بازی

چگونه نسیم و درگیر در Minecraft را شکست دهیم: آزمایش های سخت

یک جدید ماین کرافت به روز رسانی منتشر شده است، این بار یک ویژگی و مکان بزرگ جدید را اضافه می کند: Trial Chambers. Trial Chambers به ​​ندرت سازه‌های زیرزمینی هستند که مبارزات بازیکنان را در ازای دریافت پاداش‌های منحصربه‌فرد در معرض آزمایش قرار می‌دهند. دو گروه جدید برای همین منظور اضافه شده است: Breeze، پسر عموی Blaze، و Bogged، نوع جدیدی از Skeleton.



مربوط

Minecraft: How To Find An Ancient City

کشف یک شهر باستانی در Minecraft آسان نیست، بنابراین ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا در تاریکی عمیق حرکت کنید و این ساختار کمیاب را پیدا کنید.

این راهنما به جای اینکه با آنها نابینا روبرو شوید، مکان هایی که با آنها روبرو خواهید شد، دقیقاً کاری که هر کدام انجام می دهند و نکاتی که شخصاً ما کشف کرده ایم را در اختیار شما قرار می دهد. آیا آماده هستید که به ناشناخته های مسی بپردازید؟


از کجا برای پیدا کردن نسیم و باتلاق

یک Breeze Spawner در یک اتاق محاکمه (سمت چپ) و یک Bogged در مرداب در شب (راست) در Minecraft.

هر دو نسیم و باتلاق را می توان در جدید یافت اتاق های محاکمه. تخمگذاران نسیم پیدا خواهد شد بالای ستون ها، اغلب با توف تراشیده شده. این ستون ها در خواهند بود اتاق های بزرگ و باز با پخش کننده هایی که دیوارها را پوشانده اند.

تخمگذارهای باتلاقی را می توان در آن یافت اتاق های محاکمه با این حال، همراه با هر دشمن دیگری، آنها نیز در آنها تخم ریزی می کنند شب در هر بیوم مرداب.


چگونه نسیم و باتلاق را شکست دهیم

نسیمی که در اتاق محاکمه با دباف کند روی زمین در Minecraft حمله می کند.

باد ملایم

این نسیم می تواند نسبتاً چالش برانگیز و مناسب باشد 30 قلب، اما خوشبختانه تخمگذارهای آزمایشی آنها فقط تخم ریزی می کنند یکی یکی. حمله اولیه آنها است شلیک طوفان های قدرتمند هوا به تو. اینها به خودی خود هیچ آسیبی نمی رسانند، اما می توانند شما را به هوا پرتاب کند و باعث آسیب سقوط می شود.

علاوه بر این، این تندبادها خواهد شد هر یک از توزیع کننده های نزدیک را فعال کنید در صورت ضربه، که می تواند شامل انواع مختلف باشد فلش های آسیب رسان– از جمله سم، آهسته و مضر – و این اثر را برای مدت کوتاهی روی زمین باقی می گذارد. در نهایت، نسیم خواهد شد گهگاه پرش در اطراف اتاق، اغلب بالای سر شما.


هنگام مبارزه با نسیم، بهتر است سپر خود را بالا نگه دارید تا زمانی که شما آماده ضربه زدن باشید، زیرا این کار تندبادهای آن را خنثی می کند. هل دادن آن به راه پله های نزدیک مفید خواهد بود، زیرا نسیم نمی تواند فاصله زیادی ایجاد کند و اگر با وزش باد به شما برخورد کرد، سقف کم از آسیب بیش از حد جلوگیری می کند. در نهایت و از همه مهمتر از فلش استفاده نکنید، همانطور که آنها به سادگی از روی نسیم جهش می کنند.

پس از کشته شدن، یک نسیم این شانس را خواهد داشت میله های نسیم را رها کنید. اینها را می توان برای ساختن شارژرهای باد استفاده کرد، هر زمان که از آن استفاده کرد، همان توانایی دمیدن را به شما می دهد، یا برای ساختن گرز با هسته سنگین

باتلاق

این باتلاق بسیار ساده تر هستند، تنها با 16 قلب، و آنها مانند یک اسکلت عمل می کنند. با این حال، Bogged شلیک می کند فلش های سمی در عوض، زمانی که شما توسط دشمنان محاصره می شوید، به سرعت می تواند مشکل ساز شود.

بهترین توصیه هنگام مبارزه با Bogged این است که از سپر خود استفاده کنید برای منحرف کردن هر فلش و آماده شدن برای هر کدام یک سطل شیر بخور برای خلاص شدن از اثر سم، یا نقب زدن تا زمانی که تمام شود و امن بازی کنید.


چه زمانی شکست داد، یک Bogged می تواند رها کند تیرهای سم، استخوان ها، تیرهای منظم یا کمان آن.

بعد

18 بهترین افزونه برای Minecraft Bedrock

این مودها برای نسخه Minecraft’s Bedrock تنوع زیادی به گیم پلی اضافه می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا