بازی

در Minecraft چه باید کرد

Minecraft در سطح یک بازی سرگرم‌کننده و دوستانه برای کودکان و خانواده‌هایشان برای بازی و اکتشاف به نظر می‌رسد. اما در زیر سطح، عناصر زیادی وجود دارند که می توانند به سرعت Minecraft را به یک بازی متعلق به ژانر وحشت تبدیل کنند.



لحظه ای که بازیکنان یک پورتال Nether را می سازند و می توانند از طریق دروازه به Nether سفر کنند، به نقطه ای بدون بازگشت تبدیل می شود. برای برخی، این یک ماجراجویی هیجان انگیز است، اما برای برخی دیگر، مانند یک بعد ترسناک و ترسناک است که در آن سوی دروازه چیزی جز بدبختی و مرگ وجود ندارد.

به روز شده در 30 سپتامبر 2024 توسط ژاکلین زالاس: آیا در تلاش هستید که بفهمید ابتدا در هلند چه کاری انجام دهید؟ ما این لیست را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا نکاتی را در مورد کارهایی که باید در زمان رسیدن به این بعد آتشین Minecraft انجام دهید، داشته باشیم.


18 نفس عمیق بکش


ورود به قلمرو ناآشنا می تواند ترسناک باشد، بنابراین هیچ شرم آور نیست که به دنیای ماوراء الطبیعه سفر کنید و یک نفس عمیق بکشید. دلیلی وجود ندارد که عصبانی شوید یا به چیزی متعهد شوید که منجر به اضطراب زیادی شود. ممکن است ترسناک یا ناخوشایند به نظر برسد، اما بیشتر آن احتمالاً به این دلیل است که کمی تیره‌تر از حد معمولی است و با توده‌هایی که به‌طور غیرقابل پیش‌بینی‌تر تخم‌ریزی می‌کنند.

با سرعتی معقول کاوش کنید و از افزایش آهسته مدت زمان سپری شده در Nether در طول زمان نترسید زیرا شروع به آشنایی بیشتر و کمتر غریبه شدن در احساس کلی می کند. همچنین، به نقاط عطف زیر توجه کنید تا بدانید چه انتظاری دارید.

17 منابع غذایی خود را سازماندهی کنید

خوردن غذا در Minecraft مهم است، به خصوص اگر می خواهید در بیوم های خطرناک زنده بمانید. Nether خشن است، بنابراین مهم است که مقداری غذای آماده برای خوردن در هاتبار خود داشته باشید. به جای حفاری در فهرست موجودی خود، پیشنهاد می کنیم یک دسته غذا را در نزدیکی شکاف هایی قرار دهید که ابزارها/سلاح های اصلی خود را در خود جای داده اند.


اگر آسیب دیدید و نیاز دارید که سریع غذا بخورید، فقط می‌توانید روی آن بروید و چند لقمه بخورید. از نظر گزینه های غذایی، هویج طلایی بهترین است، اما می توانید به یک گوشت پخته یا نان نیز بسنده کنید.

16 در یک جنگل پیچ خورده پناه بگیرید

در میان بیوم های مختلف موجود در Nether، جنگل تاب خورده یکی از امن ترین مکان های آن در نظر گرفته می شود. هیچ یک از اوباش متخاصم بومی هلند در داخل این بیوم تخم ریزی نمی کنند، اما بسته به این که زیست بوم های دیگر در نزدیکی آن قرار دارند، می توانند در آن سرگردان شوند. تنها دشمنی که در اینجا تخم ریزی می کند، اندرمن است.


اگر به دنبال جمع آوری انگور، قارچ یا ریشه های تابیده هستید، این بیوم منابع زیادی در اختیار شما خواهد داشت. اغلب توصیه می‌شود که در این بیوم یک پایگاه Nether بسازید، زیرا کمترین احتمال نابودی را دارد و مکانی امن برای جمع‌آوری افکار و تردد بین Nether و Overworld به دلخواه شما خواهد بود.

هاگلین ها از ترس قارچ های تاب دار (قارچ های سبز کوچک) می دوند. می توانید از این به نفع خود استفاده کنید و آنها را در اطراف قرار دهید تا از هرگونه حمله ناخواسته جلوگیری کنید.

15 یک پایگاه کوچک برای ایمنی و ذخیره سازی ایجاد کنید

در حین ساخت و ساز در Nether، احتمالاً در ابتدا برای چیزی که خوب به نظر می رسد تلاش نخواهید کرد. اولین باری که وارد می شوید، ایده خوبی است که یک سازه ساده بسازید تا کمی ایمنی از بیرون ایجاد کنید. در ساختار، شما همچنین می توانید چندین صندوق را برای ذخیره سازی قرار دهید، زیرا مسدود کردن موجودی خود با Netherrack بسیار آسان است.


ما همچنین پیشنهاد می‌کنیم این ساختار را در اطراف پورتال Nether ساخته و یک لایه حفاظتی دیگر اضافه کنیم. اگر پیمایش را دشوار می‌دانید، ساختار را از یک بلوک برجسته مانند دیوریت در نظر بگیرید. شما به راحتی می توانید ساختمان را از فاصله دور تشخیص دهید.

14 اقلام روح صنایع دستی

منابع نور در Minecraft مهم هستند زیرا اوباش را از تخم ریزی باز می دارند، اما همچنین لایه ای از جنب و جوش پویا را اضافه می کنند. در مورد آتش کمپ، آنها همچنین به عنوان مکانی برای شما عمل می کنند تا بتوانید غذا بپزید.

در Nether، می‌توانید Soul Sand و Soul Soil را جمع‌آوری کنید، که می‌توان از آنها برای ساختن آتش‌سوزی‌های روح و مشعل‌های روح استفاده کرد. این گونه‌ها شعله فیروزه‌ای را می‌سوزاند اما به قیمت سطح نور پایین‌تر است.


13 زره طلایی را بپوشید

بازیکنی در Nether با چکمه های طلا با زره کامل نتریت.

اگر اولین باری است که وارد Nether می شوید، به احتمال زیاد زره الماس یا آهن دارید. این عالی است، اما برای جلوگیری از هجوم و حمله توسط پیگلین ها، باید حداقل یک زره طلا داشته باشید. فقط یک قطعه کار خواهد کرد. بقیه را می توان زره الماس مسحور کرد.

وقتی این زره طلایی را می پوشید، پیگلین ها نسبت به شما منفعل خواهند بود (مگر اینکه ابتدا حمله کنید). درست زمانی که زره را در می آورید، پیگلین های نزدیک فوراً متخاصم می شوند. اگر نمی‌خواهید بجنگید، زره طلایی را هر زمان که در Nether هستید روشن نگه دارید.


12 سنگرها را کاوش کنید

سنگرها یا بقایای سنگرها، سازه‌های بزرگی هستند که به نظر می‌رسند قلعه‌ای هستند که در Nether تولید می‌شوند. آنها بیشتر از Blackstone تشکیل شده اند و به عنوان یک نسخه دشوارتر از قلعه Nether عمل می کنند.

از نظر دشمنان، بیشتر پیگلین ها، پیگلین بروت ها و هوگلین ها را خواهید دید که در داخل و اطراف سازه تخم ریزی می کنند. سنگرها همچنین دارای اتاق‌های گنج هستند که می‌توانند حاوی دیسک موسیقی Pigstep، الگوی بنر پوزه و تخم‌گذار مکعب ماگما باشند. این موارد را فقط می توان در داخل این ساختارهای منحصر به فرد Nether یافت.

11 به دنبال قلعه هلند باشید


قلعه Nether ساختاری است که در Nether ایجاد می شود و اساساً یک قلعه نوعی است. این تنها مکان برای به دست آوردن آجر قهوه ای است که در Nether یافت می شود و محل تخم ریزی های مختلف دشمن است.

کسانی که به دنبال مبارزه با Wither Skeletons یا تامین امنیت یک Spawner Blaze هستند، اگر برای دستیابی به اهداف خود برنامه ریزی می کنند، باید قلعه Nether را پیدا کنند. یک جورایی سخته که وقتی پیدا بشه از دستش بدم. برخی از بازیکنان وقتی برای اولین بار به Nether سفر می کنند خوش شانس می شوند زیرا دروازه آنها می تواند در کنار یا داخل قلعه Nether ظاهر شود.

شخصیتی در آتش در Minecraft.


هنگامی که برای اولین بار از یک پورتال Nether تازه ساخته شده عبور می کنید، مهم است که بدانید که این پورتال خود را در Nether در منطقه ای ایجاد می کند که با مکان فراجهانی مرتبط است. این بدان معنی است که می تواند در یک حوضچه گدازه ای با چند بلوک اطراف آن تخم ریزی کند. به همین دلیل، مطمئن ترین راه برای ورود دقت است و تا زمانی که همه چیز در اطراف شما بارگیری نشده است، از طرف دیگر حرکت نکنید.

شما همچنین باید با مقدار زیادی خاک و سنگفرش آماده شده باشید. اینها در ساختن مسیرهای ایمن که به شما امکان می دهد با موفقیت پیمایش کنید، ضروری خواهند بود. برخی از بازیکنان حتی تا آنجا پیش می روند که از حصار سنگی استفاده می کنند تا منطقه اطراف پورتال شما را ایمن تر کنند.

9 با منابع آشنا شوید

منابع انحصاری Nether مطمئناً یک چیز هستند، و در طول سال ها توسعه دهندگان Minecraft به طور قابل توجهی به لیست چیزهایی که فقط در Nether وجود دارند اضافه کرده اند. از Glowstone گرفته تا blaze rods، مهم است که بدانید هنگام کاوش به چه مواردی باید توجه داشته باشید.


حتی بازیکنان کهنه کار ممکن است نیاز داشته باشند با یک جستجوی سریع خود را تازه کنند، تا بتوانند مواد جدیدتری را که اکنون وجود دارد، درک کنند. دانستن نیمی از نبرد در بیشتر شرایط است و تحقیق در مورد منابع Nether تفاوتی ندارد.

8 از سوختن تا مرگ خودداری کنید

هیچ‌کس نمی‌خواهد هنگام بازی Minecraft بمیرد، اما در Nether ممکن است بیشتر از این اتفاق بیفتد. نه تنها یک لغزش تصادفی در اقیانوس گدازه‌ی Nether می‌تواند منجر به زنده‌سوزی شما شود، بلکه Ghasts و Blaze هر دو آتش شلیک می‌کنند. این بدان معنی است که اگر هر یک از آن دشمنان ضربه ای به شما وارد کند، با همان چیزی روبرو خواهید شد که اگر در گدازه افتاده باشید.


به این ترتیب، حفاظت از آتش یک افسون شگفت انگیز است که می تواند در تلاش برای تسخیر Nether احساس شکست ناپذیری را به شما بدهد. وقتی آن لغزش های تقریباً اجتناب ناپذیر اتفاق بیفتد، واقعاً کمک خواهد کرد.

7 به دنبال زباله های باستانی باشید

برای طولانی ترین زمان، الماس بهترین ماده برای ساخت سلاح و زره بود. اما این دیگر حقیقت ندارد. ماده دیگری به نام Netherite وجود دارد که تقریباً از هر نظر بهتر است. این قوی تر است، آسیب بیشتری به عنوان یک سلاح وارد می کند و بهتر جادو می کند.

گرفتن؟ آنها یکی از سخت ترین مواد برای ساخت هستند. برای شروع، باید Ancient Debris را پیدا کنید، یک بلوک بسیار نادر که در Nether تولید می شود. یک شمش Netherite به چهار قطعه زباله باستانی پردازش شده نیاز دارد، به این معنی که مجموعه کامل زره ممکن است یکی از زمان‌برترین وظایف در تمام Minecraft باشد. آیا ارزش تلاش را دارد؟ خوب، یک راه برای پیدا کردن وجود دارد!


6 دشمنان را درک کنید

مبارزه در Minecraft نسبتاً ساده است، اما هر از چند گاهی، دشمنان می توانند با رفتارها و توانایی خود در دفع آسیب شما را شگفت زده کنند. وقت گذاشتن برای آشنایی با دشمنان در Nether می تواند شما را برای آنچه باید اجتناب کنید آماده کند.

دانستن اینکه اثر پژمرده شدن اسکلت های ویتر بر خلاف سم می تواند شما را بکشد بسیار مهم است. شعله‌ها فقط از تخم‌گذاران می‌آیند، به این معنی که اگر با آنها برخورد کنید، می‌دانند که یک تخم‌گذار در نزدیکی آن است. در نهایت، هرگز تحت هیچ شرایطی به زامبی پیگلین حمله نکنید.

در زیر، می‌توانید جدولی را با هر دشمن در Nether و همچنین مکان ظاهر شدن آنها بررسی کنید.


5 تجارت با هاگلینز

بازیکن در حال معاوضه با یک پیگلین که در حال بازرسی طلا است

همه چیز در Nether بلافاصله خصمانه نیست. همچنین Piglins وجود دارد! درست است، آنها در ابتدا هنوز خصمانه هستند. اما با سطح آمادگی مناسب، می‌توانید با این افراد محلی پوزه‌دار به اندازه کافی خوش اخلاق شوید و حتی تجارت با آنها را شروع کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای این کار زره طلایی خود را نگه دارید.

هنگامی که خود را خشنود کردید و توانستید در کمپ یا قلعه آنها پرسه بزنید، سعی کنید یک شمش طلا به سمت آنها پرتاب کنید. اگر آن را دوست داشته باشند، اقلام مختلف را به سمت شما پرتاب می کنند. شما هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است از این معاملات بدست آورید، اما پیدا کردن آن سرگرم کننده است. در زیر، می‌توانید برخی از بهترین اقلامی را که Piglins تجارت می‌کنند، بررسی کنید.


  • فلش های طیفی
  • معجون مقاومت در برابر آتش
  • کتاب طلسم سرعت روح
  • ابسیدین
  • شارژ آتش نشانی
  • اندر مروارید

4 گلوستون را جمع کنید

بازیکنی که به گلوستون در هلند نگاه می کند.

یک بخش آزاردهنده در مورد تجربه کلی Minecraft در حالت بقا، نیاز به روشن کردن مناطق با مشعل برای جلوگیری از تخم ریزی اوباش شرور است. Glowstone منبعی است که در Nether یافت می‌شود و راه‌حل دیگری برای آن مشکل ارائه می‌کند و می‌توان آن را به گونه‌ای ساخته و قرار داد که به اندازه مشعل‌ها آشفته نباشد.

وقتی آن را پیدا کردید، باید روی برداشت آن تمرکز کنید، زیرا در برخی مواقع به کارتان می آید، و بهتر است آن را از قبل برداشت کنید تا اینکه فکر کنید در کجا در زیر زمین دیده شده است. برای استخراج دست نخورده بلوک ها به یک انتخاب لمسی ابریشمی نیاز دارید، در غیر این صورت به گرد و غبار تبدیل می شوند و برای ساختن یک بلوک جدید به چهار عدد از آنها نیاز خواهید داشت.


3 یک Blaze Spawner را پیدا کنید

Blaze و Wither Skeletons دو دشمنی هستند که بیشترین ارتباط را با قلعه Nether دارند. اولی قطره ای به نام میله بلیز دارد که در تعداد انگشت شماری از دستور العمل های صنایع دستی استفاده می شود. Blaze منحصر به فرد است زیرا همه آنها از یک اسپاونر فیزیکی نشات می گیرند که می توانید با از بین بردن بلوک اسپاونر یا پوشاندن آن در مشعل ها آن را غیرفعال کنید.

همچنین می‌توان این اسپانرها را به گونه‌ای دستکاری کرد که بتوانند منطقه‌ای را برای بازیکنان فراهم کنند که در آن بتوانند تجربه زیادی از شکست دادن اوباش آتشین به دست آورند.

2 محیط اطراف خود را اسکن کنید

دریاچه گدازه در هلند


انسان ها موجودات عجیبی هستند که شباهت های زیادی دارند، اما ویژگی های زیادی دارند که هر یک را منحصر به فرد می کند. وقتی نوبت به کاوش می‌رسد، کسانی هستند که آنچه را درست در مقابلشان است می‌گیرند و کسانی هستند که کل تصویر را مشاهده می‌کنند.

ورود به Nether کاملاً ایمن نیست، و در نظر گرفتن جایی که دقیقاً در رابطه با سایر نقاط Nether ظاهر شده‌اید، می‌تواند به سازگاری کمک کند و به دلیل آشنایی با چیدمان چیزها، کار یافتن ساختارها یا منابع خاص را بسیار آسان‌تر کند.

1 محافظت از دروازه

با ورود به Nether مشخص می شود که دروازه در Nether از هوای رقیق ایجاد شده است. بازیکنان باید بدانند که انفجار از یک Ghast می‌تواند دروازه را خاموش کند، و مگر اینکه سنگ چخماق و فولاد را برای روشن کردن آن حمل کنید، تا زمانی که بمیرید در Nether به دام خواهید افتاد.


یک استراتژی محکم این است که سنگفرش را از دروازه وارد کنید و بلافاصله یک قلعه سنگی برای دروازه بسازید. نیازی نیست که زیبا به نظر برسد، زیرا زیبایی شناسی بعداً ظاهر می شود، اما این لایه محافظ به شما کمک می کند تا از دردسر آزاردهنده ناشی از روشن کردن مجدد دروازه در صورت خاموش شدن یا خاموش شدن آن جلوگیری کنید. همچنین احتمال ضربه خوردن شما را در هنگام ورود نیز کاهش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا