ارز دیجیتال

سلسیوس 25 میلیون دلار آلتکوین را پس از تأیید دادگاه برای انتقال وجوه نقد کرد

منبع: Adobe / Canva

وام دهنده ورشکسته کریپتو سلسیوس پس از تایید یک دادگاه ایالات متحده برای تبدیل آلت کوین ها به BTC و ETH در اوایل این ماه، نزدیک به 25 میلیون دلار آلتکوین های مختلف را نقد کرده است.

شبکه سلسیوس چندین آلتکوین به ارزش نزدیک به 25 میلیون دلار از جمله Chainlink (LINK)، کوین BNB، شبکه Synthetix (SNX)، 1Inch و 0x Protocol (ZRX)، Shiba Inu’s BONE را از بین برد.

این فروش پس از آن صورت می گیرد که دادگاه ایالات متحده درخواست شبکه برای تبدیل آلت کوین ها به BTC و ETH را تأیید کرد تا آنها بتوانند آن را بین طلبکاران خود توزیع کنند.

دادگاه به شرکت ورشکسته اجازه داد 170 میلیون دلار آلتکوین را به BTC و ETH تبدیل کند.

هفته گذشته، شبکه سلسیوس حداقل 70 میلیون دلار آلتکوین را از کیف پول «Fireblocks Custody» این شرکت در چندین تراکنش به کیف پول «Celsius Network: OTC» منتقل کرد.

سلسیوس آلت کوین های ۲۵ میلیون دلاری را به FalconX منتقل می کند

طبق پلتفرم تحلیل زنجیره ای Lookonchain، شبکه سلسیوس 1.27 میلیون دلار LINK (8.5 میلیون دلار)، 2.83 میلیون دلار SNX (7.84 میلیون دلار)، 12597 دلار BNB (3 میلیون دلار)، 4.45 میلیون دلار 1 اینچ (2.26 میلیون دلار)، 8.53 میلیون دلار حرکت کرد. ZRX (1.9 میلیون دلار) و 439 هزار دلار FTX (713 هزار دلار) به FalconX.

سلسیوس همچنین 186149 توکن BONE به ارزش حدود 235000 دلار را به صرافی ارز دیجیتال OKX منتقل کرد.

زمانی که سلسیوس آلتکوین های ۷۰ میلیون دلاری را به کیف پول های جدید خود منتقل کرد، نزدیک به ۱۶۴.۵ میلیون دلار آلتکوین در زنجیره ماشین مجازی اتریوم (EVM) نگهداری کرد. از این تعداد، اکنون نزدیک به 25 میلیون دلار توکن فروخته است.

همانطور که قبلاً گزارش شد، طبق گزارش‌ها، سلسیوس قبل از اعلام ورشکستگی در جولای 2022، نزدیک به 160 میلیون دلار بیت‌کوین بسته‌بندی شده را به کیف پول‌های شخص ثالث منتقل کرد.

برخی از این آدرس‌ها توسط Wintermute کنترل می‌شوند.

شرکت اطلاعاتی Arkham گزارش داد که درجه سانتیگراد تقریباً 20 میلیون دلار WETH را به کیف پول Wintermute منتقل کرد.

طبق قرارداد جدید، کنسرسیوم کریپتو فارنهایت مالک جدید شبکه سلسیوس چیزی بین 450 تا 500 میلیون دلار ارزهای دیجیتال مایع دریافت خواهد کرد.

مدیر عامل سابق سلسیوس به دلیل کلاهبرداری شکایت کرد

مانند گزارش شده است پیش از این، الکس ماشینسکی، مدیرعامل سابق سلسیوس، در 13 ژوئیه دستگیر شد، زیرا با هفت اتهام جنایی از جمله کلاهبرداری اوراق بهادار، کلاهبرداری سیمی، و کلاهبرداری کالایی مواجه بود.

مدیر عامل سابق هفته گذشته به دلیل اینکه دادگاه مبلغ وثیقه او را 40 میلیون دلار تعیین کرده بود، در تمام اتهامات خود بی گناه اعتراف کرد.

کیفرخواست ماشینسکی با شکایت های متعددی از سوی بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) همراه بود.

کمیسیون صرافی وام دهنده سقوط کرده کریپتو و هم بنیانگذار و مدیرعامل آن Mashinsky را متهم به ارتکاب کلاهبرداری از اوراق بهادار می کند زیرا تنظیم کننده مالی ادعا می کند که CEL و محصول Earn Celsius اوراق بهادار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا