بازی

Miiverse Yeah Trends در توییتر پس از پنهان شدن لایک ها

نکات برجسته

  • آخرین به‌روزرسانی توییتر لایک‌ها را حتی روی پست‌های خودتان پنهان می‌کند.
  • در عوض، کاربران تصویر Miiverse Yeah را اسپم می‌کنند تا تایید خود را با یک پست اعلام کنند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

برای آن دسته از شما که بی‌خبر هستید، توییتر به‌روزرسانی بی‌مصرف دیگری را دریافت کرده است. اکنون، شما نمی توانید لایک های کسی را مشاهده کنید. جهنم، شما حتی نمی توانید اعلان های خود را در خارج از برگه اعلان ها مشاهده کنید. این احمقانه است، افراد بسیار کمی آن را درخواست کرده اند، و کاملاً مطابق با آنچه ما از زمانی که ایلان ماسک این سایت را خریده بودیم، مطابقت دارد.

بنابراین، کاربران در مورد روش جدیدی برای به اشتراک گذاشتن عشق خود به یک توییت توافق کرده اند – Miiverse Yeah. اکنون، کاربران اسکرین شات هایی از آیکون Yeah را از Miiverse ارسال می کنند، فقط به این دلیل که بتوانند به وضوح نشان دهند که آن پست خاص را تایید می کنند.


Miiverse Yeah به دکمه لایک جدید تبدیل می شود


پس از انتشار به‌روزرسانی daft، کاربران خیلی سریع متوجه این موضوع شدند و تشخیص اینکه چه کسی پست‌های شما را پسندیده است دشوارتر می‌کند. اکنون تعداد زیادی از کاربران روش های مختلفی را برای ابراز رضایت خود امتحان کرده اند که یکی از آنها تصویر Yeah است.

در پاسخ به انواع توییت‌ها استفاده می‌شود و برخی از کاربران را بسیار گیج می‌کند. به نظر می رسد که همه سال های شکل گیری خود را در غرب وحشی که Miiverse بود سپری نکردند – یک تراژدی واقعی.

مربوط

سرمایه‌دار اعتماد و ایمنی به من آموخت که از ایلان ماسک مدیر اجرایی توییتر بهتری خواهم بود

یک نوار کم، اما همچنان یک برد

در صورت نیاز به تجدید، Miiverse تلاش نینتندو برای ایجاد یک شبکه رسانه اجتماعی بود که عمدتاً از طریق Wii U و 3DS قابل دسترسی بود. از سال 2012 تا 2017 ادامه داشت و اکنون به خاطر پست‌های کاملاً وحشیانه، خنده‌دار و گاهی بی‌شرمانه‌ای که آن را در فید آن تشکیل می‌دادند، به یاد می‌آیند. در اینجا یک توییت با برخی از نکات برجسته است.


ما واقعاً نمی دانستیم که چقدر خوب آن را داریم. شاید اگر نینتندو آن را برای سوییچ بازگرداند، بالاخره یک رقیب توییتر داشتیم که به همه اجازه می دهد پول خود را بچرخانند.

در حال حاضر، این تنها آخرین فصل عجیب در مالکیت ایلان ماسک بر توییتر است. یا X، همانطور که احتمالاً باید بگویم، اما نمی‌خواهم، زیرا هنوز نشنیده‌ام که کسی آن را در زندگی واقعی چنین می‌نامد. به نظر می رسد که برخی از افراد می توانند دوباره لایک ها را در پست های خود مشاهده کنند، بنابراین باید دید که آیا این تصمیم پابرجاست یا خیر.

بعد

Perfect Dark شبیه ترکیبی زیبا از Hitman و Watch Dogs است

یک سیم کارت همهجانبه با ابزارهای آینده نگر و نبردهای وحشیانه؟ روی من حساب کن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا