بازی

چگونه دوگن را در Palworld بگیریم

که در Palworld، هر پال دارای توانایی های منحصر به فردی است که می تواند به شما در کشف جزایر پالپاگوس کمک کند. در حالی که برخی از دوستان در اوایل کار مفید هستند، شما آنها را به نفع متحدان قدرتمندتری که می‌توانند پایگاه‌های شما را به آرامی اداره کنند، پیشی خواهید گرفت. با اضافه شدن دوستان جدید در به روز رسانی ساکوراجیما، حتی احتمالات بیشتری برای کشف وجود دارد.



مربوط

Palworld: راهنمای کامل آرنا

با دوستان خود روبرو شوید و استعداد خود را آزمایش کنید!

Dogen یکی از جدیدترین دوستانی است که به جزایر پالپاگوس اضافه شده است و آنها متحد همه کاره ای هستند که در پایگاه شما مستقر شده اند. ما به شما کمک می کنیم نه تنها یکی را پیدا کنید، بلکه یکی را بگیرید تا بتوانید تولید پایه را افزایش دهید و Paldeck خود را در Palworld تکمیل کنید!

Palworld در دسترسی اولیه است، بنابراین جزئیات ممکن است تغییر کنند. ما راهنماهای خود را در صورت نیاز به روز خواهیم کرد.


کجا می توان دوگن را پیدا کرد

دوگن است منحصر به فرد ساکوراجیما، به طور خاص در اطراف منطقه برج ماه گل. برای دیدن یک کلاه لبه پهن قرمز و گوش های تیره بلند چشمان خود را بپوشانید.

شما باید آماده باشید بهترین سلاح ها و زره های شما، به عنوان دوگن است که نمی شود با. شما نیاز دارید یک کره افسانه ای سعی کنید و آنها را بگیرید، پس حتما مقدار زیادی به همراه داشته باشید.


وقتی دوگن را پیدا کردید، برای مبارزه آماده باشید. آنها یک عنصر خنثی پال، اما حملات آنها بسیار مشتاق است. حتما به آنها فاصله بدهید و با دوستان خود تماس بگیرید اگر چیزی نامشخص به نظر می رسد

آنها
حمله با تمام وجود
کشنده است!

وقتی دوگن را می بینید
ایجاد یک سپر
، با پال خود تماس بگیرید و
از حمله خودداری کنید
، در غیر این صورت حمله شما باطل می شود و دوگن مقابله می کند.

بهترین دوست های عنصر Dragon خود را بیاورید برای کاهش سلامتی آن مزیت نوع عنصر در اینجا به شما کمک می کند. سپس، هنگامی که سلامتی دوگن پایین است، می توانید یک کره افسانه ای پرتاب کنید در آنها برای گرفتن آنها.

استقرار دوگن در پایگاه

آنها کاملا در پایگاه شما مفید است، همانطور که هستند مهارت در کار دستی، چوب بری، دارو، حمل و نقل و جمع آوری. شما می توانید آنها را با استفاده از Palbox مستقر کنید، که به آنها اجازه می دهد آزادانه در پایگاه شما پرسه بزنند.


مگر اینکه شما آنها را به یک کار خاص اختصاص دهید، دوگن به جایی خواهند رفت که مورد نیاز است. مراقب آنها باشید سلامت عقل و گرسنگی تا مطمئن شوید که از آنها به خوبی مراقبت می شود تا بیمار یا مجروح نشوند.

نحوه استفاده از مهارت شریک Dogen

مهارت شریک آنها نیز بسیار مفید است، زیرا دعای Homeward به شما امکان می دهد به نزدیک ترین پایگاه حرکت کنید وقتی فعال شد در حالی که آن را نمی توان در سیاه چال ها یا برج ها استفاده کرد، این یک مهارت مفید است که یک فرار سریع فراهم می کند آیا شما به یکی نیاز دارید

وجود دارد
1000 ثانیه خنک شدن
، بنابراین مطمئن شوید که آن را پیگیری کنید!

اگر در برابر چالش یا اگر بیش از حد تحت فشار هستید، می توانید به راحتی به نزدیکترین پایگاه خود در یک لحظه برگردید. وقتی این دوست را در کنار خود دارید، در زمان و انرژی لازم برای بازگشت به یک نقطه سفر سریع صرفه جویی کنید!

بعد

Palworld: Where To Find Helzephyr Lux

شخصیتی پر انرژی دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا