بازی

چگونه یک شهر باستانی را در Minecraft پیدا کنیم

به روز رسانی 1.19 Wild برای ماین کرافت ویژگی های زیادی را به بازی اضافه کرد که بسیاری از آنها حول محور Deep Dark Biome متمرکز شده اند. همانطور که از نام آن پیداست، این منطقه شبح وار در اعماق زمین تولید می کند و بیشتر به خاطر شهرهای باستانی وسیع و در عین حال غیرمعمول آن قابل توجه است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Minecraft: نحوه استفاده از لنگر Respawn

اگر از Respawn Anchor استفاده کنید، Respawning در Nether در Minecraft بسیار ساده تر است. در اینجا نحوه ساخت و استفاده از آن آورده شده است.

اگرچه نادر است، اما شهرهای باستانی حاوی آیتم‌های انحصاری متعددی هستند، بنابراین شکار یکی و جسارت در چالش ورود به آن ارزش ریسک را دارد. نیمی از نبرد در وهله اول رسیدن به آنجاست، اما خوشبختانه، این راهنما همه چیزهایی را که برای ردیابی و ورود به شهر باستانی گریزان نیاز دارید، دارد.

به روز شده در 14 ژوئن 2024 توسط ژاکلین زالاس: تاریکی عمیق در Minecraft می‌تواند ترسناک باشد، اما شهرهای باستانی درون کاوش ارزش آن را دارد. ما این راهنما را با کمی اطلاعات بیشتر برای کسانی از شما که به دنبال تبدیل بیوم خانه دائمی خود هستید به روز کرده ایم.


The Deep Dark Biome چیست؟

بیوم عمیق تاریک ماین کرافت


بیوم تاریک عمیق، زیستی است که در اعماق زمین تولید می کند و با داشتن هیچ رعد و برق طبیعی مشخص می شود، در حالی که تا حد زیادی از بلوک های سنگ شکن تشکیل شده است. این بیوم تنها جایی است که شهرهای باستانی می توانند تولید کنند.

یافتن یک بیوم تاریک عمیق اولین گام برای یافتن یک شهر باستانی است، بنابراین مهم است که بتوانید تشخیص دهید که چه زمانی در آن هستید. بیوم‌های تاریک عمیق در حدود سطح Y -52 تولید می‌کنند، بنابراین به آن سطح پایین بروید و شروع به استخراج یا غارنوردی کنید تا زمانی که اسکالک را ببینید.

هنگامی که یک بیوم عمیق تاریک پیدا کردید، مراقب باشید! تخم ریزی نگهبان محدود به شهرهای باستانی نیست. راه اندازی یک Sculk Shrieker در هر نقطه از تاریکی عمیق می تواند یک سرپرست را احضار کندبنابراین حواستان به صداهایی باشد که ایجاد می کنید و به خوبی از هرگونه سنسور Sculk یا Shriekers دوری کنید.

شهر باستانی چیست؟

تونل شهر باستانی ماین کرافت


شهرهای باستانی نوعی ساختار هستند که در تاریکی عمیق ایجاد می شوند. آنها بسیار نادر هستند، بنابراین هر بیوم تاریک عمیق حاوی یک شهر باستانی نیست. تا زمانی که واقعاً در یک شهر باستانی قرار نگیرید، واقعاً متوجه نخواهید شد که با یک شهر باستانی روبرو شده اید.

شهرهای باستانی عظیم را اشغال می کنند، غارهای اسکالک، و عمدتاً از Deepslate تشکیل شده‌اند. شهرها با فانوس های روح و مشعل های گاه به گاه روشن می شوند، اگرچه شمع های روشن نیز می توانند در اطراف سازه ها مشاهده شوند. از تخته های بلوط تیره برای برخی سازه ها استفاده می شود و پشم نیز در ساختمان های اطراف شهر دیده می شود.

در حالی که آرایش دقیق هر شهر باستانی متفاوت خواهد بود، بخش مرکزی همیشه یک ساختار بزرگ شبیه یک درگاه خواهد بود که از Deepslate تقویت شده ساخته شده است. محوطه سردر با دو دیوار بزرگ احاطه شده و محوطه ای محراب مانند با شمع در جلوی آن قرار دارد. نوعی جاده اصلی که توسط یک تونل پوشیده شده است، از لبه شهر تا درگاه امتداد دارد.

این پورتال به هیچ وجه نمی تواند فعال شود، بنابراین به جایی نمی رسد.


علیرغم پورتال مرده، شهرهای باستانی به دلیل غارت منحصر به فرد آنها و همچنین دسترسی آسان به بلوک های Sculk مطلوب هستند. مزایای Sculk دوگانه است – کاتالیست های Sculk یک راه عالی برای این کار هستند مزرعه و ذخیره XP، در حالی که سنسورهای Sculk را فعال می کنند ایجاد ابزارهای رداستون بی سیم

قبل از بازدید از یک شهر باستانی چه چیزهایی باید بسته بندی کنیم

بازیکنی که زره کامل نتریت پوشیده است

با توجه به خطرات موجود در تاریکی عمیق، داشتن یک لیست بسته بندی عالی است. در زیر، می‌توانید خلاصه‌ای از آنچه را که باید به تاریکی عمیق و شهرهای باستانی بیاورید، بیابید.

  • زره الماس یا نتریت
  • ابزار الماس یا نتریت
  • غذا
  • معجون دید در شب
  • مشعل
  • پشم
  • بلوک ساختمانی (خاک، سنگفرش و …)
  • گلوله های برفی
  • کمان یا کمان کراس
  • سطل آب (توصیه می کنیم دو عدد همراه داشته باشید)
  • توتم Undying


چگونه شهرهای باستانی را پیدا کنیم

شهر باستانی ماین کرافت

بر خلاف سایر سازه های کمیاب که دارای نقشه های ویژه منتهی به آنها هستند، وجود دارد هیچ راهی مستقیم برای مکان یابی شهر باستانی در بازی وجود ندارد.

تنها کاری که واقعاً می توانید انجام دهید این است به سطح Y منفی 52 بروید، معدن یا غار تا زمانی که یک بیوم تاریک عمیق پیدا کنید، پس امیدوار باشید که یک شهر باستانی در آن باشد.

75 درصد کل شهرهای باستانی تخم ریزی می کنند
در 2000 بلوک از محل تخم ریزی شما،
این بدان معنی است که شما باید یکی را پیدا کنید که به شما نزدیک است.

شهرهای باستانی زیر چه زیست بومی هایی ظاهر می شوند؟

بیوم کوه در ماین کرافت از راه دور


شهرهای باستانی (و همچنین Deep Dark Biome) بیشتر تحت بیوم هایی با فرسایش کم تولید می شود. این اساساً مناطق کوهستانی و تپه ای است، مانند قله های ناهموار و باغ های گیلاس.

اگر کوه بسیار بلندی پیدا کردید که از ناحیه اطراف امتداد دارد، در زیر آن معدنکاری کنید!

شما هرگز تاریکی عمیق یا یک شهر باستانی را در زیر اقیانوس ها، رودخانه ها یا باتلاق ها نخواهید یافت.

یافتن شهر باستانی با کدهای تقلب

ساختار پورتال شهر باستانی ماین کرافت

اگر با تقلب ها بازی می کنید، می توانید از دستور /locate برای پیدا کردن یک شهر باستانی استفاده کنید. در زیر می‌توانید دستور پر کردن را برای یافتن شهر باستانی بررسی کنید.

  • /محل ساختار minecraft:ancient_city


این مختصات یک شهر باستانی را برمی‌گرداند و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی دریابید که کجا می‌توانید خط خطی بسازید. اگر تمایلی به پیمایش تمام مسیر در آنجا ندارید، شما همچنین می توانید با استفاده از یک کد تقلب جداگانه تله پورت کنید.

یافتن یک شهر باستانی با Chunkbase

دانه‌یاب ماین کرافت که شهر باستانی را نشان می‌دهد

اگر تقلب ندارید، اما بذر دنیای خود را می شناسید و فقط مختصات نزدیکترین شهر باستانی را می خواهید، Chunkbase یک ابزار یاب شهر باستانی دارد شما می توانید استفاده کنید. به سادگی ابزار را روی نسخه صحیح Minecraft تنظیم کنید، دانه خود را قرار دهید و نقشه تمام شهرهای باستانی در دنیای شما و مختصات مربوط به آنها را به شما نشان می دهد.

غارت شهر باستانی

ماین کرافت شهر باستانی لوت سینه سوئیفت دزدکی حرکتی iii کتاب مسحور شده


شهرهای باستانی مملو از صندوقچه های حاوی اشیای قیمتی است. در زیر، شما می توانید برخی از غارت‌های قابل توجهی را که می‌توان در یک شهر باستانی یافت، بررسی کنید، و همچنین احتمال ظاهر شدن آن در قفسه سینه. ما چند مورد را که معمولاً در سینه غارت می‌کنند، حذف کرده‌ایم، مانند سرب، زغال سنگ، و استخوان.

بیایید نگاهی گذرا به سه مورد از مهم‌ترین مواردی که ممکن است باعث شود شما در تاریکی عمیق و کشف یک شهر باستانی شجاع باشید، بیاندازیم.

در میان تمام کتاب های مسحور دیگری که می توانید پیدا کنید، کتاب های Swift Sneak وجود دارد. این افسون تا سطح سه بالا می رود و انحصاری ساق است. سرعت حرکت شما را هنگام دزدکی افزایش می دهد – برای پیمایش سریع در اطراف حسگرهای Sculk به روشی آرام و همچنین ساختن بدون افتادن از اشیاء مفید است.


بیوم تاریک عمیق با شهر باستانی

شما همچنین می توانید قطعات اکو را پیدا کنید، که می تواند باشد برای ساخت Recovery Compass استفاده می شود. برخلاف قطب‌نمای معمولی، این آیتم مفید به محل آخرین مرگ شما اشاره می‌کند و رفتن و یافتن دارایی‌هایی را که هنگام از بین رفتن رها کرده‌اید آسان‌تر می‌کند.

در نهایت، قطعات دیسک موسیقی وجود دارد. 9 مورد از اینها را جمع آوری کنید و می توانید دیسک موسیقی “5” را بسازید – یک دیسک شبح وار شبیه “11” که به نظر می رسد صدای پخش کننده ای است که نوعی پورتال را فعال می کند، قبل از اینکه سرپرست برسد و نقشه های آنها را خراب کند.

اتاق قرمز شهر باستانی

مکانیسم درب اتاق رداستون مخفی شهر باستانی ماین کرافت 3


در یک شهر باستانی، می توانید یک اتاق منحصر به فرد پیدا کنید. از بیرون، این شبیه یک پورتال بزرگ است

هر
شهر باستانی این اتاق را دارد.

پیدا کردن این اتاق می تواند سخت باشد. شما همچنین باید در را باز کنید، که کار آسانی نیست. وقتی وارد اتاق شوید، هیچ غارتی پیدا نخواهید کرد. بجای، این قسمت کمی شبیه به آموزش رداستون عمل می کند. در اینجا می توانید به صورت بصری نحوه کار رداستون با سایر بلوک ها را یاد بگیرید.

نکاتی برای کاوش در شهرهای باستانی

پورتال شهر باستانی ماین کرافت

نگهبان را وسوسه نکنید

هنگامی که یک شهر باستانی را پیدا کردید، می خواهید تمام آن غارت های هیجان انگیز را به دست آورید. با این حال، شهرهای باستانی مملو از Sculk Shriekers هستند که نگهبان وحشتناک را احضار می کنند، و همچنین سنسورهای Sculk که می توانند Shrikers را از دورتر تحریک کنند.


مهم این است که از فعال کردن این موارد اجتناب کنید، همانطور که وقتی سرپرست احضار شد، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که فرار کنید. در حالی که این اوباش را می توان شکست داد، بسیار دشوار است، به خصوص اگر آماده نباشید.

نگاهی به معجون دید در شب

اگر نمی خواهید در کوران کاملا نابینا شوید، پیشنهاد می کنیم همراه آوردن چند معجون دید در شب. این میزان روشنایی را برای حداقل سه دقیقه افزایش می‌دهد، اما می‌توانید در حین دم کردن، آن را تا هشت دقیقه افزایش دهید.

برای درست کردن این معجون باید یک هویج طلایی را با یک معجون ناخوشایند در یک استند آبجو ترکیب کنید. با اضافه شدن Redstone اضافی به مخلوط، معجون قوی تر خواهد شد.

خمیده و پنهان بمانید

Warden Minecraft In The Ancient City Deep Dark Torch

بلوک های Sculk با نویز فعال می شوند، بنابراین برای جلوگیری از ایجاد هرگونه در هنگام حرکت، خمیده بمانید. به طور مشابه، باز کردن سینه صدا تولید می کند، اما می توانید خود و سینه را با پشم احاطه کنید تا از ایجاد اسکالک جلوگیری کنید.


پشم صدا را خنثی می کند، معنی ارتعاشات تولید شده توسط قفسه سینه (یا هر چیز دیگری) نمی تواند از طریق پشم حرکت کند و هیچ Sculk را فعال کند.، بنابراین می توانید با خیال راحت سینه ها را باز کنید.

از پشم به عنوان داربست استفاده کنید

قرار دادن و از بین بردن بلوک ها نیز صدا ایجاد می کند، اما پشم از این امر مستثنی است. اگر نیاز دارید که در هر جایی ستون کنید، از پشم برای جلوگیری از خطر از بین رفتن شریکر استفاده کنید. همچنین می‌توانید از فرش‌ها برای پوشاندن کف شهر باستانی استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد بدون وارد کردن فوراً نگهبان در اطراف قدم بزنید.

اساسا، فقط مقدار زیادی پشم بیاور، و باید بتوانید با خیال راحت شهرهای باستانی را کاوش کنید.

چگونه از نگهبان در شهرهای باستانی اجتناب کنیم

یک نگهبان ماین کرافت در حالت آرام

بنابراین، نگهبان به شما توجه کرده است. حالا چی؟ خوشبختانه، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای خروج ایمن از آن انجام دهید. فقط به این دلیل که او متوجه شما شده به این معنی نیست که می تواند شما را ببیند.


با در نظر گرفتن این موضوع، ایده خوبی است که چند گلوله برفی بیاورید و آنها را در جهت مخالف جایی که نگهبان رو به رو است شلیک کنید. او متوجه برخورد گلوله برفی به زمین خواهد شد که به شما فرصتی برای فرار می دهد.

اگر Elytra دارید، می توانید
به سرعت از تاریکی عمیق خارج شوید و نگهبان را پشت سر بگذارید.
ما به شدت توصیه می کنیم این کار را با معجون دید در شب انجام دهید تا به دیوار برخورد نکنید و نمردید.

اگر یک نگهبان برای حدود یک دقیقه هیچ حرکتی (یا بویی) را تشخیص ندهد، او دوباره در زمین دفن می شود و نا امید می شود. اگر آنقدر دور هستید که «بی بو» باشید، سعی کنید یک دقیقه کاملاً بی حرکت بمانید. بعد از اینکه او در زمین دفن شد، از آنجا خارج شوید!

در مدت کوتاهی که نگهبان در حال نقب زدن است، او هیچ حرکتی را تشخیص نمی دهد، بنابراین شما می توانید بدون اینکه او متوجه شود در حال دویدن یا پرواز باشید.

آیا می توانید یک پایگاه در یک شهر باستانی بسازید؟

پایگاه ماین کرافت در شهر باستانی
از طریق smorfoo/Reddit


پاسخ کوتاه؟ بله، شما می توانید یک پایگاه در یک شهر باستانی بسازید، اما انتظار داشته باشید که خیلی سخت باشد اگر می خواهید این کار را انجام دهید، ما اکیداً پیشنهاد می‌کنیم که همه شریکرهای منطقه را پاکسازی کنید، و همچنین مشعل‌ها و بلوک‌های پشمی زیادی را بگذارید.

اگر ساخت و ساز مستقیم در یک شهر باستانی ترسناک به نظر می رسد، می توانید یک پایه در بالا روی سطح یا نزدیک آن بسازید، اتصال دو منطقه با یک آسانسور ریلی یا حبابی. این به شما این امکان را می دهد از منطقه بدون زندگی در ترس دائمی استفاده کنید.

اگر موفق به سفارش سرپرست شدید، می توانید (تلاش کنید) برای قرار دادن یک
برچسب نام روی آن، که باعث می شود Warden در حالت تخم ریزی باقی بماند.
اگر از هیجان داشتن یک نگهبان همیشه در نزدیکی خود لذت می برید، می توانید از این به عنوان یک استفاده کنید
تزیین
از انواع

بعد

Minecraft: How To Get Emeralds

زمرد برای تجارت در Minecraft ضروری است. در اینجا، می‌توانید یاد بگیرید که کجا آنها را پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا