بازی

هر شخصیت مهمان مورتال کمبت، رتبه بندی شده است

نکات برجسته

  • شخصیت‌های DLC در Mortal Kombat می‌توانند مورد علاقه‌های کلاسیک یا مهمانان جهان‌های دیگر مانند Peacemaker باشند.

  • برخی از شخصیت‌های مهمان مانند کریتوس و جان رمبو در مقایسه با شخصیت‌های دیگر مانند Spawn و Freddy Krueger در گیم‌پلی با مشکل مواجه هستند.

  • Omni-Man، یک تازه وارد به Mortal Kombat 1، حملات بی نظیر و گیم پلی لذت بخشی را برای طرفداران سری Invincible ارائه می کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

وقتی صحبت از Mortal Kombat می شود، شخصیت های DLC همیشه هیجان انگیز هستند. خود اعلان‌ها ممکن است شما را تشویق به خرید سیزن پس یا نسخه کلکسیونی کنند. البته، بسیاری از شخصیت‌های کلاسیک Mortal Kombat مانند Rain یا Triborg در DLC گنجانده شده‌اند، اما گاهی اوقات بازدیدکننده‌ای از دنیای دیگری برای چشیدن طعم کمبت حضور پیدا می‌کند.

مربوط

20 بهترین مبارز زن در Mortal Kombat

در اینجا برخی از سرسخت ترین مبارزان زن در Mortal Kombat از افراد مستحکمی مانند Mileena و Sonya Blade گرفته تا موارد جدیدتری مانند D’vorah آورده شده است.

بیشترین بحث و بحث در مورد شخصیت‌های DLC مهمانان هستند، مبارزانی از سری‌های دیگر خارج از Mortal Kombat که وارد فهرست شدند. در طول سال‌ها، Mortal Kombat شاهد بوده است که نمادهای فرهنگ پاپ از فیلم‌های اکشن و ترسناک کلاسیک به‌عنوان شخصیت‌های قابل بازی ظاهر می‌شوند، اما همه آنها به اندازه بقیه قوی نیستند.

به روز شده در 12 ژوئن 2024 توسط Kyle Chamaillard: Mortal Kombat 1 در 19 سپتامبر 2023 در تمامی پلتفرم‌ها عرضه شد و قبلاً تعداد معدودی از شخصیت‌های DLC را معرفی کرده است که می‌توانید انتظار داشته باشید که در بازی مشاهده کنید زیرا به‌روزرسانی‌ها برای چند سال آینده ادامه می‌یابد.

Homelander در ژوئن 2024 وارد شد و ما تصمیم گرفتیم این لیست را به روز کنیم تا ببینیم بهترین ابرقهرمان جهان در میان دیگر شخصیت های مهمان در سری Mortal Kombat کجا قرار می گیرد.

15 Carl Weathers – Mortal Kombat X

Carl Weathers Jax Skin - Mortal Kombat X

سری اصلی

درنده

تاریخ انتشار

14 جولای 2015

هنگامی که Predator برای Mortal Kombat X رها شد، پوسته جدیدی نیز به Jax داده شد. این پوست نه تنها شباهت، بلکه صدای یک سلبریتی را نیز داشت – کارل وترز، بر اساس دیلون از Predator. در حالی که هیچ مشکلی با خود پوست وجود ندارد، اما این همه چیز است.

استفاده از Carl Weathers یک لمس عالی است، اما او هیچ خط صوتی منحصر به فردی ارائه نکرده است. در عوض، کارل فقط برداشت خود را از دیالوگ از قبل موجود جکس انجام می دهد. او به سختی به عنوان یک شخصیت مهمان در Mortal Kombat به حساب می‌آید، اما از آنجایی که کارل وترز بهترین عملکرد را با آنچه که به او داده است انجام می‌دهد، او در لیست جایگاهی کسب می‌کند.

14 جان رمبو – مورتال کامبت 11

John Rambo's Screaming Outro - Mortal Kombat 11

سری اصلی

رمبو

تاریخ انتشار

17 نوامبر 2020

مطلقاً هیچ کس انتظار این رونمایی را برای Mortal Kombat 11 Kombat Pack 2 نداشت. نه تنها این شخصیت کلاسیک جان رمبو بود، بلکه سیلوستر استالونه نیز در بازی صداپیشگی او را بر عهده داشت. در نتیجه، وقتی او در کنار Rain و Mileena راه اندازی کرد، همه برای او هیجان زده شدند. متأسفانه رمبو ضعیف ترین شخصیت مهمان است.

مطمئناً، تعداد زیادی ارجاع به کل فیلم‌شناسی استالونه خوب است، اما از نظر گیم‌پلی، او کمی آشفته است. بسیاری از ویژه‌های او بدون هیچ سود خوبی راه‌اندازی می‌شوند. ترکیب‌های رمبو بسیار شبیه Nightwolf و Kano هستند اما تقریباً به خوبی نیستند. علاوه بر این، تکمیل کننده ها و سفارشی سازی او نسبتاً بی مزه هستند. او یک شخصیت سرگرم کننده برای بازی است، اما شما در بسیاری از مسابقات رقابتی به عنوان رمبو برنده نخواهید شد.

13 کریتوس – مورتال کمبت 2011

Kratos In The Living Forest - Mortal Kombat 9 2011

سری اصلی

خدای جنگ

تاریخ انتشار

19 آوریل 2011

کریتوس یک شخصیت انحصاری پلی استیشن 3 برای مورتال کامبت 9 بود. شما فکر می کنید چنین شخصیت خشن و شرور برای مورتال کامبت آماده است، اما کریتوس از همان ایرادات رمبو رنج می برد. آماده شدن حرکات او بسیار طولانی است، و اگر از دست بدهید، به شدت در برابر حملاتی آسیب پذیر می شوید که در صورت عدم توجه به راحتی می توانند او را ناک اوت کنند.

با این حال، برخلاف رمبو، کریتوس دارای حرکات ارزشمندی است که اگر بدانید چگونه از آنها استفاده کنید، می تواند او را مرگبار کند. همچنین ست حرکت او استفاده خلاقانه تری از سلاح ها و توانایی های سری God Of War دارد. به‌عنوان یکی از معدود شخصیت‌های بازی ویدیویی که با Mortal Kombat کنار گذاشته شده، ناراحت‌کننده است که کریتوس نمی‌تواند در مقابل شخصیت‌های دیگری مانند Scorpion یا Sub-Zero مقاومت کند.

12 Leatherface – Mortal Kombat X

صورت چرمی قصابی در جنگل کواتان - Mortal Kombat X

سری اصلی

کشتار اره برقی تگزاس

تاریخ انتشار

4 اکتبر 2016

در Mortal Kombat X به هر شخصیت سه تغییر داده می شود. به طور معمول، هر کدام مزایا و معایبی دارند، اما با Leatherface، دو مورد آنقدر عالی نیستند، و یکی کمی ضعیف است. نسخه Butcher Leatherface ترکیب‌ها و توانایی‌های بیشتری را به او می‌دهد که او را برای بازی آنلاین مقابل دوستان روی کاناپه یا غریبه‌ها عالی می‌کند.

مربوط

Mortal Kombat: 8 بهترین مینی گیم در این سری

هنگامی که گیم پلی اصلی Mortal Kombat بیش از حد تکراری می شود، این مینی گیم ها باعث حواس پرتی فوق العاده می شوند.

تخم مرغ های عید پاک و تکان دادن سر به سمت فیلم های کشتار اره برقی تگزاس مورد قدردانی قرار می گیرند، به خصوص با لباس ها و تغییرات متفاوت او. اگر دوست دارید هنگام مبارزه با دشمن خود فاصله خود را حفظ کنید، هیچ چیز به اندازه اره برقی فضا ایجاد نمی کند. واقعاً هیچ چیز بدی در مورد Leatherface وجود ندارد، اما اگر دو نسخه دیگر حداقل مناسب باشند ترجیح داده می شد.

11 فردی کروگر – Mortal Kombat 2011

فردی کروگر برای خداحافظی حریف دست تکان می دهد

سری اصلی

کابوس در خیابان الم

تاریخ انتشار

9 آگوست 2011

فردی که به عنوان یک شخصیت DLC برای Mortal Kombat 9 معرفی شد، یک جنگنده قوی در سراسر جهان است. ترکیب‌های او سریع و کشنده هستند و دامنه‌ی غوغایی مناسبی دارند. ویژگی‌های ویژه او می‌تواند حریف را از تمام فواصل دور یا نزدیک به دست آورد، و او به راحتی تعدادی از کشنده‌ترین رشته‌های ترکیبی را در Mortal Kombat 9 دارد. فردی به عنوان یکی از اولین نمادهای ترسناکی که در مورتال کمبت ظاهر شد، میله بالایی را تعیین کرد.

هرچند ممکن است فردی در برخی مواقع کمی مغلوب شود. همچنین، در حالی که منطقی بود که آنها در آن زمان سعی در تبلیغ فردی جکی ارل هیلی داشتند، عجیب بود که به او پوستی به رابرت انگلوند – بازیگر اصلی پشت این شخصیت – داده نشد. همچنین به فردی دیالوگ صفر داده می شود که کاملاً بر خلاف طبیعت او است.

10 Predator – Mortal Kombat X

Predator Aming His Plasmacaster - Mortal Kombat X

سری اصلی

درنده

تاریخ انتشار

7 جولای 2015

میزان جزئیات درج شده در Predator چشمگیر است. جمجمه های متفاوتی که او به عنوان غنائم می گیرد، تقلید او و انواع سلاح ها همگی نشان می دهد که در طراحی شخصیت او دقت زیادی شده است. با این حال، به همان اندازه که او باحال است، خود مبارزه او در هر سه نسخه هرگز به جایی بالاتر از حد مطلوب نمی رسد و Predator را جایی در میانه ترین لیست های ردیفی قرار می دهد.

هیچ چیزی وجود ندارد که هر گونه تنوع را از بین ببرد، اما هیچ یک از آنها به اندازه دیگران تأثیر ندارند. همه آنها بسیار شبیه به بازی با جوانب مثبت و منفی احساس می کنند که بیش از طبیعی است. یک بار دیگر، Predator فاقد هر گونه پوسته جنایی است، زیرا تعداد زیادی از نگاه های Predator در سراسر فیلم ها وجود دارد که می توانستند در Mortal Kombat X بدرخشند.

9 The Terminator – Mortal Kombat 11

ترمیناتور موتور سیکلت فوتالیتی - مورتال کامبت 11

سری اصلی

نابودگر

تاریخ انتشار

8 اکتبر 2019

در ابتدا، ترمیناتور بسیار کند به نظر می رسد، که دقیقاً دقیقاً دقیقاً چگونه شخصیت قرار است باشد. با این حال، ترمیناتور یک جنگنده فریبنده است که می تواند برای مخالفان ناآشنا فریبنده باشد. اگر ترمیناتور حریف را در گوشه‌ای به دام بیندازد، می‌تواند یک رشته ترکیبی راه‌اندازی کند که می‌تواند سلامت او را در چند لحظه کاهش دهد. خروجی آسیب ترمیناتور کاملا مجرمانه است.

برخی از توانایی‌ها، مانند Endoskeleton، می‌توانستند بهتر باشند، اما بسیاری دیگر می‌توانند به طور موثر برای برخی از نتایج مرگبار استفاده شوند. ترمیناتور چند فیتالیتی شگفت انگیز در کنار سایر حرکات دارد که هم بازیگوش و هم وحشیانه هستند. تجهیزات و پوسته های ترمیناتور نیز عالی هستند، اما صداپیشه به وضوح در حال تقلید از آرنولد شوارتزنگر است و همیشه کار نمی کند.

8 Omni-Man – Mortal Kombat 1

Omni Man در حالی که در کنار ترمور ایستاده برای نبرد آماده می شود

سری اصلی

شکست ناپذیر

تاریخ انتشار

16 نوامبر 2023

Omni-Man اولین شخصیت پس از عرضه Mortal Kombat 1 بود و نوار جدیدی را برای مبارزان آینده ایجاد کرد. این شخصیت شرور پیچیده با صدای جی کی سیمونز با زرادخانه ای از حملات منحصر به فرد وارد بازی می شود که او را قادر می سازد تا سخت ترین مبارزان فهرست را از بین ببرد. چابکی و قدرت Omni-Man بزرگترین دارایی او است و در صورت استفاده صحیح می تواند منجر به مرگ سریع حریف شما شود.

مربوط

Mortal Kombat: 8 بهترین نوع فینیشر

در این سریال ترسناک چیزهای بیشتری از Fatalities وجود دارد.

در کنار پتانسیل ترکیبی عالی، Omni-Man فقط یک شخصیت سرگرم کننده برای بازی است، به خصوص اگر از طرفداران سری Invincible باشید. تلفات وحشیانه او اشاره مستقیمی به لحظات نمادین از کمیک است، و دیالوگ های سبیل چرخان او قبل از مسابقه به طور مداوم سرگرم کننده است. خوب بود اگر پوسته های بهتری برای این شخصیت وجود داشت، اما در کل Omni-Man کاملاً با بقیه بازیگران Mortal Kombat 1 مطابقت دارد.

7 جوکر – مورتال کامبت 11

جوکر در حال اصلاح آرایش - Mortal Kombat 11

سری اصلی

بتمن

تاریخ انتشار

4 فوریه 2020

علیرغم استفاده بیش از حد NetherRealm در بازی‌هایی مانند Injustice، بسیاری از دیدن اینکه جوکر چگونه در سری Mortal Kombat با رتبه M بازی می‌کند هیجان‌زده بودند. همین کافی است که بگوییم: این بهترین تکرار NetherRealm از این شخصیت بود. ریچارد اپکار – که نقش رایدن را هم بازی می کند – این شخصیت را به خوبی بازی می کند و با عملکرد مارک همیل از بازی های آرکام رقابت می کند.

از نظر گیم پلی، جوکر یک هیولای مطلق است که تمام حرکاتش سرعت و برد فوق العاده ای دارد. تسلط بر ضربات کوبنده او نسبتاً آسان است، بنابراین می توان به سرعت سلامت حریفان را از بین برد. تنها ناامیدی این است که بسیاری از گزینه‌های سفارشی‌سازی جوکر یا بیش از حد طراحی شده‌اند یا بیش از حد ساده هستند.

6 Homelander – Mortal Kombat 1

میهن لیوان پر از مایع سفید را نزدیک بینی خود نگه می دارد

سری اصلی

پسر ها

تاریخ انتشار

11 ژوئن 2024

بین Peacemaker و Omni-Man، Mortal Kombat 1 قبلاً پر از ابرقهرمانان بود، اما هیچ یک از این شخصیت‌ها به اندازه Homelander خودشیفته یا خودخواه نیستند. این جنگنده با طیف گسترده ای از قدرت ها در اختیار دارد، به طور باورنکردنی قادر است هر کس دیگری را در بازی به آسانی مورد حمله قرار دهد و با ترکیب های چند منظوره و حملات دوربرد خود به محبوبیت طرفداران تبدیل شده است.

در حالی که Homelander حملات فیزیکی بسیار خوبی دارد، زمانی که از Laser Eyes یا Diabolical Dash از فاصله مناسبی استفاده می‌کنید، خواهید دید که با این شخصیت در حال پیشرفت هستید. اگر از طرفداران منبع اصلی و اقتباس تلویزیونی هستید، این شخصیت پر از تخم مرغ های عید پاک و اشاره به خاطره انگیزترین لحظات Homelander است. شرم آور بود که برادران وارنر اعلام کردند که آنتونی استار صداپیشگی این شخصیت در Mortal Kombat 1 نخواهد بود، اما جیک گرین به جای او کار بسیار خوبی انجام می دهد.

5 Spawn – Mortal Kombat 11

Spawn - Mortal Kombat 11

سری اصلی

تخم ریزی کنید

تاریخ انتشار

24 مارس 2020

سرانجام، پس از سال‌ها درخواست Spawn از زمان Injustice: Gods Among Us، او به Mortal Kombat 11 راه یافت. مبارزات او غنی است اما تسلط بر آن سخت است. با این حال، اگر کسی برای یادگیری آن وقت بگذارد، Spawn می تواند یک کابوس برای مبارزه آنلاین باشد زیرا می تواند از هر محدوده ای به حریف ضربه بزند.

دنده ها و پوسته ها همه درجه یک هستند، حرکات ویژه مستقیماً از کمیک ها خارج شده اند، و از همه بهتر: صدای او. کیت دیوید به عنوان اسپاون برمی گردد و مثل همیشه او عالی است. او مانند کوین کانروی برای بتمن است. تمام سال‌های انتظار قطعا نتیجه داد و Spawn را به یک شخصیت DLC عالی در هر جنبه تبدیل کرد.

4 صلح طلب

صلح‌جو از دی‌سی که یک تپانچه در مورتال کامبت 1 بالا گرفته است

سری اصلی

دی سی کمیکز، جوخه انتحار

تاریخ انتشار

6 مارس 2024

Peacemaker یک ضدقهرمان نسبتاً ناشناخته دی سی بود تا اینکه جان سینا در ریبوت عالی جیمز گان از جوخه انتحار در سال 2021 نقش او را بازی کرد. این شخصیت به سرعت مورد علاقه طرفداران قرار گرفت و کمتر از یک سال پس از اولین نمایشش در صفحه بزرگ، در برنامه اسپین آف خودش بازی کرد. مطمئناً شخصیت‌های دیگری از DC وجود دارند که در دنیای Mortal Kombat احساس می‌کنند که در خانه خود هستند، اما Peacemaker یک افزودنی خوش‌آمد است که به همان اندازه که قدرتمند است، خنده‌دار است.

این شخصیت دارای طیف وسیعی از حرکات است که می تواند به او در برابر تقریباً هر حریفی کمک کند. کلاه ایمنی همه کاره او به Peacemaker اجازه می دهد تا یک سپر پرتابه را فعال کند و با حملات Human Torpedo یا Sonic Boom از راه دور به دشمنان حمله کند. شما حتی می توانید از عقاب حیوان خانگی Peacemaker – Eagley – برای حمله به حریف خود یا Kameo Fighter آنها استفاده کنید. Peacemaker برای بازی بسیار جذاب است و عملکرد سینا عالی است.

3 Jason Voorhees – Mortal Kombat X

Jason Voorhees Slasher Variation - Mortal Kombat X

سری اصلی

جمعه 13 ام

تاریخ انتشار

12 مه 2015

شرور اسلشر مورد علاقه همه به مبارزه در Mortal Kombat X پیوست و تقریباً کامل است. هر سه تغییر مزایا بیشتری نسبت به معایب دارند، با توانایی‌های منحصربه‌فردی که به برجسته شدن آنها کمک می‌کند. اگرچه جیسون هرگز در فیلم‌ها به این چابکی نبوده است، اما مبارزات او همچنان با سبک اسلشر او مطابقت دارد.

بهترین جیسون برای بازی قطعاً نسخه Slasher است که به او ترکیب‌های بیشتری می‌دهد که می‌تواند او را به یک چالش واقعی آنلاین تبدیل کند. با این حال، تنوع Unstoppable در رتبه دوم قرار دارد. چیزی که جیسون را از بالاتر بودن باز می دارد، متأسفانه، نبود پوسته های موجود برای او است. جیسون همچنین ظاهرهای زیادی داشته است و طراحی او به سختی بین تغییرات مختلف تغییر می کند.

2 RoboCop – Mortal Kombat 11

RoboCop And ED-209 - Mortal Kombat 11

سری اصلی

Robocop

تاریخ انتشار

16 ژوئن 2020

این یکی همه را نگران کرده بود: این RoboCop است، یک سایبورگ کند حرکت. چگونه قرار است او با فردی سریع مانند جانی کیج مبارزه کند یا در برابر شخصیت های فوق العاده قدرتمندی مانند رایدن مقاومت کند؟ خب، RoboCop همان‌طور که انتظار می‌رفت کند است، اما منطقه‌بندی او هر شخصیت سریع را دور نگه می‌دارد و آنقدر که فکر می‌کنید مانع او نمی‌شود.

RoboCop نه تنها در حفظ فاصله خود عالی است، بلکه دارای رشته های ترکیبی مرگبار است که می تواند به برخی از توانایی ها متصل شود و خروجی آسیب زیادی را به همراه داشته باشد. RoboCop به گیم پلی روشمند و استراتژیک زیادی نیاز دارد، اما این باعث می شود که او بیش از حد تحت فشار نباشد. علاوه بر این، خود پیتر ولر صداپیشگی او را برعهده دارد که مانند یک دستکش در نقش قرار می گیرد.

1 بیگانه – Mortal Kombat X

بیگانه با استفاده از فک درونی اش - Mortal Kombat X

سری اصلی

بیگانه

تاریخ انتشار

4 اکتبر 2016

در حالی که Alien هیچ پوسته باورنکردنی ندارد، این سه تغییر به اندازه کافی طراحی خود را تغییر می دهند تا موثر باشند. صحبت از این تغییرات، آنها بسیار شبیه جیسون هستند: همه منحصر به فرد، با توانایی های عالی برای تناسب با سبک های مختلف بازی. چیزی برای همه وجود دارد، و استفاده از هر سه سرگرم کننده است.

برای جنگجویان، نوع تارکاتان وجود دارد که از ترکیب های تیغه و دم استفاده می کند. برای طرفداران شخصیت های احضار کننده و تله ای مانند Quan Chi، Konjurer وجود دارد که توانایی احضار تخم ها و سایر Xenomorph ها را می دهد. در نهایت، Acidic وجود دارد که بر روی نبردهای دور و میان برد تمرکز دارد. به عنوان یک امتیاز، طرفداران فرنچایز Alien از بسیاری از حرکات نمادین، ارجاعات و جلوه های صوتی که شخصیت را احاطه کرده اند، لذت خواهند برد.

بعد

8 بازی مبارزه ای با بهترین تک نفره

زیرا گاهی اوقات یک CPU از دوستان شما خنک تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا