بازی

Monster Hunter Wilds برای اکران فوریه 2025 تنظیم شده است

این مقاله یک داستان در حال توسعه را پوشش می دهد. به بررسی مجدد با ما ادامه دهید زیرا با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتری را اضافه خواهیم کرد.

خوراکی های کلیدی

  • Monster Hunter Wilds بالاخره تاریخ انتشار دارد، زیرا کپکام در جریان وضعیت بازی این ماه فاش کرد که بازی در 28 فوریه 2025 عرضه خواهد شد.
  • پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در دسترس است، با یک ست شوالیه صنفی شیک و طلسم فانتزی برای کسانی که زودتر سفارش می‌دهند.



اخیراً تعداد زیادی Monster Hunter Wilds را دیده‌ایم، زیرا کپکام از ارائه تریلرهای گیم‌پلی جدید زیادی برای تجزیه و تحلیل به ما خجالت نمی‌کشد. ما هنوز آن تاریخ انتشار مبهم را به دست نیاورده‌ایم، اما Capcom بالاخره این مشکل را برطرف کرد و فاش کرد که Monster Hunter Wilds در 28 فوریه سال آینده عرضه می‌شود.

Capcom این خبر را از طریق یک تریلر کاملاً جدید دیگر اعلام کرد که شامل بازیگران بازی، بخش‌های رزمی منظم و البته هیولاهای مختلف می‌شود. ما همچنین توانستیم بیشتر از آن مکانیک های آب و هوایی وحشیانه ببینیم، زیرا زمین بر اساس میزان باد و بارانی بودن آن تغییر می کرد، در حالی که ما همچنین دیدیم که چگونه می توان از قلاب دست و پنجه نرم کننده با محیط در طول مبارزه استفاده کرد.


البته، با فاش شدن تاریخ انتشار، این بدان معناست که پیش‌سفارش‌ها اکنون به‌طور رسمی در دسترس هستند. Capcom به شما انگیزه‌های زیادی می‌دهد تا سفارش خود را در اسرع وقت دریافت کنید، زیرا مشخص شد که بازیکنان Guild Knight Set را برای پیش‌سفارش دریافت می‌کنند، مجموعه‌ای جذاب از رشته‌ها با کلاه سه‌شاخ قرمز. در صورتی که Monster Hunter World و Iceborne را بازی کرده باشید، Hope Charm Talisman را نیز دریافت خواهید کرد (نمی دانم چه کار می کند)، و برخی از پاداش های ذخیره داده که به شکل زره Palico ارائه می شود.


انتظار طولانی ما برای یک شکارچی هیولا جدید تقریباً به پایان رسیده است


به غیر از تاریخ، چیز دیگری در تریلر وجود نداشت که ما قبلاً در مورد آن نمی‌دانستیم، اگرچه دیدن نمایش بیشتر بازی قبل از انتشار بسیار خوب است. حداقل، اکنون می دانیم که فقط باید پنج ماه دیگر برای بازی اصلی و موردانتظار Monster Hunter منتظر بمانیم، اگرچه Capcom اخیرا توضیح داده است که چرا انتشار آن اینقدر طول کشیده است.

به گفته کارگردان هنری Kaname Fujioka، موفقیت Monster Hunter World کار را برای Capcom دشوار کرده است تا مطمئن شود که Wilds را به درستی اجرا می کند. با توجه به اینکه Monster Hunter Worlds به قدری موفق بود که در حال حاضر پرفروش ترین بازی ناشر است، این خیلی تعجب آور نیست، اما فوجیوکا توضیح داد که هجوم بازیکنان جدید تعادل Wilds را برای بازیکنان جدید و کهنه کار دشوار می کند. خوشبختانه، لازم نیست خیلی منتظر بمانیم تا ببینیم آیا آنها آن را مدیریت می کنند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا