چه طور

چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

چه باید بدانیم

  • Midjourney 5.2 به کاربران این امکان را می دهد که روی یک تصویر به صورت بیرونی نقاشی کنند، به عنوان مثال، روی یک تصویر تولید شده کوچکنمایی کنند.
  • ابزار Zoom Out به شما امکان می دهد بوم را فراتر از محدودیت های یک تصویر اصلی با افزودن عناصر و جزئیات بیشتر به تصویر بر اساس درخواست اولیه گسترش دهید.
  • شما می توانید یک تصویر را 1.5 یا 2 بار زوم کنید. یا یک مقدار سفارشی بین 1.0 و 2.0 انتخاب کنید تا خروجی مورد نظر خود را دریافت کنید.

Zoom Out در Midjourney چیست؟

به عنوان بخشی از ارتقاء به نسخه 5.2، Midjourney اکنون امکان بزرگنمایی تصاویری که با مولد هنر هوش مصنوعی ایجاد می کنید را ارائه می دهد. ویژگی Zoom Out بدون تغییر محتوای تصویری که در ابتدا با استفاده از Midjourney ایجاد کرده‌اید، بوم را فراتر از طرح کلی آن گسترش می‌دهد. هنگامی که از این ویژگی استفاده می کنید، Midjourney مجموعه دیگری از 4 تصویر را بر اساس تصویر اصلی و درخواستی که برای ایجاد آن استفاده کرده اید ایجاد می کند.

به‌طور پیش‌فرض، می‌توانید بر اساس اولویت خود، یک تصویر را 1.5 برابر یا 2 برابر بزرگنمایی کنید. این گزینه ها زمانی در دسترس خواهند بود که تصویر اصلی را که با استفاده از درخواست اولیه خود ایجاد می کنید، ارتقا دهید. Midjourney همچنین به کاربران این امکان را می دهد که یک مقدار سفارشی برای بزرگنمایی تنظیم کنند که می توانید بین 1.0 و 2.0 انتخاب کنید، در صورتی که ترجیح نمی دهید با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده بزرگنمایی کنید.

نحوه استفاده از Zoom Out در Midjourney

قبل از اینکه بتوانید روی یک تصویر در Midjourney بزرگنمایی کنید، ابتدا باید با استفاده از مولد تصویر هوش مصنوعی یکی را ایجاد کنید. برای آن، هر یک از کانال های Midjourney را در Discord باز کنید یا به Midjourney Bot در سرور Discord یا DM خود دسترسی پیدا کنید. صرف نظر از نحوه دسترسی شما به Midjourney، می توانید با کلیک بر روی آن شروع به تولید یک تصویر کنید جعبه متن در پایین

1687542202 30 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

حالا سینتکس زیر را تایپ کنید:

/imagine [art description] – در اینجا می توانید جایگزین کنید [art description] با کلمات برای توصیف آنچه می خواهید ایجاد کنید. پس از اتمام، دکمه را فشار دهید وارد کلید روی صفحه کلید خود

1687542202 266 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

Midjourney اکنون مجموعه ای از 4 تصویر را بر اساس درخواست شما ایجاد می کند. قبل از اینکه بتوانید روی یک تصویر بزرگنمایی کنید، باید تصویر ترجیحی را از نتایج تولید شده ارتقا دهید. برای ارتقاء یک تصویر، روی هر یک از گزینه‌های U1 تا U4 که مربوط به تصویری است که می‌خواهید بیشتر روی آن کار کنید، کلیک کنید. در این مثال، ما روی آن کلیک کردیم U4 برای ارتقاء تصویر چهارم (یکی که در ربع پایین سمت راست قرار دارد).

1687542202 877 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

هنگامی که روی گزینه ترجیحی upscale کلیک می کنید، Midjourney اکنون یک نسخه ارتقا یافته از تصویری که انتخاب کرده اید ایجاد می کند. شما باید پیش نمایشی از تصویر با کیفیت را در بالا با گزینه های اضافی در زیر مشاهده کنید. برای بزرگنمایی این تصویر ارتقا یافته، روی یکی از این دو گزینه کلیک کنید – بزرگنمایی 2 برابر یا بزرگنمایی 1.5 برابر. در این مثال، دومی را برای بزرگنمایی تصویر در مقیاس 1.5 برابر انتخاب کردیم.

1687542202 938 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

Midjourney اکنون مجموعه ای از 4 تصویر را با استفاده از ابزار Zoom Out به همان روشی که تصاویر اصلی را برای درخواست اولیه تولید کرده است، تولید می کند. می‌توانید روی پیش‌نمایش کامپایل شده در بالا کلیک کنید تا تصاویر تولید شده را از نزدیک ببینید. از اینجا می توانید با کلیک بر روی گزینه upscale مربوطه بین U1 و U4، تصویر مورد نظر خود را ارتقا دهید. در این مثال، ما روی آن کلیک کردیم U4 برای ارتقای تصویر چهارم

1687542202 93 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

اکنون نسخه ارتقا یافته تصویر کوچک‌شده ایجاد می‌شود. از اینجا، می‌توانید آثار خود را ذخیره کنید یا از ابزار Zoom Out دوباره برای گسترش بیشتر بوم استفاده کنید.

1687542202 70 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

چگونه در Midjourney بزرگنمایی سفارشی کنیم

Midjourney همچنین ارائه می دهد بزرگنمایی سفارشی در صورتی که بخواهید از یک تصویر در مقیاس دلخواه خود بزرگنمایی کنید. اگر نمی‌خواهید از گزینه‌های موجود Zoom Out 2x و Zoom Out 1.5x برای یک تصویر استفاده کنید، این می‌تواند مفید باشد.

1687542202 513 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

گزینه بزرگنمایی سفارشی زمانی قابل دسترسی است که تصویری را که می‌خواهید کوچک‌نمایی کنید ارتقاء می‌دهید و به شما امکان می‌دهد در هر جایی مقداری را تنظیم کنید. بین 1.0 و 2.0 بسته به اینکه چقدر می خواهید از تصویر اصلی بزرگنمایی کنید.

1687542203 893 چگونه یک تصویر را در Midjourney کوچک کنیم

آیا Zoom Out وضوح تصویر را افزایش می دهد؟

نه. وقتی از ابزار Zoom Out در Midjourney استفاده می‌کنید، وضوح خروجی تصاویری که تولید می‌شوند حداکثر 1024 پیکسل در 1024 پیکسل است. اگرچه ابزار هوش مصنوعی بوم را فراتر از مرزهای تصویر اصلی گسترش می دهد، اندازه تصاویر تولید شده همانند تصویر اصلی باقی می ماند.

این بدان معناست که بخشی از تصویر اصلی در داخل تصویر کوچک‌نمایی شده وضوح کمتری نسبت به نسخه اصلی خود دارد زیرا بوم اکنون جزئیات بیشتری برای پوشش دارد. رزولوشن تصویر بدون توجه به مقداری که برای بزرگنمایی انتخاب می کنید دست نخورده باقی می ماند.

در Midjourney چند بار می توانید از یک تصویر بزرگنمایی کنید؟

در Midjourney می‌توانید هر تعداد بار از یک تصویر کوچک‌نمایی کنید، اما برای استفاده مکرر، باید یک نسخه کوچک‌شده ترجیحی را از میان 4 گزینه انتخاب کنید و هر بار که از ابزار Zoom Out استفاده می‌کنید، آن را ارتقا دهید. این ممکن است مدتی طول بکشد زیرا Midjourney چند ثانیه طول می‌کشد تا نسخه‌های کوچک‌شده یک تصویر را تولید کند و سپس چند ثانیه دیگر برای ارتقای تصویر دلخواه شما طول می‌کشد. این در موارد مکرر کوچکنمایی به این معنی است که قبل از استفاده مجدد از ابزار Zoom Out باید مدتی صبر کنید.

این تمام چیزی است که باید در مورد استفاده از ویژگی Zoom Out در Midjourney بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا