بازی

کمیاب ترین بازی های GameCube

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

خوراکی های کلیدی

برخی از بازی‌های GameCube اکنون بسیار کمیاب هستند و قیمت‌های آن به ارقام چهار رقمی می‌رسد.
بسته‌های نسخه محدود مانند Sonic Adventure Two-Pack و Zelda: Wind Waker و Ocarina of Time می‌توانند صدها یا هزاران هزینه داشته باشند.

از زمانی که Nintendo GameCube به طور رسمی در سال 2021 وضعیت “یکپارچهسازی با سیستمعامل” اعطا شد، طرفداران قدیمی و حتی برخی از تازه واردان به دنبال کمیاب ترین بازی های GameCube هستند. چه آنها در خارج از ژاپن عرضه نشده باشند، چه استقبال خوبی از آنها نشده باشد، یا هر دلیلی، برخی از عناوین کنسول در طول سال ها بسیار کمیاب تر از بقیه شده اند.

و با توجه به اینکه بازار کلکسیونرها مرتباً رو به افول می رود و باعث تغییرات قیمتی می شود که از عرضه اولیه GameCube در سال 2001 دورتر می شویم، ما از pricecharting.com برای ردیابی گران ترین بازی های کنسول موجود در بازار امروز استفاده کرده ایم.

به روز شده در 26 اوت 2023 توسط PJ Molloy: ما به پایان چرخه عمر نینتندو سوییچ نزدیک می شویم و هنوز راهی برای خرید یا پخش نسخه های جدید از عناوین GameCube به غیر از تعداد معدودی ریمستر وجود ندارد. از آنجایی که تقاضا برای بازی‌های GameCube بیشتر از همیشه است و عرضه به طرز وحشتناکی کم است، قیمت‌ها در بازار دست دوم به ارقام شگفت‌انگیز و قتل کیف پول افزایش یافته است. خود را برای مقدار هشدار دهنده برچسب قیمت چهار رقمی آماده کنید.

15 Robots Cubix For Everyone: Showdown (DVD Bundle)
ارزش تخمینی – 560 دلار

Cubix یک برنامه تلویزیونی انیمیشن کره جنوبی بود که در ایالات متحده نیز محبوبیت کوتاهی داشت. این سریال به دنبال کانر، تنها بچه شهر بدون ربات است. او 24 ساعت فرصت دارد تا ربات عنوان‌دار Cubix را تعمیر کند تا او را مال خودش نگه دارد. Robots For Everyone: Showdown کارتون را به یک بازی RPG نوبتی با مکانیکی شبیه به پوکمون تطبیق می دهد.

نسخه ویژه نه تنها همراه با بازی ارسال شد، بلکه شامل یک DVD با تعدادی از قسمت‌های نمایش نیز بود. اگر شما صاحب یک بسته کامل و باز نشده هستید، ارزش آن حدود 560 دلار است.

14 The Legend Of Zelda: The Wind Waker & Ocarina Of Time Master Quest
ارزش تخمینی – 601 دلار

طرفداران زلدا اگر بسته نرم افزاری Wind Waker نسخه محدود را بگیرند، خوب غذا خوردند. نه تنها می‌توانید دریای بزرگ را به‌عنوان Toon Link کاوش کنید، بلکه یک دیسک جایزه حاوی نسخه‌های شبیه‌سازی‌شده Ocarina of Time و تنوع چالش‌برانگیزتر آن، Master Quest، که سیاه‌چال‌های بازطراحی‌شده را نشان می‌دهد، نیز دریافت کرده‌اید.

یک نسخه باز شده حدود 207 دلار ارزش دارد که 80 دلار بیشتر از قیمت خرید هر بازی جداگانه است. اما این حتی با 601 دلاری که باید برای یک نسخه جدید بپردازید، مقایسه نمی‌شود و به راحتی باندل را در میان کمیاب‌ترین بازی‌های زلدا در تمام دوران قرار می‌دهد.

13 نیروی گوچا
ارزش تخمینی – 611 دلار

Gotcha Force یک بازی مبارزه ای و تیراندازی است که بر روی جمع آوری اسباب بازی های gachapon و استفاده از آنها برای نبرد با دشمنان تمرکز دارد. متأسفانه، در حین راه اندازی تبلیغات زیادی برای آن صورت نگرفت و از نظر تجاری کمتر موفق شد. با این حال، این بازی تا به امروز طرفداران زیادی دارد. اگرچه در ژاپن دوباره راه اندازی شد، اما هنوز در غرب بسیار نادر است.

فقط با گرفتن یک دیسک شل، کلکسیونر GameCube 300 دلار باز می گرداند – که اگر جعبه و دفترچه راهنما اضافه کنید، قیمت آن دو برابر می شود. اگر یک نسخه جدید و کامل می خواهید، آماده پرداخت مبلغ هنگفت 611 دلار باشید.

12 Cubivore: Survival Of The Fittest
ارزش تخمینی – 634 دلار

Cubivore: Survival of the Fittest یک عنوان انحصاری ژاپنی از نینتندو بود تا اینکه توسعه‌دهنده دیگری، یعنی Atlus که اکنون بسیار تحسین‌شده‌تر است، بازی را انتخاب کرد و آن را برای مناطق دیگر محلی کرد.

در Cubivore، شما کنترل شکارچی راس اوج را در حالی که حیوانات و موجودات دیگر را می خورد تا تغییر کند، تکامل یابد و قوی تر شود، کنترل می کنید. نسخه‌های جدید بازی از سال 2010 در بازار فروش مجدد کاهش یافته و ارزش خود را افزایش داده‌اند. امروز، یک نسخه باز نشده حدود 634 دلار قیمت دارد.

11 Metroid Prime (راهنمای Kmart)
ارزش تخمینی – 787 دلار

Metroid Prime که اغلب به عنوان یک عنوان برتر GameCube در نظر گرفته می‌شود، گیم‌پلی پلتفرم‌سازی دوبعدی این سری را به‌طور کامل به یک تیراندازی اول شخص سه بعدی تبدیل کرده است. یک نسخه استاندارد حدود 139 دلار برای شما هزینه خواهد داشت، اما نسخه محدود انحصاری Kmart پنج برابر قیمت است.

فروشگاه‌های Kmart چند نسخه ویژه از Metroid Prime را ارائه کردند، از جمله نسخه‌ای که با کنترلر بی‌سیم Wavebird عرضه می‌شد. با این حال، کمیاب‌ترین و گران‌ترین آن، بسته‌ای است که حاوی راهنمای پخش‌کننده Nintendo Power است. اگر مجموعه کامل را همراه با دیسک، جعبه، دفترچه راهنما و راهنمای استراتژی دارید، تقریباً 787 دلار ارزش دارد.

10 برو! برو! Hypergrind
ارزش تخمینی – 800 دلار

با وجود توسعه در ژاپن، Go! برو! Hypergrind تنها در آمریکای شمالی راه اندازی شد. این عنوان خودآگاه اسکیت‌بورد از گروهی از شخصیت‌های کارتونی است که برای یک نمایش انیمیشن جدید ساخته شده توسط Spümco – یک استودیوی انیمیشن واقعی که به خاطر کار روی Ren & Stimpy مشهور است، آزمایش می‌کنند.

در حالی که بازی به دلیل سبک هنری جذاب و حس طنز عجیب و غریبش مورد ستایش قرار گرفت، در نهایت نقدهای متفاوتی دریافت کرد و از آن زمان تا به امروز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. در طول سال‌ها، قیمت یک نسخه جدید به 800 دلار افزایش یافته است.

9 Pokemon XD: Gale Of Darkness
محدوده قیمت تخمینی – 499 تا 901 دلار

به عنوان دنباله Pokemon Colosseum، XD: Gale of Darkness شما را به منطقه Orre می برد تا یک مسابقه مجدد علیه سازمان جنایتکار Cipher، که اکنون توسط Shadow Lugia وحشی همراهی می شود، به منطقه Orre برگرداند.

یک نسخه استاندارد در حال حاضر به سختی پیدا می شود، قیمتی در حدود 499 دلار در eBay. اگر به طور معجزه آسایی با نسخه کمیاب غیرقابل فروش مواجه شوید، قیمت تقریبا دو برابر می شود. با توجه به اینکه هیچ تغییری در بازی ایجاد نشده است، آماده باشید که حدود 901 دلار خرج کنید – مبلغ حیرت آور پول نقد.

8 بسکتبال کالج NCAA 2K3
ارزش تخمینی – 1044 دلار

تنها بازی بسکتبال کالج GameCube، NCAA College Basketball 2K3، به عنوان تنها بازی در این سری که از نام تجاری College Hoops استفاده نمی کند، برجسته است. با این وجود، گیم پلی بازی برای طرفداران قدیمی احساس آشنایی خواهد داشت و به شما این امکان را می دهد که به عنوان یکی از تیم های مدرسه مورد علاقه خود به دادگاه بروید.

با کمال تعجب، نسخه‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 2 بسیار آسان یافت می‌شوند، هزینه‌ای حدود 13 تا 18 دلار برای یک نسخه جدید و تنها 4 تا 6 دلار برای یک دیسک شل. از طرف دیگر، نسخه GameCube یک کابوس برای شکار است. یک نسخه باز نشده حدود 1044 دلار قیمت دارد. با این مبلغ می توانستید 58 بار نسخه PS2 را خریداری کنید.

7 سوپر میمون توپ دو بسته
ارزش تخمینی – 1452 دلار

دو بازی اول Super Monkey Ball از بهترین عناوین چند نفره GameCube هستند. Super Monkey Ball Two-Pack هر دو ورودی را در یک بسته بسته بندی می کند. گیم پلی شامل چرخاندن AiAi و دوستانش قبل از اتمام زمان در مسیرهای موانع مانند پیچ ​​و خم است.

به طور جداگانه، هر دو عنوان Super Monkey Ball جایی بین نه خیلی ارزان و نه خیلی گران هستند، قیمتی در حدود 50 دلار برای اولین و تقریباً 76 دلار برای دنباله دارد. با این حال، باندل Two-Pack حدود 1452 دلار ارزش دارد – 11 برابر ارزش مجموع هر دو بازی.

6 Sonic Adventure Two-Pack
ارزش تخمینی – 1712 دلار

طرفداران سونیک همچنان در حال ستایش بازی های ماجراجویی هستند. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دارای بسته انحصاری Sonic Adventure Two-Pack در آمریکای شمالی هستید، می توانید از نسخه های Player's Choice هر دو عنوان لذت ببرید که هر کدام با جعبه و دفترچه راهنما کامل می شوند.

به‌طور جداگانه، Sonic Adventure DX و Adventure 2 Battle یکی از ساده‌ترین عناوین GameCube هستند که هر کدام حدود 30 تا 50 دلار قیمت دارند. با این حال، عمل ساده بسته‌بندی هر دو بازی در یک جعبه مقوایی بزرگ برای افزایش ارزش آن به 1712 دلار کافی است – برای خرید هر دو بازی در استیم 95 بار کافی است.

5 Pokemon Colosseum (پاداش پیش‌سفارش)
ارزش تخمینی – 2629 دلار

Pokemon Colosseum گسترش پیروزمندانه یک فرمول کلاسیک بود. این شامل مکان‌های نوظهور جدید، مدل‌های شخصیت‌های متحرک‌تر و Shadow Pokemon بود. این واقعاً قدمی در مسیر درست بود و توسعه دهندگان، Genius Sorority، آن را بسیار جدی گرفتند.

اگر در آمریکای شمالی زندگی می‌کردید و بازی را پیش‌سفارش کرده‌اید، یک دیسک جایزه ویژه دریافت کرده‌اید که جیراچی را به تیم شما اضافه می‌کند که احتمالاً برای تبلیغ فیلم Pokemon: Jirachi، Wish Maker است. لیست‌های بسته پیش‌سفارش در حدود سال 2019 به صورت آنلاین ظاهر شد و اکنون حدود 2629 دلار برای شما بازگردانده است.

4 The Legend Of Zelda: The Wind Waker + Metroid Prime
ارزش تخمینی – 2682 دلار

حتی برای فداکارترین طرفداران نینتندو هم به راحتی فراموش می شود که Wind Waker و Metroid Prime زمانی در یک بسته قرار گرفته بودند. این مجموعه با هر دو دیسک و دفترچه راهنما در یک جعبه عرضه شد. با توجه به محبوبیت این عناوین، این یک معامله فوق العاده در آن روزگار بود.

امروزه، داستان بسیار متفاوت است. یک نسخه باز شده برای شما تقریباً 743 دلار هزینه دارد که در حال حاضر بسیار گرانتر از سایر بازی های GameCube Zelda و بیشتر بازی های Metroid است. اگر می‌خواهید نسخه جدیدی داشته باشید، برای دیدن برچسب‌های قیمت تا 2682 دلار آماده شوید.

3 جعبه پوکمون
ارزش تخمینی – 2749 دلار

فضای جعبه در بازی‌های پوکمون همیشه بسیار مورد علاقه بوده است، به طوری که طرفداران نرم‌افزار اضافی را برای GameCubes خود فقط برای فضای ذخیره‌سازی اضافی خریداری می‌کردند. به طور خلاصه این Pokemon Box است – وسیله ای برای پیوند Game Boy Advance شما به GameCube شما برای ذخیره Pokemon از Ruby و Sapphire.

متأسفانه، حتی زمانی که دیسک در سال 2003 عرضه شد، به سختی به دست می آمد. برای خرید یک نسخه در آمریکای شمالی، باید به مرکز پوکمون در شهر نیویورک مراجعه کنید یا از وب سایت شرکت سفارش دهید. از طرف دیگر طرفداران اروپایی برای دریافت پوکمون باکس مجبور به خرید نسخه ویژه Pokemon Colessum به نام Mega Pak بودند. امروز، برای افزودن آن به مجموعه خود باید 2749 دلار کم کنید.

2 بسکتبال ورزشی دیزنی
ارزش تخمینی – 3210 دلار

بسکتبال ورزشی دیزنی کونامی در سال 2002 برای GBA راه اندازی شد و یک سال بعد به GameCube رسید. شما در نقش اسطوره‌های دیزنی مانند میکی ماوس و دانلد داک، همراه با افراد مورد علاقه طرفداران از جمله مکس از گروه گوف و خوزه کاریوکا از The Three Caballeros به زمین بسکتبال می‌روید.

در حالی که نسخه Game Boy Advance به خوبی مورد بررسی قرار گرفت، نسخه GameCube آن به شدت مورد بررسی قرار گرفت و اکنون نادرتر از این دو است. مسلماً یک نسخه GBA به هیچ وجه ارزان نیست و 278 دلار هزینه دارد. با این حال، این قیمت در مقایسه با 3210 دلاری که برای خرید نسخه GameCube نیاز است، کم رنگ است.

1 Sonic Heroes & Super Monkey Ball Duo Pack
ارزش تخمینی – 8000 دلار

یافتن Sonic Heroes و Super Monkey Ball به صورت جداگانه چندان دشوار نیست. باندل نسخه ویژه شامل هر دو بازی داستانی کاملا متفاوت است. Sonic Heroes & Super Monkey Ball Duo Pack که در ابتدا در سال 2005 عرضه شد، اکنون کمیاب‌ترین و گران‌ترین بازی GameCube است.

برای در نظر گرفتن همه چیز، یک نسخه از این بسته نرم افزاری در همان سال برای Xbox عرضه شد و اکنون با قیمت 15 دلار آزاد و 99 دلار برای یک نسخه جدید است. فقط دیسک GameCube به تنهایی 2505 دلار ارزش دارد – 25 برابر ارزش نسخه باز نشده Xbox. اگر جعبه و دفترچه راهنما را به آن اضافه کنید، قیمت آن به مبلغ 8000 دلار می رسد – برای خرید 51 نسخه از هر بازی به طور جداگانه کافی است.

خوراکی های کلیدی

  • برخی از بازی‌های GameCube اکنون بسیار کمیاب هستند و قیمت‌های آن به ارقام چهار رقمی می‌رسد.
  • بسته‌های نسخه محدود مانند Sonic Adventure Two-Pack و Zelda: Wind Waker و Ocarina of Time می‌توانند صدها یا هزاران هزینه داشته باشند.



از زمانی که Nintendo GameCube به طور رسمی در سال 2021 وضعیت “یکپارچهسازی با سیستمعامل” اعطا شد، طرفداران قدیمی و حتی برخی از تازه واردان به دنبال کمیاب ترین بازی های GameCube هستند. چه آنها در خارج از ژاپن عرضه نشده باشند، چه استقبال خوبی از آنها نشده باشد، یا هر دلیلی، برخی از عناوین کنسول در طول سال ها بسیار کمیاب تر از بقیه شده اند.

و با توجه به اینکه بازار کلکسیونرها مرتباً رو به افول می رود و باعث تغییرات قیمتی می شود که از عرضه اولیه GameCube در سال 2001 دورتر می شویم، ما از pricecharting.com برای ردیابی گران ترین بازی های کنسول موجود در بازار امروز استفاده کرده ایم.

به روز شده در 26 اوت 2023 توسط PJ Molloy: ما به پایان چرخه عمر نینتندو سوییچ نزدیک می شویم و هنوز راهی برای خرید یا پخش نسخه های جدید از عناوین GameCube به غیر از تعداد معدودی ریمستر وجود ندارد. از آنجایی که تقاضا برای بازی‌های GameCube بیشتر از همیشه است و عرضه به طرز وحشتناکی کم است، قیمت‌ها در بازار دست دوم به ارقام شگفت‌انگیز و قتل کیف پول افزایش یافته است. خود را برای مقدار هشدار دهنده برچسب قیمت چهار رقمی آماده کنید.



15 Robots Cubix For Everyone: Showdown (DVD Bundle)

ارزش تخمینی – 560 دلار

Cubix یک برنامه تلویزیونی انیمیشن کره جنوبی بود که در ایالات متحده نیز محبوبیت کوتاهی داشت. این سریال به دنبال کانر، تنها بچه شهر بدون ربات است. او 24 ساعت فرصت دارد تا ربات عنوان‌دار Cubix را تعمیر کند تا او را مال خودش نگه دارد. Robots For Everyone: Showdown کارتون را به یک بازی RPG نوبتی با مکانیکی شبیه به پوکمون تطبیق می دهد.

نسخه ویژه نه تنها همراه با بازی ارسال شد، بلکه شامل یک DVD با تعدادی از قسمت‌های نمایش نیز بود. اگر شما صاحب یک بسته کامل و باز نشده هستید، ارزش آن حدود 560 دلار است.


14 The Legend Of Zelda: The Wind Waker & Ocarina Of Time Master Quest

ارزش تخمینی – 601 دلار

طرفداران زلدا اگر بسته نرم افزاری Wind Waker نسخه محدود را بگیرند، خوب غذا خوردند. نه تنها می‌توانید دریای بزرگ را به‌عنوان Toon Link کاوش کنید، بلکه یک دیسک جایزه حاوی نسخه‌های شبیه‌سازی‌شده Ocarina of Time و تنوع چالش‌برانگیزتر آن، Master Quest، که سیاه‌چال‌های بازطراحی‌شده را نشان می‌دهد، نیز دریافت کرده‌اید.

یک نسخه باز شده حدود 207 دلار ارزش دارد که 80 دلار بیشتر از قیمت خرید هر بازی جداگانه است. اما این حتی با 601 دلاری که باید برای یک نسخه جدید بپردازید، مقایسه نمی‌شود و به راحتی باندل را در میان کمیاب‌ترین بازی‌های زلدا در تمام دوران قرار می‌دهد.

13 نیروی گوچا

ارزش تخمینی – 611 دلار


Gotcha Force یک بازی مبارزه ای و تیراندازی است که بر روی جمع آوری اسباب بازی های gachapon و استفاده از آنها برای نبرد با دشمنان تمرکز دارد. متأسفانه، در حین راه اندازی تبلیغات زیادی برای آن صورت نگرفت و از نظر تجاری کمتر موفق شد. با این حال، این بازی تا به امروز طرفداران زیادی دارد. اگرچه در ژاپن دوباره راه اندازی شد، اما هنوز در غرب بسیار نادر است.

فقط با گرفتن یک دیسک شل، کلکسیونر GameCube 300 دلار باز می گرداند – که اگر جعبه و دفترچه راهنما اضافه کنید، قیمت آن دو برابر می شود. اگر یک نسخه جدید و کامل می خواهید، آماده پرداخت مبلغ هنگفت 611 دلار باشید.

12 Cubivore: Survival Of The Fittest

ارزش تخمینی – 634 دلار

Cubivore: Survival of the Fittest یک عنوان انحصاری ژاپنی از نینتندو بود تا اینکه توسعه‌دهنده دیگری، یعنی Atlus که اکنون بسیار تحسین‌شده‌تر است، بازی را انتخاب کرد و آن را برای مناطق دیگر محلی کرد.


در Cubivore، شما کنترل شکارچی راس اوج را در حالی که حیوانات و موجودات دیگر را می خورد تا تغییر کند، تکامل یابد و قوی تر شود، کنترل می کنید. نسخه‌های جدید بازی از سال 2010 در بازار فروش مجدد کاهش یافته و ارزش خود را افزایش داده‌اند. امروز، یک نسخه باز نشده حدود 634 دلار قیمت دارد.

11 Metroid Prime (راهنمای Kmart)

ارزش تخمینی – 787 دلار

Metroid Prime که اغلب به عنوان یک عنوان برتر GameCube در نظر گرفته می‌شود، گیم‌پلی پلتفرم‌سازی دوبعدی این سری را به‌طور کامل به یک تیراندازی اول شخص سه بعدی تبدیل کرده است. یک نسخه استاندارد حدود 139 دلار برای شما هزینه خواهد داشت، اما نسخه محدود انحصاری Kmart پنج برابر قیمت است.


فروشگاه‌های Kmart چند نسخه ویژه از Metroid Prime را ارائه کردند، از جمله نسخه‌ای که با کنترلر بی‌سیم Wavebird عرضه می‌شد. با این حال، کمیاب‌ترین و گران‌ترین آن، بسته‌ای است که حاوی راهنمای پخش‌کننده Nintendo Power است. اگر مجموعه کامل را همراه با دیسک، جعبه، دفترچه راهنما و راهنمای استراتژی دارید، تقریباً 787 دلار ارزش دارد.

10 برو! برو! Hypergrind

ارزش تخمینی – 800 دلار

با وجود توسعه در ژاپن، Go! برو! Hypergrind تنها در آمریکای شمالی راه اندازی شد. این عنوان خودآگاه اسکیت‌بورد از گروهی از شخصیت‌های کارتونی است که برای یک نمایش انیمیشن جدید ساخته شده توسط Spümco – یک استودیوی انیمیشن واقعی که به خاطر کار روی Ren & Stimpy مشهور است، آزمایش می‌کنند.

در حالی که بازی به دلیل سبک هنری جذاب و حس طنز عجیب و غریبش مورد ستایش قرار گرفت، در نهایت نقدهای متفاوتی دریافت کرد و از آن زمان تا به امروز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. در طول سال‌ها، قیمت یک نسخه جدید به 800 دلار افزایش یافته است.


9 Pokemon XD: Gale Of Darkness

محدوده قیمت تخمینی – 499 تا 901 دلار

به عنوان دنباله Pokemon Colosseum، XD: Gale of Darkness شما را به منطقه Orre می برد تا یک مسابقه مجدد علیه سازمان جنایتکار Cipher، که اکنون توسط Shadow Lugia وحشی همراهی می شود، به منطقه Orre برگرداند.

یک نسخه استاندارد در حال حاضر به سختی پیدا می شود، قیمتی در حدود 499 دلار در eBay. اگر به طور معجزه آسایی با نسخه کمیاب غیرقابل فروش مواجه شوید، قیمت تقریبا دو برابر می شود. با توجه به اینکه هیچ تغییری در بازی ایجاد نشده است، آماده باشید که حدود 901 دلار خرج کنید – مبلغ حیرت آور پول نقد.

8 بسکتبال کالج NCAA 2K3

ارزش تخمینی – 1044 دلار


تنها بازی بسکتبال کالج GameCube، NCAA College Basketball 2K3، به عنوان تنها بازی در این سری که از نام تجاری College Hoops استفاده نمی کند، برجسته است. با این وجود، گیم پلی بازی برای طرفداران قدیمی احساس آشنایی خواهد داشت و به شما این امکان را می دهد که به عنوان یکی از تیم های مدرسه مورد علاقه خود به دادگاه بروید.

با کمال تعجب، نسخه‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 2 بسیار آسان یافت می‌شوند، هزینه‌ای حدود 13 تا 18 دلار برای یک نسخه جدید و تنها 4 تا 6 دلار برای یک دیسک شل. از طرف دیگر، نسخه GameCube یک کابوس برای شکار است. یک نسخه باز نشده حدود 1044 دلار قیمت دارد. با این مبلغ می توانستید 58 بار نسخه PS2 را خریداری کنید.

7 سوپر میمون توپ دو بسته

ارزش تخمینی – 1452 دلار


دو بازی اول Super Monkey Ball از بهترین عناوین چند نفره GameCube هستند. Super Monkey Ball Two-Pack هر دو ورودی را در یک بسته بسته بندی می کند. گیم پلی شامل چرخاندن AiAi و دوستانش قبل از اتمام زمان در مسیرهای موانع مانند پیچ ​​و خم است.

به طور جداگانه، هر دو عنوان Super Monkey Ball جایی بین نه خیلی ارزان و نه خیلی گران هستند، قیمتی در حدود 50 دلار برای اولین و تقریباً 76 دلار برای دنباله دارد. با این حال، باندل Two-Pack حدود 1452 دلار ارزش دارد – 11 برابر ارزش مجموع هر دو بازی.

6 Sonic Adventure Two-Pack

ارزش تخمینی – 1712 دلار

طرفداران سونیک همچنان در حال ستایش بازی های ماجراجویی هستند. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که دارای بسته انحصاری Sonic Adventure Two-Pack در آمریکای شمالی هستید، می توانید از نسخه های Player's Choice هر دو عنوان لذت ببرید که هر کدام با جعبه و دفترچه راهنما کامل می شوند.


به‌طور جداگانه، Sonic Adventure DX و Adventure 2 Battle یکی از ساده‌ترین عناوین GameCube هستند که هر کدام حدود 30 تا 50 دلار قیمت دارند. با این حال، عمل ساده بسته‌بندی هر دو بازی در یک جعبه مقوایی بزرگ برای افزایش ارزش آن به 1712 دلار کافی است – برای خرید هر دو بازی در استیم 95 بار کافی است.

5 Pokemon Colosseum (پاداش پیش‌سفارش)

ارزش تخمینی – 2629 دلار

Pokemon Colosseum گسترش پیروزمندانه یک فرمول کلاسیک بود. این شامل مکان‌های نوظهور جدید، مدل‌های شخصیت‌های متحرک‌تر و Shadow Pokemon بود. این واقعاً قدمی در مسیر درست بود و توسعه دهندگان، Genius Sorority، آن را بسیار جدی گرفتند.


اگر در آمریکای شمالی زندگی می‌کردید و بازی را پیش‌سفارش کرده‌اید، یک دیسک جایزه ویژه دریافت کرده‌اید که جیراچی را به تیم شما اضافه می‌کند که احتمالاً برای تبلیغ فیلم Pokemon: Jirachi، Wish Maker است. لیست‌های بسته پیش‌سفارش در حدود سال 2019 به صورت آنلاین ظاهر شد و اکنون حدود 2629 دلار برای شما بازگردانده است.

4 The Legend Of Zelda: The Wind Waker + Metroid Prime

ارزش تخمینی – 2682 دلار

حتی برای فداکارترین طرفداران نینتندو هم به راحتی فراموش می شود که Wind Waker و Metroid Prime زمانی در یک بسته قرار گرفته بودند. این مجموعه با هر دو دیسک و دفترچه راهنما در یک جعبه عرضه شد. با توجه به محبوبیت این عناوین، این یک معامله فوق العاده در آن روزگار بود.

امروزه، داستان بسیار متفاوت است. یک نسخه باز شده برای شما تقریباً 743 دلار هزینه دارد که در حال حاضر بسیار گرانتر از سایر بازی های GameCube Zelda و بیشتر بازی های Metroid است. اگر می‌خواهید نسخه جدیدی داشته باشید، برای دیدن برچسب‌های قیمت تا 2682 دلار آماده شوید.


3 جعبه پوکمون

ارزش تخمینی – 2749 دلار

فضای جعبه در بازی‌های پوکمون همیشه بسیار مورد علاقه بوده است، به طوری که طرفداران نرم‌افزار اضافی را برای GameCubes خود فقط برای فضای ذخیره‌سازی اضافی خریداری می‌کردند. به طور خلاصه این Pokemon Box است – وسیله ای برای پیوند Game Boy Advance شما به GameCube شما برای ذخیره Pokemon از Ruby و Sapphire.

متأسفانه، حتی زمانی که دیسک در سال 2003 عرضه شد، به سختی به دست می آمد. برای خرید یک نسخه در آمریکای شمالی، باید به مرکز پوکمون در شهر نیویورک مراجعه کنید یا از وب سایت شرکت سفارش دهید. از طرف دیگر طرفداران اروپایی برای دریافت پوکمون باکس مجبور به خرید نسخه ویژه Pokemon Colessum به نام Mega Pak بودند. امروز، برای افزودن آن به مجموعه خود باید 2749 دلار کم کنید.


2 بسکتبال ورزشی دیزنی

ارزش تخمینی – 3210 دلار

بسکتبال ورزشی دیزنی کونامی در سال 2002 برای GBA راه اندازی شد و یک سال بعد به GameCube رسید. شما در نقش اسطوره‌های دیزنی مانند میکی ماوس و دانلد داک، همراه با افراد مورد علاقه طرفداران از جمله مکس از گروه گوف و خوزه کاریوکا از The Three Caballeros به زمین بسکتبال می‌روید.

در حالی که نسخه Game Boy Advance به خوبی مورد بررسی قرار گرفت، نسخه GameCube آن به شدت مورد بررسی قرار گرفت و اکنون نادرتر از این دو است. مسلماً یک نسخه GBA به هیچ وجه ارزان نیست و 278 دلار هزینه دارد. با این حال، این قیمت در مقایسه با 3210 دلاری که برای خرید نسخه GameCube نیاز است، کم رنگ است.


1 Sonic Heroes & Super Monkey Ball Duo Pack

ارزش تخمینی – 8000 دلار

یافتن Sonic Heroes و Super Monkey Ball به صورت جداگانه چندان دشوار نیست. باندل نسخه ویژه شامل هر دو بازی داستانی کاملا متفاوت است. Sonic Heroes & Super Monkey Ball Duo Pack که در ابتدا در سال 2005 عرضه شد، اکنون کمیاب‌ترین و گران‌ترین بازی GameCube است.

برای در نظر گرفتن همه چیز، یک نسخه از این بسته نرم افزاری در همان سال برای Xbox عرضه شد و اکنون با قیمت 15 دلار آزاد و 99 دلار برای یک نسخه جدید است. فقط دیسک GameCube به تنهایی 2505 دلار ارزش دارد – 25 برابر ارزش نسخه باز نشده Xbox. اگر جعبه و دفترچه راهنما را به آن اضافه کنید، قیمت آن به مبلغ 8000 دلار می رسد – برای خرید 51 نسخه از هر بازی به طور جداگانه کافی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا