ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش اتریوم از پایین ترین سطح اخیر – آیا اکنون زمان خوبی برای خرید است؟

منبع: TradingView

قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش یافته است و با کاهش آن به 1869 دلار همراه شده است زیرا بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال امروز تقریباً به همان درصد کاهش یافته است.

اتریوم اکنون 3 درصد در هفته گذشته و تنها 1 درصد در 30 روز گذشته افزایش یافته است، اگرچه بزرگترین آلتکوین از ابتدای سال 56 درصد افزایش یافته است.

به طور دلگرم کننده، ETH نیز از پنجشنبه گذشته، زمانی که به پایین ترین سطح دو هفته ای 1775 دلار کاهش یافت، 5 درصد افزایش یافته است.

این نشان می دهد که ممکن است به تدریج در حال ایجاد شتاب باشد، و با توجه به اینکه آلت کوین هنوز بسیار کم ارزش است، می تواند در آینده ای نه چندان دور رشد چشمگیری داشته باشد.

پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش اتریوم از پایین ترین سطح اخیر – آیا اکنون زمان خوبی برای خرید است؟

در حالی که اتریوم کاهش یافته است، این بدان معنی است که اکنون به دلیل یک بازگشت است، همانطور که توسط شاخص های فنی مختلف آن نشان داده شده است.

1685562033 395 پیش‌بینی قیمت اتریوم با افزایش اتریوم از پایین ترین سطح
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) اوایل امروز به زیر 30 سقوط کرد، که نشان می‌دهد توسط معامله‌گران بیش از حد فروخته شده است و اکنون با تخفیف شدید مواجه شده است.

از سوی دیگر، میانگین متحرک 30 روزه اتریوم (زرد) هنوز کمتر از میانگین 200 روزه (آبی) خود نزول نکرده است، بنابراین ممکن است چند روز دیگر افت قبل از بهبودی کامل لازم باشد.

با این اوصاف، افزایش سطح حمایت سکه (سبز) نشان می‌دهد که خیلی زیاد سقوط نخواهد کرد و ممکن است اکنون زمان خرید باشد، قبل از رسیدن سودهای بزرگ.

و با نگاهی به پایه‌های بسیار قوی اتریوم، این ارز دیجیتال امسال باید رشد چشمگیری داشته باشد.

برای اولین بار، اجرای سهام تقاضای قابل توجهی برای ETH نشان داده است، با معرفی برداشت ها در آوریل که در واقع منجر به سیل فروش نشد.

طبق داده‌های Dune Analytics، این در واقع کاملاً برعکس است، با توجه به اینکه چگونه مقدار ETH سهامدار از حدود 18 میلیون در آوریل به 21.5 میلیون امروز افزایش یافته است.

این به این معنی است که تقریبا اکنون 18 درصد از کل عرضه در گردش ETH در معرض خطر است، با این حال آنچه که صعودی است این است که این درصد می‌تواند بین 40 درصد تا 60 درصد افزایش یابد، با قضاوت بر اساس نسبت‌های میانگین سهام برای سایر ارزهای رمزپایه اثبات سهام.

به عبارت دیگر، مقادیر قابل توجهی از ETH از گردش خارج می شود، تقاضا را نسبت به عرضه افزایش می دهد و احتمالاً قیمت ETH را افزایش می دهد.

علاوه بر این، انتقال به staking (که باعث کاهش صدور توکن‌های جدید شده است) و معرفی هزینه‌ها (از طریق EIP-1559) به این معنی است که اتریوم بسته به میزان شلوغی که دارد، اکنون تمایل به کاهش قیمت دارد.

مجدداً، این امر باعث کاهش عرضه موجود ETH می شود و به نوبه خود قیمت آن را به سمت بالا فشرده می کند.

سپس این واقعیت وجود دارد که اتریوم همچنان پرکاربردترین بلاک چین لایه-یک است که تقریباً 57.8 درصد از کل بخش DeFi را به خود اختصاص داده است.

این نشان دهنده پذیرش قابل توجهی است، و بسیار قابل بحث است که وقتی بازار صعودی بعدی شروع شود، اثرات شبکه از قبل موجود اتریوم منجر به جذب کاربران بیشتر از رقبای خود می شود.

چنین ادعایی با این که چگونه اخبار اصلی پذیرش اتریوم را درگیر می‌کند، پشتیبانی می‌شود، به طوری که Societe Generale استیبل کوین یورو خود را در ماه آوریل در اتریوم راه‌اندازی کرد و با ویزا همچنین از این پلت فرم برای آزمایش پرداخت های USDC استفاده می کند.

در مجموع، چنین اخباری حاکی از آن است که اتریوم باقی خواهد ماند را پلتفرم لایه یک غالب برای آینده قابل پیش بینی است و ETH به موازات رشد آن افزایش خواهد یافت.

در واقع، از قیمت فعلی اتریوم در حدود 1870 دلار، بازار می‌تواند انتظار داشته باشد که در چند ماه آینده به 2000 دلار برسد، و در پایان سال به طور بالقوه شاهد افزایش آن تا 2500 یا 3000 دلار باشیم، بسته به اینکه سرمایه‌گذاران چقدر صعودی می‌شوند.

اکنون اتریوم را بخرید

یک جایگزین با پتانسیل بالا

در حالی که پایه های اتریوم بسیار محکم هستند، وضعیت آن به عنوان یک سکه تثبیت شده ممکن است به این معنی باشد که در آینده افزایش های زیادی را تجربه نخواهد کرد و در عوض به تدریج در بلندمدت افزایش خواهد یافت.

به این ترتیب، معامله گرانی که به دنبال سودهای مغلوب بازار هستند، ممکن است تنوع پرتفوی خود را برای گنجاندن جایگزین های با پتانسیل بالا در نظر بگیرند، با تعدادی از توکن های پیش فروش که در حال حاضر وعده داده اند که در چند ماه آینده در صرافی ها افزایش پیدا کنند.

این شامل ecoterra، یک پلتفرم بازیافت برای کسب درآمد مبتنی بر اتریوم است که بیش از 4.4 میلیون دلار از پیش فروش توکن ECOTERRA خود جمع آوری کرده است.

پلتفرم Ecoterra که قرار است در نیمه دوم سال راه اندازی شود، به کاربران این فرصت را می دهد که ECOTERRA و NFT را به عنوان پاداش بازیافت زباله های خانگی در نقاط بازیافت شرکت کننده دریافت کنند.

پلتفرم و اپلیکیشن آن همچنین به کاربران برای ارائه مدرکی مبنی بر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر پاداش می دهد، در حالی که یک بازار افست کربن را نیز شامل می شود که کاربران را قادر می سازد تا اعتبارات کربن را به عنوان NFT معامله کنند.

چنین اکوسیستم بلندپروازانه ای به فروش ecoterra کمک کرده است تا سرمایه گذاران علاقه مند را به خود جلب کند، با ارائه توکن در حال حاضر در مرحله هفتم خود با 1 ECOTERRA به قیمت 0.008500 دلار است.

این قیمت تا زمان پایان فروش در چند هفته آینده به 0.001 دلار افزایش می یابد، اگرچه قیمت ECOTERRA پس از فهرست شدن در صرافی ها می تواند واقعاً افزایش یابد.

از ecoterra در اینجا دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا