بازی

Palworld می تواند به یک بازی خدمات زنده تبدیل شود

خوراکی های کلیدی

  • Pocketpair در حال بررسی انتقال Palworld به یک مدل رایگان سرویس زنده است.
  • مدیرعامل Pocketpair تاکورو میزوب تصمیم نگرفته است زیرا Palworld با این مدل طراحی نشده است.
  • نسخه PS5 بازی Palworld شایعه شده است.



تاکورو میزوب، مدیرعامل Pocketpair مطمئن نیست که آیا استودیو باید موفقیت شگفت‌انگیز امسال Palworld را به صورت رایگان اجرا کند یا خیر.

در مصاحبه‌ای با ASCII.Jp (ترجمه شده توسط Automaton)، Mizobe در مورد چالش‌های تغییر یک بازی به حالت رایگان در زمانی که قبلاً آن را به عنوان یک محصول پولی منتشر کرده‌اید، و عدم اطمینانی که مشتری احتمالی در استودیو ایجاد می‌کند، بحث کرد.

میزوبه گفت: صادقانه بگویم، هنوز همه چیز قطعی نشده است. وقتی از منظر تجاری به آن فکر می‌کنید، تبدیل آن به یک بازی زنده می‌تواند طول عمر آن را افزایش دهد و از نظر سودآوری پایدارتر شود.»

Palworld با یک مدل سرویس زنده طراحی نشده است و تغییر به این مدل احتمالاً با رایگان شدن Palworld همراه خواهد بود که احتمالاً برای ۲۵ میلیون بازیکنی که قبلاً ۲۹.۹۹ دلار برای بازی پرداخت کرده‌اند مشکل ایجاد می‌کند.


معمول است که بازی‌های سرویس زنده رایگان و با عناصر پولی مانند پوسته‌ها و پاس‌های جنگی رایگان باشند، اما Palworld یک بازی خرید برای بازی است، بنابراین تبدیل آن به یک بازی سرویس زنده از بازی‌های آنلاین سخت است. زمین،» Mizobe ارائه کرد.


Live-Service یک انتقال دشوار خواهد بود

Pocketpair دشواری تغییر ناگهانی به یک مدل سرویس زنده را درک می کند. او به Fall Guys و PUBG به عنوان دو نمونه از بازی‌هایی اشاره می‌کند که در سوئیچ موفق بودند، اما سال‌ها طول کشید تا آنها به نقطه‌ای رسیدند که انتقال تا حد امکان بدون دردسر بود.

این استودیو در حال حاضر به دنبال راه‌های دیگری برای کسب درآمد از Palworld بدون خشم بازیکنان است، حتی تا آنجا پیش می‌رود که به فکر اضافه کردن تبلیغات به Palworld است. با این حال، Mizobe اذعان می کند که این بعید است زیرا “کاربران Steam از تبلیغات متنفرند.”


Palworld در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و Xbox Series X/S در دسترس است، اما صفحه‌گسترده Tokyo Games Show یک نسخه PS5 از Palworld را فهرست کرده است که احتمالاً به نسخه‌ای در آینده اشاره می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا