ارز دیجیتال

آیا این پمپ ارز دیجیتال جدید می تواند قیمت بیت کوین را دوست داشته باشد؟ پیش فروش کریپتو BTC20 به صورت زنده است، سهام را برای کسب درآمد ارائه می دهد

Pixabay / MidJourney

بیت کوین (BTC) تا کنون یک فصل تابستانی چشمگیر را در سال جاری به دنبال یک پمپ 25 درصدی خیره کننده در اواسط ژوئن به ثبت رسانده است – که باعث افزایش قیمت در سطح بالای 30000 دلار شده است.

با توجه به اینکه ارز دیجیتال پیشرو در حال حاضر با 30178 دلار معامله می شود (تغییر 24 ساعته 0.18-%)، بسیاری از سرمایه گذاران حاشیه ای شروع به تعجب کرده اند که آیا برای سرمایه گذاری خیلی دیر شده است یا خیر.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTC).

در واقع، با توجه به اینکه بیت کوین اکنون در بیست و ششمین روز تثبیت در سطوح فعلی قرار دارد – سؤالاتی در مورد اینکه آیا این اقدام قیمت می تواند پایدار باشد یا خیر، شروع به ظهور کرده است.

نگران کننده است که در آخر هفته، قیمت بیت کوین دوباره به زیر میانگین متحرک بحرانی 20 روزه سقوط کرد.

این می‌تواند فاجعه‌ای را برای اقدام قیمت در چارچوب کوتاه‌مدت به همراه داشته باشد، آخرین باری که بیت‌کوین از این سطح پایین‌تر آمد، باعث شد یک 11 روز خونریزی -9 درصد کاهش یابد.

اگر این اتفاق دوباره رخ دهد، بیت کوین احتمالاً شاهد بازگشت به 27500 دلار خواهد بود – یک افت لرزه ای که باعث می شود بیت کوین در بازگشت به مقاومت سخت در 27.5 هزار دلار، قلمرو سختی را که بالای 30 هزار دلار بود از دست بدهد.

1689630244 567 آیا این پمپ ارز دیجیتال جدید می تواند قیمت بیت
TradingView / BTC USDT

و شاخص‌های بیت‌کوین دلیل کمی برای خوش‌بین بودن ارائه می‌کنند، چرا که با وجود سیگنال‌های نزولی 28 روزه، RSI همچنان در 60 بیش از حد گرم شده است.

این نشان می دهد که ادغام برای خنک کردن RSI کافی نبوده است و نیاز به اصلاح را نشان می دهد.

بدتر از آن، تاییدیه نزولی اضافی از MACD وجود دارد که واگرایی نزولی را در -161.66 نشان می دهد.

با این حال، علیرغم غم و اندوهی که با اقدام قیمت بیت کوین مواجه است – جامعه بیت کوین از چشم انداز یک پروژه جدید در حال ظهور هیجان زده است که می تواند شاهد پیوستن سرمایه گذاران کوچک به صفوف “کل کوینرها” باشد.

دور از رونق در اوایل سال جاری BRC-20 که بیش از حد تبلیغات شده بود، با چیز بزرگ بعدی در بیت کوین روبرو شد: BTC20.

معرفی BTC20: چیز بزرگ بعدی در بیت کوین

آیا تا به حال فکر کرده اید که داشتن یک بیت کوین کامل چگونه خواهد بود؟ در کناره‌ها به تماشای BTC نشسته‌اید که یک رکورد بی‌سابقه دیگر به دست می‌آورد، و به این فکر می‌کنید که اگر در روزهای اول حضور داشتید چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید؟

اکنون زمان شما فرا رسیده است – همانطور که جامعه بیت کوین شروع یک دوره جدید با BTC20 را اعلام می کند.

BTC20 بیت کوین است، اما بهتر است… ساخته شده برای مقاومت در برابر آزمون زمان با استفاده از فناوری اثبات سهام ERC-20 به عنوان ستون فقرات خود، BTC20 نوید تولید نسل کاملاً جدیدی از بیت کوینرها را با وعده افزوده شبکه سبزتر دارد. و تولید درآمد غیرفعال

BTC20 نسل بعدی بیت کوین پایدار را آزاد خواهد کرد

در واقع، سال‌هاست که مدل اثبات کار بیت‌کوین به دلیل مصرف بیش از حد انرژی – که اغلب توسط شبکه‌های برق کثیف مشروط به نیروگاه‌های زغال‌سنگ تامین می‌شود، انتقادات زیادی را به دنبال داشته است.

این یک مشکل پیشرو برای بیت کوین در سطح جهانی بوده است، به عنوان دلیلی که پکن استخراج بیت کوین را ممنوع کرده است، در سال 2021 گزارش شد که شبکه بیت کوین مسئول انتشار 113 متریک تن کربن است.

با افزایش عجیب از تنها 0.9 متریک تن در سال 2016، این مشکل تنها بدتر می شود زیرا رویدادهای بعدی نصف شدن و افزایش نرخ دشواری در آینده باعث آسیب به ماینرها می شود.

BTC20 راه‌حلی برای این چالش است که برای تراکنش‌های بیت‌کوین آینده به فناوری بلاک‌چین بسیار تمیزتر و کم‌تر نیاز دارد.

اما این چیزی بیش از یک راه حل پایدار برای مشکل انرژی کثیف بیت کوین است، BTC20 به فرصتی تبدیل شده است تا روشی را که بیت کوین به نفع دارندگان آن است، دوباره تصور کنید.

Staking از طریق BTC20 به بیت کوین می رسد

1689630244 2 آیا این پمپ ارز دیجیتال جدید می تواند قیمت بیت
منبع / BTC20

مزایای دارندگان از طریق یک مکانیسم جدید سهام برای به دست آوردن، که در سه ماهه چهارم سال جاری راه اندازی می شود، ارائه می شود و وعده پاداش های دو برابری را برای کسانی که متعهد به مالکیت هستند، با پاداش هایی متناسب با مقدار سهام صادر می کند.

مکانیسم سهام‌داری به دنبال توزیع بخش عظیمی از توکن‌های قفل‌شده (حداقل 14.95 میلیون فروخته‌نشده در پیش‌فروش) در یک انتشار تدریجی توکن است که با شبکه بیت‌کوین مطابقت دارد.

با قیمت فریبنده پیش فروش فقط 1 دلار به ازای هر توکن BTC20، علاقه به رقابت بیت کوینر برای تضمین بخشی از 3 میلیون توکن در پیش فروش افزایش یافته است.

رشد احتمالی را تصور کنید، اگر BTC20 حتی 10٪ از ارزش بازار بیت کوین را به دست آورد (10٪ = 58 میلیارد دلار امروز) آنگاه ارزش BTC20 2790 دلار خواهد بود – یک افزایش 278900٪.

با عرضه توکنومیک منعکس کننده بیت کوین در 21 میلیون توکن، و تیم اختصاصی از توسعه دهندگان که بر روی نقشه راه با دید 130 ساله کار می کنند – پایداری طولانی مدت این پروژه می تواند به خوبی از خود بیت کوین اصلی بیشتر باشد.

BTC20 قبلاً با تحلیلگران برجسته رمزارز مانند Jacob Bury مورد توجه قرار گرفته است، که گواهی بر کشش سرسام آور مربوط به راه اندازی پیش فروش BTC20 است.

می‌توانید وایت پیپر BTC20 را در اینجا بخوانید تا با فناوری نسل بعدی زیربنای این پروژه هیجان‌انگیز آشنا شوید.

شانس خود را برای پیوستن به صفوف حامیان اولیه بیت کوین از دست ندهید – همین امروز به یک کل کوین تبدیل شوید.

BTC20 را از اینجا بخرید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا