بازی

Racers به ​​احتمال زیاد قوانین ترافیک را در Mario Kart زیر پا می گذارد

با پیشرفت سری Mario Kart، ممکن است متوجه شده باشید که بازی‌ها به آرامی آهنگ‌های بیشتری را بر اساس مکان‌های واقعی نمایش می‌دهند. شهرها، مراکز خرید، سفر دریایی بوژی در اقیانوس، همه اینها می توانند برای مجموعه ای که بر پشت پرتابه های لاک لاک پشت ساخته شده اند، کمی به خانه نزدیک شوند.



بنابراین با این فشار به دنیای پیش پا افتاده، منطقی است که ساکنان مختلف پادشاهی قارچ (و همچنین لینک) باید قوانین جاده را بیاموزند. اما کدام یک از مسابقات اتومبیلرانی ماریو کارت به احتمال زیاد این قوانین را نادیده می گیرد؟


10 والوئیگی

از CrossWAHlk دور بمانید

والوئیگی مرد خودش است. خوب یا بد، او یک معما در داخل و خارج از سری ماریو است و فقط در بازی هایی که همه در آن حضور دارند ظاهر می شود. این به کمک این واقعیت است که هرگز یک بازی مستقل Waluigi وجود نداشته است. پس واقعاً او پرچم هیچ کشوری را به اهتزاز در نمی آورد.


شهروند مستقلی مانند والوئیگی هیچ توجهی به قوانین انسانی ندارد. شما فقط می دانید که او در یک خیابان یک طرفه به او پیامک می دهد که دیگران چقدر بی ادب هستند که به او بوق می زنند. او عاشق ایجاد هرج و مرج در بازی های ماریو است، پس چرا دنیای واقعی باید متفاوت باشد؟

9 دیزی

اعلیحضرت سلطنتی چگونه دعا می کند؟

پرنسس دیزی از آن دسته از خانواده های سلطنتی که کارها را انجام می دهند، به نمایش می گذارد. به نظر می رسد که او همه چیز را با شور و شوق یک والدین لیگ کوچک که توسط نیروهای امنیتی کشیده می شود فریاد می زند. مسلماً ظاهر خوبی برای سیاست نیست، اما حداقل او حاضر است دستانش را کثیف کند.

به این ترتیب، دیزی بسیار شبیه آن دسته به نظر می رسد که فکر می کند هدف وسیله را توجیه می کند. او احتمالاً مانند اجرای سیاست‌هایش، از هر وسیله‌ای برای رسیدن به مقصدش در حین رانندگی استفاده می‌کند. تقصیر آن عابر پیاده است که در پیاده رو به دو طرف نگاه نمی کند.


8 ماریو

“واهو، من می خواهم نشان تو را داشته باشم!”

در این مرحله، هیچ راهی وجود ندارد که ماریو فکر نکند که داغ ترین چیز از زمان قارچ های برش داده شده است. او دهه ها چهره یک غول رسانه ای بوده و یکی از شناخته شده ترین چهره ها در جهان باقی مانده است. پس چرا باید او را مطابق استانداردهای تمام ریف-راف ها نگه داشت؟

ماریو اگر یک پلیس تازه وارد به او بلیط بدهد، اشک می‌آورد. صدای ناز او بلافاصله به این می‌آمد: «نمی‌دانی من کی هستم؟» قلمرو، و سپس او به سرعت حرکت می کرد، و یک علامت توقف در نزدیکی برای اندازه گیری خوب.

7 لاکیتو

هی، تو، از آن ابر خارج شو


Lakitu از زمان آغاز به کار مجموعه Mario Kart جزء لاینفک آن بوده است. او مسابقات را شروع می‌کند، به شما می‌گوید که چه زمانی به عقب می‌روید، و وقتی از مسیری خارج می‌شوید، شما را از عذاب حتمی نجات می‌دهد.

اما او باید تا این مرحله اجازه داده باشد که به سرش برود. نمای بیرونی شاد Lakitu باید یک جلو باشد. او خیلی وقت است که قوانین را اجرا می کند، فکر می کند خودش از آنها بالاتر است. او فکر می کند که شایسته ستایش بیشتر است، بنابراین اکنون مشکل همه است.

6 واریو

WarioWare: Moving Violation

مانند Waluigi، واریو کمی ویلدکارت است. اما برخلاف والوئیجی، واریو سابقه ایفای نقش های اصلی خود را دارد. پس آیا این بدان معناست که او در جاده‌های باز نسبت به اطرافیانش هوشیارتر و محترمانه‌تر عمل می‌کند؟


به سختی. واریو فکر می‌کند که از قوانین خیابانی به‌ویژه به دلیل نفوذش بهتر است. حتی قبل از شروع سری Wario Land، او همیشه خود را بهترین از بهترین ها می دانست. این شامل زمانی است که او در ترافیک است. بنابراین امیدواریم هر کس دیگری در بزرگراه مسدود نزدیک او یک فروشگاه جزئیات خوب را بشناسد.

5 خر کونگ

جنگل بتنی آماده نیست

ببینید، اینجا چیز زیادی برای توضیح نیست. Donkey Kong یک میمون است. حتی زمانی که او فقط در دشت‌های بی‌قانون ماریو کارت مسابقه می‌دهد، هیچ الزام قانونی برای پایبندی به دستورالعمل‌ها ندارد. می توان او را به خاطر عصبانیت از سوء استفاده وحشتناک همه از موز بخشید.


مرتبط

10 بهترین بازی Donkey Kong در تمام دوران

فرنچایز Donkey Kong چندین تکرار عجیب و غریب را به خود دیده است و این نگاهی است به برخی از بزرگترین سفرهای او، از پوند تا وحشتناک.

Plop DK در یک سدان سایز متوسط ​​که در خیابان های نیویورک در حال گردش است و دقیقاً چه انتظاری دارید؟ او برای شهروندی ثبت نام نکرد. هیچکس حتی فرم مناسب را به او نداد. او قرار است با انواع ضرب و شتم کنار بیاید و با قوانین Air Bud از پس آن بربیاید.

4 Bowser Jr.

بدترین بچه ای که می شناسید می تواند از آتش نفس بکشد

ممکن است فکر کنید “آیا Bowser به عنوان یک قانون شکن انتخاب آشکاری نخواهد بود؟” خوب، در مورد آن فکر کنید. Bowser یک خط کش است. او شهرتی دارد که باید در میان رعایای خود حفظ شود. قبل از اینکه بپرسید، هیچ قانونی برای ربودن شاهزاده خانم ها وجود ندارد. باید وجود داشته باشد، اما قوانین برای رسیدن به دایناسور لاک پشتی که در همسایگی در حال حرکت است زمان می برد.

از طرف دیگر بوسر جونیور؟ روی آن گوز کوچک روی او نوشته شده است: «صبر کن تا پدرم این موضوع را بشنود». او در حال حاضر هرج و مرج است که فقط به دلیل ماهیت خود تجسم یافته است. اما او را در یک قطعه فلزی دو تنی قرار دهید و هیچ کس در امان نیست. این شامل شغل هر کسی می شود که سعی می کند به او بگوید “این غیرقانونی است، قربان.”


3 فانکی کنگ

فانکی کنگ یکی دیگر از میمون‌هایی است که در دنیای واقعی در میان مردمی بی‌خبر کاشته شده است. اما برخلاف هیاهوی بدون تمرکز دانکی کونگ، فانکی اهدافی دارد. مشخص نیست که این اهداف چه هستند، اما او خوب عمل می کند.

اعتماد به نفس فانکی مسحورکننده است و او این را می داند. بنابراین او احتمالاً در زمان خود از خیلی چیزها دور شده است. او هر کسی را که می خواست به او بگوید که نه، گذرگاه عابر پیاده جلوی بودگا جای پارک نیست، جذاب می کرد، و حتی اگر دستگیر شود، هیچ زندانی نمی تواند این راد سیمیان را نگه دارد.

2 هلو طلای صورتی

او یک گوشت گاو سنگین دارد


هلو طلای صورتی کیست؟ او فقط در Mario Kart 8 Deluxe و Mario Sports Superstars به ​​عنوان یک شخصیت سنگین و قدرتمند ظاهر می شود، اما ما هرگز قدرت هلو را در او ندیده ایم. بنابراین منطقی است که او یک موجود جداگانه است و ممکن است نسبت به همنام خود حسادت کند.

هلو طلای صورتی احتمالاً به عنوان یک شخص آنقدرها هم آشفته نیست. اما تعجب آور نخواهد بود که انفجار او را از طریق چراغ قرمز ببینیم، فقط به این دلیل که دوربین دانه دانه او را بگیرد و همه را رها کند که فرض کنند خود پرنسس هلو روی یک خم کننده افسانه ای است.

1 Mii

طبیعت هومین

هر Mii نشان دهنده یک انسان است. انسان ها وحشتناک هستند (به جز تو، تو باحالی). بنابراین، Miis احتمالا دقیقاً همان چیزی است که قبلاً انتظار دارید در هر جاده مشخصی ببینید. تنها تفاوت آنها نسبت های وحشتناک عجیب آنهاست.


البته، این بدان معناست که بیشتر Miis در جامعه به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند. اما شما آن مردی را می شناسید که قبل از اینکه از سرعت 20 بالاتر از حد مجاز عبور کند، مدت زیادی شما را در بزرگراه نگه داشته است؟ او هم Mii است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا