بازی

اشک پادشاهی لیکر

کمی بیش از یک ماه پیش، شخصی کتاب هنری نسخه آتی Legend of Zelda: Tears of the Kingdom Collector’s Edition را فاش کرد. این کتاب برای اسپویلرهای داستان کار چندانی نکرد، اما دارای طرح‌ها و رندرهایی از شخصیت‌ها، سلاح‌ها، مناظر و چیزی به نام «پنیر هاتنو» بود که باعث شد طرفداران درباره اینکه لینک چگونه Triforce را بازسازی می‌کند، شوخی کنند. از تکه های پنیر


پست اصلی Reddit مدت‌هاست که حذف شده است، اما همچنان می‌توانید مطالب لو رفته را در رسانه‌های اجتماعی و Discord پیدا کنید. در واقع، به نظر می‌رسد که نینتندو از دیسکورد به خاطر افشای اطلاعات کمی ناراحت است و از برنامه چت خواسته است اطلاعات شخصی افشاکننده را تحویل دهد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: اشک‌های درز پادشاهی باید ما را نگران کند، اما نه به دلیلی که فکر می‌کنید

همانطور که توسط TorrentFreak (از طریق VGC) گزارش شده است، نینتندو در روز جمعه، 4 آوریل، احضاریه ای را برای Discord در دادگاه منطقه ای کالیفرنیا ارسال کرد. نینتندو به دنبال وادار کردن Discord به افشای هویت، از جمله نام(ها)، آدرس(ها)، شماره(های) تلفن و آدرس(های) ایمیل کاربر Julien#2743 است که مسئول پست کردن است. محتوای متخلف که در کانال زیر، کانال Discord، Zelda: Tears of the Kingdom ظاهر شد.

TorrekFreak همچنین اشاره کرد که Discord یک درخواست حذف DMCA به زودی پس از افشای اطلاعات در فوریه ارسال شد. Discord گفت که محتوا را “به سرعت” حذف کرده است، اما به اشتراک گذاری فایل ها بین افراد ادامه یافت. هنگامی که نینتندو نیز به همین دلیل درخواست کرد کل کانال را حذف کند، Discord فقط یک اخطار صادر کرد و به نینتندو گفت که شکایتی از علامت تجاری ارائه کند. به نظر می‌رسد که Discord فقط مایل است تا جایی که قانون لازم می‌داند در مورد خاموش کردن نشت‌ها پیش برود.

ما نمی دانیم که Discord اطلاعات جولین را تحویل داده است یا نه، اما می دانیم که نینتندو احتمالاً برای یافتن منبع فاش تلاش خواهد کرد. جولین در دیسکورد گفت که آنها این کتاب هنری را از یک “دوست دیرینه” در نینتندو دریافت کرده اند، اگرچه می توان تعجب کرد که آیا اکنون که وکلا در حال رسیدگی به پرونده آنها هستند هنوز هم دوستان دیرینه ای هستند.

پیش‌نمایش گیم‌پلی اخیر Tears of the Kingdom بیش از هر کتاب هنری دیگری برای نشان دادن آنچه در دنباله‌ی Breath of the Wild می‌آید به ما نشان داده است، اما نینتندو به‌طور بدنامی از مالکیت معنوی خود محافظت می‌کند. من انتظار ندارم که ناشر زلدا این را رها کند تا زمانی که کسی پشت میله های زندان باشد.

این روزها ثابت شده است که اختلاف منبع نامحتملی برای نشت است. افشای اسناد طبقه بندی شده اخیر از وزارت دفاع ایالات متحده به منبعی شگفت انگیز باز می گردد: سرور Minecraft Discord. به نظر می رسد که شخصی سعی کرده است با ارسال اسناد فوق محرمانه ای که از سرور دیسکورد دیگر برداشته بودند، بحثی را در مورد جنگ در اوکراین حل و فصل کند و سپس در تلگرام، 4Chan و توییتر پخش شد.

بعدی: Tears Of The Kingdom Is Just Garry’s Mod Meets BOTW and I Can’t Wait

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا