شبکه های اجتماعی

تمام چیزی که باید در بزنی

پس از ماه ها آزمایش بتا، ماین کرافت به طور رسمی راه اندازی شده است کروم بوک ها. اکنون می توانید نسخه Bedrock این بازی را در ChromeOS به عنوان یک برنامه اندرویدی که برای دانلود از فروشگاه Google Play در دسترس است، بازی کنید. با این نسخه می توانید به بازار ماین کرافت، قلمروها و تمام آخرین ویژگی ها.

اگر می خواهید Minecraft را بر روی خود بازی کنید Chromebook، گزینه های خرید مختلفی در دسترس است، اما هیچ کدام رایگان نیستند. اگر قبلا Minecraft برای Android دارید و در Chromebook خود به همان حساب Google وارد شده اید، می توانید Minecraft را برای Chromebook با قیمت تخفیف 13 دلاری خریداری کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید باندلی که شامل هر دو نسخه کروم بوک و اندروید بازی است، با قیمت 20 دلار خریداری کنید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که دنیاها و خریدهای قبلی شما به نسخه Chromebook منتقل نمی‌شوند و برای دسترسی به بازی به یک حساب مایکروسافت نیاز دارید.

جدیدترین نسخه Chromebook اکنون دسترسی به Minecraft Marketplace و آخرین به‌روزرسانی Trails & Tales را ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی موب‌ها و بلوک‌های جدید و همچنین امکان ارسال پیام برای دوستان بر روی تابلوهای آویزان قابل ویرایش را معرفی می‌کند.

اگر علاقه مند به بازی Minecraft در کروم بوک خود هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید این بازی از بازی متقابل با سایر نسخه های بازی در اندروید، ایکس باکس، پشتیبانی می کند. پنجره ها، و نینتندو سوییچ. با cross-play، کاربران می توانند از حالت ایجاد لذت ببرند، جایی که می توانند با بلوک های نامحدود بسازند، و بقا حالت، جایی که آنها می توانند منابع را شکار کنند.

برای انجام بازی، Chromebook شما باید ChromeOS 111 داشته باشد، حداقل 4 گیگابایت رم، 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان و پردازنده‌ای برابر یا بهتر از Intel Celeron N4500، Intel i3-7130U، Mediatek MT8183، Qualcomm SC7180 داشته باشد، AMD Ryzen 3 3250C. خبر خوب این است که تقریباً تمام کروم‌بوک‌های عرضه‌شده در سه سال گذشته، صرف‌نظر از بودجه، میان‌رده یا رده بالا، باید این الزامات را برآورده کنند.

قبلاً، کاربران Chromebook فقط می توانستند به قدیمی ترها دسترسی داشته باشند جاوا نسخه و نسخه آموزش.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا