بازی

Perfect Dark شبیه ترکیبی زیبا از Hitman و Watch Dogs است

من هرگز نسخه اصلی Perfect Dark را بازی نکرده‌ام، و به ویژه به تیراندازی اول شخص اهمیت نمی‌دهم، بنابراین ناپدید شدن طولانی‌مدت بازسازی آن برای من یک تراژدی نبود. برنامه The Initiative برای بازسازی این بازی به طور رسمی در سال 2021 اعلام شد، اما مدیر بازی آن تنها چند ماه بعد آن را ترک کرد، برخی از اتفاقات مربوط به گروه Embracer رخ داد و همه تصور کردند که بازی برای آن تمام شده است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

فکر نمی‌کنم کسی انتظار داشته باشد که تریلر Perfect Dark در نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس نمایش داده شود، چه رسد به اینکه آن تریلر به همان اندازه که بود جذاب باشد.


پرفکت تاریکی دیگر فقط یک تیرانداز اول شخص نیست

اولین بازی Perfect Dark که بر روی Nintendo 64 منتشر شد، و لزوماً بسیار ابتدایی بود. یک حالت تک نفره با یک سری ماموریت و چند گزینه چند نفره وجود داشت. گیم پلی بیشتر شامل تیراندازی در سطوح و جمع آوری مهمات با استفاده از ابزارها بود.


فکر می‌کردم راه‌اندازی مجدد این مکانیک‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را گسترش می‌دهد، اما تریلری که به ما نشان داده شد، بسیار بیشتر از چیزی که انتظار داشتم به ما داد. بازی به شدت به فانتزی جاسوسی ذاتی سری متمایل شده است و هر آنچه را که می‌توانم بخواهم به من می‌دهد. راه‌اندازی مجدد در حال حاضر دارای تعداد زیادی پارکور جالب و عناصر سیم‌کارت همهجانبه است که تقریباً یادآور Thief یا Dishonored است.

استفاده از گجت ها هزاران بار متقاعد کننده تر است

با این حال، متوجه خواهید شد که من آن را با هیچ یک از آن بازی‌ها در عنوان خود مقایسه نمی‌کنم، بلکه در عوض Watch Dogs را مقایسه می‌کنم. به نظر می رسد که گجت ها و مخفی کاری نقش بسیار سنگینی در این بازی دارند، به همین دلیل است که من بلافاصله به سری فناوری محور Ubisoft، به خصوص Legion فکر کردم.

Watch Dogs سریالی است که به وضوح بر فناوری و نحوه استفاده از آن در یک دیستوپیا متمرکز است. شما می توانید از هر فناوری که در دسترس دارید برای انجام ماموریت خود به هر روشی که برای شما مفید است استفاده کنید و تریلر گیم پلی Perfect Dark این را به من یادآوری کرد.


ما جوآنا دارک را می‌بینیم که احتمالاً از طریق یک گوشی با کسی صحبت می‌کند، و یک اثر صدای نگهبان را ضبط می‌کند تا بعداً از آن برای باز کردن قفل دروازه فعال‌شده با صدا استفاده کند. او مانیتورهای نمایشگر را اسکن می کند و اطلاعات را از طریق نوعی هدست واقعیت افزوده پردازش می کند که اسنادی را که او به آنها نگاه می کند ضبط می کند. برداشت آینده‌نگر از فناوری، فراتر از ابزارهای جاسوسی قدیمی بازی‌های قبلی، بیش از هر بازی دیگری که می‌توانم تصور کنم به Watch Dogs نزدیک‌تر است.

مربوط

ایکس‌باکس نمی‌تواند مانند تعطیلی استودیوهایش عمل کند

ویترین امسال فوق‌العاده بود، اما برخی از مسائل مهم را نیز مورد بررسی قرار داد.

آیا Perfect Dark می تواند به اندازه هیتمن انعطاف پذیر باشد؟

چون اگه باشه پسر، آیا ضربه ای به دست داریم؟ عبارت مبهم ماموریت تریلر به من امیدواری می دهد: اهداف نمایش داده شده به سادگی عبارتند از: «به آخرین مکان شناخته شده کارینگتون بروید»، «راهی به داخل پیدا کنید»، «کارینگتون را پیدا کنید»، «تحقیق در مخفیگاه» و غیره. هیچ دست نگه داشتن، «این کار را انجام دهید یا این کار را انجام دهید»، و هیچ هدف فرعی وجود ندارد. فقط مرحله بعدی وجود دارد


من نمی توانستم به ماموریت های هیتمن فکر نکنم، جایی که تنها هدف شما کشتن یک هدف و نفوذ موفقیت آمیز است. نحوه انجام این کار به شما بستگی دارد و بازی به شما پاداش می دهد که هدف خود را به روش های خاص ترور کنید بدون اینکه به شما بگوید چگونه این کار را انجام دهید.

بازی هنوز نسبتاً با انتشار فاصله دارد – تریلر به ما فرصتی نداد – اما با توجه به اینکه گیم پلی بازی بسیار شیک به نظر می رسد، نمی توانم تصور کنم که چنین باشد. هم طولانی اگر Perfect Dark بتواند در پارکور دیوانه‌وار، استفاده قانع‌کننده از گجت‌ها، و مبارزه وحشیانه‌اش با انعطاف‌پذیری و آژانس پخش‌کننده هیتمن دست و پنجه نرم کند، نمی‌توانم تصور کنم که بخواهم برای مدت طولانی چیز دیگری بازی کنم. من یک هفته پیش به Perfect Dark اهمیت نمی دادم، اما مطمئناً اکنون به آن اهمیت می دهم.

perfect-dark-game.jpg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا