شبکه های اجتماعی

کسب و کار وام دهی Paytm با نرخ سالانه 4.8 میلیارد دلار، 6.8 میلیون وام بین اکتبر و نوامبر پرداخت می کند.

به عنوان رهبر پرداخت های دیجیتال و خدمات مالی هند Paytm همچنان به رشد قوی خود ادامه می دهد، این شرکت یک پرونده مبادله ای در مورد معیارهای عملیاتی خود برای ماه های اکتبر و نوامبر به اشتراک گذاشت.

نرخ اجرای سالانه شرکت برای تجارت توزیع وام اکنون 39000 کرور روپیه (4.8 میلیارد دلار) است.

در این دو ماه، Paytm 6.8 میلیون وام (رشد سالانه 150 درصد) توزیع کرده است که به پرداخت وام های 6292 روپیه (774 میلیون دلار، رشد سالانه 374 درصد) تجمیع شده است.

این شرکت در پرونده تبادلی خود گفت: “ما با توجه به نفوذ جریان کم شاهد رشد قابل توجهی هستیم، در حالی که ما به کار با شرکای خود ادامه می دهیم تا بر کیفیت کتاب تمرکز کنیم.”

رهبری شرکت در پرداخت‌های آفلاین با پرداخت اشتراک‌های بیش از 5.5 میلیون دستگاه‌های پرداخت توسط بازرگانان تقویت می‌شود. این شرکت گفت: «با اشتراک ما به عنوان یک مدل خدمات، پذیرش قوی دستگاه‌ها باعث افزایش حجم پرداخت و درآمدهای اشتراک می‌شود، در حالی که قیف توزیع وام تجاری ما را افزایش می‌دهد».

استفاده از Paytm Super App نیز به بالاترین سطح خود رسیده است زیرا این شرکت اعلام کرده است که میانگین کاربران تراکنش ماهانه (MTU) آن در دو ماه منتهی به نوامبر 2022 به 84 میلیون رسیده است که 33 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

این اکوسیستم مصرف کننده و بازرگان، شرکت را به جمع آوری حجم پرداخت های تجاری سوق داده است.جی ام وی) برای دو ماه منتهی به نوامبر 2022، 2.28 لک کرور (28 میلیارد دلار)، رشد سالانه 37 درصد.

Paytm برای خرید پیشنهادی خود در اخبار بوده است. هیئت مدیره این شرکت در تاریخ 13 دسامبر برای بررسی این طرح تشکیل جلسه خواهد داد و تنها پس از تایید، Paytm جزئیات بیشتری را در اختیار صرافی ها قرار خواهد داد.

با این حال، خبر خرید مجدد اعتماد سرمایه گذاران را القا کرده است زیرا نشان می دهد که مدیریت Paytm از برنامه های رشد و سودآوری خود مطمئن است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا