بازی

بهترین نسخه های Gerudo Valley در افسانه زلدا، رتبه بندی شده است

مردم گرودو یکی از تمدن های اصلی هیرول در افسانه زلدا هستند و کلید تاریخ گانوندورف هستند. اگرچه Gerudo در هر ورودی ظاهر نمی شود، اما در بازی هایی که در آنها ظاهر می شوند، اغلب در داستان اصلی نقش دارند و به لینک در ماجراجویی کمک می کنند.


مطالب مرتبط: The Legend Of Zelda: Every Iteration Of Ganondorf، رتبه بندی شده بر اساس طراحی

گرودوها که با تسلط بر فرهنگ اسکیتر و زن محور مشخص می شوند، معمولاً در بیابان های شنی و گرم قرار دارند، جایی که با وجود محیط متروک، در آنجا شکوفا می شوند. در هر تکرار، خانه Gerudo به شما بینشی از نحوه زندگی آنها می دهد، خواه از طریق NPC ها باشد یا اینکه منطقه چگونه به نظر می رسد.

این مقاله حاوی اسپویل‌هایی برای اشک‌های پادشاهی است.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

6 صحرای شک – ماجراهای چهار شمشیر

مشابه با دیگر ورودی‌ها، Gerudo in Four Swords Adventures در یک منطقه بیابانی، به‌ویژه در شمال صحرای شک زندگی می‌کنند. نسخه چهار شمشیر ماجراجویی از اقامتگاه Gerudo یک دهکده کوچک با تنها چند ساختار برای لینک برای کاوش است.

اگر با NPCها در دهکده صحبت کنید، آنها از قانون شکنی یاد می کنند که با حضور خود به هرم مقدس آنها هتک حرمت کرده است و به گانوندورف اشاره می کند. در مقایسه با نسخه‌های دیگر، موقعیت مکانی کمی دارد، اما جزئیات جالبی را در مورد گانوندورف وحشی یاد می‌گیرید.

5 روستای Gerudo – Cadence Of Hyrule

Cadence of Hyrule Gerudo Village با نمایش چند زن گرودو، Cadence و یک پازل موسیقی

صحرای گرودو با سبک هنری پر جنب و جوش Cadence of Hyrule و تجسم مجدد تم نمادین دره Gerudo Ocarina of Time زنده می‌شود. دهکده گرودو چند خانه برای دیدن و همچنین تکه های قلب برای جمع آوری دارد.

یکی از ساختمان‌ها کوچه بولینگ بومبچو را در خود جای داده است، یک مینی بازی انفجاری، و همچنین یک پازل موزیکال برای تکمیل در منطقه اصلی برای بیدار کردن NPC به نام Barriara وجود دارد. Gerudo Village به خوبی به سبک هنری پیکسلی Cadence of Hyrule ترجمه می شود و تفسیر جدیدی از مکان آشنا ارائه می دهد.

4 قلعه دزدان دریایی – نقاب ماجورا

قلعه دزدان دریایی در نقاب ماجورا

در Majora’s Mask، Gerudo در ساحل خلیج بزرگ زندگی می کند، که در مقایسه با محیط های بیابانی که در ورودی های دیگر در آن زندگی می کنند، تفاوت قابل توجهی دارد. لینک می تواند مخفیانه وارد قلعه شود یا به سادگی از ماسک سنگی استفاده کند تا توسط دزدان دریایی دیده نشود.

مطالب مرتبط: به یاد ماندنی ترین شخصیت های ماژورا

تکمیل مینی سیاه چال برای بازیابی چهار تا از تخم های زورا دزدیده شده بسیار سرگرم کننده است، زیرا لینک باید از ماسک زورا برای شنا در زیر آب و کشف کامل قلعه استفاده کند. جالب است بدانید که Gerudo در این نوشته به عنوان دزدان دریایی به تصویر کشیده شده است، حتی در حال حرکت با قایق های خود در یارو.

3 Gerudo Desert – Tears Of The Kingdom

پیوند در پناهگاه Gerudo in Tears of the Kingdom

اگرچه این همان مکانی است که Link در Breath of the Wild از آن بازدید کرد، اما صحرای Gerudo از زمان Upheaval که رویدادهای Tears of the Kingdom را آغاز کرد، دستخوش تغییرات متعددی شده است. مهمتر از همه، زمانی که برای اولین بار از شهر Gerudo بازدید می کنید، این منطقه بایر است.

مردم گرودو به دلیل پوشش شنی و انبوهی از گیبدوس که صحرا را پر کرده اند، به دنبال پناهگاهی در زیر زمین هستند. خوشبختانه، شما می توانید شهر را در طول تلاش اصلی Riju نجات دهید و آن را به شکوه سابق خود بازگردانید.

یکی از بخش‌های تلاش شامل کمک به Gerudo برای جلوگیری از حملات Gibdos، با استفاده از توانایی رعد و برق Riju برای کشتن همه آنها است. Gerudo همچنین سرانجام متوجه می‌شود که لینک برای آنها چه کرده است و به او اجازه می‌دهند تا به عنوان یک صدا وارد شهر شود.

2 Gerudo Desert – Breath Of The Wild

Gerudo Town از The Legend Of Zelda Breath Of The Wild

Breath of the Wild’s Gerudo Desert به طور غیرقابل تعجبی مردم Gerudo و تاریخ آنها را از طریق این مکان پر کرد. اگرچه صحرای Gerudo عمدتاً یک زمین بایر است، اما دارای مناطق قابل توجهی مانند اسکلت بزرگ Gerudo، بازار کارا کارا و مجسمه های قهرمان است.

البته، در مرکز شهر Gerudo، محل زندگی مردم Gerudo است، که تنها به زنان اجازه ورود به دیوارهای آن را می دهد. برای ورود، لینک باید لباس Gerudo را بپوشد که به شما امکان می دهد مغازه ها و ساختمان های مختلف آن را کشف کنید.

مطالب مرتبط: Tears Of The Kingdom vs. Breath Of The Wild: کدام بازی Zelda بهتر است؟

این شهر تقریباً شبیه یک واحه بیابانی است که آب از بالای اتاق تاج و تخت ریجو و اطراف پشت بام ها جاری است و به گرودو اجازه می دهد از آب و هوای سخت کویری جان سالم به در ببرد. در خود صحرا، مولدوگا در مناطق خاصی پرسه می‌زند که اگر آماده نباشید می‌توانند دشمنان سرسختی باشند.

با این حال، سرگرمی در بیابان نیز وجود دارد، زیرا می توانید یک Sand Seal را اجاره کنید یا مخفیانه سوار شوید و روی شن ها سوار شوید.

1 Gerudo Valley – Ocarina Of Time

قلعه Gerudo در دره Gerudo از Ocarina Of Time

Ocarina of Time اولین نمونه از Gerudo بود که در سریال ظاهر شد و تصویر آنها از آن زمان تا کنون بیشتر ثابت مانده است. دره Gerudo که در شمال غربی Hyrule قرار دارد، محل قلعه Gerudo است و یک محیط بیابانی خشن است، برخلاف فضای سبز سرسبز میدان Hyrule.

لینک به قلعه Gerudo نفوذ می کند تا کارگران نجار را پیدا کند و متوجه می شود که توسط Gerudo زندانی شده اند. از بیرون، قلعه با درهای متعددی باشکوه است که لینک باید در سرتاسر آنها مانور دهد تا کارگران را آزاد کند و در عین حال از نگهبانان Gerudo فرار کند.

پس از دریافت کارت عضویت Gerudo، لینک می تواند قلعه Gerudo را بدون دستگیر شدن توسط Gerudo کشف کند. می‌توانید در مینی‌بازی Horseback Archery امتیاز بزرگی کسب کنید تا برنده یک Piece of Heart و بزرگترین کویور شوید، یا در سیاه‌چال اختیاری، Gerudo Training Ground، شرکت کنید تا تیر یخی انحصاری را به دست آورید.

Gerudo Valley همچنین یکی از نمادین ترین تم ها را نه تنها در این بازی، بلکه در کل مجموعه دارد.

بعدی: Legend Of Zelda: هر آنچه که باید در مورد پیوند و رابطه زلدا بدانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا