برنامه نویسی

انتقاد سازنده و راهکارهایی برای تولید محتوای آینده

با نگاهی به پست های وبلاگ خودم در اینجا، واضح است که دلایلی برای غر زدن داشتم، اما قول می دهم که پست های آینده من دوباره سازنده تر شوند. من همچنین قصد دارم برخی از ویدیوهای YouTube را ضبط و منتشر کنم، به عنوان یک بازنگری گذشته نگر از ملاقات های آنلاین که هرگز (عمدا) ضبط نکردیم. بنابراین اگر ترجیح می دهید کدنویسی زنده را ببینید، با ما همراه باشید!

خشم، عصبانیت، و پیگیری های سازنده

خشم و عصبانیت، هر چند به نظر نامحبوب می‌آیند، می‌توانند احساسات مثبتی باشند و انگیزه و انرژی برای تغییرات ایجاد کنند. در ادامه به تعویق انداختن مولد در مقابل بهره وری ظاهری در مورد احساسات و بهره وری سالم توضیح خواهم داد.

من همچنین سعی خواهم کرد دنباله‌های سازنده‌تری برای مجموعه‌هایم درباره Symfony، Shopware، WordPress، و نحوه بهبود توسعه وب مبتنی بر PHP، برخی از پست‌های #showdev در مورد مهاجرت تدریجی از WooCommerce به یک برنامه وب سفارشی برای یک منبع باز ارائه کنم. بک‌اند ERP/PIM و نحوه استفاده از وردپرس به روشی مناسب برای توسعه‌دهندگان بدون دور زدن کامل ویرایشگر بلوک، و البته چیزهای CSS بیشتری برای دوستداران جلویی من وجود خواهد داشت.

با این حال، اگر حرف های من را ترجیح می دهید، نمایه devRant من را بررسی کنید.

پس از انتشار گزیده‌هایی از نشانک‌های DEV من / خواندن پست‌های دیگران از سال 2021 تا 2022، در اینجا برخی از ویژگی‌های پست‌ها و سریال‌های گذشته من آمده است. اینها پست هایی هستند که “هر توسعه دهنده ای باید در سال 2023 بخواند”، قول می دهم!!!11!!!!!! 😉

همانطور که می بینیم، من قبلاً پست های سازنده و مفید زیادی نوشتم. اما شاید محتوای بحث برانگیز تمایل به جذب مخاطبان بیشتری در اینترنت داشته باشد که ممکن است مشکل اصلی رسانه های به اصطلاح “اجتماعی” نیز باشد. به همین دلیل است که من معاشرت واقعی در رویدادهای حضوری را ترجیح می دهم:

برای تکمیل این فهرست، می‌خواهم به یکی دیگر از مشکلات رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوا برگردم. وقتی به نظر می‌رسد الگوریتم‌های جامعه و منطق بازاریابی به جای آن «ثبات» و کمیت را دیکته می‌کنند، چگونه می‌توانیم کیفیت را پیدا کنیم و به آن احترام بگذاریم؟

فهرست کامل پست‌ها و مجموعه‌های وبلاگ DEV من را می‌توانید در نمایه DEV من در dev.to/ingosteinke بیابید و محتوای کمتر فناوری نیز در وبلاگ شخصی من در Open-Mind-Culture.org موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا