شبکه های اجتماعی

راهنمای برندها برای افزایش تبدیل

چیزی که به عنوان منبعی برای کشف دستور العمل های جدید و پروژه های خود انجام دهید، به یک موتور جستجوی خرید قابل توجه تبدیل شده است. در واقع، 40 درصد افراد در سراسر جهان به طور مرتب از Pinterest برای فروش استفاده کنید و خرید کنید.

و با 420 میلیون کاربر فعال در پینترست در هر ماه، افراد زیادی هستند که از این پلتفرم فقط برای خرید استفاده می کنند.

این امر باعث می‌شود برند شما به حداکثر رساندن این کانال و مهم‌تر از همه، چگونگی فروش در پینترست را بیابد.

دلایل استفاده از پینترست برای فروش

ما قبلاً در مورد اینکه چگونه 40٪ از مصرف کنندگان از آن فقط برای تحقیق در مورد موارد و برنامه ریزی برای خرید استفاده می کنند صحبت کرده ایم، اما این تمام چیزی نیست که شما باید بدانید.

تقریبا نیمی از کاربران فقط از وب سایت برای خرید استفاده می کنند. اگر می خواهید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید، این نشان دهنده این موضوع است 230 میلیون پتانسیل مشتریان جدید چه کسی ممکن است اقلام شما را بخرد.

کالاهای خود را به بازار هدف خود برسانید، سپس منتظر بمانید تا پول سرازیر شود، آیا اینطور نیست که بازار هدف خود را پیدا کنید؟

طبیعتاً به این سادگی نیست. در واقع، روش هایی که باید قبل از آن انجام دهید شروع به فروش در آن پلت فرم در پوشیده شده اند بخش بعدی.

چگونه نام تجاری خود را برای فروش در پینترست آماده کنیم

ما می دانیم که شما مشتاق هستید تا از همه آن کاربران در پلتفرم خود استفاده کنید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. اما قبل از هر کاری، به این پیشنهادات سریع نگاهی بیندازید تا به شما در آماده کردن برندتان برای فروش کمک کند.

بخش بازار

قبل از شروع یک کمپین جدید، داشتن درک کامل از اطلاعات جمعیتی یک سایت رسانه اجتماعی ضروری است. با توسعه یک نمایه مشتری، می توانید مطمئن باشید که از این پلت فرم استفاده می کنید جمعیت شناسی مناسب را هدف قرار دهید.

این شامل جزئیاتی در مورد شما خواهد بود سبک زندگی، درآمد ایده آل و نیازهای شغلی مشتری را هدف قرار دهید.

اگر این مرحله را نادیده بگیرید، نمی توانید محصول خود را در پینترست بفروشید.

ابتدا یک حساب تجاری ایجاد کنید

حساب شخصی پینترست تفاوت قابل توجهی با حساب تجاری دارد.

شما به خدمات اضافی مانند تجزیه و تحلیل، تبلیغات و سایر اجزای مورد نیاز برای فروش در Pinterest دسترسی دارید.

اگر یک نمایه شخصی برای حساب خود دارید، نترسید. با ورود به حساب جاری خود و تبدیل آن، می توانید به سرعت به یک حساب تجاری تغییر دهید.

اگر نه، بلافاصله یک حساب تجاری جدید در Pinterest باز کنید. فقط کافی است به پینترست مراجعه کنید، در آنجا ثبت نام کنید و از افزایش نرخ تبدیل لذت ببرید.

حساب تایید شده را دریافت کنید

هر یک از سایت های رسانه اجتماعی شرکت شما، از جمله نمایه Pinterest شما، باید باشد تشخیص آسان برای مشتریان و دنبال کنندگان.

می‌پرسید چه چیزی به شما در رسیدن به آن کمک می‌کند؟

تأیید حساب شما می تواند یک راه باشد.

و به منظور تایید آن، مطمئن شوید که شما bio بهینه شده است، مشخصات شما عکس یک لوگو با وضوح بالا است یا الف سلف پرتره، و اطلاعات تماس شما جدید است.

بررسی تایید اعتبار بیشتری برای برند شما به دست می آورد.

حساب تایید شده Pinterest اینگونه به نظر می رسد.

HM

وب سایت خود را ضمیمه کنید

پیوند دادن و اعتبارسنجی وب سایت شرکت شما یک گام ضروری است. این تنها روشی است که از طریق آن می توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید زیرا اینگونه مشتریان بالقوه شما وب سایت شما را پیدا خواهند کرد.

این آسان است وب سایت خود را اضافه کنید با استفاده از تنظیمات نمایه خود، اما باید آن را ادعا کنید. a اضافه کنید متا تگ یا یک قطعه کد به شما سایت اینترنتی برای انجام این.

مطمئن شوید که این وب‌سایت اصلی شماست که در آن فروش انجام می‌شود، زیرا فقط می‌توانید برای هر حساب شرکتی یک وب‌سایت را تأیید و ادعا کنید، در غیر این صورت، اجازه راه‌اندازی فروشگاه و پیوند دادن موارد را نخواهید داشت.

نحوه استفاده از پینترست برای فروش

بریم سر اصل مطلب. ما توصیه های خوبی برای استفاده از Pinterest به عنوان یک کانال فروش و به طور موثر درآمدزایی داریم.

خوب به نظر می رسد، بله؟

خلاقیت هایی بسازید که قابل توجه و چشم نواز هستند.

پینترست یک پلتفرم با تصاویر است. قبل از اینکه به انواع پست‌هایی که ممکن است باعث افزایش فروش و تبدیل شوند بپردازیم، باید مطمئن شوید که محتوای شما از نظر زیبایی‌شناسی جذاب است و خوانندگان را تشویق به کلیک کردن می‌کند.

برای این کار باید داشته باشید:

  • تصاویر با کالیبر بالا
  • گرافیک فوق العاده ساخته شده
  • تصاویر با اندازه مناسب
  • گرافیک مطابق با نام تجاری شما

استفاده از عکس‌های حرفه‌ای از محصول خود در حال استفاده، مانند همه این شرکت‌های مبلمان با میزهای قهوه‌خوری، راهی فوق‌العاده برای متمایز شدن از رقبا است.

پست های بصری مارک دار

شما همچنین ممکن است پست های بصری خیره کننده و مارک دار ایجاد کنید که کاربران را در و آنها را متقاعد کنید که محصول را ذخیره کنند، روی آن کلیک کرده و بخرند شما در حال بازاریابی هستید

یا ممکن است این دو را با هم ترکیب کنید و یک پوشش گرافیکی یا متنی در کنار یک عکس حرفه ای ایجاد کنید که هم شامل توضیحات محصول و هم تصویری از آن است.

هرگز از این واقعیت غافل نشوید که هنگام تلاش برای فروش کالاهای خود در پینترست، می خواهید نرخ تبدیل را افزایش دهید. بنابراین، باید مطمئن شوید که از بالاترین کالیبر برخوردار است.

اجازه دهید پین‌های شما از فاکتور فروش Pinterest در هنگام برنامه‌ریزی آن‌ها برای چندین اکانت کوتاه نیایند.

با قابلیت برنامه ریزی Pinterest SocialPilot، پین ها را به طور مداوم به تابلوهای خود اضافه کنید. برای افزودن تصویر، توضیحات و پیوند مقصد به پین‌های خود، تجربه مشابه Pinterest را دریافت کنید. با ایجاد و زمان‌بندی پین‌هایی برای Pinterest، مانند Pinterest، در داخل تب سفارشی‌سازی Pinterest در SocialPilot، تبدیل‌های Pinterest خود را افزایش دهید.

برنامه ریزی پینترست SocialPilot

آزمایشی 14 روزه خود را شروع کنید

بهینه سازی موتور جستجو

از آنجایی که پینترست یک موتور جستجوی بصری است، دستورالعمل ها و الگوریتم های سئو مخصوص به خود را دارد.

شما مجبور نیستید یک سرویس لینک سازی برون سپاری شده یا آژانس های دیگر را در نظر بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است از الگوریتم های SEO Pinterest پیروی کنید.

روی کلمات کلیدی صنعت تمرکز کنید و با دقت عبارتند از آنها را در نام و توضیحات پست های شما و همچنین عناوین و توضیحات از داخل تخته های شما

این تضمین می کند که شما سئو موفقیت آمیز خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما به درستی و طبیعی استفاده می شوند. محتوای Pinterest شما مخاطبان بیشتری خواهد داشت. در نتیجه، شانس خرید شخصی را افزایش می دهد.

از Rich Pins استفاده کنید

یک پین غنی حقایق و داده های اضافی را از وب سایت شما برای نمایش در کنار موارد معمولی بیرون می کشد.

کاربران ممکن است این داده ها را در خود پینترست با کشیدن آن به دست آورند قیمت و توضیحات محصول. آنها حتی می توانند روی یک آبی کلیک کنند.فروشگاهدکمه در یک دستگاه تلفن همراه برای رفتن مستقیم به محصول شما و خرید را کامل کنید.

این صفحات حتی به شما اطلاع می دهند در دسترس بودن محصول اگر خرده فروش این اطلاعات را ارائه دهد.

محتوای خود را تبلیغ کنید

به جای اینکه فقط به SEO Pinterest خود تکیه کنید، باید سعی کنید محتوای خود را به بالاترین سطح ارتقا دهید. سرمایه گذاری منابع در مواد پیشرفته

اینها ممکن است هر چیزی باشد که می تواند نرخ تبدیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، مانند یک آهنربای سرب، یک پست وبلاگ یا یک محصول فیزیکی.

محتوای منحصر به فرد

تبلیغ محصولات می تواند به فروش بیشتر کمک کند زیرا اساساً مشتری را به وب سایت شما هدایت می کند.

مشتریان می توانند به وضوح ببینند که کدام شرکت پین ها را به این روش ارائه می دهد و به آنها امکان می دهد پیش بینی کنند که به وب سایت چه کسی ارسال می شوند.

می‌توانید هنگام ارسال پست‌های پیشرفته، روی علاقه، سن و جهت‌گیری تمرکز کنید. برای پیشرفت غیرمعمول، ممکن است کل وظایف یا تبلیغات سریع ایجاد کنید. در این مرحله باید پست های خود را برای افزایش نرخ تبدیل بهینه کنید.

انتشار کاتالوگ ها

اگر محصولاتی برای تبلیغ دارید، که احتمالاً اگر یک برند یا تجارت هستید، موجودی ها عالی هستند ویژگی حساب تجاری پینترست برای استفاده.

شما باید توانایی آپلود سند در پلتفرم را داشته باشید تا زمانی که پایگاه داده ای از همه کالاهای خود و ویژگی های آنها دارید.

هر موردی که اضافه می کنید به وب سایت شما که است پشتیبانی شده توسط منبع اطلاعاتی در نتیجه محتوای مورد را ایجاد می کند که می توانید بعداً از آن استفاده کنید ترویج خرید

پین های غنی مورد نیاز خواهد بود اگر معلوم شد که منبع اطلاعاتی لازم برای ایجاد کاتالوگ را ندارید زیرا آنها بهترین رویکرد برای فروش محصولات شما در پینترست هستند.

پست‌ها در Shop the Look

فروشگاه Look محتویات یک راه فوق العاده برای پیوند به چندین محصول در یک مقاله واحد.

هر چیزی که ممکن است باشد در تصویر خریداری شده است، چه یک لباس یا یک پست به سبک خانه، این است به صورت یک نقطه سفید نمایش داده می شود که مشتریان می توانند ضربه بزنند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد.

از Pinterest خود کسب درآمد کنید

خب، قطعاً به نظر می رسد که این یک روش عالی است از Pinterest خود کسب درآمد کنید حساب، موافق نیستید؟

راه دیگر برای تبلیغ محصولات خود افزودن تصاویری از مدل های خود است که هر چیزی از جدیدترین مجموعه شما را می پوشند یا از فضایی پر از مبلمان منزل شما.

هنگامی که مقاله یا پست شما به سایت امن شما پیوند داده می شود، می توانید هر تعداد محصول را که دوست دارید برچسب گذاری کنید زیرا چرخه خرید محتوای ظاهری دستی است.

لوبیا تابستانی

مطالب تولید شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

می‌توان از نمونه‌های واقعی اینفلوئنسرها و افراد مشهور که از محصول شما استفاده می‌کنند، برای تبلیغ محصول استفاده کرد. در افزایش نرخ تبدیل سودمند است.

شما ممکن است واقعا مطالب تولید شده توسط کاربر را در پست های ظاهری فروشگاه خود ادغام کنید یا این تصاویر را برجسته کنید جلب توجه مشتریان.

اثبات اجتماعی بسیار مهم است، بنابراین به احتمال عجیب مشتری کسی را که دنبال می کند می بیند که محصولات شما را پوشیده است، احتمال خرید آنها بسیار بیشتر است.

محتوا را بازاریابی کنید

به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ در Pinterest که در جهت تحول هستند، مانند دستورالعمل ها، گروه بندی اشیا یا فعالیت ها، فوق العاده است.

اینها مطالب فوق العاده ای برای نگهداری و پیشرفت در وب سایت هستند که باعث کلیک ها و تغییرات می شوند و بدون شک فروش در پینترست نیز رویکرد فوق العاده ای است، مشروط بر اینکه محتوای خود را به طور مؤثر قرار دهید.

نتیجه

همانطور که می بینید، فروش در پینترست یک تلاش ساده نیست. اگر می خواهید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.

اما به ما اعتماد کنید، این کار ارزشمند خواهد بود.

فقط با فضای خلاقانه ذاتی Pinterest هماهنگ باشید. اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم پین های بصری قابل توجهی ایجاد می کنید که محصول نهایی شما را به نمایش می گذارد. پینترست انواع محتوای هیجان انگیزی دارد که قفسه های محصولات شما را خالی می کند. از آنها به خوبی استفاده کنید و شاهد رشد تعداد فروش خواهید بود.

در مورد چندین اکانت Pinterest، ایجاد پین خود را با استفاده از ابزار زمان‌بندی Pinterest مانند SocialPilot مدیریت کنید تا به خاطر ثبات، کیفیت را به هم نزنید.

فروش خوبی داشته باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا