از بالای کتابخانه‌اش بیرون می‌کشد و به بازیکن اجازه می‌دهد آن‌ها را بفرستد. از آنجایی که پلنار پورتال نه تنها راه های مختلفی را برای دسترسی به کارت های اضافی و همچنین مجموعه ای از مانا از طریق تولید گنج فراهم می کند، بلکه کاملاً کامل است.

12 ساخته شده از ابتدا
زباله های خود را به گنج تبدیل کنید

بر کسی پوشیده نیست که عرشه های مصنوع یک انتخاب قدرتمند و محبوب در فرمت Commander هستند. ساخته شده از ابتدا در کنار بازی فوق الذکر Guided by Nature in Commander در سال 2014، یک عرشه مونو قرمز است که توسط Daretti، Scrap Savant هدایت می شود.

علاوه بر هم افزایی های بی شماری از مصنوعات سنتی، عرشه دارای راه های متعددی برای بازیکن است که می تواند مصنوعات را در قبرستان خود قرار دهد و آنها را به بازی بازگرداند، که اغلب هزینه های مانا را از بین می برد و در حین انجام این کار، ارزش بیشتری به دست می آورد. Built From Scratch همچنین خانه چندین کارت فوق العاده مانند Caged Sun، Goblin Welder، Ruby Medallion و Steel Hellkite است.

11 سلسله های نکرون
آنچه مرده است هرگز نمی تواند بمیرد

چهارمین و آخرین عرشه جهان‌های فراتر از Warhammer 40,000 Commander در این لیست، Necron Dynasties یک عرشه موجود مصنوع تک سیاه است که بر اساس جناح Necron Warhammer ساخته شده است. در حالی که رنگ مشکی مدت‌هاست رنگ مرتبط با احیای موجودات بوده است، Necron Dynasties عرشه‌ای است که هم افزایی قبرستان را با استفاده از مصنوعات ترکیب می‌کند. سلسله‌های Necron با استفاده از طیف گسترده‌ای از مصنوعات کاربردی، سنگ‌های مانا، و موجودات مصنوع، می‌توانند باعث شوند که طرف میدان شما بیشتر شبیه یک موزه باشد تا میدان جنگ.

از آنجایی که این عرشه تا لبه با روش‌هایی برای بازگشت مصنوعات از قبرستان پر شده است، کاملاً می‌تواند به راحتی از دستمال‌های تخته بازگردد. علاوه بر این، از آنجایی که عرشه شامل روش‌های زیادی برای آسیاب کردن کتابخانه شماست، عرشه Necron Dynasties همیشه کارت‌هایی دارد که می‌توانید بدون در نظر گرفتن نوع آن بازی کنید.

10 تایمی-وایمی
“یک توپ بزرگ از چیزهای لرزان، تایمی وای”

زمان ممکن است کمی لرزان باشد، اما این بدان معنا نیست که عرشه فرمانده شما مجبور است، و با عرشه Timey-Wimey، شما تمام قدرت زمان و مکان را در کنترل خود دارید. با بازی The Tenth Doctor و همراهش Rose Tyler، این دک بر روی تعلیق کارت های غیر زمینی از بالای دسته شما و سپس ارسال سریع آنها به بازی با توانایی Timey-Wimey تمرکز دارد.

این عرشه مکانیک سفر در زمان را معرفی می‌کند، راهی برای افزودن یا حذف شمارشگرهای زمان از کارت‌هایی که در بازی یا تبعید دارید، و به شما امکان می‌دهد تا زمانی که طلسم آماده اجرا است، پیش بروید. The Tenth Doctor دارای توانایی منحصر به فردی است که با سایر پزشکان به اشتراک می گذارد، به شما امکان می دهد از هر موجودی با توانایی Doctor's Companion به عنوان شریک خود برای عرشه استفاده کنید و به شما امکان می دهد شریک خود را برای تغییر عرشه خود عوض کنید.

9 خون آشام خون آشام
آنها را خشک کنید

یکی دیگر از عرشه‌های خویشاوندی که در کنار Draconic Domination در Commander 2017 چاپ شد، Vampiric Bloodlust یک عرشه ستارگان است که نه تنها شامل چندین کارت اصلی خون‌آشام و فراگیرترین فرمانده خون‌آشام در بازی می‌شود، بلکه چندین کارت غیرخون آشام تاثیرگذار را نیز شامل می‌شود. قالب

ادگار مارکوف به‌عنوان فرمانده مردو (سیاه، قرمز و سفید)، قوی‌ترین خون‌آشام‌هایی را که تا به حال چاپ شده است در ترکیب می‌دهد و در عین حال ارزش بیشتری را از طریق توانایی برجسته‌اش در قالب توکن‌ها فراهم می‌کند. Vampiric Bloodlust تا آنجایی که به خانواده خون آشام مربوط می شود یک اسلم دانک است که توسط کارت های بزرگی مانند Disrupt Decorum و Teferi's Protection پشتیبانی می شود که اولین چاپ های خود را با عرشه مشاهده کردند.

8 کشندگی نژاد
ما به عنوان یکی هستیم

عرشه‌های Commander که به‌عنوان بخشی از Commander 2016 منتشر شدند، نه تنها به دلیل وضعیت منحصربه‌فردشان به‌عنوان دک‌های چهار رنگ، بلکه به‌خاطر اولین جایی که بازیکنان توانستند مکانیک بسیار محبوب Partner را ببینند، قابل توجه هستند.

معروف ترین این عرشه ها، Breed Lethality، دارای همه رنگ ها به جز قرمز است و بر روی استفاده و دستکاری شمارنده ها تمرکز دارد. این عرشه خانه‌ای برای همه ستاره‌های Commander، Atraxa، صدای پریتورز است، عرشه را شاید بیشتر به خاطر فرمانده‌اش به یاد بیاوریم، اما فوق‌العاده خوب فکر شده و در کنار هم قرار گرفته است – حتی دارای چندین کارت ضد متمرکز ارزشمند مانند Deepglow Skate و قاوه، مرشد هاگ.

7 امپراتوری الف ها
پنهان شدن در میان جنگل

Blade of the Elves به‌عنوان یکی از پرکاربردترین فرماندهان تا به امروز، عرشه‌ای که در اطراف Lathril ساخته شده است، مطمئناً هم محبوب و هم مؤثر است. Elven Empire یک عرشه متعلق به جن ها است که بی شباهت به Guided By Nature نیست و دارای نقطه فروش منحصر به فردی در شرایط برد ویژه Lathril است.

توانایی Lathril به شما این امکان را می دهد که با ضربه زدن به ده الف به تمام حریفان ده آسیب وارد کنید، با عرشه ساخته شده در اطراف این کار به خوبی کمک می کند تا آن را تا حد امکان از بین ببرید. تعداد زیادی از کارت‌های همراه، نسل توکن الف Lathril را بهبود می‌بخشند و به شما این امکان را می‌دهند که در چند دور کوتاه راه خود را به سمت پیروزی طی کنید.

6 Undead Unleashed
نمی توان یک غول خوب را مرده نگه داشت

Undead Unleashed یک عرشه مبتنی بر فداکاری و خویشاوندی زامبی است که تمرکز زیادی روی دوچرخه سواری مداوم موجودات کنار میدان شما دارد. ویلهلت فرماندهی عالی برای این عرشه است، و فداکاری های منظم را تشویق می کند تا به ماشین نشانه و رسم تبدیل شود که هر چیز دیگری را به جلو می راند.

قبرستان صرفا منبع دیگری برای استفاده از این عرشه است، زیرا زامبی ها با فرکانس می آیند و می روند تا شما را به شرایط بردتان نزدیک و نزدیکتر کند. هنگامی که طرف میدان خود را با ارواح پر کردید، می توانید از هم افزایی عرشه استفاده کنید تا مخالفان خود را به گور اولیه برسانید.

5 هجوم الدرازی
مسیر به هواپیماها باز می شود

به ندرت پیش می‌آید که یک عرشه فرمانده پنج رنگ بازسازی‌شده به خوبی Eldrazi Incursion خارج از جعبه عمل کند، اما تعداد کمی هستند که می‌توانند بهتر عمل کنند. این عرشه توسط یک هیولا حتی در بین Eldrazi، Ulalek، Fused Atrocity هدایت می شود. هر اتفاقی که این دو موجود را به هم نزدیک کرد، باید وحشی بوده باشد، زیرا این کارت از بین رفته است.

Ulalek به شما امکان می‌دهد هر زمان که یک طلسم الدرازی می‌زنید دو مانا عمومی بپردازید، اما انجام این کار به شما امکان می‌دهد طلسم‌های دیگر خود را کپی کنید و همچنین توانایی‌های فعال و فعال شده خود را دو برابر کنید. شاید زیباترین چیز در مورد عرشه این باشد که Ulalek به شما اجازه می دهد آن را به عنوان یک فرمانده رنگین کمان پنج مانا یا به عنوان یک انتخاب و انتخاب عمومی اجرا کنید.

4 برتری الف
آنها شما را مستقیماً به سالن های ماندوس می فرستند

الف‌ها در این عرشه قدرتمند آبی و سبز فرمانده، زیر نظر دانا و مراقب گالادریل، الف-کوئین، در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. عرشه بر روی یکی از اقوام الف متمرکز شده است، و عناصر رای دهنده زیادی نیز برای آن وجود دارد. بسیاری از الف‌های Tales of Middle-earth با جیغ زدن کار می‌کنند، بنابراین تعداد کمی از موجودات و کارت‌ها نیز وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند عرشه خود را دستکاری کنید.

بسیاری از مواردی که این دک از پیش ساخته شده را خیلی خوب می کند، دسترسی به جادوهای قدرتمندی مانند مداخله قهرمانانه و آواز قو است که برخی از بهترین جادوهای کنترل و محافظت را در بازی به شما می دهد. در حالی که الف‌ها ممکن است تمرکز عرشه باشند، Elven Superiority هزاران مانا تولید می‌کند تا بمب‌های عظیمی را در میدان نبرد پرتاب کند، یا حتی طلسم‌های عظیمی را انجام دهد تا به شما برتری واضحی نسبت به حریفانتان بدهد.

3 جهنم بهشتی
یکی از نیروگاه های اصلی

بهترین کیفیت Heavenly Inferno از اثر فرماندهی آن ناشی می‌شود، که تلاش واضحی برای ساختن گیم‌پلی اصلی انجام می‌دهد و بهترین موجودات شما را از طریق Kaalia به میدان هل می‌دهد. بسته به موقعیت، می‌توانید برخی از شوت‌پرها را به صورت مخفیانه وارد نبرد کنید و از آنها بخواهید که به بوت حمله کنند و تنها با کمی آسیب به فرمانده، ارزش زیادی کسب کنید.

این عرشه همچنین دارای چند طلسم حذف قدرتمند است که میزان قابل توجهی از ضعف‌هایی را که عرشه در صورت عدم استفاده از آن خواهد داشت را پوشش می‌دهد. با بازی هوشمند، می‌توانید ارتشی از فرشتگان، شیاطین و اژدهاهای قوی را با سرعت رعد و برق وارد میدان کنید.

فهرست مطالب

خوراکی های کلیدی

  • عرشه‌های Commander از پیش ساخته شده گزینه‌های مناسبی را برای سفارشی‌سازی و ارتقاء متناسب با ترجیحات بازیکن، از جمله نقاط قوت مختلف، ارائه می‌دهند.
  • دک‌های قدرتمند جدید مانند Eldrazi Incursion و Peace Offering استراتژی‌های منحصربه‌فردی را به ارمغان می‌آورند و به تجربه‌های گیم‌پلی عمق می‌بخشند.
  • دک‌های منحصربه‌فردی مانند Mutant Menace و Timey-Wimey سبک‌های بازی همه‌کاره را با مکانیک‌های خلاقانه برای تجربه بازی پویا ارائه می‌دهند.



در حالی که ساخت عرشه‌های جدید و منحصربه‌فرد یکی از عناصر کلیدی Magic: The Gathering است، برخی از محبوب‌ترین محصولات منتشر شده توسط Wizards of the Coast، عرشه‌های فرماندهی از پیش ساخته شده‌اند. این Commander Precons می‌توانند بلافاصله در خارج از جعبه کاملاً قابل اجرا باشند، و در عین حال فضایی را برای بازیکنان فراهم می‌کنند تا دک خود را مطابق میل خود سفارشی یا ارتقا دهند.

این عرشه ها همچنین به عنوان مکانی برای جادوگران برای چاپ مجدد بدون دردسر زیاد عمل می کنند. اگرچه مقدمات به عنوان محل شروعی برای افراد تازه وارد به Commander شناخته می شوند، اما آنها در طول سال ها از نظر قدرت و انسجام بسیار متفاوت بوده اند. اگر به دنبال مکانی عالی برای نفوذ به MTG هستید، بهترین Commander Precons همان جایی است که در آن قرار دارد.


به روز شده در 19 مارس 2024 توسط رایان هی: حتی عرشه های قدرتمندتر از پیش ساخته شده به صفوف دک های غیرطبیعی قدرتمند پیوسته اند، این بار یکی از مدرن Horizons 3 و دیگری از Bloomburrow. قدرت محض پشت عرشه Eldrazi Incursion می‌تواند موقعیت‌های فوق‌العاده قدرتمند و گیج‌کننده‌ای را بین تمام محرک‌های موجود ایجاد کند. در همین حال، لیست آغوش گروهی پیشنهاد صلح به شما روشی کاملاً متفاوت برای رقابت در یک مسابقه می دهد، در حالی که مطمئن شوید همیشه در صدر هستید.


22 ازدحام ظالم

بلای ستاره ها

Tyranid Swarm یک عرشه تمور (آبی، سبز و قرمز) متمرکز بر موجودات است که مبتنی بر استفاده از نوع موجودات Tyranid و شمارنده +1/+1 است. خارج از جعبه، این یک عرشه جامد است که دارای یک رمپ مانا خوب و طیف گسترده ای از موجودات پرقدرت با توانایی افزایش قدرت از طریق شمارنده های فوق الذکر است.


این عرشه مجهز به دو گزینه فرمانده قابل تعویض است که هر کدام ارزش قابل توجهی دارند. در حالی که Swarmlord خود یک تهدید تهاجمی چشمگیر است که می تواند هر زمان که موجودات شما می میرند با نگه داشتن شمارنده کارت بکشد، Magus Lucea Kane یک فرمانده جایگزین قدرتمند است که نه تنها می تواند موجودات شما را با شمارنده های +1/+1 رشد دهد، بلکه ارزش X شما را نیز دو برابر می کند. – هزینه جادوها و توانایی ها

21 قدرت های ویرانگر

او برای قدرت به پدرش خیانت کرد

The Ruinous Powers یک عرشه قدرتمند Grixis (سیاه، آبی و قرمز) است که نیروهای Chaos را از Warhammer 40000 منعکس می‌کند و دارای ترکیبی از موجودات تهاجمی، گزینه‌های کنترل انعطاف‌پذیر، و توانایی تقلب در هزینه‌های مانای طلسم‌های شما است. این فرمانده که توسط Abaddon Despoiler هدایت می‌شود، می‌تواند تا زمانی که مقدار مانای آن کمتر یا برابر با میزان آسیبی باشد که در یک نوبت به حریفان وارد کرده‌اید، برای هر طلسمی که می‌زنید، آبشار فراهم کند.


این به خوبی با بقیه عرشه جفت می شود، که شامل موجودات پر ضربه ای است که می توانند به حریفان آسیب جدی وارد کنند و تعداد زیادی طلسم با ارزش برای استفاده با مکانیک آبشار. این به شما این امکان را می‌دهد که به طور منظم از هر کارتی که می‌زنید یک طلسم اضافی بدون نیاز به سرمایه‌گذاری مانا بنویسید.

20 نیروهای امپراتوری

آنها در خدمت یک هدف بالاتر هستند

همانطور که از نامش پیداست، Forces of the Imperium یک عرشه فرماندهی از پیش ساخته شده Universes Beyond است که در اطراف Imperium of Warhammer 40000 قرار دارد. Forces of the Imperium یک عرشه نشانه Esper (سیاه، آبی و سفید)، مکانیک جدید و فوق‌العاده‌ای را در «جوخه» معرفی می‌کند، که به شما اجازه می‌دهد چندین بار هزینه مانا اضافی را هنگام انتخاب یک موجود برای ایجاد این تعداد کپی از نماد پرداخت کنید. آن را


این به عرشه اجازه می دهد تا تعداد قابل توجهی از موجودات ارزشمند را از یک کارت تولید کند. Forces of the Imperium علاوه بر انبوهی از توکن ژنراتورهای عالی، دارای چندین کارت مستقل و چشمگیر است، از Vexilus Praetor، کارتی که می تواند فرمانده شما را از تقریباً هر چیزی محافظت کند، تا The Golden Throne، یک مصنوع ستاره ای که می تواند موجودات را تغییر کاربری دهد. با تبدیل آنها به رمپ مانا.

19 هدایت شده توسط طبیعت

هواپیمای راهرو خداپسند بالاخره کارت خودش را گرفت

به رهبری Planeswalker Freyalise، Llanowar's Fury، Guided by Nature یک عرشه Mono-Green قدرتمند است که به عنوان بخشی از Commander 2014 منتشر شد – قدرت جلوه های Freyalise می تواند به تنهایی یک عرشه را هدایت کند، به خصوص وقتی مزیت کارت ارائه شده توسط او باورنکردنی را در نظر بگیریم. توانایی ترسیم


کارت‌های دیگری که با این پیش‌کون عرضه می‌شوند، یک عرشه هم خانواده الف‌ها را تشکیل می‌دهند که بر اساس تعداد قابل توجهی الف‌ها، تولید مقادیر زیادی مانا، و نگه داشتن دست بازیکن پر از کارت است. این عرشه علاوه بر داشتن طیف گسترده‌ای از منگنه‌های مرتبط با جن (همه توانایی‌های فریالیز را تحسین می‌کند)، دارای چندین کارت برجسته مانند مدالیون زمرد و جمجمه است.

18 تهدید جهش یافته

هیچ پیشگویی به مخالفان شما کمک نمی کند

در ابتدا، ما در عرشه از پیش ساخته شده Mutant Menace کمی سخت بودیم. اگر منصف باشیم، بین شمارنده‌های راد، دویدن جهش‌یافته‌ها، افکت‌های آسیاب و برخی طلسم‌های حذف باورنکردنی اتفاقات زیادی می‌افتد، شما فرصت‌های زیادی دارید که صفحه را روشن نگه دارید تا راه را برای یک Mothman هیولا برای بستن بازی باز کنید. با


مکانیک شگفت‌انگیز قدرتمند شمارنده Rad به شما امکان می‌دهد تا حریفان و خودتان را پرتو کنید تا همه قبرستان‌ها را با کارت‌هایی برای دستکاری پر کنید. بخش جذاب این عرشه این است که چگونه با استراتژی های مختلف سازگار است. از آنجایی که شمارنده‌های Rad خوب هستند، می‌توانید آنها را بالاتر و بالاتر افزایش دهید و حریفان خود را مجبور کنید کارت‌های بیشتر و بیشتری را آسیاب کنند. سپس، می توانید با شمارنده های دیگری مانند +1/+1 کار کنید تا موجودات خود را بزرگ کنید.

17 قدرت گرسنه

به همه آن نشانه ها نگاه کنید

Power-Hungry یک عرشه Jund (سیاه، قرمز و سبز) است که به عنوان بخشی از چرخه‌های Commander 2013 از عرشه‌های سه‌رنگ منتشر شد که به طور مشخص Prossh، Skyraider of Kher را به میزهای Magic: The Gathering معرفی کرد.


فهرست عرشه مقدمه‌ای محکم و جامع برای عرشه‌های Jund Aristocrats است که راه‌های متعددی را برای پیدا کردن موجودات و قربانی کردن آنها برای ارزش ارائه می‌کند. علاوه بر این که دارای یک فرمانده قدرتمند است که این موضوع را با چکش به نمایش می‌گذارد، این عرشه شامل کارت‌های متعددی مانند Ophiomancer است که همیشه محبوب است.

16 Sliver Swarm

کندو جاودانه است

اسلایورها از زمانی که برای اولین بار در Tempest به نمایش درآمدند، مدتهاست که یک نوع موجود مورد علاقه برای طرفداران Magic بوده است. Sliver ها یک نوع مخلوق منحصر به فرد هستند، با هر Sliver مزایایی به Sliver های دیگر می دهند، برخی آنها را به همه موجودات Sliver، هم شما و هم مخالفانتان می دهند، در حالی که برخی دیگر فقط بر موجودات شما تأثیر می گذارند.


این عرشه از پیش ساخته شده پنج رنگی، یک موجود افسانه‌ای جدید اسلیور را معرفی می‌کند، موجودی که کمک می‌کند موجودات شما را از قبرستان دور نگه دارید و آنها را برای بازگشت بیشتر نگه دارید. Sliver Swarm یک نقطه شروع فوق العاده برای هر کسی است که به دنبال ساختن عرشه Sliver خود است، که با مجموعه ای کامل از موجودات و کارت های قدرتمند برای ایمن نگه داشتن آنها همراه است.

15 سلطه دراکونیک

بال های آنها جهان را در بر می گیرد

Draconic Domination به عنوان بخشی از چرخه Commander 2017 از عرشه های خویشاوند منتشر شد که به طور منحصر به فرد به عنوان اولین عرشه فرماندهی از پیش ساخته شده پنج رنگ عمل می کند. یک عرشه هم خانواده اژدها، Draconic Domination شامل تعداد زیادی اژدها از هر رنگی است که هر کدام به عنوان تهدیدهای فراری و پرقدرت عمل می کنند.


در حالی که اژدها به طور سنتی ارزش مانا بالایی دارد، چسبی که این عرشه را در کنار هم نگه می‌دارد، فرمانده آن، The Ur-Dragon است که به لطف توانایی‌اش هزینه‌های مانا را برای همه اژدها کاهش می‌دهد، حتی اگر در بازی نباشد.

14 پیشنهاد صلح

هیچ آرامشی وجود ندارد مگر اینکه شما چنین بگویید

عرشه پیشنهاد صلح که در میان عرشه‌های فرماندهی از پیش ساخته شده نادر است، خانم بامبل فلاور، خرگوشی را دنبال می‌کند که به یکی از حریفان شما اجازه می‌دهد هنگام طلسم، کارت بکشد. در ازای آن، می توانید به هر موجودی یک شمارنده +1/+1 بدهید. اگر برای دومین بار باشد که این توانایی برطرف می‌شود، می‌توانید دو کارت بکشید و به نوبت بعدی خود با چند کارت جایزه کمک کنید.


بقیه عرشه با جلوه‌های بالش-قلعه استاندارد شما پر شده است، کارت‌هایی که به شما امکان می‌دهند پشت دیوارهای موجودات و افسون‌هایی بنشینید که به‌جز باعث می‌شوند که مهاجمان سرسخت‌تر باید پشت دیوارهای غرق‌های مانا یا حملات نامطلوب منتظر بمانند. بین رمپ مانا، موجودات ارزشی، و طلسم‌های ضد، به‌علاوه یک Critter Tamiyo Field Researcher، همه چیز لازم برای کنترل بازی را دارید.

13 پورتال پلانار

Impulse Draw Your Deck

Planar Portal که در کنار Adventures in the Forgotten Realms منتشر شد، یک عرشه Rakdos (مشکی/قرمز) فوق‌العاده محکم است که بر عناصر مزیت کارت و رمپ مانا تمرکز دارد.


Prosper، Tome-Bound که به عنوان فرمانده ظاهر می شود، موجودی است که می تواند هر زمان که از تبعید طلسم می کنید، یک نشانه گنج ایجاد کند. علاوه بر این، عرشه مملو از افکت‌هایی است که باعث می‌شود بازیکن به‌طور تکانشی رسم کند، کارت‌ها را از بالای کتابخانه‌اش بیرون می‌کشد و به بازیکن اجازه می‌دهد آن‌ها را بفرستد. از آنجایی که پلنار پورتال نه تنها راه های مختلفی را برای دسترسی به کارت های اضافی و همچنین مجموعه ای از مانا از طریق تولید گنج فراهم می کند، بلکه کاملاً کامل است.

12 ساخته شده از ابتدا

زباله های خود را به گنج تبدیل کنید

بر کسی پوشیده نیست که عرشه های مصنوع یک انتخاب قدرتمند و محبوب در فرمت Commander هستند. ساخته شده از ابتدا در کنار بازی فوق الذکر Guided by Nature in Commander در سال 2014، یک عرشه مونو قرمز است که توسط Daretti، Scrap Savant هدایت می شود.


علاوه بر هم افزایی های بی شماری از مصنوعات سنتی، عرشه دارای راه های متعددی برای بازیکن است که می تواند مصنوعات را در قبرستان خود قرار دهد و آنها را به بازی بازگرداند، که اغلب هزینه های مانا را از بین می برد و در حین انجام این کار، ارزش بیشتری به دست می آورد. Built From Scratch همچنین خانه چندین کارت فوق العاده مانند Caged Sun، Goblin Welder، Ruby Medallion و Steel Hellkite است.

11 سلسله های نکرون

آنچه مرده است هرگز نمی تواند بمیرد

چهارمین و آخرین عرشه جهان‌های فراتر از Warhammer 40,000 Commander در این لیست، Necron Dynasties یک عرشه موجود مصنوع تک سیاه است که بر اساس جناح Necron Warhammer ساخته شده است. در حالی که رنگ مشکی مدت‌هاست رنگ مرتبط با احیای موجودات بوده است، Necron Dynasties عرشه‌ای است که هم افزایی قبرستان را با استفاده از مصنوعات ترکیب می‌کند. سلسله‌های Necron با استفاده از طیف گسترده‌ای از مصنوعات کاربردی، سنگ‌های مانا، و موجودات مصنوع، می‌توانند باعث شوند که طرف میدان شما بیشتر شبیه یک موزه باشد تا میدان جنگ.


از آنجایی که این عرشه تا لبه با روش‌هایی برای بازگشت مصنوعات از قبرستان پر شده است، کاملاً می‌تواند به راحتی از دستمال‌های تخته بازگردد. علاوه بر این، از آنجایی که عرشه شامل روش‌های زیادی برای آسیاب کردن کتابخانه شماست، عرشه Necron Dynasties همیشه کارت‌هایی دارد که می‌توانید بدون در نظر گرفتن نوع آن بازی کنید.

10 تایمی-وایمی

“یک توپ بزرگ از چیزهای لرزان، تایمی وای”

زمان ممکن است کمی لرزان باشد، اما این بدان معنا نیست که عرشه فرمانده شما مجبور است، و با عرشه Timey-Wimey، شما تمام قدرت زمان و مکان را در کنترل خود دارید. با بازی The Tenth Doctor و همراهش Rose Tyler، این دک بر روی تعلیق کارت های غیر زمینی از بالای دسته شما و سپس ارسال سریع آنها به بازی با توانایی Timey-Wimey تمرکز دارد.


این عرشه مکانیک سفر در زمان را معرفی می‌کند، راهی برای افزودن یا حذف شمارشگرهای زمان از کارت‌هایی که در بازی یا تبعید دارید، و به شما امکان می‌دهد تا زمانی که طلسم آماده اجرا است، پیش بروید. The Tenth Doctor دارای توانایی منحصر به فردی است که با سایر پزشکان به اشتراک می گذارد، به شما امکان می دهد از هر موجودی با توانایی Doctor's Companion به عنوان شریک خود برای عرشه استفاده کنید و به شما امکان می دهد شریک خود را برای تغییر عرشه خود عوض کنید.

9 خون آشام خون آشام

آنها را خشک کنید

یکی دیگر از عرشه‌های خویشاوندی که در کنار Draconic Domination در Commander 2017 چاپ شد، Vampiric Bloodlust یک عرشه ستارگان است که نه تنها شامل چندین کارت اصلی خون‌آشام و فراگیرترین فرمانده خون‌آشام در بازی می‌شود، بلکه چندین کارت غیرخون آشام تاثیرگذار را نیز شامل می‌شود. قالب


ادگار مارکوف به‌عنوان فرمانده مردو (سیاه، قرمز و سفید)، قوی‌ترین خون‌آشام‌هایی را که تا به حال چاپ شده است در ترکیب می‌دهد و در عین حال ارزش بیشتری را از طریق توانایی برجسته‌اش در قالب توکن‌ها فراهم می‌کند. Vampiric Bloodlust تا آنجایی که به خانواده خون آشام مربوط می شود یک اسلم دانک است که توسط کارت های بزرگی مانند Disrupt Decorum و Teferi's Protection پشتیبانی می شود که اولین چاپ های خود را با عرشه مشاهده کردند.

8 کشندگی نژاد

ما به عنوان یکی هستیم

عرشه‌های Commander که به‌عنوان بخشی از Commander 2016 منتشر شدند، نه تنها به دلیل وضعیت منحصربه‌فردشان به‌عنوان دک‌های چهار رنگ، بلکه به‌خاطر اولین جایی که بازیکنان توانستند مکانیک بسیار محبوب Partner را ببینند، قابل توجه هستند.


معروف ترین این عرشه ها، Breed Lethality، دارای همه رنگ ها به جز قرمز است و بر روی استفاده و دستکاری شمارنده ها تمرکز دارد. این عرشه خانه‌ای برای همه ستاره‌های Commander، Atraxa، صدای پریتورز است، عرشه را شاید بیشتر به خاطر فرمانده‌اش به یاد بیاوریم، اما فوق‌العاده خوب فکر شده و در کنار هم قرار گرفته است – حتی دارای چندین کارت ضد متمرکز ارزشمند مانند Deepglow Skate و قاوه، مرشد هاگ.

7 امپراتوری الف ها

پنهان شدن در میان جنگل

Blade of the Elves به‌عنوان یکی از پرکاربردترین فرماندهان تا به امروز، عرشه‌ای که در اطراف Lathril ساخته شده است، مطمئناً هم محبوب و هم مؤثر است. Elven Empire یک عرشه متعلق به جن ها است که بی شباهت به Guided By Nature نیست و دارای نقطه فروش منحصر به فردی در شرایط برد ویژه Lathril است.


توانایی Lathril به شما این امکان را می دهد که با ضربه زدن به ده الف به تمام حریفان ده آسیب وارد کنید، با عرشه ساخته شده در اطراف این کار به خوبی کمک می کند تا آن را تا حد امکان از بین ببرید. تعداد زیادی از کارت‌های همراه، نسل توکن الف Lathril را بهبود می‌بخشند و به شما این امکان را می‌دهند که در چند دور کوتاه راه خود را به سمت پیروزی طی کنید.

6 Undead Unleashed

نمی توان یک غول خوب را مرده نگه داشت

Undead Unleashed یک عرشه مبتنی بر فداکاری و خویشاوندی زامبی است که تمرکز زیادی روی دوچرخه سواری مداوم موجودات کنار میدان شما دارد. ویلهلت فرماندهی عالی برای این عرشه است، و فداکاری های منظم را تشویق می کند تا به ماشین نشانه و رسم تبدیل شود که هر چیز دیگری را به جلو می راند.


قبرستان صرفا منبع دیگری برای استفاده از این عرشه است، زیرا زامبی ها با فرکانس می آیند و می روند تا شما را به شرایط بردتان نزدیک و نزدیکتر کند. هنگامی که طرف میدان خود را با ارواح پر کردید، می توانید از هم افزایی عرشه استفاده کنید تا مخالفان خود را به گور اولیه برسانید.

5 هجوم الدرازی

مسیر به هواپیماها باز می شود

به ندرت پیش می‌آید که یک عرشه فرمانده پنج رنگ بازسازی‌شده به خوبی Eldrazi Incursion خارج از جعبه عمل کند، اما تعداد کمی هستند که می‌توانند بهتر عمل کنند. این عرشه توسط یک هیولا حتی در بین Eldrazi، Ulalek، Fused Atrocity هدایت می شود. هر اتفاقی که این دو موجود را به هم نزدیک کرد، باید وحشی بوده باشد، زیرا این کارت از بین رفته است.


Ulalek به شما امکان می‌دهد هر زمان که یک طلسم الدرازی می‌زنید دو مانا عمومی بپردازید، اما انجام این کار به شما امکان می‌دهد طلسم‌های دیگر خود را کپی کنید و همچنین توانایی‌های فعال و فعال شده خود را دو برابر کنید. شاید زیباترین چیز در مورد عرشه این باشد که Ulalek به شما اجازه می دهد آن را به عنوان یک فرمانده رنگین کمان پنج مانا یا به عنوان یک انتخاب و انتخاب عمومی اجرا کنید.

4 برتری الف

آنها شما را مستقیماً به سالن های ماندوس می فرستند

الف‌ها در این عرشه قدرتمند آبی و سبز فرمانده، زیر نظر دانا و مراقب گالادریل، الف-کوئین، در مرکز صحنه قرار می‌گیرند. عرشه بر روی یکی از اقوام الف متمرکز شده است، و عناصر رای دهنده زیادی نیز برای آن وجود دارد. بسیاری از الف‌های Tales of Middle-earth با جیغ زدن کار می‌کنند، بنابراین تعداد کمی از موجودات و کارت‌ها نیز وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند عرشه خود را دستکاری کنید.


بسیاری از مواردی که این دک از پیش ساخته شده را خیلی خوب می کند، دسترسی به جادوهای قدرتمندی مانند مداخله قهرمانانه و آواز قو است که برخی از بهترین جادوهای کنترل و محافظت را در بازی به شما می دهد. در حالی که الف‌ها ممکن است تمرکز عرشه باشند، Elven Superiority هزاران مانا تولید می‌کند تا بمب‌های عظیمی را در میدان نبرد پرتاب کند، یا حتی طلسم‌های عظیمی را انجام دهد تا به شما برتری واضحی نسبت به حریفانتان بدهد.

3 جهنم بهشتی

یکی از نیروگاه های اصلی

بهترین کیفیت Heavenly Inferno از اثر فرماندهی آن ناشی می‌شود، که تلاش واضحی برای ساختن گیم‌پلی اصلی انجام می‌دهد و بهترین موجودات شما را از طریق Kaalia به میدان هل می‌دهد. بسته به موقعیت، می‌توانید برخی از شوت‌پرها را به صورت مخفیانه وارد نبرد کنید و از آنها بخواهید که به بوت حمله کنند و تنها با کمی آسیب به فرمانده، ارزش زیادی کسب کنید.


این عرشه همچنین دارای چند طلسم حذف قدرتمند است که میزان قابل توجهی از ضعف‌هایی را که عرشه در صورت عدم استفاده از آن خواهد داشت را پوشش می‌دهد. با بازی هوشمند، می‌توانید ارتشی از فرشتگان، شیاطین و اژدهاهای قوی را با سرعت رعد و برق وارد میدان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا