بازی

فصل جدید Monster Hunter در حال انجام کاری است که Pokemon Go انجام نمی دهد

پیشرفت Monster Hunter Now در 9 ماه گذشته چشمگیر بوده است. چیزی که می توانست یک کلون Pokemon Go کم تلاش باشد، در نوع خود به یک بازی موبایل مبتنی بر مکان فوق العاده تبدیل شده است و چیزی شایسته عنوان Monster Hunter است. با اضافه شدن Elder Dragon Interceptions در فصل دوم این هفته، Monster Hunter Now حتی از چند جهت مهم از Pokemon Go پیشی می‌گیرد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

اگر Monster Hunter Now را بازی کرده اید، نباید تعجب آور باشد. از ابتدا، ویژگی هایی داشت که مستقیماً به انتقادات رایج از Pokemon Go پاسخ می داد. من از طرفداران پر و پا قرص Now’s map هستم که به شما بیوم ها، منابع و هیولاها را در شعاع بزرگی در اطراف شما نشان می دهد. به‌جای اینکه بی‌هدف در محله‌ام مانند زمانی که بازی Go را بازی می‌کنم سرگردان باشم، Now به من اجازه می‌دهد مسیرم را بر اساس مواد ارتقایی که باید جمع‌آوری کنم، برنامه‌ریزی کنم. این بازی همچنین دارای تجربه مبارزاتی بسیار جذاب تری است که از یک بازی Monster Hunter انتظار می رود.

سال گذشته، Pokemon Go Routes را معرفی کرد، مکانیک جدیدی که به بازیکنان برای کاوش در مسیرهای خاص در حین بازی پاداش می‌دهد. این به زمان بازی من کمک کرد، اما نه به اندازه نقشه دقیق Monster Hunter.


فصل جدید Elder Dragon Interceptions را معرفی می‌کند که غیرقابل تعجب است که عملکردی مشابه حملات در Pokemon Go دارد. اولین اژدهای بزرگ، کوشالا دائورا، در نودهای گردآوری در سراسر جهان ظاهر می‌شود و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا مواد ساخت و ساز برای سلاح‌ها و زره‌های سطح بالا را به دست آورند.

مربوط

آیا Monster Hunter Wilds حتی نیاز به تعویض سلاح دارد؟

Monster Hunter Wilds به شما این امکان را می دهد که دو سلاح را در شکار بیاورید.

مانند نقاط Hunt-a-thon معرفی شده در فصل گذشته، Elder Dragon Interceptions یک گزینه خواستگاری دارد. اگر در صف شکار کوشالا دائورا قرار بگیرید و هیچ بازیکن دیگری در منطقه وجود نداشته باشد که به شما کمک کند، بازی به طور خودکار شما را با افراد دیگری در سراسر جهان که به طور همزمان برای مبارزه با کوشال در منطقه محلی خود در صف ایستاده اند جفت می شود. به این ترتیب در موقعیتی قرار نخواهید گرفت که زمان و تلاش خود را صرف پیدا کردن یک Elder Dragon Interception کنید، اما نمی توانید در آن شرکت کنید زیرا کسی آنجا نیست که به شما کمک کند.


این نوع خواستگاری حتی به زمین بازی بازیکنان روستایی و حومه شهر کمک می کند که اغلب برای یافتن افراد دیگری برای بازی با آنها تلاش می کنند، و این چیزی است که حملات پوکمون گو برای سال ها به شدت به آن نیاز داشتند. در حالی که Niantic تلاش می‌کند تا Remote Raid Pass را بی‌ارزش کند و افراد را از استفاده از آن‌ها بازدارد، تیم Monster Hunter Now با افزودن یک سیستم خواستگاری برای محتوای گروهی، به طور موثر مشکل را حل کرده است.

کوشالا دائورا

تفاوت‌های ظریف دیگری نیز بین حملات Pokemon Go و Elder Dragon Interceptions وجود دارد. به جای استفاده از نوعی پاس برای دسترسی به Interceptions، قبل از اینکه بتوانید دوباره یک Elder Dragon را شکار کنید، در عوض ۱۸۰ دقیقه استراحت می‌کنید. به طور طبیعی، می توانید بلیط Ultra Hunting را برای دور زدن خنک شدن خریداری کنید.

یکی از نمایندگان Niantic که با او صحبت کردم می‌گوید که Ultra Hunting Tickets در حال حاضر در بازی قابل کسب نیست، اما این چیزی است که استودیو در آینده آن را بررسی خواهد کرد.


همچنین برای به دست آوردن پاداش نیازی به شکست دادن اژدهای بزرگ ندارید. نوار سلامتی هیولا دارای دو بخش است، و اگر بتوانید در نیمه راه به آن آسیب برسانید، زمان بیشتری برای تلاش برای اتمام آن کسب خواهید کرد. اگر نتوانید آن را بکشید، هیولا دفع می شود و همچنان پاداش های جزئی دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، حتی اگر هنوز آنقدر قوی نیستید که بتوانید آنها را شکست دهید، همچنان می توانید اژدهایان را پرورش دهید.

Niantic همچنین یک سیستم Friend Quest جدید اضافه می‌کند که به افراد اجازه می‌دهد تا در طول یک هفته با هم تیم شوند و اهداف را تکمیل کنند. به لطف بازخورد بازیکنان، می‌توانید درخواست‌های دوستی را در پایان شکار چند نفره برای هرکسی که با او بازی می‌کنید ارسال کنید. این ویژگی‌ها همگی برای بهبود عملکردهای اجتماعی Monster Hunter در حال حاضر طراحی شده‌اند و بازی کردن با هم را برای افراد آسان‌تر می‌کنند.


دیدن Monster Hunter Now در حال حل مشکلاتی که بازیکنان Pokemon Go سال ها از آن شکایت داشتند، در عرض چند ماه عجیب است. خوشحالم که بازی‌های مشابه از یک استودیو می‌توانند تا این حد متفاوت باشند، اما در این مرحله، من به دنبال Monster Hunter Now به عنوان بازی شاخص استودیو هستم. از جهاتی نوآورانه است که Pokemon Go نمی‌تواند یا نمی‌تواند باشد، و من از دیدن اینکه چگونه از اینجا به رشد خود ادامه می‌دهد هیجان‌زده هستم.

بعد

پیش نمایش بازی Monster Hunter Wilds: جهانی بزرگتر و مرگبارتر

Monster Hunter Wilds در حال تغییر فرمول به دو روش بزرگ و کوچک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا