بازی

بهترین بازی های سوئیچ به ظاهر، رتبه بندی شده

نکات برجسته

  • علیرغم اینکه طراحی ترکیبی آن امکانات آن را محدود می کند، برخی از بازی های نینتندو سوییچ با گرافیک فوق العاده وجود دارند.

  • بسیاری از بازی‌های موجود در فهرست ما، مانند Tears of the Kingdom و Splatoon، دنباله‌هایی هستند که بر پایه‌های محکمی ساخته شده‌اند که در مجموعه‌های قبلی گذاشته شده بود.

  • این کنسول ممکن است بالاترین مشخصات موجود در بازار را نداشته باشد، اما می تواند عناوین واقعاً زیبایی را ارائه دهد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

از آنجایی که نینتندو سوییچ یک کنسول ترکیبی است که می‌تواند در دو حالت دستی و داک (به جز Switch Lite) بازی کند، انتظار نمی‌رود که این سیستم در بخش گرافیک قدرتمند باشد. با این حال، بازی های زیادی روی سوییچ منتشر شده است که ثابت می کند می تواند با سایرین رقابت کند.

مربوط

بهترین بازی های نینتندو سوییچ در تمام دوران

نینتندو سوییچ از زمان عرضه‌اش در سال 2017 تسلط داشته است و اکنون مجموعه گسترده‌ای از بازی‌های خارق‌العاده را داریم که می‌توانیم در حال حرکت باشیم.

در حالی که مطمئناً عناوینی هستند که توانایی واقعی سوئیچ را به نمایش نمی گذارند، عناوینی نیز وجود دارند که نشان می دهند توسعه دهندگان تا چه حد می توانند این فناوری را پیش ببرند و بهترین نسخه ممکن از محصول خود را به نمایش بگذارند.

به روز شده در 27 مه 2024 توسط گابریل کاستانیا: به‌روزرسانی امروز برای رتبه‌بندی ما از بهترین بازی‌های سوییچ شامل اطلاعات بیشتر درباره هر ورودی، و همچنین پیوندهای درون متنی اضافی برای ارائه محتوای اضافی برای هر بازی است.

روح افزا

Spiritfarer - قایقرانی با موسیقی - قایق با اتاق های مختلف

Spritfarer یک تجربه بزرگ و سه بعدی جهان باز نیست، اما همچنان از نظر گرافیکی چشمگیر است. بازی دارای گرافیک دست‌کش فوق‌العاده‌ای است و پر از شخصیت‌های بامزه و هیجان‌انگیز برای ملاقات است، با هر مکانی منتظر نفس کشیدن شماست. می‌تواند بی‌حرکت بودن، لذت بردن از گرافیک، انیمیشن‌ها و نماها وسوسه‌کننده باشد، اما گیم‌پلی بازی نیز بسیار سرگرم‌کننده است.

در این بازی اسکرول جانبی، شما به طور همزمان خانه قایق خود را مدیریت می کنید و در عین حال به ارواح مختلف کمک می کنید تا به زندگی پس از مرگ سفر کنند. Spiritfarer یک تجربه آرام است، اما داستانی احساسی دارد که شما را به همان اندازه که گرافیکش می خواهد شما را مجذوب خود می کند.

روح افزا

منتشر شد
18 آگوست 2020

توسعه دهندگان
Thunder Lotus Games، Kowloon Nights، صندوق رسانه ای کانادا

ژانر(های)
پلتفرمر، بازی های مستقل، شبیه سازی

ناشر(های)
بازی های تندر لوتوس

ESRB
T برای نوجوان به دلیل زبان، استفاده از تنباکو، مراجع خشونت آمیز

Splatoon 3

Splatoon 3 Tricolor Turf War

Splatoon 3 یک بازی بصری قابل توجه، پر از رنگ های زنده، موسیقی عالی و گیم پلی پر هرج و مرج است. این تیراندازی سوم شخص که در یک پسا آخرالزمان می‌گذرد، تیم‌هایی را دارد که با آن می‌جنگند تا تا آنجا که ممکن است جوهر رنگارنگ را در اطراف یک منطقه با رنگ‌ها و لکه‌های جوهری فراوان پخش کنند.

این بازی که سومین ورود به این سری است، از جنبه های مختلف بهبود یافته است. شخصی سازی های زیادی برای شخصیت شما وجود دارد، گیم پلی ساده شده است و البته گرافیک حتی بهتر از قبل است. این سری همیشه سبکی متمایز داشته است و دیدن اینکه بازی در چند دور بازی چقدر روشن و رنگارنگ می شود همیشه باعث خوشحالی می شود.

Splatoon 3

منتشر شد
9 سپتامبر 2022

توسعه دهندگان
نینتندو

ژانر(های)
تیرانداز سوم شخص

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
E10+ برای همه 10+: خشونت کارتونی

Wavetale

Wavetale Sigrid در حال رفتن به نماد فانوس دریایی از راه دور

اگر ایده مسابقه بر روی امواج و کاوش در شهرهای غرق شده را دوست دارید، حتماً Wavetale را امتحان کنید. Wavetale پر از شخصیت های فراموش نشدنی برای ملاقات و روایتی اسرارآمیز و گیرا برای دنبال کردن، شما را مجبور می کند که نقش سیگرید را بر عهده بگیرید و هر کاری که می تواند برای نجات دوستانش انجام دهد. او می تواند روی آب راه برود و روی پشت بام ها تاب بخورد و در این منظره زیبا و پرآب حرکت کند.

مربوط

28 بازی نینتندو سوییچ با بهترین داستان

نینتندو سوییچ تعداد زیادی بازی دارد. با این حال، این عناوین بیشتر به دلیل روایت شگفت انگیزشان قابل توجه هستند.

این بازی سبک بسیار هنرمندانه ای دارد و دیدن موج های آب با سرعت زیاد در آن واقعا راضی کننده است. حتی با پورت شدن روی سوییچ، این بازی به دلیل گرافیک ساده اما فریبنده‌اش، به خوبی از پسش برمی‌آید. Wavetale یک تجربه کوتاه است اما واقعا ارزش لذت بردن را دارد.

Wavetale

منتشر شد
10 نوامبر 2021

توسعه دهندگان
Zoink Games

ناشر(های)
انتشارات رعد و برق

ژانر(های)
پلتفرمر، ماجراجویی

ESRB
همه 10+ // خشونت فانتزی، استفاده از تنباکو

Xenoblade Chronicles 2

بازی‌هایی مانند استودیو گیبلی که عکس گسترده‌ای از رکس در حال قدم زدن در یک انجمن تجاری شلوغ Argentum با چراغ‌های آویزان بالای سر و غرفه‌های بازار اطراف او است.

این دنباله قوی که از موفقیت Wii Xenoblade Chronicles سرنخ می‌گیرد، با محیط‌های جوی و تصاویری جذاب و پر جنب و جوش که سبک و جزئیات فنی را با هم ترکیب می‌کند، مجذوب خود می‌شود. قهرمانان ما می‌بینند که در چند تایتان متمایز که در دریایی از ابرها حرکت می‌کنند تا به درخت دنیای عرفانی برسند، می‌گردند.

در حین انجام این کار، آنها Blades را جمع آوری می کنند – نوعی از شکل زندگی تسلیحاتی شبیه به پوکمون – که حرکات منحصر به فرد و انیمیشن های حماسی را آزاد می کند. با زیبایی‌شناسی جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی، و سیستم نبرد مبتکرانه و سرگرم‌کننده، این سفر با وجود ده‌ها ساعت طول می‌کشد.

Xenoblade Chronicles 2

منتشر شد
1 دسامبر 2017

توسعه دهندگان
یکپارچه نرم

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
T برای نوجوان به دلیل زبان، مضامین پیشنهادی، استفاده از الکل و دخانیات، خشونت

سوپراستارهای پارتی ماریو

bowser jr در جزیره گرمسیری یوشی سوپراستارهای پارتی ماریو

NDcube’s Mario Party Superstars با مجموعه عظیمی از مینی‌بازی‌ها و بردهای عالی ماریو پارتی، و همچنین پشتیبانی آنلاین قوی، جشن واقعی MP کلاسیک و یک ریمستر بسیار ارزشمند است. این با گرافیک بسیار صیقلی و زیبایی‌شناسی رنگارنگ که این بار واقعاً ظاهر می‌شود، بیشتر شده است.

این فیس لیفت زیبا، همراه با مکانیک‌های نرم‌تر و بهبود کیفیت زندگی، باعث می‌شود Superstars به ​​عنوان راهی قطعی برای بازی سریال مهمانی در اوج خود بدرخشد.

افسانه های ریمن

ریمن در حال دویدن به سمت گابلین‌ها روی پایه‌ها برای به دست آوردن کلکسیون در محیط باتلاق در Rayman Legends

تعداد کمی از بازی‌ها توانسته‌اند به همان شکلی که سری Rayman بازگشته‌اند، بازگردند. در حالی که به نظر می رسد EA در تضمین این که مردی که دست و پا ندارد، هیچ یک از بازی های بزرگتر و با بودجه بزرگتر خود را تحت الشعاع قرار نمی دهد، سخت است، نادیده گرفتن میزان عشق به عناوین راه اندازی مجدد Rayman، به خصوص وقتی صحبت از گرافیک و هنر به میان می آید، دشوار است. سبک.

مربوط

16 بهترین بازی کشاورزی در نینتندو سوییچ

هیچ چیز مانند کشاورزی در حال حرکت نیست.

حال و هوای کارتون صبح شنبه در Rayman Origins and Legends چندین بار در طول سال ها استفاده شده است، مانند بازسازی Battletoads. و با این حال، Rayman یکی از معدود بازی های دیگری است که آن را به خوبی کار می کند.

افسانه های ریمن

منتشر شد
30 آگوست 2013

توسعه دهندگان
یوبی سافت مونپلیه

ژانر(های)
پلتفرمر

ESRB
E10+ برای همه 10+ به دلیل خشونت کارتون، شیطنت کمیک

Xenoblade Chronicles 3

شولک با نیکول پشت میز می نشیند

چهارمین ورودی از سری Xenoblade Chronicles – بازی دوم دارای یک حرف است، نه یک عدد – همچنین یک بریدگی بالاتر از نسخه قبلی خود در بخش گرافیک است. مخصوصاً در بسط با جزئیات بسیار زیاد Future Redeemed، که نه تنها از Xenoblade Chronicles 3، بلکه به همه چیزهای قبل از آن تعظیم می کند.

در حالی که طراحی‌های کارتونی‌تر شخصیت‌ها در Xenoblade Chronicles 2 برای چشم‌ها کمی آسان‌تر است، مدل‌ها و چهره‌های موجود در 3 هنوز هم بسیار خوب هستند. این در دنیای ماوراء الطبیعه است که پیشرفت‌های موتور واقعاً متمرکزتر می‌شوند.

Xenoblade Chronicles 3

منتشر شد
29 ژوئیه 2022

توسعه دهندگان
یکپارچه

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
T برای نوجوان به دلیل زبان، خون ملایم، مضامین پیشنهادی، خشونت

Mario Kart 8 Deluxe

بهترین بازی سوئیچ کنترل حرکت - Mario Kart 8 Deluxe - Mario, Luigi, Peach, Bowser, Link, And Inkling Racing Down Rainbow Road

اگرچه Mario Kart 8 اصلی در چند سال پایانی دوران شکوفایی Wii U راه اندازی شد، Mario Kart 8 Deluxe به سوییچ منتقل شد و حتی سال ها پس از عرضه به ارائه DLC های جدید هیجان انگیز ادامه می دهد. دوستداران نینتندو در هر سنی با ده ها روش برای سفارشی کردن وسایل نقلیه خود، شخصیت های مورد علاقه خود را در صفحه انتخاب راننده پیدا می کنند.

در دوره‌ها نیز می‌توان تنوع زیادی پیدا کرد، با شخصیت‌های متحرک لذت‌بخشی که در پیست‌های مسابقه‌ای رنگارنگ و پرجنب‌وجوش حرکت می‌کنند. مناظر شایان ستایش را بررسی کنید، اما چشمان خود را به جاده نیز نگاه دارید!

Mario Kart 8

منتشر شد
30 مه 2014

توسعه دهندگان
نینتندو EAD

ژانر(های)
مسابقه

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
E for Everyone: Comic Mischief

RMX سریع

مسابقه زرد در مرحله بارانی در Fast RMX.

سال‌هاست که طرفداران نینتندو برای ورود جدید به سری بازی‌های مسابقه‌ای با جاذبه صفر F-Zero فریاد می‌زنند. اگرچه بعید به نظر می رسد که این اتفاق به این زودی رخ دهد، اما طرفداران کاپیتان فالکون می توانند به جای آن دندان خود را در Fast RMX، بازی مسابقه ای با گرافیکی که بیشتر از یک کنسول دستی هیبریدی در یک رایانه شخصی رده بالا به نظر می رسد، در خانه فرو ببرند.

مربوط

26 بهترین بازی مستقل در نینتندو سوییچ، رتبه بندی شده

نینتندو سوییچ با آغوش باز از بازی‌های مستقل استقبال می‌کند، و برخی از آن‌ها بازی‌های ضروری هستند.

کیفیت خارق‌العاده گرافیکی Fast RMX اگر بازی فوق‌العاده‌ای برای بازی نبود، هیچ معنایی نداشت، که خوشبختانه، در هر زمان که ممکن است عرضه شود، یک مکان نگه‌دار عالی برای بازی بعدی F-Zero است.

RMX سریع

منتشر شد
3 مارس 2017

توسعه دهندگان
Shin’en چند رسانه ای

ناشر(های)
Shin’en چند رسانه ای

ژانر(های)
مسابقه

Bravely Default 2

ست به عنوان یک فریلنسر در حال بازیگری Mimic در Bravely Default 2

بازی Bravely Default اولیه در 3DS از نظر گرافیکی یک بازی چشمگیر برای زمان خود بود، بنابراین جای تعجب نیست که Bravely Default 2 به همان اندازه در کنسول بعدی نینتندو با 3D تیز باشد.

نه تنها Bravely Default 2 عالی است، بلکه عملکرد آن نیز یکی از بهترین‌ها در سوییچ با اختلاف بسیار زیاد است، با نرخ فریم بسیار بالاتر از اکثر بازی‌های شخص اول نینتندو و زمان بارگذاری قابل احترام برای بوت شدن.

Bravely Default 2

منتشر شد
26 فوریه 2021

توسعه دهنده
Claytechworks

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
T برای نوجوانان: خون ملایم، مضامین تلقین کننده خفیف، استفاده از الکل، خشونت

بیگانه: انزوا

Alien Isolation نمای اول شخص هیولای بیگانه در کشتی را تغییر دهید

این عنوان ترسناک مخفی کاری بسیار پر تنش و ناراحت کننده، نامحتمل ترین خانه را در سوییچ پیدا می کند و توانسته است تا به امروز شیک ترین و با جزئیات بصری آن باشد. در Alien: Isolation، این حس تشدید شده غوطه ور شدن تنها به تنش می افزاید، زیرا شما، دختر الن ریپلی، در اطراف یک کشتی تاریک و متروک می خزید تا از یک موجود بیگانه تیز و شوم که او را تعقیب می کند فرار کنید.

Alien: Isolation با فضایی شبیه به فیلم، همراه با مدل‌های سه بعدی و جلوه‌های نوری متقاعدکننده، شبیه‌سازی واقعی (و وحشتناک) کلاسیک ریدلی اسکات است.

بیگانه: انزوا

منتشر شد
7 اکتبر 2014

ESRB
M for Mature: خون، زبان قوی، خشونت

داستان های کریس

دعوای کریسبل در کنار حزبش

یک عنوان مستقل دیگر، این بار توسط توسعه دهندگان کلمبیایی Dreams Incorporated، Cris Tales با طراحی های دستی و آبرنگش زیبایی شناسی مشابهی با Gris دارد، اما این بار در یک RPG نوبتی به جای یک پلتفرمر اتفاق می افتد.

Cris Tales با تاکید زیادی بر سفر در زمان برای تأثیرگذاری بر مبارزات و دنیای ماوراء الطبیعه، یک RPG عالی است که مطمئناً به عنوان یکی از زیباترین بازی‌های سوییچ نیز شناخته می‌شود.

داستان های کریس

منتشر شد
20 جولای 2021

توسعه دهندگان
Dreams Uncorporated، SYCK

ناشر(های)
بازی های حالت

ESRB
T برای نوجوانان به دلیل خشونت فانتزی، زبان ملایم

شوالیه توخالی

Hollow Knight - Cover Art Of The Protagonist

Hollow Knight ممکن است سبک هنری بسیار ساده و گیم پلی ساید اسکرول داشته باشد که معمولا گرافیک ضعیف تری دارد، اما Team Cherry توانست یکی از زیباترین و بهترین بازی های نسل اخیر کنسول را بسازد. اتفاقاً در سوییچ نیز فوق العاده به نظر می رسد.

مربوط

15 بهترین بازی اکشن در نینتندو سوییچ

این بازی‌های اکشن عالی برای نینتندو سوییچ خون شما را پمپاژ می‌کند و آدرنالین را به جریان می‌اندازد.

آزمون واقعی برای هر بازی سوییچ نحوه ظاهر و عملکرد آن در حالت دستی است، و Hollow Knight یکی از معدود بازی هایی است که ممکن است در واقع بهتر از صفحه تلویزیون به نظر برسد. چندین تلاش برای تکرار تصاویر کارتونی و ساده مانند در Cuphead و Gleamlight انجام شده است، اما Hollow Knight مسلماً جایزه جالب ترین گرافیک دو بعدی را می گیرد.

شوالیه توخالی

منتشر شد
24 فوریه 2017

توسعه دهندگان
تیم گیلاس

موتور
وحدت

ESRB
E10+ برای همه 10+: خشونت فانتزی، خون ملایم

عبور حیوانات: افق های جدید

بازیکن Animal Crossing New Horizons در حال بازگشت به خانه با Kappn Singing At Night Cropped

همه چیز در روشنایی است. به این واقعیت توجه نکنید که Animal Crossing: New Horizons یکی از بزرگترین بازی‌های سوییچ است. همچنین یکی از زیباترین هاست و بسیاری از موفقیت بصری آن مرهون سیستم نورپردازی خارق‌العاده‌ای است که صبح را روشن، غروب خورشید را طلایی و شب را به دنج نگاه کردن به ستاره‌ها می‌سازد.

این به تغییر فصل نیز کمک می کند. از آنجایی که Animal Crossing: New Horizons نمایش خود را بین بهار، تابستان، پاییز و زمستان تغییر می‌دهد، تغییر برگ‌ها از سبز روشن به عمیق‌تر، از نارنجی به افتاده و پوشیده از برف، همه یکپارچه و قانع‌کننده است. جای تعجب نیست که مردم از این بازی سیر نشوند – و بدون شک فروش جانشین نسل بعدی آن غول‌پیکر خواهد بود.

عبور حیوانات: افق های جدید

منتشر شد
20 مارس 2020

ژانر(های)
شبیه سازی

توسعه دهندگان
نینتندو EPD

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
E for Everyone: Comic Mischief

WarioWare: آن را حرکت دهید!

بازیگران WarioWare: Move It!  در یک عکس با هم فشرده می شود

در سالی مانند سال 2023 که با انتشار بازی های ویدیویی Triple-A پر شده بود، Wario Ware: Move It! ممکن است زیر رادار شما لغزش کرده باشد، اما ارزش آن را دارد که به خاطر رنگ‌های تند و هوس کارتونی که بازی وعده می‌دهد، دو برابر شود. کنترل‌های حرکتی در عنوانی مانند این یک تناسب طبیعی هستند و برای حرکت دادن آن آماده باشید.

با بازی‌های مختلف متعددی که سبک‌ها و شعله‌های بسیار متفاوتی را برای هر فرم به ارمغان می‌آورند، در بازی بدون سوال کمی احمقانه به نظر می‌رسید، اما بهترین زمان را برای انجام این کار خواهید داشت.

The Legend Of Zelda: Breath Of The Wild

Breath Of The Wild - نگاهی به جهان

به‌عنوان یکی از بزرگترین عناوین عرضه‌شده در تاریخ بازی‌ها، نگریستن به Breath of the Wild هم از نظر گیم‌پلی و هم از منظر گرافیکی دشوار است. در مقایسه با سایر بازی‌های Zelda که قبل از آن عرضه شده بود، Breath of the Wild در سطح گرافیکی کاملاً متفاوتی قرار دارد و زمانی که می‌بینید باتری سوییچ در حالت دستی چقدر دوام می‌آورد، به یک معیار تبدیل شد.

سبک هنری Breath of the Wild ممکن است چندان واقع گرایانه نباشد، اما این بدان معناست که نینتندو می تواند بازی را در مقایسه با بازی های قبلی 3D Zelda بسیار بهتر جلوه دهد.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

منتشر شد
3 مارس 2017

ژانر(های)
اکشن، ماجراجویی

توسعه دهندگان
نینتندو EPD

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
E برای همه: خشونت فانتزی، استفاده از الکل، تم های خفیف پیشنهادی

بیداری لینک - پیوند نگه داشتن شمشیر و سپر در جنگل

بازسازی Link’s Awakening در سال 2019 یک افزودنی غیرمنتظره اما خوشایند به کتابخانه بازی سوییچ بود، به ویژه با توجه به موفقیت چشمگیر Breath of the Wild. در نظر گرفتن طرح‌های دوبعدی اصلی بازی اصلی Game Boy و تبدیل آن به نوعی دنیای اسباب‌بازی ایده عجیبی بود که می‌توانست شکست بخورد، اما به طرز چشمگیری نتیجه داد.

مانند Breath of the Wild، سبک هنری ساده Link’s Awakening به این معنی بود که کیفیت گرافیکی آن می‌تواند بسیار درخشان‌تر از هر بازی 2 بعدی Zelda در گذشته باشد، حتی در مقایسه با بازی‌هایی مانند A Link Between Worlds. اگرچه بازی هر از گاهی در بخش عملکرد آسیب می بیند، اما Link’s Awakening به راحتی یکی از بهترین بازی های موجود در سوییچ است.

The Legend of Zelda: Link’s Awakening

منتشر شد
20 سپتامبر 2019

ژانر(های)
ماجرا

توسعه دهندگان
خام

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
E برای همه به دلیل خفیف فانتزی، خشونت

توریست

توریست - شناور در پایین رودخانه

بازی‌های هنری Voxel از زمانی که بازی‌های هنری مانند Minecraft این مسیر بصری را تا این حد محبوب کردند، مورد استقبال قرار گرفته‌اند یا از دست رفته‌اند، هر چند هیچ‌یک به اندازه The Touryst موفق نبودند، بازی‌ای با فرضی بسیار ساده که اگر نه برای چگونگی، می‌توانست به راحتی خسته‌کننده شود. زیبا به نظر می رسد

آنچه در مورد این بازی بسیار جذاب است، جدای از اینکه سبک هنری voxel آن چه به صورت دستی و چه به صورت داک کار می کند، این است که در مقایسه با بسیاری دیگر از عناوین سوییچ، چقدر خوب اجرا می شود. این با توجه به وضعیت بازی مستقل The Touryst در مقایسه با اکثر بازی‌های گرافیکی قدرتمند دیگر، حتی چشمگیرتر است.

توریست

منتشر شد
21 نوامبر 2019

توسعه دهندگان
Shin’en چند رسانه ای

ناشر(های)
Shin’en چند رسانه ای

ژانر(های)
پازل

Super Mario Bros. Wonder

سوپر ماریو واندر پرنس فلوریان با گل شگفت انگیز

نزدیک به پایان عمر سوئیچ طول کشید تا این کنسول کهنه کار ماریو 2 بعدی خودش را بدست آورد، اما ارزش این انتظار را داشت. Super Mario Bros. Wonder با دهه و تغییر “New Super Mario Bros”. نام تجاری – انتخاب کلماتی که با گذشت زمان طعنه آمیز تر می شوند. نتیجه چیزی است که تا آنجا که می تواند تازه باشد احساس تازگی می کند. مکانیک‌های جدید و جسورانه گیم‌پلی به‌طور مجلل با قطعات اصلی سری کلاسیک ترکیب می‌شوند.

و بله، زیباست. اوه خیلی خوشگله نظرات برای همیشه در مورد بازی های جدید Super Mario Bros متفاوت خواهد بود. ماهیت تفکر ذهنی و همه چیز چنین است. اما بحث کردن سخت است که چیزهای بیشتری وجود دارد زندگی اکنون در مدل های شخصیت، بیان بیشتر، پیتزا بیشتر است. پس زمینه ها به طور مشابه رنگارنگ هستند و جلوه های Wonder Flower؟ فقط صبر کنید و ببینید!

Super Mario Bros. Wonder

منتشر شد
20 اکتبر 2023

ژانر(های)
پلتفرمر

ESRB
همه: خشونت خفیف فانتزی / خریدهای درون بازی

مسافر هشت پا

Octopath Traveler - The Party Fighting A Giant Monster

آنچه بازی‌هایی مانند The Touryst و Cloudpunk برای هنر وکسل انجام می‌دهند، Octopath Traveler برای هنر پیکسلی انجام می‌دهد. و این کار را با سلیقه انجام می دهد. طراحی بازی های RPG کلاسیک Final Fantasy و آوردن آنها به عصر مدرن کار کوچکی نبود، اما Square Enix با این بازگشت به بازی های کلاسیک توانست این کار را انجام دهد.

ساختن تمام جنبه‌های هنر پیکسل استاندارد Octopath Traveler برای RPG سنگین‌وزن نوبتی آسان بود، اما افزودن یک پیچ و تاب سه‌بعدی باعث می‌شود بازی از لحاظ بصری چشمگیرتر شود و در عین حال عمق زیادی به آن می‌دهد که به دنیای آن اجازه می‌دهد بسیار زنده‌تر به نظر برسد. .

مسافر هشت پا

منتشر شد
13 جولای 2018

ناشر(های)
نینتندو

ESRB
T برای نوجوانان: خون، خشونت فانتزی، زبان ملایم، مضامین پیشنهادی، استفاده از الکل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا