شبکه های اجتماعی

Skyroot Aerospace اولین موشک ساخت خصوصی Vikram-S را در 15 نوامبر پرتاب می کند

اولین توسعه خصوصی هند موشک، ویکرام-اس، قرار است در 15 نوامبر در یک ماموریت زیر مداری با سه محموله، راه اندازی فضایی مستقر در حیدرآباد پرتاب شود. Skyroot Aerospace اعلام کرده است.

اولین ماموریت از Skyroot هوافضا با نام “پررامب(ابتدا)، محموله هایی را برای دو مشتری هندی و یک مشتری خارجی حمل می کند و قرار است از سکوی پرتاب سازمان تحقیقات فضایی هند در سریهاریکوتا پرتاب شود.

“تپش قلب تند می شود. همه نگاه ها به آسمان است. زمین گوش می دهد. همه به 15 نوامبر برای پرتاب اشاره می کنند.” اسکای اسپیس هوافضا گفت.

همچنین بخوانید

ISRO ظرفیت حمل موشک LVM3 را 450 کیلوگرم افزایش می دهد
Skyroot Aerospace اولین سازنده راکت خصوصی است که موشک خود را پرواز می دهد

مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Skyroot Aerospace پرتاب برای ساعت 11:30 صبح برنامه ریزی شده است. پاوان کومار چادانا گفت.

اسپیسکیدزیک استارت‌آپ هوافضا مستقر در چنای، «Fun-Sat» را که محموله‌ای 2.5 کیلوگرمی است که توسط دانش‌آموزانی از هند، ایالات متحده، سنگاپور و اندونزی ساخته شده است، در پرواز زیرمداری با Vikram-S پرواز خواهد کرد.

با این ماموریت، اسکای روت قرار است به اولین شرکت فضایی خصوصی در هند تبدیل شود که موشکی را به فضا پرتاب می کند، که نوید دهنده عصر جدیدی برای بخش فضایی است که در سال 2020 برای تسهیل مشارکت بخش خصوصی افتتاح شد.

وسایل پرتاب Skyroot به عنوان ادای احترام به بنیانگذار برنامه فضایی هند، دانشمند مشهور، “ویکرام” نامگذاری شده است. ویکرام سارابهای.

اسکایروت که در حیدرآباد مستقر است، اولین استارت آپی بود که تفاهم نامه ای را با ISRO برای پرتاب موشک های خود امضا کرد.

در بیانیه آمده است که هدف آن برهم زدن موانع ورود به سرویس های پرتاب ماهواره و پروازهای فضایی مقرون به صرفه با پیشبرد مأموریت خود برای مقرون به صرفه، قابل اعتماد و منظم کردن پروازهای فضایی برای همه است.

Skyroot که در سال 2018 راه اندازی شد، با استفاده از فناوری های پیشرفته کامپوزیت و چاپ سه بعدی، اولین موتورهای موشک برودتی، هایپرگولیک-مایع و مبتنی بر سوخت جامد را با موفقیت ساخت و آزمایش کرد.

Skyroot Aerospace با موفقیت 51 میلیون دلار از طریق دور مالی سری B در سپتامبر امسال جذب کرد. در ژوئیه سال گذشته 11 میلیون دلار افزایش سرمایه در سری A افزایش داد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا