بازی

پرواز کشتی ها جالب ترین بخش اثر انبوه است

کشتی های ستاره ای قرار بود پرواز کنند.


من دارم از طریق Mass Effect Legendary Edition بازی می‌کنم و همانطور که در جاهای دیگر اشاره کرده‌ام، بین بازی اول و دوم جهش زیادی در کیفیت وجود دارد. Mass Effect 2 تقریباً در همه چیز بهتر است، با انیمیشن های شخصیتی بهتر، مبارزات بهتر، طراحی جستجوی بهتر و نرماندی بهتر.


اما، یکی از چیزهایی که بین این دو بازی همیشه عالی است، نحوه نشان دادن هر گونه اقدامی است که شامل کشتی‌ها می‌شود. هر زمانی که سفینه‌های فضایی (یا ماشین‌های شناور) در صحنه‌ای پرواز کنند، همیشه هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز است. در پایان اولین Mass Effect، زمانی که Citadel مورد حمله ناوگان Geth به رهبری Sovereign عظیم قرار گرفت، متوجه شدم که چقدر این مهم است. هنگامی که کشتی ها در رله دسته جمعی ظاهر می شوند و شروع به فرود به سمت سیتادل می کنند، مانند زالوهای سیاه در برابر آسمان اسطوخودوس به نظر می رسند. این کمک می‌کند که BioWare اکشن را به همان شیوه‌ای که جیمز کامرون در فیلم‌های آواتار انجام می‌دهد، با زوم‌های سریع دوربین که به اکشن لمسی می‌دهد، علی‌رغم اینکه شامل اشیاء مجازی می‌شود، بفروشد.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: طرفداران Mass Effect سعی می کنند بحث های قدیمی را در مورد اینکه بهترین عاشقانه کیست حل کنند

اخیراً در مورد جالب بودن امگا 2، شهر سیارکی از Mass Effect 2، نوشتم. بخش بزرگی از جذابیت آن به این است که بازی هر بار که در آنجا فرود می آیید، نورماندی را نشان می دهد که به آن نزدیک می شود، عکسی که به شهر شناور حس مقیاس می دهد. کشتی در پایین سمت چپ صفحه نمایش ظاهر می شود و باعث می شود دوربین مجازی هنگام عبور به صدا درآید، سپس به سمت امگا 2 پرواز می کند که در رنگ قرمز عمیق نئونی غرق شده است. اگر می‌خواهید بازیکنان روی یک دنیای علمی تخیلی سرمایه‌گذاری کنند، ساختن آن به عنوان جهنم یک راه خوب برای انجام این کار است.

Mass Effect Normandy

در ایلیوم، شپرد به برج‌های دانتیوس می‌رود تا تان را برای تیمش استخدام کند. همانطور که آساری به نام سرینا، ماشین شناور را هدایت می کند، کلان شهر آینده نگرانه بیرون از پنجره باورنکردنی به نظر می رسد. هنگامی که دوربین به زاویه ای بالاتر از ماشین شناور تغییر می کند، نورهای بنفش، آبی و سفید شهر را می بینیم که بر روی شیشه جلو بازتاب می کنند. با غروب خورشید در شهر، آسمان ترکیبی از طلایی و خاکستری خاکستری است که حس ماتم دارد. این همان چیزهایی است که باعث شد در کودکی عاشق علمی تخیلی شوم.

هر شات از نورماندی بهتر از عکس هایی است که روی مردم تمرکز می کند. . اما، چرا اینطور است؟ برای یک چیز، کشتی‌ها راحت‌تر از مردم هستند. اگر سبک هنری شما به دنبال چیزی نزدیک به واقع گرایی باشد، خلق کردن افراد سخت ترین چیز است. (تقریباً زمانی که The Last of Us Part 2 منتشر شد، توسعه دهنده مستقل Dan Hindes توییت کرد عکسی از الی که پیراهنش را بدون اینکه روی سرش گیره درآورد، تاثیرگذارترین چیزی بود که او در یک بازی دیده بود). به همین دلیل است که اسباب‌بازی‌های داستان اسباب‌بازی اصلی بسیار بهتر از انسان‌ها به نظر می‌رسند. اسباب‌بازی‌ها عمدتاً از پلاستیک یکنواخت ساخته می‌شوند، اما افراد جزئیات و پیچیده‌تر هستند. ثبت نحوه تعامل آنها با جهان به روشی واقع بینانه واقعا دشوار است.

به همین دلیل، صحنه‌های کشتی‌ها بخش‌هایی از سه‌گانه Mass Effect هستند که در سال 2023 به بهترین شکل ممکن پیر شده‌اند. کشتی‌ها نیازی به انتقال احساسات ندارند، آنها فقط باید نشان دهند که چقدر بد به نظر می‌رسند مانند نور ستارگان یا چراغ‌های شهری یا امگای خنک. نئون قرمز از نمای بیرونی آنها می درخشد.

بعدی: چگونه هنوز آنچارتد علمی تخیلی نداشته ایم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا