ارز دیجیتال

AI Meme Crypto Presale AiDoge به 10 میلیون دلار افزایش یافت

ابزار جدید تولید میم با هوش مصنوعی AiDoge.com در حال حاضر از مرز 10 میلیون دلار در پیش فروش مداوم خود عبور کرده است که اکنون بیش از 70٪ کامل شده است.

پروژه میم کوین که اولین مدل کریپتو برای کسب درآمد را معرفی می‌کند، در فضای کریپتو سروصدا ایجاد کرده است. این شرکت با سرعتی سریع در حال افزایش سرمایه است و در زمان نگارش 10,136,059 دلار افزایش یافته است.

و با گذر از نقطه عطف 10 میلیون دلاری، پیش فروش به 15 مورد خود رسیده استهفتم مرحله، به این معنی که قیمت رمز ارز بومی AiDoge $AI اکنون 0.0000316 دلار است.

نکته مهم این است که پیش فروش کمتر از یک سوم از هدف خود باقی مانده است که باید افزایش یابد، به این معنی که خریداران علاقه مند ارزهای دیجیتال باید سریع حرکت کنند تا توکن ها را با کمترین قیمت ممکن تضمین کنند.

جمع آوری 10 میلیون دلار در یک ماه

پیش فروش AiDoge در 25 آوریل 2023 آغاز شد و اولین 100 هزار دلار در عرض چند دقیقه، 1 میلیون دلار در عرض چند روز و اکنون 10 میلیون دلار در کمتر از یک ماه به دست آورد.

فعالان بازار در جستجوی سکه‌ها در دو طاقچه محبوب سکه‌های هوش مصنوعی و میم هستند و AiDoge هر دوی این جعبه‌ها را علامت‌گذاری می‌کند.

در نتیجه، FOMO در حالی که سرمایه گذاران به دنبال Pepe یا Shiba Inu بعدی هستند، در حال خشم است.

پیش فروش پروژه کریپتو تنها حدود یک ماه پیش راه اندازی شد و سرمایه گذاران با سرعتی در حدود 300،000 تا 400،000 دلار در روز سرمایه خود را برای این پروژه وارد کردند.

این را احتمالاً می‌توان با زمان‌بندی کامل راه‌اندازی پیش‌فروش AiDoge توضیح داد، که همزمان با ورود بازارهای رمزنگاری به دوره جدیدی از جنون میم‌کوین است.

بدیهی است که به لطف پیشنهاد ارزش قابل توجه AiDoge/مورد استفاده که به توکن $AI سودمندی واقعی می دهد، سرمایه گذاران فکر می کنند که $ AI می تواند سکه بعدی باشد که منفجر می شود.

در ویدیوی زیر Crypto Gains که 105000 مشترک دارد، پیش فروش AiDoge را برای سودهای بالقوه تا 20 برابر عنوان کرد.

یکی از سریع‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال در حال رشد در سال جاری، سرمایه پیش‌فروش 14.9 میلیون دلاری AiDoge است که می‌تواند در عرض چند هفته به پایان برسد.

سرمایه‌گذارانی که AI دلار را با قیمت پیش‌فروش 0.0000316 دلار دریافت می‌کنند، تا زمانی که AI دلار در سه ماهه آینده با قیمت 0.0000336 دلار در صرافی‌های اصلی فهرست می‌شود، در حدود 6 درصد سود خواهند داشت.

افزودن ابزار به پروژه های Meme Coin

در حالی که بازار هنوز تحت سلطه مم سکه های فاقد ابزار مانند Dogecoin (DOGE)، Shiba Inu (SHIB) و Pepe (PEPE) است، AiDoge در نوک نیزه موج جدیدی از میم سکه ها قرار دارد که با مشخصه های آن مشخص می شود. کاربرد و کاربرد قوی

توکن AI $ ارزش خود را از عملکرد به عنوان ارز اصلی در AiDoge به دست می آورد.

$AI دارای سه مورد استفاده کلیدی است. برای خرید اعتبار برای تولید الگوهای رفتاری با استفاده از فناوری هوش مصنوعی این پلتفرم استفاده می‌شود.

ثانیاً می توان آن را شرط بندی کرد و به کاربران این امکان را می دهد که جوایز روزانه و سایر مزایا را دریافت کنند.

در نهایت، $AI به عنوان دارایی بومی اکوسیستم، نشانه‌ای است که در آن توسط اعضای جامعه با رأی دادن به میم‌ها و تولید محتوای محبوب، جوایزی به دست می‌آید.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی $AI این است که در شبکه Arbitrum، یک راه‌حل مقیاس‌بندی لایه ۲ اتریوم، منتشر می‌شود، به این معنی که تراکنش‌ها سریع‌تر و هزینه‌های گاز بسیار پایین خواهند بود.

با اینکه AiDoge دارای چنین ارزش پیشنهادی/مورد استفاده قوی است، برخی تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که AI دلار می‌تواند ارز دیجیتال بزرگ بعدی برای تماشای امسال باشد.

محبوب تحلیلگران پیش فروش ارزهای دیجیتال فکر کنید که حداقل می‌توانیم به دنبال یک سکه 10 برابری در AiDoge باشیم.

پتانسیل رشد پیش فروش AiDoge

وقتی $AI در صرافی‌ها با قیمت 0.0000336 دلار فهرست می‌شود، به لطف عرضه توکن‌های 1 میلیاردی، یک سکه 33.6 میلیون دلاری با ارزش بازار کاملاً رقیق‌شده خواهد بود.

اگر 10 برابر بود، آن را به ارزش بازار 336 میلیون دلاری تبدیل می کرد.

AiDoge در نظر دارد با ارائه نقشه راه خود در ماه های آینده برای جذب پایگاه کاربران قابل توجه و جامعه درگیر، کشش قابل توجهی ایجاد کند.

با فرض اینکه ما در مراحل اولیه رشد جدید کریپتو هستیم، پتانسیل افزایش 100 برابری به ارزش بازار 3.36 میلیارد دلاری را نباید نادیده گرفت.

و حتی اگر فراخوانی تماس بازار گاو نر کمی زودرس باشد، قیمت AiDoge.com همه ویژگی‌ها را دارد که می‌تواند بالاتر رود.

شواهد پشتیبان آن از پپه می آید. در اوایل این ماه، پپه برای مدت کوتاهی به ارزش بازار 1.8 میلیارد دلاری رسید، علیرغم اینکه هیچ مورد استفاده واقعی نداشت.

به این واقعیت اضافه کنید که Dogecoin و Shiba Inu فاقد ابزارهای کاربردی هر دو به ترتیب حدود 10 و 5 میلیارد دلار ارزش بازار دارند، آسمان از نظر پتانسیل رشد محدود است.

اولین میم برای کسب درآمد پروژه

AiDoge که در تقاطع دنیای میم و هوش مصنوعی قرار دارد، در حال ایجاد یک پلتفرم اجتماعی جدید انقلابی است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی AiDoge، میم تولید کنند.

پلتفرم AiDoge “از فناوری هوش مصنوعی پیشرفته برای ایجاد الگوهای رفتاری مرتبط بر اساس پیام های متنی ارائه شده توسط کاربر استفاده می کند.” وایت پیپر پروژه کریپتو.

“کاربران دستورات متنی را برای تولید میم ارائه می‌دهند… هوش مصنوعی ورودی را پردازش می‌کند، میم‌های مرتبط و جذاب ایجاد می‌کند، و ایجاد میم را برای همه در دسترس قرار می‌دهد.”

سازندگان میم محتوای خود را به دیوار عمومی ارسال می‌کنند و سپس جامعه می‌تواند به موارد دلخواه خود رأی دهد.

این پلتفرم دارای یک مکانیسم داخلی برای تبلیغ بهترین میم ها و پاداش دادن به سازندگان آنها با توکن های AI $ است.

بنابراین AiDoge به سازندگان میم اولین راه مناسب برای جریان درآمد مرتبط با سرگرمی آنها را ارائه می دهد، در حالی که فناوری بلاک چین که زیربنای پلتفرم AiDoge است از حقوق مالکیت آنها بر محتوای آنها محافظت می کند.

بنابراین از پلتفرم اجتماعی انقلابی به عنوان «میم برای کسب درآمد» (M2E) یاد می‌شود، یک مفهوم جدید پیشگامانه که ثابت می‌کند در میان فضای گسترده‌تر سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، موفقیت‌آمیز است.

AiDoge شروع به کار کرد زیرا در حال حاضر به طور فزاینده ای به عنوان بهترین پیشنهاد در حوزه هوش مصنوعی و میم کوین دیده می شود.

بله، کریپتو مانند همه بخش‌ها و صنایع فناوری جدید، سوداگرانه است. با این حال، سرمایه‌گذار باهوش می‌تواند با ورود به پروژه‌هایی که به احتمال زیاد موفق می‌شوند، ریسک‌ها را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید در مورد پتانسیل مثبت AiDoge در اینجا.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا