بازی

با ارزش ترین کارت های جنگ برادران در MTG

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

جنگ برادران یک جنگ گسترده بین اورزا و میشرا در دومیناریا را معرفی می‌کند که مسافران هواپیما و مصنوعات قدرتمند را به نمایش می‌گذارد.
این مجموعه شامل Artifacts Retro Frame در کنار کارت‌های معمولی است که چاپ‌های ارزشمندی را با کارت‌های جدید ارائه می‌کند.
کارت‌هایی مانند Awaken the Woods، Cityscape Leveler، و Mesmeric Orb توانایی‌ها و ارزش‌های منحصربه‌فردی را برای مجموعه The Brothers’ War به ارمغان می‌آورند.

جنگ برادران اولین تصویر از جنگ گسترده ای را که اورزا و میشرا در سراسر دومیناریا به راه انداختند را به همراه دارد. این اولین باری نیست که Magic: The Gathering بازیکنان را برای بازدید از گذشته به گذشته می برد، اما هزاران نفر از مسافران هواپیما، موجودات و مصنوعات قدرتمند را با خود به زمان حال می آورد.

مربوط Magic: The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در افق های مدرن 3 Modern Horizons 3 دارای کارت‌های Magic: The Gathering گران‌قیمتی است، اگر نمی‌پرسید کدام شکاف برتر را می‌گیرد، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.
ارزیابی کارت‌ها در The Brothers’ War منحصربه‌فرد است، زیرا شامل کارت‌های معمولی است که در یک بسته پیدا می‌کنید، به‌علاوه مصنوعات قاب Retro. با چنین هجوم زیادی از تجدید چاپ های ارزشمند که با موجودات و طلسم های جنگ برادران آمیخته شده است، کارت های با ارزش زیادی برای جمع آوری شما وجود دارد. اینها با ارزش‌ترین کارت‌های جنگ برادران بر اساس میانگین بازار TCGPlayer تا ۲۴ ژوئن ۲۰۲۴ هستند.

به روز شده در 25 ژوئن 2024 توسط رایان هی: جنگ برادران مدتی است که منتشر شده است، اما تعداد زیادی کارت از این مجموعه پر هیاهو تا حد زیادی ارزش خود را حفظ کرده اند. در حالی که برخی از کارت ها به طور قابل توجهی از توجه خارج شده اند، برخی مانند Awaken the Woods و Portal to Phyrexia همچنان قوی هستند. Mox Amber به عنوان باارزش‌ترین کارت این مجموعه در صدر قرار گرفته است، اما با توجه به مانای رایگانی که تولید می‌کند جای تعجب نیست.

با انتشار The Brothers’ War، تعداد بسیار محدودی از کارت ها چاپ سریالی از 1 تا 500 را دریافت کردند. از زمان نگارش این مقاله، مشخص نیست که چه تعداد از این کارت ها باز شده است، زیرا تعیین قیمت برای آنها بسیار دشوار است. دشوار. به این دلایل، ما ترجیح دادیم آنها را در این لیست قرار ندهیم.

10 بیدار جنگل – افسانه ای نادر
هنر توسعه یافته – 13.47 دلار

یکی از منحصربه‌فردترین کارت‌های جنگ برادران، Awaken the Woods، یک نشانه منحصربه‌فرد برای موجودات زمینی ایجاد می‌کند. Awaken the Woods تقریباً در هر عرشه فرماندهی زمینی مانند لرد ویندگریس و اوبون، مول دایا اجداد جای می گیرد.

Awaken the Woods را با کارت هایی مانند Doubling Season و Parallel Lives ترکیب کنید و خیلی سریع ارتشی از سرزمین های خارج از کنترل خواهید داشت. از آنجایی که آن‌ها نیز موجوداتی هستند، نمی‌توانید در نوبتی که ایجاد می‌شوند، به آن‌ها ضربه بزنید، اما با هر راهی که می‌توانید به آنها عجله کنید، ممکن است ویرانگر باشد.

9 سطح شهر منظره – نادر اسطوره ای
هنر توسعه یافته – 13.90 دلار

ترسناک Cityscape Leveler زمان کوتاهی را در رأس عرشه ای سپری کرد که بر پایه تولید منابع زیادی برای خودتان ساخته شده بود و در عین حال مخالفان خود را از آنها انکار می کردید. زمانی که Cityscape Leveler بازیگر می‌شود، حتی زمانی که وارد میدان نبرد می‌شود، می‌توانید هر غیر زمینی دائمی را در بازی نابود کنید.

حتی بهتر از آن، این موجود 8/8 در هنگام حمله چیزی را نیز از بین می‌برد و به شما اجازه می‌دهد در صورتی که حریف شما پاسخی فوری به این تهدید عظیم نداشته باشد، تخته آن‌ها را بشکنید. حتی اگر این کار را انجام دهند، همیشه می‌توانید Cityscape Leveler را برای برداشتن از خاک بیرون بیاورید

8 گوی مسمریک – اسطوره ای نادر
شماتیک – 14.72 دلار

برخی از کارت های جادویی فقط در یک چیز خوب هستند، اما گاهی اوقات این تنها چیزی است که شما باید در یک بازی به پیچیدگی Magic باشید. Mesmeric Orb یک مصنوع دو مانا است که هزاران کارت را در طول بازی می خرد.

این کار را با مجبور کردن هر بازیکن در هر زمانی که یک کارت دائمی را باز می کند، انجام می دهد. این بدان معناست که اگر کسی یک طلسم ده مانا انجام دهد، در مرحله بعدی خود ده کارت را آسیاب خواهد کرد. راه‌های زیادی برای به هم ریختن کارت‌های حریف‌تان وجود دارد، مانند مجبور کردن آن‌ها برای باز کردن کارت‌ها در بین نوبت‌ها یا به‌هم ریختن توانایی‌شان در استفاده از افکت‌هایی مانند فریاد زدن، نظارت، یا برخی معلمان.

7 Gix، Yawgmoth Preetor – Mythic Rare
هنر توسعه یافته – 18.51 دلار

Yawgmoth Praetor که در سه مانای Gix نشسته، مستقیماً به عرشه‌های تک سیاه استاندارد فعلی وارد می‌شود. در یک آگرو سیاه یا دک میان رده، می‌توانید یک Evolved Sleeper را در نوبت یک یا یک Tenacious Underdog را در نوبت دوم انتخاب کنید، سپس Gix را انتخاب کنید. شما می توانید با یکی از موجودات اولیه خود تاب بخورید، و اگر حریف شما نمی خواهد زندگی بیشتری را در این نوبت از دست بدهد، می توانید قرعه کشی کنید.

مربوط 10 با ارزش ترین جادو: کارت های جمع آوری Magic: The Gathering همه چیز در مورد جمع آوری کارت های مناسب است و این کارت ها کمیاب ترین و گران ترین هستند.
ممکن است عرشه‌های تک‌سیاه کمی از بین رفته باشند، اما قدرتی که Gix می‌تواند به عرشه بیاورد، اشتباه نیست. Gix ممکن است در Commander نیز سروصدا کند و حریفان شما را تشویق کند تا به یکدیگر حمله کنند و شما را تنها بگذارد تا پیروزی خود را رقم بزنید.

6 Myrel, Shield Of Argive – Mythic Rare
17.45 دلار

ممکن است به دنبال انتخاب یک Myrel، Shield of Argive برای عرشه فرماندهی مبتنی بر سرباز باشید، و اگر اینطور است، به یکی از گران‌ترین کارت‌های The Brothers’ War نگاه می‌کنید.

با توانایی منحصر به فرد نادر برای خاموش کردن کامل حریفان در طول نوبت شما، Myrel از انجام انواع ترفندهای رزمی جلوگیری می کند و به شما این آزادی را می دهد که با خیال راحت جادوهای خود را انجام دهید و به یک صفحه باز حمله کنید. در حالی که Myrel اکنون در انتهای پایین ترین کارت های با ارزش قرار دارد، تعجب نکنید اگر پس از توقف چاپ The Brothers’ War به صعود ادامه دهد.

5 Myrel, Shield Of Argive – Mythic Rare
هنر توسعه یافته – 29.51 دلار

می دانید که یک کارت زمانی خوب است که دو بار در یک لیست قرار گیرد، این بار به عنوان نسخه هنری توسعه یافته کارت. با انتشار The Brothers’ War، نوع مخلوق سرباز با کارت هایی مانند Harbin، Vanguard Aviator و Siege Veteran از حمایت زیادی برخوردار شد.

مربوط Magic: The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در جهان های فراتر: Fallout طلایی در Universes Beyond: Fallout وجود دارد، به شرطی که بدانید کجا باید جستجو کنید.
با رهبری Myrel یک عرشه سرباز، شما آزاد هستید که بدون ترفندهای جنگی با توانایی او حمله کنید. وقتی حمله می‌کنید، با ایجاد سربازان جدید، بر روی سربازان خود دو برابر می‌شوید. اگر به تنهایی باقی بماند، Myrel می تواند به سرعت یک بازی را تعطیل کند.

4 پورتال به Phyrexia – افسانه ای نادر
هنر توسعه یافته – 31.33 دلار

برای مدت کوتاهی پس از انتشار The Brothers’ War، Portal to Phyrexia به یک کهن الگوی عرشه تبدیل شد که باید مراقب آن بود. علیرغم هزینه 9 مانا، بازیکنان به ندرت آن را با این مبلغ می اندازند، در عوض آن را چندین نوبت زودتر از طریق یکی از چندین روش از قبرستان باز می گردانند.

تأثیری که روی تخته می گذارد فوری است و جلوگیری از آن در اوایل مسابقه تقریباً غیرممکن است. به جز مقابله با هر گونه هشیاری که برای بازگرداندن آن انجام می دهید، حریف شما کار زیادی نمی تواند انجام دهد تا از قربانی کردن سه موجود جلوگیری کند.

3 Mox Amber – افسانه ای نادر
قاب یکپارچهسازی با سیستمعامل – 32.45 دلار

تا آنجا که سنگ های مانا پیش می روند، Mox Amber شرایط فعال سازی بسیار خاصی دارد. یک مصنوع افسانه‌ای که قیمت آن صفر مانا است، به‌عنوان یک Arcane Signet کاملاً در عرشه‌های Commander قرار می‌گیرد.

در حالی که Mox Amber شما را ملزم می‌کند که یک موجود افسانه‌ای یا هواپیماگرد را در بازی داشته باشید تا مانا را اضافه کنید، با توجه به ماهیت Commander و تعداد زیادی از موجودات افسانه‌ای و مسافران هواپیما که Magic اخیراً چاپ کرده‌اند، فعال کردن آن بسیار آسان است.

2 Mox Amber – افسانه ای نادر
شماتیک – 34.32 دلار

اسلات بالا برای ارزشمندترین کارت‌های جنگ برادران، دوباره Mox Amber است، اما این بار به عنوان نسخه Retro Artifact Frame. همه چیز در مورد این نسخه از Mox Amber منحصر به فرد است، از متن طعم گرفته تا هنر خارق العاده استیون بلدین.

Mox Amber بازی های زیادی را در Deck Modern Jeskai Breach می بیند، جایی که نه تنها به یک مصنوع فانتزی بلکه به یک قطعه ترکیبی نیز تبدیل می شود. با نسخه Retro Artifact Frame Mox Amber، می‌توانید با چند کارت ارتقا یافته فانتزی ترکیب کنید.

1 Token & Urza’s Automaton – Token را بسازید
72.40 – 75.45 دلار

این دو توکن چشمگیر ممکن است برای هر کسی که به قیمت نگاه می کند یک تعجب یا حتی یک خطا باشد. در حال حاضر، قیمت این توکن های کمیاب به دلیل در دسترس بودن بسیار محدود آنها در خارج از منطقه چاپ شده، افزایش یافته است. هر دوی این کارت ها به عنوان کارت های تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند که به بازیکنانی در مالزی، سنگاپور، تایلند و سایر کشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا داده می شود. این دو توکن دارای ظاهر شیشه ای رنگی هستند که در دومیناریا یونایتد رایج شد و با دیگر توکن ها برای ایجاد یک تصویر پانوراما به هم می پیوندند.

مربوط Magic: The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در Outlaws Of Thunder Junction برای به دست آوردن با ارزش ترین کارت های Magic: The Gathering از Outlaws of Thunder Junction نیازی به ارتکاب جنایت نخواهید داشت!

نکات برجسته

  • جنگ برادران یک جنگ گسترده بین اورزا و میشرا در دومیناریا را معرفی می‌کند که مسافران هواپیما و مصنوعات قدرتمند را به نمایش می‌گذارد.
  • این مجموعه شامل Artifacts Retro Frame در کنار کارت‌های معمولی است که چاپ‌های ارزشمندی را با کارت‌های جدید ارائه می‌کند.
  • کارت‌هایی مانند Awaken the Woods، Cityscape Leveler، و Mesmeric Orb توانایی‌ها و ارزش‌های منحصربه‌فردی را برای مجموعه The Brothers’ War به ارمغان می‌آورند.



جنگ برادران اولین تصویر از جنگ گسترده ای را که اورزا و میشرا در سراسر دومیناریا به راه انداختند را به همراه دارد. این اولین باری نیست که Magic: The Gathering بازیکنان را برای بازدید از گذشته به گذشته می برد، اما هزاران نفر از مسافران هواپیما، موجودات و مصنوعات قدرتمند را با خود به زمان حال می آورد.

مربوط

Magic: The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در افق های مدرن 3

Modern Horizons 3 دارای کارت‌های Magic: The Gathering گران‌قیمتی است، اگر نمی‌پرسید کدام شکاف برتر را می‌گیرد، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

ارزیابی کارت‌ها در The Brothers’ War منحصربه‌فرد است، زیرا شامل کارت‌های معمولی است که در یک بسته پیدا می‌کنید، به‌علاوه مصنوعات قاب Retro. با چنین هجوم زیادی از تجدید چاپ های ارزشمند که با موجودات و طلسم های جنگ برادران آمیخته شده است، کارت های با ارزش زیادی برای جمع آوری شما وجود دارد. اینها با ارزش‌ترین کارت‌های جنگ برادران بر اساس میانگین بازار TCGPlayer تا ۲۴ ژوئن ۲۰۲۴ هستند.


به روز شده در 25 ژوئن 2024 توسط رایان هی: جنگ برادران مدتی است که منتشر شده است، اما تعداد زیادی کارت از این مجموعه پر هیاهو تا حد زیادی ارزش خود را حفظ کرده اند. در حالی که برخی از کارت ها به طور قابل توجهی از توجه خارج شده اند، برخی مانند Awaken the Woods و Portal to Phyrexia همچنان قوی هستند. Mox Amber به عنوان باارزش‌ترین کارت این مجموعه در صدر قرار گرفته است، اما با توجه به مانای رایگانی که تولید می‌کند جای تعجب نیست.

با انتشار The Brothers’ War، تعداد بسیار محدودی از کارت ها چاپ سریالی از 1 تا 500 را دریافت کردند. از زمان نگارش این مقاله، مشخص نیست که چه تعداد از این کارت ها باز شده است، زیرا تعیین قیمت برای آنها بسیار دشوار است. دشوار. به این دلایل، ما ترجیح دادیم آنها را در این لیست قرار ندهیم.


10 بیدار جنگل – افسانه ای نادر

هنر توسعه یافته – 13.47 دلار

Magic The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در جنگ برادران بیدار جنگل هنر گسترده


یکی از منحصربه‌فردترین کارت‌های جنگ برادران، Awaken the Woods، یک نشانه منحصربه‌فرد برای موجودات زمینی ایجاد می‌کند. Awaken the Woods تقریباً در هر عرشه فرماندهی زمینی مانند لرد ویندگریس و اوبون، مول دایا اجداد جای می گیرد.

Awaken the Woods را با کارت هایی مانند Doubling Season و Parallel Lives ترکیب کنید و خیلی سریع ارتشی از سرزمین های خارج از کنترل خواهید داشت. از آنجایی که آن‌ها نیز موجوداتی هستند، نمی‌توانید در نوبتی که ایجاد می‌شوند، به آن‌ها ضربه بزنید، اما با هر راهی که می‌توانید به آنها عجله کنید، ممکن است ویرانگر باشد.

9 سطح شهر منظره – نادر اسطوره ای

هنر توسعه یافته – 13.90 دلار

تصویر کارت سطح شهر منظره در Magic: The Gathering، با هنر لئون توکر

ترسناک Cityscape Leveler زمان کوتاهی را در رأس عرشه ای سپری کرد که بر پایه تولید منابع زیادی برای خودتان ساخته شده بود و در عین حال مخالفان خود را از آنها انکار می کردید. زمانی که Cityscape Leveler بازیگر می‌شود، حتی زمانی که وارد میدان نبرد می‌شود، می‌توانید هر غیر زمینی دائمی را در بازی نابود کنید.


حتی بهتر از آن، این موجود 8/8 در هنگام حمله چیزی را نیز از بین می‌برد و به شما اجازه می‌دهد در صورتی که حریف شما پاسخی فوری به این تهدید عظیم نداشته باشد، تخته آن‌ها را بشکنید. حتی اگر این کار را انجام دهند، همیشه می‌توانید Cityscape Leveler را برای برداشتن از خاک بیرون بیاورید

8 گوی مسمریک – اسطوره ای نادر

شماتیک – 14.72 دلار

گوی مسمریک اثر دیوید مارتین

برخی از کارت های جادویی فقط در یک چیز خوب هستند، اما گاهی اوقات این تنها چیزی است که شما باید در یک بازی به پیچیدگی Magic باشید. Mesmeric Orb یک مصنوع دو مانا است که هزاران کارت را در طول بازی می خرد.


این کار را با مجبور کردن هر بازیکن در هر زمانی که یک کارت دائمی را باز می کند، انجام می دهد. این بدان معناست که اگر کسی یک طلسم ده مانا انجام دهد، در مرحله بعدی خود ده کارت را آسیاب خواهد کرد. راه‌های زیادی برای به هم ریختن کارت‌های حریف‌تان وجود دارد، مانند مجبور کردن آن‌ها برای باز کردن کارت‌ها در بین نوبت‌ها یا به‌هم ریختن توانایی‌شان در استفاده از افکت‌هایی مانند فریاد زدن، نظارت، یا برخی معلمان.

7 Gix، Yawgmoth Preetor – Mythic Rare

هنر توسعه یافته – 18.51 دلار

Magic The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در جنگ برادران Gix Yawgmoth Preetor

Yawgmoth Praetor که در سه مانای Gix نشسته، مستقیماً به عرشه‌های تک سیاه استاندارد فعلی وارد می‌شود. در یک آگرو سیاه یا دک میان رده، می‌توانید یک Evolved Sleeper را در نوبت یک یا یک Tenacious Underdog را در نوبت دوم انتخاب کنید، سپس Gix را انتخاب کنید. شما می توانید با یکی از موجودات اولیه خود تاب بخورید، و اگر حریف شما نمی خواهد زندگی بیشتری را در این نوبت از دست بدهد، می توانید قرعه کشی کنید.


مربوط

10 با ارزش ترین جادو: کارت های جمع آوری

Magic: The Gathering همه چیز در مورد جمع آوری کارت های مناسب است و این کارت ها کمیاب ترین و گران ترین هستند.

ممکن است عرشه‌های تک‌سیاه کمی از بین رفته باشند، اما قدرتی که Gix می‌تواند به عرشه بیاورد، اشتباه نیست. Gix ممکن است در Commander نیز سروصدا کند و حریفان شما را تشویق کند تا به یکدیگر حمله کنند و شما را تنها بگذارد تا پیروزی خود را رقم بزنید.

6 Myrel, Shield Of Argive – Mythic Rare

17.45 دلار

Magic The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در جنگ برادران Myrel Shield of Argive

ممکن است به دنبال انتخاب یک Myrel، Shield of Argive برای عرشه فرماندهی مبتنی بر سرباز باشید، و اگر اینطور است، به یکی از گران‌ترین کارت‌های The Brothers’ War نگاه می‌کنید.

با توانایی منحصر به فرد نادر برای خاموش کردن کامل حریفان در طول نوبت شما، Myrel از انجام انواع ترفندهای رزمی جلوگیری می کند و به شما این آزادی را می دهد که با خیال راحت جادوهای خود را انجام دهید و به یک صفحه باز حمله کنید. در حالی که Myrel اکنون در انتهای پایین ترین کارت های با ارزش قرار دارد، تعجب نکنید اگر پس از توقف چاپ The Brothers’ War به صعود ادامه دهد.


5 Myrel, Shield Of Argive – Mythic Rare

هنر توسعه یافته – 29.51 دلار

Magic The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در جنگ برادران Myrel Shield of Argive Extended Art

می دانید که یک کارت زمانی خوب است که دو بار در یک لیست قرار گیرد، این بار به عنوان نسخه هنری توسعه یافته کارت. با انتشار The Brothers’ War، نوع مخلوق سرباز با کارت هایی مانند Harbin، Vanguard Aviator و Siege Veteran از حمایت زیادی برخوردار شد.

مربوط

Magic: The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در جهان های فراتر: Fallout

طلایی در Universes Beyond: Fallout وجود دارد، به شرطی که بدانید کجا باید جستجو کنید.

با رهبری Myrel یک عرشه سرباز، شما آزاد هستید که بدون ترفندهای جنگی با توانایی او حمله کنید. وقتی حمله می‌کنید، با ایجاد سربازان جدید، بر روی سربازان خود دو برابر می‌شوید. اگر به تنهایی باقی بماند، Myrel می تواند به سرعت یک بازی را تعطیل کند.

4 پورتال به Phyrexia – افسانه ای نادر

هنر توسعه یافته – 31.33 دلار

تصویر کارت Portal to Phyrexia در Magic: The Gathering با هنر سوتلین ولینوف


برای مدت کوتاهی پس از انتشار The Brothers’ War، Portal to Phyrexia به یک کهن الگوی عرشه تبدیل شد که باید مراقب آن بود. علیرغم هزینه 9 مانا، بازیکنان به ندرت آن را با این مبلغ می اندازند، در عوض آن را چندین نوبت زودتر از طریق یکی از چندین روش از قبرستان باز می گردانند.

تأثیری که روی تخته می گذارد فوری است و جلوگیری از آن در اوایل مسابقه تقریباً غیرممکن است. به جز مقابله با هر گونه هشیاری که برای بازگرداندن آن انجام می دهید، حریف شما کار زیادی نمی تواند انجام دهد تا از قربانی کردن سه موجود جلوگیری کند.

3 Mox Amber – افسانه ای نادر

قاب یکپارچهسازی با سیستمعامل – 32.45 دلار

Magic The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین قاب یکپارچهسازی با سیستمعامل The Brothers' War Mox Amber

تا آنجا که سنگ های مانا پیش می روند، Mox Amber شرایط فعال سازی بسیار خاصی دارد. یک مصنوع افسانه‌ای که قیمت آن صفر مانا است، به‌عنوان یک Arcane Signet کاملاً در عرشه‌های Commander قرار می‌گیرد.


در حالی که Mox Amber شما را ملزم می‌کند که یک موجود افسانه‌ای یا هواپیماگرد را در بازی داشته باشید تا مانا را اضافه کنید، با توجه به ماهیت Commander و تعداد زیادی از موجودات افسانه‌ای و مسافران هواپیما که Magic اخیراً چاپ کرده‌اند، فعال کردن آن بسیار آسان است.

2 Mox Amber – افسانه ای نادر

شماتیک – 34.32 دلار

Magic The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در The Brothers' War Mox Amber شماتیک

اسلات بالا برای ارزشمندترین کارت‌های جنگ برادران، دوباره Mox Amber است، اما این بار به عنوان نسخه Retro Artifact Frame. همه چیز در مورد این نسخه از Mox Amber منحصر به فرد است، از متن طعم گرفته تا هنر خارق العاده استیون بلدین.

Mox Amber بازی های زیادی را در Deck Modern Jeskai Breach می بیند، جایی که نه تنها به یک مصنوع فانتزی بلکه به یک قطعه ترکیبی نیز تبدیل می شود. با نسخه Retro Artifact Frame Mox Amber، می‌توانید با چند کارت ارتقا یافته فانتزی ترکیب کنید.


1 Token & Urza’s Automaton – Token را بسازید

72.40 – 75.45 دلار

تصویر کارت Construct و Urzas Aytomaton Tokens در Magic: The Gathering، با هنری از Chong Fei Giap

این دو توکن چشمگیر ممکن است برای هر کسی که به قیمت نگاه می کند یک تعجب یا حتی یک خطا باشد. در حال حاضر، قیمت این توکن های کمیاب به دلیل در دسترس بودن بسیار محدود آنها در خارج از منطقه چاپ شده، افزایش یافته است. هر دوی این کارت ها به عنوان کارت های تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند که به بازیکنانی در مالزی، سنگاپور، تایلند و سایر کشورهای منطقه جنوب شرقی آسیا داده می شود. این دو توکن دارای ظاهر شیشه ای رنگی هستند که در دومیناریا یونایتد رایج شد و با دیگر توکن ها برای ایجاد یک تصویر پانوراما به هم می پیوندند.

مربوط

Magic: The Gathering – 10 کارت با ارزش ترین در Outlaws Of Thunder Junction

برای به دست آوردن با ارزش ترین کارت های Magic: The Gathering از Outlaws of Thunder Junction نیازی به ارتکاب جنایت نخواهید داشت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا