ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت کلاسیک Terra Luna در حالی که LUNC از پشتیبانی خارج می‌شود – آیا LUNC می‌تواند بالاتر رود؟

افت بازار کریپتو در روز جمعه گذشته در مورد نگرانی‌های بانک سیلورگیت فشار زیادی بر لونا کلاسیک (LUNC) داشت، ارز دیجیتالی که اکوسیستم بلاک چین اصلی اما نه تا حد زیادی منقرض شده Terra را تامین می‌کند.

پس از افت بیش از 10 درصدی در روز جمعه از نزدیک به 0.00017 دلار به حدود 0.00015 دلار، این ارز دیجیتال از آن زمان کمی کاهش یافته است تا در اواسط 0.00014 دلار تثبیت شود.

بنابراین پیش بینی های قیمت تا حدودی ضعیف باقی می ماند.

پیش‌بینی قیمت کلاسیک Terra Luna در حالی که LUNC از

پیش‌بینی قیمت – کجای بعدی برای LUNC؟

آنچه که یک منطقه حمایتی کلیدی در حدود 0.0001550 دلار بود، اکنون باید به عنوان منطقه مقاومت کوتاه مدت در نظر گرفته شود. در همین حال، معامله گران نیز پشتیبانی کمتر از 0.00014 دلار را در قالب پایین ترین سطح در سال 2022 زیر نظر دارند.

از آنجایی که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در آستانه یک هفته شلوغ از رویدادهای کلان، از جمله رگباری از داده‌های کلیدی مشاغل ایالات متحده و شهادت جروم پاول، رئیس فدرال رزرو قبل از کنگره ایالات متحده، تثبیت می‌شود، گاوهای LUNC امیدوارند که این ارز دیجیتال بتواند به حمایت بالاتر از این ادامه دهد. سطح، همانطور که جمعه گذشته بود.

1678133255 455 پیش‌بینی قیمت کلاسیک Terra Luna در حالی که LUNC از

اگر این منطقه حمایتی شکست بخورد، آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح سال 2022 در منطقه 0.000127 دلاری به یک امکان متمایز تبدیل می‌شود. این افت LUNC را از اوج های سال 2023 در حدود 0.00021 دلار به 40 درصد می رساند.

سنگاپور تحقیقات خود را در مورد آزمایشگاه های Terraform آغاز کرد

گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های رمزنگاری در روز دوشنبه حاکی از آن است که مقامات سنگاپور تحقیقاتی را در مورد آزمایشگاه‌های Terraform، شرکت سازنده بلاک چین Terra، آغاز کرده‌اند.

سنگاپور جایی است که قبلاً آزمایشگاه های Terraform در آن گنجانده شده بود و برای مدت طولانی خالق بلاک چین، دو کوون، در آنجا اقامت داشت.

دو کوون که اهل کره جنوبی است توسط پلیس کره جنوبی تحت تعقیب است و در حال حاضر تصور می شود در صربستان مخفی شده است. دو کوون به خاطر نقشش در فروپاشی چشمگیر اکوسیستم بلاک چین Terra در ماه مه گذشته تحت تعقیب است – جایی که استیبل کوین الگوریتمی UST پیوند خود را با دلار آمریکا از دست داد و باعث ایجاد یک مارپیچ ابر تورمی در LUNC شد و باعث نابودی 40 میلیارد دلاری در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شد. اکوسیستمی که طنین آن هنوز هم احساس می شود.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، آزمایشگاه‌های Do Kwon و Terraform را به کلاهبرداری متهم کرده و ادعا می‌کند که Kwon بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بیت‌کوین را که از گارد بنیاد لونا دزدیده بود، شستشو داده است.

اکنون Terra Luna Classic را بخرید

جایگزین های LUNC برای در نظر گرفتن

چشم انداز بلندمدت LUNC به عنوان یک ارز دیجیتال در بهترین حالت متزلزل است. جامعه توسعه دهندگان و حامیان Terra به دلیل فروپاشی اکوسیستم Terra در سال گذشته به شدت آسیب دید و اکوسیستم آسیب دیده شانس ضعیفی برای رسیدن به اکوسیستم های پر رونق و رشد سریع مانند اتریوم و راه حل های در حال رشد لایه 2 مانند آن دارد. چند ضلعی، آربیتروم و خوش بینی.

سرمایه‌گذارانی که به دنبال سکه‌های بهتر و کوتاه‌مدت هستند ممکن است بخواهند دارایی‌های خود را با برخی از توکن‌های پیش‌فروشی که دارای ریسک و پاداش بزرگی هستند، متنوع کنند – در واقع، در حالی که پیش‌فروش‌ها مخاطره‌آمیز هستند (همانطور که همه رمزارزها هستند)، سرمایه‌گذاران کریپتو که از لحاظ تاریخی بهترین بازده را داشته‌اند، هستند. کسانی که زود در پیش فروش وارد شدند. در لیست زیر، ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را که توسط Cryptonews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا