بازی

Duskmourn: House Of Horror's Jump Scare! راهنمای عرشه فرمانده

غافلگیری می تواند یک چیز قدرتمند در هر دو مورد باشد سحر و جادو: گردهمایی و در فیلم های ترسناک در هر دو مورد، غافلگیری می‌تواند فریادهای ترسناک را از سوی مخاطب برانگیزد، به‌ویژه زمانی که کارت آشکار شما یک ورم ​​غول‌پیکر 15/15 است که آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.



این برنامه با Jump Scare!، Duskmourn: House of Horror عرشه فرمانده با مضمون غافلگیری است. این عرشه تماماً در مورد قرار دادن کارت های خود رو به پایین است تا حریفان شما هرگز واقعاً ندانند که در چه کاری هستند. دشمنان شما دقیقاً قبل از اینکه از تاریکی بیرون بیایند تا مجموع زندگی آنها را خفه کنند، پیروزی شما را با احساس ترس فزاینده احساس خواهند کرد.


پرش ترس! فهرست عرشه فرمانده

هنر Citanul Hierophants اثر Zezhou Chen

اینجاست لیست کامل عرشه برای Jump Scare! عرشه فرمانده.

پرش ترس! فهرست عرشه فرمانده

فرمانده (1)

زیمون، کشف رمز

موجودات (32)

کیان، حافظه خراب

مترجم اشکال

کیوریتور بیستی

شریک وود بلعنده

Skitterspike قهقهه

سیتانول هیروفانتز

بدنه دانش

Kefnet the Mindful

Kheru Spellsnatcher

اسکاب ویرانگر

آشایا، روح وحشی

فال پاییز

رپتور مرگ گرا

هیدرا همه چیزخوار

مولتانی، آواتار یاویمایا

Scute Swarm

شیگکی، جوکای ویژنر

تمور وار شامان

تاندرفوت بالوث

Whisperwood Elemental

Worldspine Wurm

آیسی، ظالم تنگه گیر

آریکسمتس، جزیره خوابیدن

رشمی، ابدیت کرافتر

غیور بیش از حد رشد کرده

غول ساقه لوبیا

تانوکی بزرگ

ساکورا – بزرگ قبیله

یاویمایا الدر

یدورا، باغبان قبر

تاتیوا، بنتیک دروید

Trygon Predator

جادوگری (8)

انتخاب گمراه کننده

اتر گیل

شکار ازوری

ازدحام طاقت فرسا

بیش از حد ساده کنید

کشت کنید

پوشش گیاهی انفجاری

رشد افسارگسیخته

فوری (9)

فرضیه زیمون

همتای غار

حفاری در طول زمان

جهش زیست توده

جانور درون

مارپیچ رشد

ضد املا

تغییر واقعیت

لحظه یورکا

مصنوعات (4)

طومار سرنوشت

امضای محرمانه

حلقه سول

سیمیک سیگنت

افسون ها (8)

آنها از لوله ها آمدند

آزمایشگاه تجربی / اتاق کارکنان

مه اولیه

همگرایی سندورم

دنباله رمز و راز

ترس در حال رشد

عقب نشینی به Coralhelm

احیای بیابان

زمین ها (38)

پیشکسوت قلعه

معبد Drownyard

بیشه سیل زده

بندر هینترلند

پل Mosswort

حوضه سرریز

معبد رمز و راز

Vineglimmer Snarl

ساحل یاویمایا

وسعت ترامورفیک

برج فرماندهی

Ash Barrens

وحشی در حال تکامل

منظره بی شمار

پردیس کواندریکس

برج تکیه

اتاق رشد سیمیک

جزیره درهم

معبد خدای دروغین

آبشار تورنوود

جزیره (9)

جنگل (9)



پرش ترس! تم های Commander Deck

تصویر زیمون، کارت رمزگشایی.

بزرگترین تم Jump Scare! از قدرت کامل “ترس آشکار” استفاده می کند، توانایی کلمه کلیدی جدید از Duskmourn: House of Horror. ترس آشکار بسیار شبیه به «مظهر» قبلی است، اما به جای اینکه کارت بالای کتابخانه خود را رو به پایین قرار دهید، به دو کارت بالا نگاه می کنید، یکی از آنها را به صورت یک موجود 2/2 رو به پایین قرار می دهید و دیگری را قرار می دهید. در قبرستان شما

این به ترس آشکار اجازه می دهد تا از استراتژی های بازگشت قبرستان نیز استفاده کند، اما
پرش ترس! آنقدرها با قبرستان سروکار ندارد
. بعدا درستش میکنیم


پرش ترس! از آن زمان می خواهد ترس را تا آنجا که می تواند نشان دهد بسیاری از کارت های موجود در آن از وجود موجودات 2/2 بی رنگ استفاده می کنند. مهم‌تر از همه، فرمانده جعبه‌ای (که به زودی در مورد آن صحبت خواهیم کرد)، اما مفسر Glitch، Growing Dread، Trail of Mystery، Overgrown Zealot و غیره نیز وجود دارد.

اگرچه جامپ اسکر! کارت های زیادی دارد که به قرار دادن کارت ها به صورت رو به پایین و یا چرخاندن رو به بالا مربوط می شوند. فرماندهی که این استراتژی را در حالت Overdrive قرار می دهد، Zimone، Mystery Unraveler است. با زیمون، هر زمینی که بازی می‌کرد، باعث ترس آشکار می‌شد، و هر ثانیه (یا بیشتر) زمین بر روی کارتی که قبلاً آشکار شده بود بازی می‌کرد.


با زیمون در بازی، هر ثانیه زمین در یک نوبت تبدیل به یک کارت رایگان می شود که از دو کارت بالای دسته شما پخش می شود. این ارزش باورنکردنی است که می‌توان آن را از طریق چیزی به سادگی یک رشد افسارگسیخته فعال کرد.

عامل شگفتی ترس آشکار را نادیده نگیرید!
یک موجود آشکار را می‌توان در هر زمانی به خاطر هزینه مانای آن بالا برد، بنابراین اگر مانا دارید، می‌توانید با چیزی مانند Hydra Omnivore در کمین حریفان قرار بگیرید.

پرش ترس! دارد چند فرمانده بالقوه دیگر، اما هیچ‌کدام از آن‌ها هم‌افزایی مشابه با زیمون با بقیه عرشه ندارند. کیان، حافظه خراب کارتی باورنکردنی است که در عرشه خودش می درخشد، اما در جامپ اسکر هیچ چیزی وجود ندارد! که او را قادر می سازد (مثل قرعه کشی کارت با سرعت فوری، فلاشی را که در هر لحظه می خواهید داشته باشد).


Aesi, Tyrant of Gyre Straight یک کارت عالی برای عرشه است، اما کشیدن کارت‌ها در خشکی مانند بازی رایگان آنها نیست. Arixmethes، Slumbering Isle نیز به زیمون نیاز دارد تا دزدکی وارد بازی شود، در غیر این صورت شما منتظر پنج نوبت هستید. و Tatyova، Benthic Druid به اندازه Aesi در جایگاه فرمانده ناامید کننده است.

پرش ترس! با Zimone بهترین کار را می کند، بنابراین
با زیمون به عنوان فرمانده خود بچسبید
.

پرش ترس! تجزیه و تحلیل عرشه فرمانده

تصویر مولتانی، هنر آواتار یاویمایا توسط رایان یی.
مولتانی، آواتار یاویمایا (دومیناریا) – هنری توسط رایان یی


با حضور زیمون در مرکز صحنه، پرش ترس! می خواهد موجودات زیادی داشته باشد تا آشکار شود و زمین های زیادی برای ایجاد وحشت آشکار. خوشبختانه، Jump Scare! دارای 32 موجود (علاوه بر خود زیمون) و 38 زمین فراوان است. 30 کارت باقی‌مانده از استراتژی کلی برگرداندن کارت‌ها به بالا یا پایین، پرتاب زمین‌ها روی میز، یا ارائه بر اساس درخواست حذف/کشیدن کارت پشتیبانی می‌کنند.

در سمت مخلوق، وجود دارد مجموعه ای از تهدیدها و پاسخ های یواشکی. هیدرا همه چیزخوار، مولتانی، آواتار یاویمایا، Worldspine Wurm، و آشایا، روح وحشی هیولاهای بزرگی هستند که می‌توان آن‌ها را به روش سخت بازی کرد، اما برای بازیگران با استفاده از Zimone و یک زمین اضافی به لطف برخی طلسم های پشتیبانی، مانند رشد افسارگسیخته، کشت کنید، یا پوشش گیاهی انفجاری.

پاسخ های یواشکی شامل چیزهایی مانند Kheru Spellsnatcher، چه کسی می تواند یک طلسم را برای هزینه واژگونی آن بدزدد، و Trygon Predator، که می تواند هویت واقعی خود را به عنوان یک کارت 2/2 رو به پایین پنهان کند تا زمانی که برای از بین بردن یک مصنوع یا افسون وارد عمل شود.


حذف معمولاً برای عرشه‌های آبی/سبز دشوار است، اما Jump Scare! از چندین طلسم نهایت استفاده را می برد. جانور درون و تغییر واقعیت جفت شدن با ضد املا برای برخی از پاسخ های هدفمند، در حالی که بیش از حد ساده کنید، اتر گیل، شکار ازوری، و جدید فرضیه زیمون حذف جرم را فراهم می کند.

Evolving Wilds، Terramorphic Expanse، و Myriad Landscape سرزمین‌های همه ستاره‌ای در Jump Scare هستند!
وقتی زیمون روی میز است، بازی یکی از آنها باعث ترس آشکار می شود، و سپس شکستن آن برای یافتن سرزمین دیگری برای بازی کردن، زیمون را دوباره تحریک می کند تا آن کارت آشکار را برگرداند.


پرش ترس! از نظر کارت کشی تا حدودی محدود است. Glitch Interpreter، Body of Knowledge، They Come from the Pipes، و Aesi، Tyrant of Gyre Strait کمک می کنند، اما عرشه می تواند از منابع اضافی برای کشیدن کارت استفاده کند تا مطمئن شود دست شما پر است.

پرش ترس! همچنین می تواند از طلسم های رمپینگ بیشتری استفاده کند که زمین های بیشتری را جستجو کند. توانایی زیمون زمانی بهترین کار می کند که شما در حال بازی با دو زمین در یک نوبت هستید، که معمولاً توسط کارت هایی مانند Cultivate به بهترین نحو فعال می شود. ما در بخش بعدی به دنبال افزایش توانایی های Jump Scare در کاشت زمین خواهیم بود.

کارت برای جایگزینی

Kheru Spellsnatcher

غول ساقه لوبیا

تانوکی بزرگ

کیان، حافظه خراب

همتای غار

جهش زیست توده

اسکاب ویرانگر

عقب نشینی به Coralhelm

Kefnet the Mindful

Skitterspike قهقهه

همگرایی سندورم

رشمی، ابدیت کرافتر


برای ایجاد فضایی برای برخی پیشرفت‌ها، می‌خواهیم برخی از کارت‌های با عملکرد ضعیف را حذف کنیم. Kheru Spellsnatcher ترفند بدی برای بازی نیست، اما اینطور است کمی گران است و با زیمون خوب بازی نمی کند.

غول ساقه لوبیا و تانوکی بزرگ انجام برخی از واکشی زمین، اما زمین گیرهای بهتری وجود دارند که قدرت بیشتری نیز ارائه می دهند. Biomass Mutation یک کارت خوب است، اما عرشه در حال حاضر دارای Stampede فراگیر است و جادوهای پایان بازی دیگری نیز وجود دارد که می توانیم اضافه کنیم که بهتر با موضوع کلی مطابقت دارد.

همتای غار، عقب نشینی به Coralhelm، و Giggling Skitterspike واقعاً با موضوع کلی مطابقت ندارند از Jump Scare! اکنون که ما روی زیمون تمرکز می کنیم. Skaab Ruinator کارت بدی نیست، زیرا ما مطمئناً به دلیل ترس آشکار کارت هایی در قبرستان خواهیم داشت، اما به احتمال زیاد در اوایل به این تعداد کارت نخواهیم داشت. Skaab Ruinator یک کارت مرده است اگر در دست باز شما کشیده شود.


Kiannt، حافظه خراب نیز کارتی است که واقعاً مناسب نیست. داشتن فلاش عالی است، و همچنین یک تهدید در حال افزایش است، اما کیان واقعاً به عنوان فرمانده یک عرشه پر از کارت‌هایی با سرعت فوری پیشرفت می‌کند، بنابراین می‌توانید فلاشی را که می‌خواهید در زمانی که می‌خواهید داشته باشید.

بسیار بعید است که Kefnet the Mindful هرگز بتواند حمله کند یا مسدود کند، آن را به گزینه ای گران قیمت برای کارت کشیدن و پرش زمین خود تبدیل می کند. Rashmi، Eternities Crafter نیز منبع پیچیده ای از کارت است که می تواند با چیزی برتر جایگزین شود.

در نهایت، Sandwurm Convergence راه خوبی برای ایجاد فشار زیاد است، اما زیمون باید بتواند به تنهایی این کار را انجام دهد با چیزی که در هر نوبت یک زمین اضافی روی میز قرار می دهد.

پرش ترس! ارتقاء بودجه Commander Deck

هنری از Oblivious Bookworm که در آن یک مرد حرفه‌ای ظاهر می‌شود که برخی از هیولاهای وحشتناک را نادیده می‌گیرد.
هنر کتاب کرم فراموشی اثر جاش نیوتن


بیایید بازی Jump Scare را شروع کنیم! با برخی ارتقاء که توانایی عرشه را بهبود می بخشد زمین های بیشتری بازی کنید و کارت های بیشتری بکشید، در حالی که مقداری را نیز اضافه می کند ترفندهای جدید قدرتمندی که به خوبی با Zimone کار می کنند.

تصویر

نام

دلیل

تصویر بانی پال، کارت Clearcutter.

بانی پال، کلیرکاتر

Bonny Pall، Clearcutter شاید بهترین کارت برای Zimone و Jump Scare باشد. او در کنار یک گاو نر غول پیکر می آید تا مقدار زیادی قدرت ارائه کند، او کارت می کشد و یک زمین اضافی از دست یا قبرستان شما بازی می کند. با توجه به اینکه هر چند وقت یک‌بار از طریق ترس آشکار، زمین‌ها را به قبرستان می‌اندازید، این یک راه‌حل عالی است.

تصویر کارت Den Protector.

محافظ دن

همانطور که در بانی پال ذکر شد، توانایی آشکار ترس زیمون به این معنی است که کارت‌ها در قبرستان شما جمع می‌شوند. Den Protector به شما امکان می دهد حداقل یکی از آن کارت ها را بازیابی کنید. حتی اگر به صورت 2/2 رو به پایین با حسن نیت زیمون وارد شود، کار می کند.

تصویر کارت ایکسیدرون.

ایکسیدرون

Ixidron یک بازی ساز بالقوه است که همچنین به عنوان پاسخی بعید به برخی از قدرتمندترین تهدیدات Magic عمل می کند. آکروما یا الدرازی شما را پایین آورد؟ فقط با Ixidron آنها را ورق بزنید! اکنون شما یک هیولای غول پیکر دارید و حتی می توانید از Zimone (به شرطی که مجبور نباشید او را برگردانید) برای کمک به برگرداندن کارت های خود استفاده کنید.

تصویر کارت دسترسی Kodama.

دسترسی کوداما

این یک Cultivate دیگر است، اما عالی است. Cultivate تضمین می‌کند که ترس آشکار با زیمون از بین می‌رود و دو سرزمین از معامله خارج می‌شود.

تصویر کارت کتاب کرم غافل.

کرم کتاب غافل

Oblivious Bookworm تا زمانی که یک کارت را نشان دهید یا در هر نوبت آن را به سمت بالا برگردانید، قرعه کشی همه جانبه کارت را فراهم می کند. حتی اگر نتوانید، کشیدن یک کارت و دور انداختن یک کارت در هر نوبت بدترین چیز در دنیا نیست.

تصویر کارت سفر Omenpath.

سفر Omenpath

Omenpath Journey تضمین می کند که Zimone هر چرخش را برای پنج نوبت شروع می کند. زمانی بهترین کار را انجام می‌دهد که از قبل زمین‌هایی را در دست داشته باشید تا کارت‌هایی را که Zimone نشان می‌دهد ورق بزنید، اما حتی اگر نتوانید، مانیفست رایگان برای پنج نوبت است.

تصویر کارت تحلیلگر Paranormal.

تحلیلگر ماوراء الطبیعه

نقطه ضعف آشکار ترس، گذاشتن کارت در قبرستان است. بهتر است آن کارت ها در دست شما باشد، درست است؟ تحلیلگر ماوراء الطبیعه موافق است.

تصویر کارت بیل مکانیکی راموناپ.

بیل مکانیکی راموناپ

باز هم، به احتمال زیاد شما از طریق محرک های ترس آشکار زیمون (مگر اینکه ابتدا تحلیلگر ماوراء الطبیعه وارد شود) زمین را به قبرستان خود وارد کنید، بنابراین راموناپ بیل مکانیکی

تصویر کارت برنامه های مخفی.

برنامه های مخفی

درک برنامه های مخفی آنقدرها هم سخت نیست. 2/2 کارت های آشکار شما کمی سخت تر می شوند و هر زمان که به سمت بالا برگردند، یک کارت می کشید. برای عرشه ای که احتمالاً دارای دسته ای از مخلوقات رو به پایین است، این یک برد-برد است.

تصویر تهدیدات در اطراف کارت.

تهدیدات در هر گوشه و کنار

تهدیدات در هر گوشه واقعاً می‌تواند برخی از اهانت‌های زیمونی را فعال کند. این کارت را بازی کنید تا ترس را آشکار کنید، سپس یک کارت زمین را جستجو کنید تا بازی کنید، سپس زیمون کارت دیگری را فعال می‌کند، که سپس جستجوی دیگری را برای یک سرزمین اصلی آغاز می‌کند، که سپس Zimone را تحریک می‌کند تا یک کارت آشکار را برگرداند. سپس می توانید این روند را در هر نوبت تکرار کنید.

تصویر اورو، کارت خشم تیتان طبیعت.

اورو، تیتان خشم طبیعت

حتی بدون فرار، اورو یک کارت می کشد، سه جان به دست می آورد و زمینی را از دست شما بازی می کند تا زیمونه را تحریک کند. اگر Uro را تا اواخر بازی ترسیم نکنید، می توانید از قابلیت فرار آن برای به دست آوردن 6/6 علاوه بر همه چیزهای خوب دیگر استفاده کنید. در هر صورت، اورو برنده است.

تصویر وانیفر، کارت Evolved Enigma.

وانیفر، انیگما تکامل یافته

پنهان کردن یک کارت شبیه به ترس آشکار است، اما شما باید یک کارت را از دست خود انتخاب کنید نه بین دو کارت از کتابخانه خود. این برای جفت شدن با Zimone عالی است، اما می‌توانید فقط با دادن یک شمارنده +1/+1، تمام کارت‌های 2/2 خود را بزرگ‌تر کنید. بنابراین، حتی اگر هرگز کارتی را بالا نبرید، می‌توانید ارتشی در حال افزایش داشته باشید تا با آن بازی را به دست بگیرید.


سایر ارتقاهای بودجه ای که باید در نظر گرفته شوند

  • Dig Through Time فقط دو کارت می کشد، در حالی که گنج کروز می تواند سه قرعه کشی کند. یا فقط می توانید Harmonize یا Concentrate را بازی کنید و نگران حذف کارت ها از قبرستان خود نباشید.
  • Reality Shift بد نیست، اما Pongify یا Rapid Hybridization ممکن است ارجح باشد اگر نمی خواهید خطر بروز تهدیدی بدتر را به خطر بیندازید.
  • Aether Gale یا Oversimplify را دوست ندارید؟ Curse of the Swine حذف انبوه عالی را فراهم می کند به رنگ آبی
  • اگر می‌خواهید حتی بیشتر زمین‌گیری کنید (به جای انتخاب گمراه‌کننده یا احیای بیابان)، Entish Restoration، Harrow، Wayfarer's Bauble و Crop Rotation را در نظر بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا