بازی

همه یک عرشه فرمانده نفوذ فاسد در MTG خواهند بود

Commander در Magic: The Gathering همیشه چیزهای جالبی را به ارمغان می آورد. مکانیک‌ها، کارت‌ها و راه‌های مختلف برای برنده شدن در بازی‌ها با موجوداتی که قبلاً دیده نشده‌اند. چه به دنبال ارتقای دسته‌های موجود خود با کارت‌های جدید یا یک نقطه پرش خوب برای ساختن چیزی جدید باشید، هر نسخه Commander همیشه زمان خوبی برای بازیکنان است.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – The Best Commanders From Phyrexia: All Will Be One

Deck Corrupting Influence Commander یکی از دو دسته Commander است که در کنار Phyrexia: All Will Be One منتشر شده است. با تمرکز بر مسموم کردن حریفان و برنده شدن از طریق برتری کارت و حضور در هیئت مدیره، تعداد زیادی کارت عالی برای گسترش عشق Phyrexia در اطراف وجود دارد.

10 شیوع فیرزیس

در عرشه‌ای که شمارنده‌های سم بسیار مهم هستند، کارت‌هایی مانند Phyresis Outbreak به شما کمک می‌کند تا به همه حریفان خود هدیه phyresis را بدهید و در عین حال راه را برای ضربه زدن به موجودات خود باز کنید. فقط با سه مانا، می‌توانید به هر حریف یک شمارنده سم بدهید. ، شروع یک ساعت بسیار کوتاه برای یک شرط برد جایگزین. سپس Phyresis Outbreak به ازای هر ضد سمی که کنترل کننده آن دارد، موجودات -1/-1 به حریفان می دهد.

در اوایل، Phyresis Outbreak می‌تواند با موجودات کوچک‌تر یا عرشه‌هایی که برای برنده شدن به موجودات نمادین کوچک‌تری تکیه می‌کنند، مقابله کند.

9 احضار گث

تصویر کارت احضار گث در Magic: The Gathering، با هنری از یوهان بودین

اکنون که شروع به جمع‌آوری شمارنده‌های سم برای حریفان خود کرده‌اید، می‌توانید از کارت‌هایی مانند احضار Geth برای شروع استفاده از کارت‌های خود با حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید.

Geth’s Summons یک طلسم بازسازی روی سطح آن است که موجودی را از قبرستان شما به میدان جنگ باز می گرداند. با این حال، هنگامی که به آستانه خراب، یعنی سه شمارنده سم روی حریف رسیدید، می‌توانید موجوداتی را از هر یک از قبرستان‌های حریف تحت کنترل خود بازگردانید تا زمانی که آنها سه یا بیشتر سم شمار داشته باشند.

8 فرمان نورن

تصویر کارت فرمان نورنز در Magic: The Gathering، با هنری از Nestor Leal

اگر به کمک کوچکی نیاز دارید تا حریفان خود را به سه شمارنده سم برسانید، فرمان نورن می تواند کمک کند. فرمان نورن، زمانی که حریفان شما به شما آسیب جنگی وارد می کنند، در ازای دادن یک سم شمارنده به آنها، مجازات می کند.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – بهترین کارت های موجود در Phyrexia: All Will Be One

Norn’s Decree در آنجا انجام نمی شود و با قابلیت دوم خود، سطحی از سیاست را به بازی اضافه می کند. زمانی که هر بازیکنی مورد حمله قرار می گیرد، تا زمانی که بازیکن مدافع مسموم باشد، بازیکن مهاجم یک کارت می کشد. احتمال این وجود دارد که شما هیچ سم شماری نخواهید داشت و حریفان خود را تشویق می کنید تا برای کشیدن کارت به یکدیگر حمله کنند.

7 پیوند دهنده آلاینده

تصویر کارت Grafter Contaminant در Magic: The Gathering، با هنری از Lars GrantWest

اکنون که حریفان شما مسموم شده‌اند، باید حرکت خود را با کارت‌هایی که تکثیر می‌شوند حفظ کنید. Contaminant Grafter می‌تواند از شمارنده‌های سم با ترکیب کلیدواژه خطرناک ترمپل و سمی 1، همراه با بدنه 6/6 استفاده کند تا مسدود کردن کامل آن را دشوارتر کند. سپس، هر زمان که موجودی که کنترل می‌کنید، هر نوع آسیب جنگی را به حریف وارد می‌کند، شما تکثیر می‌شوید، و شمارنده‌ها را روی هر تعداد هدفی که انتخاب می‌کنید، می‌زنید.

هنگامی که سه ضد سم را به یک یا چند حریف زدید، می‌توانید در ابتدای مرحله پایانی خود، زمین‌ها را از دست خود وارد بازی کنید، و به شما کمک می‌کند تا اگر زمین‌های طولانی در دست دارید، در مانا بالا بروید.

6 ورمزلز

تصویر کارت Wurmquake در Magic: The Gathering، با هنر خاویر ریبیرو

اگر تعداد زیادی مانا اضافی در اطراف خود دارید، Wurmquake می تواند یک سینک عالی برای همه آن منابع اضافی باشد. برای شش مانا، یک توکن Phyrexian Wurm 6/6 با ترمپل و 1 سمی دریافت می کنید که در کل بسیار محکم است.

Wurmquake وقتی با محرک‌های توانایی خراب روبرو می‌شوید شروع به خارج شدن از کنترل می‌کند و کپی‌های اضافی از توکن Wurm شما برای هر حریف با سه شمارشگر سم ایجاد می‌کند. سپس، پس از چند چرخش، می توانید آن را به عقب برگردانید، به جای آن 10/10 توکن ایجاد کنید و به طور بالقوه به شما چند نوبت بدهید تا حریفان خود را که ممکن است به مقدار لازم ضربه نزده اند، مسموم کنید.

5 سرپرست گروه نورن

تصویر کارت سرپرست گروه Norns در Magic: The Gathering، با هنری توسط Jason A Engle

یک موجود 5/4 با پرواز و اولین ضربه برای پنج مانا در حال حاضر بدن محکمی است که به سرپرست گروه نورن کنترل مناسبی بر آسمان ها می دهد. هر چه آزادی بیشتری برای ریختن و حمله با فرمانده خود داشته باشید، و اگر شروع خوبی داشته باشید در تیک تاک شمارنده های سم حریف خود، بهتر می شود.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – بهترین کارت های سفید در Phyrexia: All Will Be One

Norn’s Choirmaster به شما راه جدیدی را برای تکثیر سم خوان های حریف با تکثیر هر زمان که فرمانده شما وارد میدان جنگ می شود یا حمله می کند، به شما می دهد. مهم است که توجه داشته باشید که این یک ماشه بازیگری نیست، بنابراین اگر راهی دارید که فرمانده خود را چند بار پلک بزنید یا چندین مرحله جنگی را به دست آورید، می توانید این اثر را چندین بار در یک نوبت فعال کنید.

4 رتریور گلیسا

تصویر کارت Glissa's Retriever در Magic: The Gathering، با هنری از Josu Hernaiz

این موجود هزاران کار را فقط برای شش مانا انجام می دهد. دارای عجله و 3 سمی است، به این معنی که می تواند به چرخشی که بیرون می آید حمله کند و هنگامی که به بازیکن آسیب وارد می کند، سه شمارنده سم اضافه می کند. این باعث می شود که آن را به یک موجود عالی برای ریختن پس از پاک کردن تخته یا در یک زمین باز تبدیل کنید. حتی اگر موجوداتی بیرون باشند، اگر قدرت آنها دو یا کمتر باشد، اصلا نمی توانند گلیسا رتریور را مسدود کنند.

Glissa’s Retriever از آنجایی که چنین موجودی با ابهت است، کمی هدف دارد، اما وقتی می میرد، می توانید کارت های X را از قبرستان خود به دست خود برگردانید، به اندازه تعداد حریفانی که سه یا چند شمارنده سم روی آن دارند و به شما کمک می کند. تا وقتی دستت بمیرد دوباره پر شود

3 ویشگراز، Doomhive

تصویر کارت Vishgraz the Doomhive در Magic: The Gathering با هنر اندرو مار

Doomhive به عنوان فرمانده جایگزین عرشه نفوذ فاسد، Vishgraz، موجودی قدرتمند می سازد که باید مراقب آن بود. دارای دو توانایی کلمه کلیدی، تهدید و سمی 1 است که به آن فرار می کند و راهی برای اضافه کردن شمارنده های سم به حریفان خود می دهد.

همچنین به ازای هر سم شمارنده که حریفان شما دارند +1/+1 به دست می آورد و در طول بازی به آرامی قدرت می گیرد. شما باید مراقب این توانایی باشید، زیرا اگر بازیکنی به هر دلیلی بازی را ترک کند، ویشگراز قدرت خود را از دست می دهد.

2 اسکلت بیرونی پیوند شده

تصویر کارت اسکلت بیرونی پیوند شده در Magic: The Gathering، با هنری از آلن ویلیامز

اگر راه سریعی برای پایان دادن به بازی می‌خواهید، Grafted Exoskeleton راهی است که باید انجام دهید. به نظر می رسد، آلوده کردن هر موجودی که می خواهید با زدن یک وسیله به آن، انواع مشکلات را برای حریفان شما ایجاد می کند. اگر موجودی دارید که غیرقابل انسداد است، می توانید به سرعت شمارنده های سم را جمع آوری کنید.

یکی دیگر از احتمالات احمقانه، اتصال Grafted Exoskeleton به Hydra Omnivore است که با برخورد به یک حریف به همه حریفان آسیب وارد می کند. ناگفته نماند، این یک موجود 8/8 است و +2/+2 اضافی از Grafted Exoskeleton به این معنی است که می توانید با ده شمارنده سم به حریف ضربه بزنید و اگر خوش شانس باشید آن را به همه حریفان پخش کنید.

1 Ixhel، Scion Of Atraxa

تصویر کارت Ixhel Scion of Atraxa در Magic: The Gathering با هنر کمپبل وایت

یکی از بهترین بازده ها برای تمام آن شمارشگرهای سمی که شما پخش کرده اید، فرمانده اصلی عرشه نفوذ فاسد، Ixhel، Scion of Atraxa است. داشتن flying and toxic 2 به شما این امکان را می دهد که شمارنده های سم را بدون تداخل زیاد جمع آوری کنید.

هنگامی که شما سه یا چند شمارنده سم را روی یک بازیکن بزنید، شروع به سرقت کارت های او می کنید، که این یک بازده فوق العاده خوب برای تنها سه شمارنده سم است. کارت‌هایی که به این روش تبعید می‌شوند را می‌توان تا زمانی که در تبعید هستند انداخت، بنابراین حتی اگر ایکسل نابود شود یا از میدان جنگ حذف شود، آن کارت‌ها متعلق به شما هستند.

بعدی: Magic: The Gathering – بهترین کارت‌ها برای Commander در Phyrexia: All Will Be One

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا