بازی

طراح ارشد MTG می گوید که پایه ها می توانند پس از سال 2029 قانونی بمانند

نکات برجسته

  • Magic: The Gathering مجموعه پایه جدید Foundations را هفته گذشته معرفی کرد که برای تازه واردان، بازیکنان معمولی و کهنه سربازان به طور یکسان هدف قرار می گیرد.
  • در سال 2029 منقضی می شود، به این معنی که بر خلاف سه سال معمول، به مدت پنج سال قانونی خواهد بود.
  • با این حال، طراح اصلی مارک رزواتر می گوید که می توان آن را حتی بیشتر هم گسترش داد.



هفته گذشته، Wizards of the Coast از Magic: The Gathering Foundations خبر داد. این یک مجموعه پایه جدید با هدف بازیکنان «گذشته، حال و آینده» مجیک است که حداقل تا سال 2029 قانونی خواهد ماند.

این بدان معناست که برخلاف سه سال معمول، به مدت پنج سال ادامه خواهد داشت و تقریباً مانند یک هسته Hearthstone است که پایه‌ای منسجم‌تر برای بازی ایجاد می‌کند که برای همه قابل دسترس است، متشکل از Planeswalkers “با جادوی اساسی از سراسر جهان چندگانه”. ” که می توانید در بازی های رقابتی از آن استفاده کنید.

با این حال، مارک رزواتر، طراح ارشد MTG، در وبلاگ Tumblr خود به طعنه گفت که Foundations ممکن است حتی بیشتر از این مدت در اطراف باشد.



در وبلاگ خود، یکی از طرفداران از مارک رزواتر پرسید که آیا با توجه به اینکه در آن سال منقضی می شود، دومین بنیاد در سال 2029 تنظیم می شود یا خیر.

رزواتر پاسخ داد، “2029 به معنای “حداقل تا سال 2029″ است. ما می توانیم آن را تمدید کنیم. باید ببینیم همه چیز چگونه پیش می رود.”

مربوط

Every Card In Magic: The Gathering’s Universes Beyond – Assassin’s Creed

هیچ چیز درست نیست، همه چیز در Magic: The Gathering’s Universes Beyond: Assassin’s Creed مجاز است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که Foundations نه تنها برای پنج سال آینده، بلکه فراتر از آن، هسته اصلی Magic: The Gathering باقی بماند. مطمئناً با دادن پایه‌ای واضح‌تر به استاندارد کردن بازی کمک می‌کند و به تازه‌واردانی که قبلاً بازی نکرده‌اند و می‌خواهند انگشتان پای خود را وارد دنیای MTG کنند، کمک می‌کند.


Foundations در 15 نوامبر 2024 منتشر می شود و Wizards of the Coast قول می دهد که “به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه آینده به اشتراک بگذارد”.

Magic The Gathering Cover

سحر و جادو: گردهمایی

Magic: The Gathering (MTG) که توسط ریچارد گارفیلد در سال 1993 ساخته شد، به یکی از بزرگترین بازی های کارتی کلکسیونی رومیزی در جهان تبدیل شده است. بازیکنان با بر عهده گرفتن نقش Planeswalker، دسته‌هایی از کارت می‌سازند و با بازیکنان دیگر مبارزه می‌کنند. بیش از 100 مجموعه اضافی کارت‌های جدید را به کتابخانه اضافه کرده‌اند، در حالی که این نام تجاری به بازی‌های ویدیویی، کمیک و موارد دیگر گسترش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا