بازی

بهترین راه برای ضربه زدن به یک موجود در جادو: گردهمایی

خوراکی های کلیدی

  • از ضربه زدن برای هزینه های جایگزین با کوک برای جادوها و موجودات قدرتمند استفاده کنید.
  • وسایل نقلیه و مانت ها برای فعال کردن توانایی ها و به دست آوردن مزیت ها نیاز به ضربه زدن به موجودات دارند.
  • موجوداتی که توانایی ضربه زدن دارند می‌توانند جلوه‌های مختلفی را ایجاد کنند و هم‌افزایی را در عرشه‌ها به حداکثر برسانند.



ضربه زدن یک مکانیک اصلی Magic: The Gathering است و توانایی ضربه زدن به موجودات خود را می توان به عنوان یک منبع مورد استفاده قرار داد، مانند مانا یا کل زندگی شما. علاوه بر این فقط در مرحله حمله، راه‌های مختلفی برای ضربه زدن اجباری به موجودات خود وجود دارد که برای ایجاد هر تعداد افکت استفاده می‌شوند.

چه در حال ساختن یک عرشه کامل با ضربه زدن به موجودات خود باشید و چه فقط می خواهید به منابعی که قبلاً استفاده نشده است تکیه کنید، می توانید انواع کارت، کلمات کلیدی و چند مرحله مبارزه را برای انجام این کار به طور قابل اعتماد ترکیب کنید. تا زمانی که برای اکثر بازی‌هایتان اهمیتی نداشته باشید که کارت‌های خود را به طور مکرر روی صفحه نمایش بکشید.


9 خدمه


خدمه وسیله‌ای است که توسط مصنوعات وسیله نقلیه استفاده می‌شود که از شما می‌خواهد روی موجوداتی با قدرت مشخصی ضربه بزنید تا خودرو را به موجودی برای چرخش تبدیل کنید. بیش از صد کارت خودرو وجود دارد. اکثر آنها بی رنگ هستند، به این معنی که می توانید آنها را تقریباً در هر عرشه ای که از موجودات استفاده می کند قرار دهید.

شما همچنین می توانید از موجودات خلبانی استفاده کنید که توانایی هایی دارند که به آنها امکان می دهد وسایل نقلیه بزرگتر از قدرت خود را خدمه کنند یا به وسایل نقلیه خدمه توانایی های اضافی بدهند. همچنین کارت‌های موجوداتی مانند سحابی کاپیتان رکس وجود دارد که هر غیرسرزمینی دائمی را به وسیله نقلیه تبدیل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که با اطمینان در هر نوبت بدون حمله به موجودات خود ضربه بزنید.

8 فراخوانی کنید


Convoke یک کلمه کلیدی است که به جادوها هزینه جایگزین می دهد و به شما امکان می دهد به جای مانا به موجودات ضربه بزنید. این به طور بالقوه می تواند به شما امکان دهد تا جادوهای قدرتمند و موجودات عظیم را بدون مانا بسازید، تا زمانی که موجوداتی را برای دستیابی به آن دارید.

کارت‌های زیادی وجود دارند که از convoke استفاده می‌کنند، که بیشتر آن‌ها به رنگ سبز و سفید یافت می‌شوند و هزینه‌های مانای بسیار بالایی دارند که دعوت را تشویق می‌کند. Convoke موجوداتی مانند Impervious Greatworm می توانند از کارت هایی مانند Contest of Claws برای وارد کردن 16 آسیب و پرتاب یک موجود 16/16 استفاده کنند در حالی که تنها دو مانا در کل دور صرف کرده اند.

7 زین

Saddle یک کلمه کلیدی است که در Mount creatures یافت می‌شود که شبیه به Vehicles عمل می‌کند و از شما می‌خواهد که برای فعال کردن توانایی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها، روی موجوداتی با قدرت خاصی ضربه بزنید. برای مثال، Calamity, Galloping Inferno از شما می‌خواهد که روی موجودی با حداقل یک قدرت ضربه بزنید تا بتواند یک کپی نمادین از آن ایجاد کند.


بر خلاف وسایل نقلیه، موجودات کوهستانی برای حمله نیازی به زین کردن ندارند. اگر ابتدا آن را زین کنید، فقط محرک های اضافی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید به عنوان یک جادو زین کنید، اما این فقط در اولین مرحله اصلی قبل از حمله مفید است. بیشتر موجودات کوه به رنگ سبز یافت می شوند، اما همه رنگ ها حداقل یک پایه دارند که می توان از آن استفاده کرد. با این حال، بسیاری از موجودات زین پتانسیل ایجاد هم افزایی قدرتمند را دارند، مانند Seraphic Steed و Wylie Duke، Atiin Hero.

6 افسون ها


برخی از افسون‌های میدان نبرد هزینه‌های توانایی را فعال کرده‌اند که از شما می‌خواهد برای ایجاد جلوه‌های خاص به موجودات خود ضربه بزنید. این بیشتر برای تعویض وضعیت شنود افراد دائمی مختلف در میدان نبرد، از جمله در سمت حریف در هیئت مدیره استفاده می شود.

کارت‌هایی مانند Earthcraft می‌توانند به شما این امکان را بدهند که موجودات خود را با دست‌کشی به زمین‌هایتان مبادله کنید و اساساً تعداد موجوداتی را که کنترل می‌کنید افزایش می‌دهند. Glare of Subdual به شما امکان کنترل موجودات و مصنوعات حریف را می دهد و به شما این امکان را می دهد که همزمان به دو طرف تخته ضربه بزنید و از حمله یا به دست آوردن مانا جلوگیری کنید.

5 موجودات


بسیاری از موجودات دارای توانایی‌های غیرفعال و فعال هستند که به شما امکان می‌دهد تا برای انواع افکت‌ها، روی موجودات دیگر ضربه بزنید. این به ویژه در عرشه موجودات مرفولک با استفاده از Kumena، Tyrant of Orazca یافت می شود، که دارای سه توانایی مجزا است که به شما امکان می دهد برای جلوه های مختلف به دیگر موجودات مرفولک ضربه بزنید.

اکثر موجوداتی که به شما اجازه می دهند به دیگر موجودات خود ضربه بزنید به انواع موجودات خاص متکی هستند، اما می توان آنها را در دزدان دریایی، شوالیه ها، ارواح، عنکبوت ها و جنگجویان یافت. موجودات دیگر توانایی‌هایی را فعال کرده‌اند که به موجوداتی که قبلاً مورد استفاده قرار گرفته‌اند تکیه می‌کنند، مانند آنافنزا، پیشرو و علیبو، شاهد باستانی، و در حین وارد کردن آسیب به آنها ضربه می‌زنند.

4 حمله کردن


تنها راه ضربه زدن به موجودی بدون کارت یا توانایی اضافی، موجودات بدون هوشیاری همیشه هنگام حمله ضربه می زنند. با کارت‌هایی مانند Anzrag، Quake-Mole و Aggravated Assault، می‌توانید چندین مرحله نبرد را در طول نوبت خود راه‌اندازی کنید و در حین باز کردن و ضربه زدن مجدد، چندین بار تاب بخورید تا حمله کنید.

بهترین راه برای استفاده از این مرحله با افکت های فعال است که وقتی موجوداتی به عنوان مهاجم اعلام می شوند، مانند Asari Captain یا Isshin، Two Heavens as One، فعال می شوند. این همچنین به شما انگیزه می‌دهد که تا جایی که ممکن است به موجودات خود حمله کنید و ضربه بزنید، تا زمانی که مسدودکننده‌های قوی برای نگرانی نداشته باشید.

3 توانایی های مانا

یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های ضربه زدن، موجوداتی که ضربه می‌زنند تا مانا را به استخر مانا اضافه کنند، کارت‌های بسیار قدرتمندی هستند که شما را از حریف جلوتر می‌اندازند و به شما امکان می‌دهند زودتر جادوهای بزرگی انجام دهید. اکثر این کارت ها به رنگ سبز هستند و عبارتند از Elvish Mystic، Birds of Paradise و Delighted Halfling.


همچنین می‌توانید از مصنوعات تجهیزاتی استفاده کنید که به هر یک از موجودات شما این توانایی را می‌دهد، مانند مانتو بهشت ​​که بی‌رنگ است و برای هر رنگی به کار می‌رود و آن را در هر رنگی قابل استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید با کارت‌هایی مانند Nissa، Who Shakes the World، زمین‌ها را به موجوداتی تبدیل کنید، که می‌توانند به عنوان موجوداتی عمل کنند و همچنان برای مانا ضربه بزنید.

2 توطئه کنند

Conspire یک کلمه کلیدی است که به شما امکان می‌دهد روی موجوداتی که کنترل می‌کنید و رنگ مشترکی با کارت ریخته‌گری دارند ضربه بزنید تا بتوانید آن را کپی کنید. این برای عرشه های نشانه یا عرشه هایی با موجودات بسیار مفید است، زیرا برای کپی کردن طلسم به دو موجود دست نخورده نیاز دارید.


از آنجایی که فقط تعداد انگشت شماری کارت توطئه وجود دارد، می توانید از Rassilon، رئیس جنگ یا Wort، Raidmother برای دادن توطئه به کارت های دیگر خود استفاده کنید، که می توانید از آنها برای ساختن یک عرشه کامل در اطراف استفاده کنید. در غیر این صورت، Rally the Galadhrim و Gleeful Sabotage کارت‌های توطئه قوی‌تر هستند.

1 بدون بهره برداری

با استفاده از سایر توانایی ها و مراحل مبارزه که موجودات را مجبور به ضربه زدن می کند، می توانید با بازکردن مکرر آنها به آنها اجازه دهید که به طور مداوم ضربه بزنند. این کار با کارت‌هایی مانند Thornbite Staff یا Derevi، Empyrial Tactician انجام می‌شود که به شرایطی نیاز دارند تا به طور قابل‌اعتماد از موجودات شما استفاده نکنید.

همچنین لحظات و جادوهایی وجود دارد که می‌توانند به سرعت از موجودات در جلوه‌های یک‌باره استفاده کنند، مانند Flying Crane Technique و To Arms!، که به یکباره همه موجودات شما را از بین می‌برند. هنگامی که با توانایی‌های مانا ترکیب می‌شود، می‌توانید ترکیب‌های بالقوه بی‌نهایت را با جلوه‌های بدون ضربه تنظیم کنید.


تایدواتر مینیون مجهز به بریس های Illusionist را می توان برای ضربه زدن و بازکردن بی نهایت زمین و خود موجود استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا