بازی

بهترین اعضای پارتی برای کلارا در Honkai: Star Rail

کلارا یکی از شخصیت های پنج ستاره موجود در بنر استاندارد دائمی Honkai: Star Rail است. او فروشنده آسیب های فیزیکی است و اگر به روش درست روی او سرمایه گذاری کنید، این پتانسیل را دارد که یکی از سودمندترین واحدهای شما باشد.


مطالب مرتبط: Honkai: Star Rail – بهترین اعضای تیم برای Seele

مسیر کلارا Destruction است، به این معنی که او در جهت آسیب فیزیکی است. سبک بازی او بر جلب توجه دشمن و تکیه بر ضد حملات قدرتمند خود برای آسیب رساندن به مهاجمان تأکید دارد. کانترهای کلارا قوی ترین چیز در مورد او هستند، بنابراین شما اعضای حزبی را می خواهید که از این سبک حمایت کنند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

7 ماندن

Asta در طول بازی چندان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و این می‌تواند به دلیل این باشد که او یک شخصیت رایگان بازی است که در ابتدا دریافت می‌کنید. با این حال، آستا لحظات خود را در کانون توجه قرار می دهد. او یک کاربر آتش است، و استعداد منفعل او باعث می شود که کل مهمانی به شدت آسیب ببیند.

آستا به خوبی با کلارا کار می کند زیرا او می تواند چندین هدف را هدف قرار دهد در حالی که آسیبی که قبلاً ذکر شد را به کل مهمان می دهد. این کار پنج بار روی هم می زند و ضدحملات کلارا و مهارت AoE را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. ایده این است که تا جایی که ممکن است به کلارا آسیب وارد شود تا دشمنان را با ضدحمله‌اش از بین ببرد.

6 آرلان

Honkai Star Rail Arlan Splash Art and Menu

از آنجایی که کلارا می‌خواهد در مرکز توجه باشد، باید اینطور باشد که دشمنان بیش از هر کس دیگری در حزب شما به او حمله کنند. به همین دلیل، آرلان می تواند نقش DPS را ایفا کند، بدون اینکه نگران کاهش HP خود باشد. استفاده از Arlan’s Skill برای HP هزینه دارد و هر چه HP او کمتر باشد، آسیب بیشتری وارد می کند.

آنقدر نیست که کلارا مستقیماً از آرلان سود می برد، بلکه کل حزب سود می برد. آرلان با HP پایین خواهد بود، و اگر کلارا و سواروگ کارهای خود را انجام دهند، آرلان می تواند هر چقدر که دوست دارد به خودش آسیب برساند و بدون کشته شدن خسارت قابل توجهی وارد کند. به دلیل ماهیت تک هدف آرلان، او در باس فایت ها با این نوع تیم خوب کار می کند.

5 تینگیون

تینگیون در حال اجرای او در Midst the Rejoicing Clouds Ultimate با کراوات شان در Honkai: Star Rail

نقش تینگیون در هر ترکیب تیمی این است که اعضای حزب خود را به وجد بیاورد. مهارت نبرد او آسیب حمله هدف را افزایش می دهد و باعث می شود که همه حملات با هر ضربه یک نمونه از آسیب صاعقه داشته باشند. ایده استفاده از Tingyun و Clara با هم ساده است.

مطالب مرتبط: Honkai: Star Rail – How To Manage Trailblaze Power

کلارا را با کنار هم گذاشتن حشره‌هایی که باعث افزایش آسیب می‌شوند، گاومیش کنید، و سپس اجازه دهید کلارا تمام توجه را به خود جلب کند. از Clara’s Ultimate استفاده کنید تا شانس ضربه خوردن او را افزایش دهید. هنگامی که او مورد حمله قرار می گیرد، کلارا ضدحمله می کند و این بدون توجه به هر طرفدار، آسیب زیادی را وارد می کند. چند تقویت حمله از Tingyun پرتاب کنید و ببینید که دشمنان به آرامی خود را در حالی که به او حمله می کنند می کشند.

4 بایلو

هنر و منوی Honkai Star Rail Bailu Splash

در حالی که تیمی را در اطراف کلارا اداره می‌کنید، ممکن است بخواهید از ناتاشا دوری کنید، مگر اینکه گزینه‌های درمانی دیگری نداشته باشید. همیشه داشتن یک شفا دهنده خوب است و بایلو بیشتر از ناتاشا به کلارا می آید. ناتاشا و کلارا هر دو واحدهای فیزیکی هستند، به این معنی که با داشتن دو نفر از یک نوع در تیم خود، تطبیق پذیری خود را کاهش خواهید داد.

اگر بایلو دارید، او را در مهمانی خود با کلارا قرار دهید تا برای هر کسی که صدمه ببیند، شفا دهد. کلارا باید بیشتر گرما را بپذیرد و اگر از سپر نیز استفاده کنید، دشمنان شما برای از بین بردن کسی مشکل خواهند داشت.

3 برونیا

هونکای استار ریل برونیا

اگر Tingyun ندارید، Bronya شخصیت دیگری است که می‌توانید با کلارا استفاده کنید. با توجه به اینکه Bronya چگونه می تواند به طور قابل توجهی آسیب حملات مهمانی را افزایش دهد، او یک انتخاب عالی برای تبدیل کلارا به یک واحد حتی بهتر است. مهارت Bronya همچنین عضو حزب انتخابی را به ترتیب نوبت به سمت بالا حرکت می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا در مرحله بعدی حرکت کنند.

استفاده از Bronya و Clara با هم ترکیبی مرگبار است، به خصوص اگر برای انجام بیشتر آسیب های خود به کلارا متکی باشید. جمع کردن هواداران روی کلارا و استفاده از Ultimate کلارا، ضدحمله او را نیز بهبود می بخشد، به این معنی که او در هر ضربه آسیب بیشتری وارد می کند. بازی Clara’s Ultimate همچنین باعث می‌شود که دشمنان احتمال بیشتری داشته باشند که او را هدف قرار دهند و در نتیجه اگر هنگام ضربه زدن به او ضربه وارد شود، تعداد قابل توجهی از شمارنده‌های او به دست می‌آید.

2 یانکینگ

نزدیک به ریل ستاره هنکای یانکینگ

Yanqing یک شخصیت DPS تک هدف بسیار قوی است. او با نرخ های کریت بازی می کند و اگر بخواهد می تواند به طور حیرت انگیزی آسیب زیادی وارد کند. Yanqing باید از Skill خود برای تقویت حملات و Ultimate خود استفاده کند، اما اگر ضربه ای به او وارد شود، بوف تولید شده توسط Skill خود را از دست خواهد داد.

مطالب مرتبط: Honkai: Star Rail – نکات مبتدی

کلارا باید بتواند توجه واحدهایی مانند Yanqing را به خود جلب کند و به آنها اجازه حملات اسپم را بدهد و نگران افت DPS برای Yanqing به دلیل ضربه خوردن و از دست دادن اثرات مهارت خود نباشد. فقط مطمئن شوید که Yanqing را دور از کلارا قرار دهید، در صورتی که یک حمله چند هدفه به او انجام شود.

1 7 مارس

7 مارس تیر خود را به سمت میدان دشمن در Honkai: Star Rail نشانه می گیرد.

هرچه بیشتر از 7 مارس استفاده کنید، او را مفیدتر خواهید یافت. مهارت او به یک متحد هدف با سپر قابل توجهی هدیه می دهد که آسیب را جذب می کند و بقای حزب شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. بهترین بخش استفاده از 7 مارس با کلارا این است که استعداد منفعل او به خوبی با کلارا هم‌افزایی می‌کند.

هنگامی که دشمن با سپر به یکی از اعضای حزب حمله می کند، 7 مارس قطع می شود و با یک تیر یخی ضدحمله می کند. در عین حال، اگر این سپر روی کلارا باشد – یا کلارا از Ultimate خود استفاده کرده باشد – با ضربه نیز مقابله خواهد کرد و در طول هر نوبت دشمن به شما دو حمله رایگان می دهد. هفتم مارس را دریافت کنید تا یک سپر به Clara بزنید، Clara’s Ultimate را پخش کنید، و تماشا کنید که هر دوی آنها به دشمنان حمله متقابل می کنند تا فراموش شوند.

بعدی: Honkai: Star Rail – بهترین اعضای تیم برای Welt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا