چه طور

مولد هنر هوش مصنوعی بدون محدودیت: 4 بهترین ابزار

با پیشرفت تکنولوژی، تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی توجه قابل توجهی را در دنیای هنر به خود جلب کرده اند. این ژنراتورها از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای خلق آثار هنری خیره‌کننده و منحصربه‌فرد از نقاشی‌های انتزاعی گرفته تا پرتره‌های واقع‌گرایانه استفاده می‌کنند که قبلا غیرممکن می‌پنداشتند. با این حال، بسیاری از تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی دارای محدودیت‌های خاص خود هستند – برخی ممکن است فقط به شما اجازه استفاده از ابزارهای خاصی را بدهند در حالی که برخی دیگر ممکن است محدودیت استفاده داشته باشند که مانع از تولید تصاویر بیشتر شود.

به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین مولدهای هنر هوش مصنوعی را بدون محدودیت جمع آوری کرده ایم تا بتوانید خلاقیت خود را آزاد کنید و امکانات بی پایان هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی را کشف کنید.

1. BlueWillow

هوش مصنوعی BlueWillow یک است مدل تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی درست مانند Midjourney، اما بر خلاف دومی، استفاده از آن برای هر کسی تا زمانی که در Discord حساب داشته باشد رایگان است. به محض اینکه دعوت آنها را پذیرفتید، می توانید با استفاده از دستور آشنای “/imagine” (درست مانند Midjourney) با یک اعلان متنی، تصاویر تولید کنید و ربات هوش مصنوعی مجموعه ای از 4 تصویر منحصر به فرد را به شما نشان می دهد.

می‌توانید با استفاده از اعلان‌های مناسب، هر تعداد تصویری که می‌خواهید ایجاد کنید، از ابزار هوش مصنوعی درخواست کنید تا یک تصویر خاص را ارتقاء دهد، یا از ربات بخواهید که یک تصویر جایگزین به شما ارائه دهد. می توانید هر یک از تصاویر تولید شده را با وضوح 2048 x 2048 پیکسل در فرمت JPG ذخیره کنید.

2. مداد رنگی

1681208199 301 مولد هنر هوش مصنوعی بدون محدودیت 4 بهترین ابزار

اگر طیف وسیعی از سازندگان تصویر موجود در وب را بررسی کرده باشید، اکنون باید متوجه شده باشید که اکثر آنها در هر زمان تا 4 تصویر تولید می کنند. برخی ممکن است فقط یک تصویر تولید کنند. Craiyon (وب سایت و برنامه اندروید) می تواند 9 تصویر منحصر به فرد را برای درخواستی که وارد می کنید در اختیار شما قرار دهد که می تواند کاملاً هنری باشد.

می‌توانید از Craiyon به‌صورت رایگان استفاده کنید و مجموعه‌ای نامحدود از تصاویر را از طریق درخواست‌ها ایجاد کنید، هیچ گونه محدودیتی در استفاده وجود ندارد، و همچنین لازم نیست برای شروع تولید هنر در یک حساب کاربری ثبت نام کنید. تصاویر در عرض 1-2 دقیقه پس از وارد شدن به اعلان ایجاد می شوند که به خودی خود بسیار سریع است. به غیر از آن، مزیت استفاده از Craiyon نسبت به ابزارهای دیگر این است که آثار هنری شما را با وضوح 1024 x 1024 پیکسل و به عنوان یک فایل WEBP ذخیره می کند.

3. Bing Image Creator

1681208199 566 مولد هنر هوش مصنوعی بدون محدودیت 4 بهترین ابزار

Bing Image Creator (وب‌سایت) نسخه DALL-E مایکروسافت است که با همکاری OpenAI توسعه یافته است و به شما امکان می‌دهد با استفاده از پیام‌های متنی، آثار هنری هوش مصنوعی رایگان ایجاد کنید. برخلاف ابزارهای بالا، پیشنهاد Bing از شما می‌خواهد که قبل از شروع به تولید تصاویر وارد حساب مایکروسافت خود شوید. وقتی هوش مصنوعی بینگ درخواست شما را پردازش می کند، مجموعه ای از 4 اثر را بر اساس متنی که به عنوان ورودی وارد کرده اید به شما نشان می دهد.

می‌توانید هر تعداد تصویری که می‌خواهید با Bing Image Creator ایجاد کنید، اما این ابزار فقط زمان‌های تولید سریع‌تر را برای هر تعداد افزایشی که در حساب خود دارید ارائه می‌کند. شما در ابتدا 25 نسل تقویت شده دریافت خواهید کرد و هر هفته با افزایش های جدید اعتبار دریافت خواهید کرد، اما همچنین می توانید پس از اتمام بوست ها اما با زمان پردازش طولانی تر، تصاویری ایجاد کنید.

4. انتشار پایدار

1681208199 856 مولد هنر هوش مصنوعی بدون محدودیت 4 بهترین ابزار

Stable Diffusion که در سال 2022 راه اندازی شد، یک مدل تولید متن به تصویر رایگان است که توسط Stability AI توسعه یافته است. این ابزار ابتدا بر اساس DALL-E بود اما نسخه فعلی آن یک مدل انتشار پنهان را اجرا می کند. برخلاف DALL-E که برای ایجاد تصویر به یک سیستم اعتباری متکی است، می‌توانید از Stable Diffusion به صورت رایگان هر چند بار برای ایجاد تصاویر از ورودی متن استفاده کنید..

وقتی از Stable Diffusion (وب سایت) بازدید می کنید، نیازی به ثبت نام برای یک حساب کاربری یا ارائه یک نام برای استخراج تصاویر از متن ندارید. در هر زمان، Stable Diffusion مجموعه ای از 4 تصویر را بر اساس درخواست ورودی شما ایجاد می کند و همه این تصاویر با وضوح 768 x 768 پیکسل خواهند بود. می‌توانید ساخته‌های خود را بزرگ‌نمایی کنید یا در رایانه خود بارگیری کنید و آنها در قالب JPG ذخیره می‌شوند.

اینها همه گزینه هایی هستند که برای تولید هنر هوش مصنوعی بدون محدودیت دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا