بازی

Castti Chapter 2 Winterbloom Route Walkthrough

لینک های سریع

  • فاز رئیس: Pluck، Makk، Mikk

در اوایل Castti’s مسافر هشت پا 2 داستان، مسیر او بین مسیرهای Winterbloom و Sai تقسیم می شود. شما باید هر دو طرف را انجام دهید تا قفل فصل بعدی او را باز کنید، زیرا هر دو شامل کنار هم قرار دادن گذشته مرموز داروخانه به روش های جداگانه هستند – واقعاً به همان اندازه مهم است.


مطالب مرتبط: Octopath Traveler 2: Hikari Chapter One Walkthrough

امروز، ما مسیر Winterbloom Castti را پوشش می دهیم. در طول راه با یک رئیس مبارزه خواهید کرد، اما هسته اصلی این تلاش، غوغای عاطفی است، زیرا ساعت به سمت فاجعه ای خاص برای آینده این شهر زمستانی خواب آلود می گذرد. کیت شفای خود را بردارید و بیایید برخی از قلب ها را ترمیم کنیم.


فاز شهر: زمستان بلوم

با رسیدن به وینتربلوم، تمام شهر به گرمی از کستی استقبال می کنند – مطمئناً لحظه ای عجیب برای فراموشی ما. از «پرسش» در جمعیت کوچک استفاده کنید تا کمی بیشتر بدانید، سپس به ساختمان شمال غربی شهر بروید.، که کاملاً قابل توجه است – شما آن را از دست نمی دهید – و به طبقه دوم صعود کنید.

در اینجا، ما با رزا ملاقات خواهیم کرد. اگرچه در مورد کستی، این یک دیدار مجدد است، حتی اگر او به یاد نیاورد. زمان زیادی برای رزا باقی نمانده است و دخترش ملیا باید قبل از مرگش 12 ساله شود یا برادر کوچکتر رزا که نسبتاً گمراه است وینتربلوم را به ارث می برد و مطمئناً ویران می کند. همه جا می چرخد.

از خانه خارج شوید، اما از طریق در به باغ داخلی متصل به سمت راست آن بروید، جایی که ملیا و می توانید پیدا کنید جویا شدن بر دختر برای یادگیری در مورد گیاهان در اینجا. برای ادامه داستان یکی را که می درخشد گیر کنید.

Castti Octopath Traveler 2 Melia یک دختر خوب است

حالا به رزا برگرد. در صورت نیاز به شب تغییر دهید، زیرا می‌خواهید با اکسیر جدید از اکشن مسیر آرام کردن روی او استفاده کنید.. صحنه های بعدی رخ می دهد. همه چیز خوب پیش می رود! کمی بیش از حد خوب، با توجه به مقداری. بعد از اینکه کستی نامه را خواند، خانه را ترک کنید، به سمت شمال به صفحه بالایی Winterbloom بروید و وارد نوار بالای این منطقه محله دزد شوید..

فاز رئیس: Pluck، Makk، Mikk

Castti Octopath Traveler 2 Thieves Quarter

ربودن ملیا برای وادار کردن یک شفا دهنده به ترک شفا؟ این خیلی کم است. واضح است که گرگ بالای سرش اینجاست. مرد متلاطم به طور جدی خود را فریب داد تا باور کند این مسیر مناسب برای آینده Winterbloom است، و اکنون این وظیفه کستی است که با “کمک” استخدام شده خود مقابله کند.

خوب است که Octopath Traveler 2 هرگز از اضافه کردن بقیه مهمانی خود برای دعواهای بزرگ ابایی نمی کند – حدس می زنید ما را ندیدید که در کنار Castti، Plukk وارد محله دزدان شویم؟

Plukk تهدید اصلی شما در اینجا است. او نسبت به شمشیر، خنجر، تبر و آتش ضعیف است. Mikk و Makk هر دو HP بسیار پایین تری دارند و به تنهایی آسیب کمتری وارد می کنند. نقاط ضعف Mikk عبارتند از Bow، Polearm، Ice. Plukk عبارتند از Bow، Wind، Ice و Lightning.

ترفند این مبارزه جلوگیری از نفوذ ناپذیر Plukk برای از دست دادن نقاط سپر است. Plukk اگر زیردستان او در نبرد و شکست ناپذیر باشند، نمی توان آن را تضعیف کرد. تنها یک بار است که شما Mikk و Makk را شکسته اید که Plukk در معرض آسیب دیدن نقاط ضعفش قرار می گیرد. به عبارت دیگر، با شکستن Mikk و Makk، شما شانس شکستن Plukk را نیز خواهید داشت.و او تهدید واقعی است.

که گفت، اگر Mikk و Makk را به طور کامل حذف کنید، سرعت Plukk بسیار افزایش می یابد و دشواری کلی نبرد افزایش می یابد.. به جای آن یکی را انتخاب کنید و تعداد دشمنان را بدون اعطای این مزاحم سهوی به Plukk کاهش دهید.

فاز شهر: زمستان بلوم

Partition Octopath Traveler 2 Lucky Three

ما این عکس پارتیشن را تصادفی انتخاب نکردیم! تا زمانی که اینجا هستید، پارتیشن را همراه خود بیاورید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید، تلاش «بوی تجارت: زمستان بلوم» او را آغاز کنید.

هنگامی که صلح برقرار شد، هدف نهایی شما در این فصل است Castti از Inquire در Melia و Rosa استفاده کند، که باعث شگفتی های کوچک زیادی خواهد شد. بسته به ترتیبی که مسیر Castti را انجام داده اید – یعنی اگر هنوز با او به سای رفته اید – حتی بیشتر یا کمی کمتر یاد خواهید گرفت.

در هر صورت، مطمئناً چشم باز است. حالا، اگر هنوز سای را جلوتر از خود دارید، وقتی آماده ادامه خط جستجوی او هستید، با Castti به آنجا بروید. اگر این کار را نکنید، به زودی به قسمت ماقبل آخر پازل خواهید رفت، جایی که مکاشفات عظیمی در انتظار شماست.

بعدی: Octopath Traveler 2: چگونه به سرعت درآمد کسب کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا