ارز دیجیتال

صرافی کریپتو اسپانیا Bit2Me 15 میلیون دلار برای توسعه در اسپانیا و آمریکای لاتین جمع آوری می کند

منبع: bit2me.com

Bit2Meیک صرافی برجسته ارز دیجیتال مستقر در اسپانیا، با موفقیت 14 میلیون یورو کمک مالی برای تقویت موقعیت خود در بازار اسپانیا و گسترش عملیات خود در آمریکای لاتین جمع آوری کرده است.

این صرافی روز پنجشنبه این خبر را اعلام کرد و گفت که دور 15.3 میلیون دلاری توسط رهبری انجام شده است Investcorp، مدیر جهانی محصولات سرمایه گذاری جایگزین برای مشتریان خصوصی و سازمانی با بیش از 50 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت.

سایر شرکت کنندگان شامل Telefonica Ventures، بازوی شرکت چند ملیتی مخابرات اسپانیا Telefónica اختصاص داده شده به سرمایه گذاری در استارتاپ های فناوری، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در سیلیکون ولی Stratminds VC، کاردانو از طریق Adaverse، و YGG صندوق و مدیر عامل آن گبی دیزون.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «این دور در طول یک «زمستان ارز دیجیتال» بسته می‌شود، جایی که سرمایه‌گذاران به دنبال شرکت‌های باثبات و بالغ با موقعیت خوب بازار هستند.

به گفته این شرکت، این سرمایه‌گذاری، آن را قادر می‌سازد تا به «مرحله بعدی مأموریت خود» – پذیرش جهانی رمزنگاری، ادامه دهد.

این طرح می‌گوید: «این طرح برای تثبیت خود به عنوان صرافی اصلی در اسپانیا و سرعت بخشیدن به گسترش آن در سراسر آمریکای لاتین است، در نتیجه سبد مشتریان خود را افزایش می‌دهد و خود را به عنوان یک بازیگر پیشرو در بخش Web3 در سطح بین‌المللی قرار می‌دهد».

لیف فریرا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Bit2Me، گفت:

“این تامین مالی تقویتی برای جذب مشتریان جدید خواهد بود، زیرا با Investcorp ما یک شریک بین المللی با قدرت مالی زیادی داریم و با Telefónica کانالی برای تقویت ما در آمریکای لاتین داریم.”

وی افزود: این صرافی بیش از دو سال است که روی بهبود پلتفرم از نظر کیفیت محصول، مقررات و حمایت از مشتری کار می کند.

پابلو کاسادیو، سرمایه‌گذار و مدیر مالی Bit2Me، همچنین خاطرنشان کرد که Bit2Me از این سرمایه‌گذاری برای افزایش انطباق با مقررات و امنیت کاربر و همچنین “به شرط‌بندی در اسپانیا به عنوان دفتر مرکزی فیزیکی و مالی استفاده خواهد کرد.”

این صرافی اخیراً برنده جایزه توسعه انطباق 2022 شده است و دارای گواهینامه امنیتی ISO/IEC 27001 است.

Bit2Me با بانک اسپانیا و متعلق به Inveready Venture Capital، صندوقی که گفته می شود با 1 میلیارد یورو دارایی تحت مدیریت بیشترین بازدهی را در بازار اسپانیا دارد.

به گفته Koh Onozawam مدیر عامل شرکت، تیم به کار بر روی ترکیب سرمایه گذاران استراتژیک جدید همسو با فلسفه نوآوری شرکت ادامه می دهد و افزود که “در کوتاه مدت و میان مدت، سایر سرمایه گذاران بین المللی به پروژه های ما خواهند پیوست.”

هروه فرانسوا، شریک صندوق بلاک چین اینوستکورپ، معتقد است که Bit2Me موقعیت خوبی برای استفاده از رشد در بازار به سرعت در حال تحول دارد. Investcorp از تیم مدیریت خود از طریق صندوق بلاک چین اختصاصی پشتیبانی خواهد کرد شیر الیدین، او اضافه کرد.

در همین حال، در جولای 2022، Bit2Me خریداری شد روانی، یک شرکت تجارت ارز دیجیتال پرو که دارای تاییدیه است انجمن فین تک پرو و به سایر کشورهای آمریکای لاتین از جمله مکزیک گسترش یافته است.

Bit2Me در آن زمان گفت: «خرید Fluyez توسط صرافی اسپانیا بخشی از استراتژی رشد است. دفاتر آن در برزیل.”

همچنین، در سپتامبر 2022، Bit2Me قراردادی را با Telefónica امضا کرد تا پرداخت‌های رمزنگاری شده برای دستگاه‌های شرکت مخابراتی را از طریق Tu.com سکو.

____

بیشتر بدانید:

– صرافی اسپانیایی Bit2Me API را برای بانک‌های Crypto-Keen راه‌اندازی می‌کند
– اسپانیا 328000 اخطار مالیاتی را برای دارندگان کریپتو ارسال می کند

– دارندگان رمزارز آمریکای لاتین به دنبال سرکوب بایننس و کوین‌بیس SEC به صرافی بیت‌گت می‌روند.
– بلاک چین چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا