بازی

7 بهترین پایه دوم در MLB The Show 23

تبدیل بازی های دوبل ممکن است هیجان انگیزترین بازی دفاعی باشد و این به معنای داشتن بازیکنان پایه دوم با کیفیت است. این بازیکنان می توانند به سرعت طرح دفاعی را ارزیابی کنند و می دانند که در هر زمان کجا باید باشند.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های ورزشی منحصر به فرد برای تعویض

شناسایی بازیکنان پایه دوم جامد در MLB The Show 23 به یافتن بازیکنان سریعی که مدافعان اضافه هستند خلاصه می شود. اگر بتوانید کسی را پیدا کنید که بتواند خفاش را بچرخاند، این یک امتیاز اضافی است. این بازیکنان پایه دوم در یک یا چند دسته از این دسته ها برتری دارند و عامل مهمی در موفقیت تیم خود هستند.

7 نیکو هورنر – 81

نیکو هورنر در سه فصل اول حضورش در لیگ زمان زیادی برای بازی ندید، اما در سال 2022 یک فصل شکست خورد. این بازیکن 25 ساله در 135 بازی با 55 RBI و 10 ران خانگی به میدان رفت. دانسبی سوانسون و هورنر که به تازگی قرارداد امضا کرده اند، پروژه می کنند که برای سال های آینده بازیکنان میانی شیکاگو باشند.

هورنر دید فوق العاده ای دارد (90) که به او کمک می کند تا با زمین هایی که خارج از منطقه ضربه پرتاب می شوند تماس برقرار کند. او دارای امتیاز کلاچ به همان اندازه (93) است و تمایل دارد نسبتاً سالم بماند (82). او بازیکنی بالاتر از حد متوسط ​​(88) با پاهای سریع (84) است. پتانسیل کلی او (B) نشان می دهد که این ممکن است سقف هورنر باشد، اما او بازیکن جوان خوبی در یک تیم رو به رشد است.

6 اوزی آلبیس – 82

فیلدینگ آزی آلبیس

در اولین فصل اوزی آلبیس به عنوان بازیکن تمام وقت، او 24 هوم ران را زد و 72 RBI در مسیر انتخابی آل استار جمع آوری کرد. او همچنین یکی از عوامل کلیدی در کمک به آتلانتا براوز برنده مسابقات جهانی در سال 2021 بود، یک فصل دیگر آل استار برای نفر دوم.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های ورزشی برای کودکان

آلبیس در زمین بسیار بادوام است (95) و دقت مناسبی دارد (79). او پایگاه‌های زیادی را نمی‌دزدد، اما می‌تواند تا حدودی در مسیرهای پایه آزاردهنده باشد (68). در این صفحه، آلبیس در برقراری تماس در برابر ضربات چپ دست تخصص دارد (81). آلبیس همچنان بازیکن مهمی برای آتلانتا خواهد بود، اگر آنها امیدی به بازگشت به کلاسیک پاییزی داشته باشند.

5 جف مک نیل – 82

جف مک نیل در زمین ایستاده است

جف مک نیل پس از پیشروی در لیگ های بزرگ در میانگین ضربات (.326) از دومین انتخاب ستاره های خود خارج می شود. بازیکن پایه دوم نیویورک متس یکی از بهترین مهاجمان فصل گذشته بود و پروژه هایی را به عنوان تهیه کننده اصلی تهاجمی برای تیم داشت.

این بازیکن 30 ساله یک ضربه زننده ستارگان به تمام پارچ ها (95 سمت راست، 88 سمت چپ) است. او دید عالی در صفحه (94) دارد و می تواند در لحظات کلاچ (93) ارائه دهد. در زمین، مک نیل یک فیلدگر با کیفیت (85) با دقت کامل (75) و زمان واکنش (76) است. مک نیل همچنین می تواند در چهار موقعیت ثانویه دیگر بازی کند که او را به یکی از همه کاره ترین بازیکنان بازی تبدیل می کند.

4 داستان ترور – 84

بازی Trevor Story در لیگ های کوچک

بوستون رد ساکس با امضای قرارداد با Trevor Story در آژانس آزاد در سال 2022 تلاش کرد تا خط حمله خود را تقویت کند، اما بازیکن پایه دوم تحت عمل جراحی UCL قرار گرفت که کمپین او را به حاشیه برد. اما وقتی که Story سالم باشد، می‌تواند در برابر چپ‌گراها یک هجوم بیاورد.

او امتیاز بالایی در ضربات قدرتی دارد (90) اما مستعد ضربه زدن است. او یک فیلدگر عالی (87) و سرعت کمتری (73) دارد. داستان هنوز فقط 30 سال از عمرش می گذرد و می تواند جرقه ای باشد که بسیار مورد نیاز برای حمله بوستون است.

3 آندرس خیمنز – 86

آندرس خیمنز در زمین ایستاده است

آندرس خیمنز جوانترین بازیکن پایه دوم در میان بازیکنان برتر است و ممکن است به زودی بالاترین امتیاز را کسب کند. در اولین فصل کامل خود به عنوان شروع کننده، گیمنز با میانگین ضربات 0.297، 17 ران خانگی، 69 RBI و 146 ضربه به عنوان یک ستاره آل استار معرفی شد.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های ورزشی ماریو

او طرفدار توپ زدن چپ دست است (87 تماس)، که برای یک ضربه زن چپ دست تا حدودی تعجب آور است. در مجموع، خیمنز یک مدافع مثبت (78) با زمان واکنش ثابت (78) و دقت (73) است. این جوان 24 ساله همیشه تهدیدی برای سرقت (75) پایگاه با درجه سرعت بالا (87) است. اگر خیمنز بتواند ضربات خود را در برابر راست دست ها بهبود بخشد، زمان زیادی طول نمی کشد تا او بهترین بازیکن پایه دوم لیگ شود.

2 مارکوس سمین – 87

مارکوس سمین روی پایه اول ایستاده است

مارکوس سمین پس از کسب رتبه سوم در رای گیری MVP لیگ آمریکا در سال 2021، قراردادی عظیم هفت ساله با تگزاس رنجرز امضا کرد. او فصل تنهای خود در آل استار را با یک سال خوب دیگر دنبال کرد که در آن سمین فقط یک بازی را از دست داد. سمین در سه فصل از چهار فصل گذشته حداقل در 161 بازی به میدان رفته است.

Semien علاوه بر دوام ستاره ای خود (98)، یک میدان دهنده صدا (81) با سرعت مناسب (80) است. او در ضربه زدن به توپ ها عالی است، اما در کل کسی نیست که بخواهید در حمله به او تکیه کنید. Semien فقط یک بازیکن پایه دوم محکم و همه جانبه است که به شما تعداد زیادی ضربات خفاش می دهد و یک توپ دفاعی است.

1 خوزه آلتوو – 93

Jose Altuve ایستاده میدان

خوب یا بد، خوزه آلتوو یکی از چهره های پرشمار هیوستون آستروس از سال 2012 بوده است. در طول 12 سال دوران حرفه ای خود، آلتوو به هشت بازی آل استار انتخاب شده و در سال 2017 جایزه MVP لیگ آمریکا را به دست آورده است. به آرامی در حال کاهش است، او هنوز هم بالاترین امتیاز پایه دوم در بازی است.

آلتوو یک ضربه زن استثنایی است که در برقراری تماس با چپ دست ها تخصص دارد (95). او در ضربات قدرتی در برابر چپ‌گراها (84)، بینایی (83)، کلاچ (88) و دوام (86) نمره‌های بالاتر از میانگین دارد. او در بهترین حالت یک مدافع متوسط ​​است، و با وجود اینکه آلتوو در سال گذشته 18 پایگاه را به سرقت برد، که بالاترین میزان او از سال 2017 بود، او در مسیرهای پایه خطر چندانی ایجاد نمی کند. اما آلتوو بارها و بارها نشان داده که بازیکنی برنده است و قهرمانی های متعدد او این را ثابت می کند.

NEXT: بهترین بازی های ورزشی در Xbox Game Pass

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا