بازی

بهترین بازی های نینتندو سوییچ در تمام دوران

فهرست مطالب

نکات برجسته

  • گزینه‌های بازی انعطاف‌پذیر نینتندو سوییچ، آن را به محبوبیت طرفداران تبدیل کرده است که منجر به انواع بازی‌های جذاب روی پلتفرم می‌شود.

  • با بازی های کلاسیک مانند Resident Evil 4 و بازی های مورد علاقه جدید مانند Cult of the Lamb، نینتندو سوییچ کتابخانه متنوعی از بازی های با کیفیت بالا دارد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

زمانی که نینتندو از سوییچ رونمایی کرد، مردم حداقل می‌گویند هیجان‌زده بودند، اما محتاط بودند. پس از زندگی سخت Wii U و فروش کمتر از حد مطلوب، این می توانست تلاش ناامیدکننده دیگری برای چیز جدیدی باشد. با این حال، همانطور که امروزه به خوبی شناخته شده است، نینتندو سوییچ به سرعت به یکی از محبوب ترین کنسول های موجود تبدیل شد و هنوز هم بر این صنعت مسلط است.

مربوط

بهترین بازی های جهان باز در نینتندو سوییچ

با برخی از بهترین بازی‌های جهان باز در نینتندو سوییچ، افق‌های جدید هیجان‌انگیز و وسیع را کاوش کنید.

با این گزینه که می‌توانید در خانه با تلویزیون بازی کنید یا آن را در هر زمان با خود ببرید، این ویژگی ساده چیزی بود که همه دوست داشتند، و بنابراین بازی‌های بیشتری به کنسول ترکیبی راه پیدا کردند. با پورت‌ها، ریمسترها و تعداد زیادی عناوین اصلی، اینها بهترین بازی‌های Nintendo Switch در تمام دوران هستند.

در حالی که قضاوت بازی‌ها به‌عنوان «بهترین‌های تمام دوران» ذهنی است، ما در اینجا سعی کرده‌ایم با توجه به گیم‌پلی، روایت و تجربه کلی که این عناوین نینتندو سوییچ ارائه می‌کنند، عینی باشیم.

ما همچنین برخی از بازی‌ها را اضافه کرده‌ایم که انحصاری نینتندو سوییچ نیستند، اما با این وجود برای تجربه کردن ضروری هستند.

به روز شده در 25 می 2024 توسط ربکا فیلیپس: کاتالوگ نینتندو سوییچ کاملاً مملو از بازی های شگفت انگیز است. به لیست ما از بهترین بازی های کنسول نگاهی بیندازید، و ممکن است بازی مورد علاقه جدیدی برای خود پیدا کنید.

ماریو کاغذی: درب هزار ساله

یک بازسازی وفادار از عنوان اصلی سال 2004، نسخه سوییچ Paper Mario: The Thousand-Year Door تمام چیزی است که طرفداران می‌خواستند. گرافیک به‌روزرسانی شده تا براق و جدید باشد، اما جذابیتی که در تمام آن سال‌ها طرفداران را مجذوب خود کرده بود، هنوز وجود دارد و بهتر از همیشه است.

داستان ماجراجویی ماریو را دنبال می‌کند تا ستاره‌های کریستالی را جمع‌آوری کند و در نهایت درب هزار ساله را باز کند، همه در تلاش برای کشف یک پادشاهی گمشده. در طول راه، ماریو با اعضای مختلف حزب به یاد ماندنی همراه می شود. TTYD دارای نبردهای نوبتی سرگرم‌کننده، دیالوگ‌های طنزآمیز و شخصیت‌های فوق‌العاده است – همه چیزهایی که از یک ماریو RPG نیاز دارید.

دیو غواص

دیو غواص

منتشر شد
28 ژوئن 2023

توسعه دهندگان
Mintrocket

ژانر(های)
ماجراجویی، شبیه سازی

دیو غواص با استفاده از عناصر RPG و عناوین مدیریتی، یک ماجراجویی سرگرم‌کننده است که در آن روزهای خود را به کاوش در اقیانوس، جستجوی ماهی و دیگر موجودات دریایی می‌گذرانید و بعد از ظهر به خشکی بازمی‌گردید تا یک رستوران سوشی را اداره کنید. دیو مطمئناً برنامه ای فشرده دارد، نه؟

کاوش و پیشرفت با ماجراجویی در اعماق و رشد رستوران خود رضایت بخش است. حتی زمانی که در اقیانوس هستید، رئیس‌هایی برای مبارزه وجود دارند، بنابراین باید برای نبرد نیز آماده باشید. Dave the Diver مقداری از همه چیز را ارائه می دهد – ماجراجویی، شبیه سازی، نبرد – بنابراین مطمئناً چیزی در آن پیدا خواهید کرد که مطابق سلیقه شما باشد.

دریای ستاره ها

دریای ستاره ها

منتشر شد
29 آگوست 2023

توسعه دهندگان
خرابکاری

Sea of ​​Stars بازی‌های RPG پیکسلی را با تغییری مدرن جشن می‌گیرد. این به وضوح از افرادی مانند Chrono Trigger با سبک هنری پیکسلی فوق‌العاده و مبارزات نوبتی الهام گرفته است، اما تجربه‌ای جدید و متفاوت را ارائه می‌دهد. داستان فرزندان انقلاب را دنبال می‌کند، تنها دو نفری که می‌توانند علیه The Fleshmancer و هیولاهایش موضع بگیرند.

بهترین بخش دریای ستارگان اکتشاف و نبرد آن است. شما از کاوش در این دنیای غنی خسته نخواهید شد و نبردها پویا، جذاب و مهمتر از همه سرگرم کننده هستند. اگر وارد دوران RPG دهه 90 هستید، این یکی را امتحان کنید.

ارباب تکشاخ

ارباب تکشاخ

منتشر شد
8 مارس 2024

توسعه دهندگان
ظروف وانیلی

ژانر(های)
RPG تاکتیکی

به لطف بازی هایی مانند Tactics Ogre: Reborn و سری Fire Emblem چیزی شبیه به احیای بازی های RPG تاکتیکی وجود دارد، و در حالی که Unicorn Overlord مطمئناً شبیه به این عناوین است، اما فقط از روندها پیروی نمی کند. دقیقاً، گرافیک فوق العاده ای دارد، بنابراین هر نبردی یک لذت بصری است.

مربوط

هر بازی N64 در نینتندو سوییچ آنلاین، رتبه بندی شده است

کلاسیک های کلاسیک.

با این حال، بیشتر از آن، مکانیک های جنگی آن چیزی است که شما را پس از اولین برداشت اولیه درگیر خود نگه می دارد. این به خوبی از استراتژی زمان واقعی (RTS) و مدیریت تیم استفاده می کند، با افزودن تاکتیک هایی برای تعیین نحوه عملکرد همه شخصیت های شما در هر نبرد. اگر به دنبال خوبی های RPG تاکتیکی کلاسیک با جلای یک عنوان مدرن هستید، Unicorn Overlord را امتحان کنید.

Snufkin: Melody Of Moominvalley

اسنوفکین: ملودی مومین دره

منتشر شد
7 مارس 2024

توسعه دهنده
هایپر بازی ها

ژانر(های)
ماجرا

اگر دنیای مومین‌های Tove Jansson را دوست دارید، باید Snufkin: Melody of Moominvalley را ببینید. این بازی ماجراجویی لذت بخش شما را می بیند که در بهار به عنوان Snufkin بازی می کنید که او به Moominvalley باز می گردد. متأسفانه، نگهبان پارک و افسران پلیس او دره را تصرف کرده اند و Moomintroll گم شده است.

شما بیشتر زمان بازی را صرف کاوش در Moominvalley و ملاقات با شخصیت های شگفت انگیز دنیای محبوب جانسون می کنید. سبک گرافیکی آبرنگ بازی نیز زیبا است و تجربه‌ای دنج به نظر می‌رسد که برای سوییچ ساخته شده است.

بازی Resident Evil 4

بازی Resident Evil 4

منتشر شد
11 ژانویه 2005

در حالی که متأسفانه Switch قادر به اجرای Resident Evil 4 Remake 2023 نیست، می‌توانید نسخه اصلی را بازی کنید – با همه تک‌لاینرهای جذاب Leon، پس برنده واقعی در اینجا کیست؟ اگر با RE4 آشنایی ندارید، این یک بازی ترسناک بقا است که لئون کندی را در ماموریتی برای نجات دختر رئیس جمهور در دهکده ای روستایی اسپانیا دنبال می کند.

هر چند این روستای معمولی نیست. ساکنان به ویروس آلوده شده اند و آنها را به هیولاهای خطرناک تبدیل می کند. این بازی اکشن سریع، ترسناک و طنز را با هم ترکیب می‌کند و وقتی آن را بازی کنید، متوجه خواهید شد که چرا به یک کلاسیک تبدیل شده است.

فینیکس رایت: سه گانه وکیل آس

فینیکس رایت: سه گانه وکیل آس

منتشر شد
12 اکتبر 2001

اگر هرگز این شانس را نداشتید که سه بازی اصلی Ace Attorney را در Nintendo DS بازی کنید، یا آنها به دلایلی از کنار شما گذشتند، اکنون زمان آن است که در نینتندو سوییچ شیرجه بزنید. هر سه بازی از سه‌گانه اصلی در یک بسته جمع‌بندی شده‌اند و با گرافیک جدید براق و جزئیات گیم‌پلی اضافی بهبود یافته‌اند.

مربوط

16 تا از کمیاب‌ترین بازی‌های نینتندو سوییچ و چقدر ارزش دارند

حتی اگر نینتندو سوییچ یک پلتفرم بازی نسبتاً جدید است، بازی‌های کمیابی وجود دارند که ارزش یک پنی را دارند.

شما ماجراجویی وکیل مدافع فینیکس رایت را دنبال خواهید کرد، زیرا او پرونده‌ها را بررسی می‌کند و تمام تلاش خود را برای دفاع از موکلان خود در دادگاه انجام می‌دهد. در حالی که بازی‌ها عمدتاً رمان‌های بصری هستند، هنگام جمع‌آوری شواهد و انتخاب چه چیزی و چه زمانی به دادگاه ارائه می‌شود، عنصری از حل پازل نیز وجود دارد.

پیاده روی کوتاه

پیاده روی کوتاه

منتشر شد
5 آوریل 2019

توسعه دهنده
آدام رابینسون-یو، آدامگریو

ژانر(های)
ماجرا

A Short Hike یکی از آن بازی هایی است که به راحتی می توان از کنار آن گذشت. این یک RPG گسترده نیست. این یک سیم کارت کشاورزی نیست که بتوانید ساعت ها در آن غرق شوید. این یک بازی چند نفره نیست که بتوانید با دوستان در آن شیرجه بزنید. با این وجود، این یک تجربه همهجانبه است که در نینتندو سوییچ نگاهی به گذشته نخواهید داشت.

با بازی به عنوان پرنده ای به نام کلر، هدف شما رسیدن به بالای کوه است تا بتوانید پذیرایی کنید و با تلفن خود تماس بگیرید. با این حال، بیشتر در مورد سفر و شخصیت هایی است که ملاقات می کنید. می توانید تمام گوشه و کنار جزیره را کاوش کنید، شخصیت های جالب زیادی را بشناسید، مینی گیم ها را انجام دهید و موارد دیگر.

Paranormasight: The Seven Mysteries Of Honjo

Paranormasight: The Seven Mysteries of Honjo یک رمان بصری کلاس اصلی است که شما را در حال کاوش در بخش سومیدا توکیو می‌بیند، و تمام تلاش خود را می‌کنید که یک قدم جلوتر بمانید و قربانی چندین نفرین نشوید که توسط افرادی شناخته می‌شوند که به عنوان «ناقلان نفرین» کنترل می‌شوند.

روایت درهم تنیده Paranormasight، شخصیت‌های متقاعدکننده، و پیچ و خم‌ها شما را درگیر خود نگه می‌دارد و شما مشتاق خواهید بود که به پایان هر شاخه داستان برسید و ببینید که هر گزینه چگونه آشکار می‌شود. اگر عاشق اسرار، درام و ماوراء طبیعی هستید، باید در Paranormasight شیرجه بزنید.

فرقه بره

فرقه بره

منتشر شد
11 آگوست 2022

توسعه دهندگان
هیولای عظیم

ژانر(های)
Roguelite، بازی های مستقل، شبیه سازی

در این عنوان سرکش، شخصیت اصلی، یک بره به ظاهر بی گناه، از قربانی شدن نجات می یابد. در عوض، شما باید یک فرقه به نام خدایی ایجاد کنید که آنها را نجات داده است. هدف شما این است که تا حد امکان حیوانات را در فرقه استخدام کنید و سپس پیروان خود را در دهکده ای که در آن جمع می شوند حفظ کنید.

مربوط

13 بازی کمتر از ارزش گذاری شده در نینتندو سوییچ

ممکن است نام آنها را شنیده باشید، اما نه آنقدر که لیاقتش را دارند.

حلقه اصلی گیم پلی Cult of the Lamb برای مدیریت منابع شما و کاوش در دنیایی که به طور تصادفی تولید می شود، در جذب مداوم شما بسیار عالی است، بنابراین برای گسترش نفوذ فرقه خود به دنبال اطلاعات بیشتر خواهید بود.

طول می کشد دو

طول می کشد دو

منتشر شد
26 مارس 2021

توسعه دهندگان
استودیو Hazelight

ژانر(های)
اکشن، ماجراجویی

همانطور که از عنوان نشان می دهد، برای شکست دادن این بازی نینتندو سوییچ دو نفر نیاز دارند – باید یک دوست را بگیرید و به ماجراجویی بروید که هرگز فراموش نخواهید کرد. زمانی که والدین کودی و می به عروسک تبدیل می شوند، باید رابطه خود را برای بازگشت به بدن انسانی خود و پیوستن دوباره به دخترشان مورد آزمایش قرار دهند.

It Takes Two یکی از سرگرم‌کننده‌ترین تجربه‌های Co-op موجود است، با سطوح متنوع، پلتفرم‌سازی لذت‌بخش و شخصیت‌های واقعاً خنده‌دار. شما می خواهید سوئیچ خود را متصل کنید و برای این یکی از تلویزیون پخش کنید، و به یاد داشته باشید که کار تیمی کلید برنده شدن است!

دره دریم لایت دیزنی

دره دریم لایت دیزنی

منتشر شد
23 آگوست 2022

توسعه دهندگان
گیم لافت

ژانر(های)
شبیه سازی زندگی

اگر از طرفداران دیزنی و سیم‌های کشاورزی هستید، اما هنوز Disney Dreamlight Valley را امتحان نکرده‌اید، پس منتظر چه چیزی هستید؟ در کنار چهره های آشنا از تمام 100 سال تاریخ دیزنی، شما برای احیای دره با کشت محصولات کشاورزی، پخت و پز و غیره تلاش خواهید کرد.

بازی اکنون از دسترس اولیه خارج شده است و به طور کامل در سوییچ در دسترس است، بنابراین زمان مناسبی برای شیرجه زدن است.

گریس

GRIS

منتشر شد
13 دسامبر 2018

توسعه دهندگان
استودیو نومادا

ژانر(های)
پلتفرمر، ماجراجویی، بازی های مستقل، پازل

Gris یک پلتفرمر باشکوه است که با فضای آرام و زیبایی‌شناسی آبرنگ مانند آن تعریف می‌شود. در این پلتفرمر، هیچ خطری برای سقوط و از دست دادن جان افراد وجود ندارد – فقط در محیط‌ها و مناظر خیره‌کننده که از سطوح بالا می‌روید و پرش می‌کنید، تماشا کنید.

مربوط

15 بهترین بازی تک نفره در نینتندو سوییچ

هر بازی را که باید در تعطیلات انفرادی بعدی خود با خود ببرید.

کل تجربه مسحور کننده است، به خصوص اگر بازی را در حالت دستی انجام دهید. همانطور که پیشرفت می کنید، متوجه خواهید شد که چیزهای بیشتری به جز رنگ های زیبا در بازی وجود دارد. معنای عاطفی در پشت سفر شما نهفته است، و شخصیت شما، گریس، در حال یادگیری کنار آمدن با برخی از احساسات و تجربیات دشوار است.

Theatrhythm Final Bar Line

Theatrhythm Final Bar Line

منتشر شد
16 فوریه 2023

توسعه دهندگان
indieszero

ژانر(های)
ریتم

Theatrhythm Final Bar Line جشنی است برای موسیقی محبوب سری فاینال فانتزی در طول سال‌ها. پس از ساختن مهمانی از شخصیت‌های فاینال فانتزی مورد علاقه‌تان، مراحل مختلفی را طی می‌کنید و از مهارت‌های ریتم خود برای کاوش و نبرد در زمان موسیقی استفاده می‌کنید.

بیش از 300 قطعه از اولین بازی این سری تا Final Fantasy 15 وجود دارد و همچنین می‌توانید بسته‌های DLC را برای استفاده از آهنگ‌های سری‌های Square Enix مانند The World Ends With You، Nier و Chrono Trigger خریداری کنید. اگر عاشق فاینال فانتزی هستید و می توانید ریتم خود را حفظ کنید، بهتر است این یکی را امتحان کنید.

مسافر هشت پا 2

مسافر هشت پا 2

منتشر شد
24 فوریه 2023

Octopath Traveler به دلیل رویکرد نوستالژیک و در عین حال جدیدش در گرافیک و گیم پلی، بلافاصله مورد توجه طرفداران RPG قرار گرفت. دنباله آن، Octopath Traveler 2، بر پایه هر چیزی است که بازی اول را بسیار محبوب کرده است. گرافیک HD-2D همراه با نبردهای نوبتی هیجان انگیز بازگشته است، اما هشت داستان جدید برای گفتن وجود دارد.

با استفاده از سیستم شغلی بازی، می‌توانید مهارت‌های هر شخصیت را هر طور که می‌خواهید شخصی‌سازی کنید و لایه‌ای دیگر به نحوه انجام مبارزات اضافه کنید. دنیای فانتزی ای که در آن قرار دارد نیز به لطف گرافیک HD-2D فوق الذکر نفس گیر است، بنابراین به سادگی می توان آن را نیز کاوش کرد.

روح افزا

روح افزا

منتشر شد
18 آگوست 2020

توسعه دهندگان
Thunder Lotus Games، Kowloon Nights، صندوق رسانه ای کانادا

ژانر(های)
پلتفرمر، بازی های مستقل، شبیه سازی

Spiritfarer یک سیم کارت مدیریتی دلگرم کننده (و دلخراش) است که در آن شما – به عنوان استلا، Spiritfarer عنوانی – به ارواح کمک می کنید تا با نحوه زندگی خود کنار بیایند، هرگونه پشیمانی را کاهش دهند و به طور کلی آنها را برای عبور از Everdoor (یعنی زندگی پس از مرگ) آماده کنند. ). برای انجام این کار، قایق خود را به دلخواه مسافران خود ارتقا داده و تزئین می کنید و ماموریت ها را در مکان های مختلف در سفر انجام می دهید.

مربوط

کوچکترین بازی های نینتندو سوییچ بر اساس حجم فایل

نینتندو سوییچ تعداد زیادی بازی عالی دارد که برخی از آنها بسیار کوچک هستند. در اینجا چند بازی سوییچ با حجم کمتر از 200 مگابایت وجود دارد.

شناخت شخصیت ها و زندگی آنها قلب بازی است و خداحافظی با آنها در Everdoor واقعاً دشوار است. انجام بازی در حالت دستی قطعاً توصیه می شود تا حالات دنج را افزایش دهید و همه چیز را بسیار صمیمی تر کنید.

Spiritfarer یکی از آن بازی‌هایی است که آرزو می‌کردم برای اولین بار دوباره بازی کنم. این فقط یکی دیگر از بازی‌های شبیه‌ساز دنج نیست – رشته‌های قلب شما و سپس مقداری را جذب می‌کند. من همیشه سفر استلا و ارواح او را در راه به یاد خواهم آورد.

Xenoblade Chronicles 3

Xenoblade Chronicles 3

منتشر شد
29 ژوئیه 2022

توسعه دهندگان
یکپارچه

در حالی که Xenoblade Chronicles 3 سومین عنوان اصلی این سری است، برای لذت بردن از آن لازم نیست دو بازی اول را بازی کرده باشید. پس از اینکه نوح، یونی و لانز که همگی سربازان Kevesi هستند، متوجه می‌شوند که جنگ علیه آگنوس آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد، دنیای پراکنده آیونیوس را کشف می‌کنید.

داستان گسترده است، با صداگذاری عالی در راه اندازی، و جهان غنی از قهرمانان برای استخدام، ماموریت های جانبی برای تکمیل، و مناطق مخفی برای کشف است. داستان DLC، Future Redeemed، در راس یک بازی خارق‌العاده قرار می‌گیرد، اگرچه ما قطعاً توصیه می‌کنیم قبل از شیرجه زدن به این بازی، حداقل Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را بازی کنید.

بازی RPG سوپر ماریو

بازی RPG سوپر ماریو

منتشر شد
17 نوامبر 2023

Super Mario RPG یک بازی محبوب SNES است که سرانجام در سال 2023 به نینتندو سوییچ راه پیدا کرد. این بازسازی به تمام روش‌های درست به بازی اصلی وفادار می‌ماند و در عین حال بهبودهایی در کیفیت زندگی اعمال می‌کند که طرفداران دیرینه از آن سپاسگزار هستند. در این عنوان، لوله کش معروف با اعضای مختلف حزب، از جمله شخصیت های اصلی که فقط در این بازی دیده می شوند، تیم می شوند تا باند اسمیتی را شکست دهند.

مربوط

20 بهترین پلتفرم دو بعدی در نینتندو سوییچ

در این پلتفرم‌های دوبعدی فوق‌العاده گم شوید که برای بازی در سوییچ مناسب هستند.

مبارزات نوبتی جزء اصلی دوران SNES RPG است و مانند همیشه در بازسازی سرگرم کننده است، به خصوص به لطف معرفی Triple Moves. اگر از سایر بازی‌های ماریو در سوییچ خوشتان می‌آید، می‌توانید بازی Super Mario RPG را ارائه دهید.

شب در جنگل

شب در جنگل

منتشر شد
21 فوریه 2017

توسعه دهنده
پاییز بی نهایت

ژانر(های)
ماجرا

در ظاهر، Night in the Woods مانند یک بازی دنج به نظر می رسد که در آن حیوانات انسان نما به عنوان شخصیت های اصلی حضور دارند. این همان است، اما در زیر سطح نیز چیزهای بسیار بیشتری وجود دارد. شما در نقش Mae Borowski بازی می‌کنید، مردی که ترک تحصیل کرده و به زادگاهش Possum Springs بازمی‌گردد، زیرا او با مشکلات روانی روبرو است.

هنگامی که می با دوستان دوران کودکی‌اش ارتباط برقرار می‌کند و ساکنان بیشتری را در اطراف شهر ملاقات می‌کند، متوجه می‌شود که چیزی مرموز در Possum Springs اتفاق می‌افتد که ممکن است به رویاهای عجیب او و دوست گمشده‌اش کیسی مرتبط باشد. Night in the Woods برداشتی عالی از دوران جوانی است و قطعاً ارزش تجربه کردن در نینتندو سوییچ را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا