بازی

در بارگذاری مجدد Persona 3: Episode Aigis، کدام شخصیت ها را باید وارد Colosseo Purgatorio کنید؟

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
هنگامی که غافلگیر شدید که باید با دوستان خود تا سر حد مرگ بجنگید بارگذاری مجدد Persona 3: Episode Aigis، Colosseo Purgatorio به زودی منتظر است. مهم نیست که تا به حال از هم تیمی‌های SEES خود استفاده کرده‌اید، آن‌ها در مبارزات Colosseo Purgatorio یک مشت اضافی خواهند داشت.

با وجود تقریباً تمام تمایلات روی میز و نیاز مبرم به ایگیس برای بازی در نقش درمانگر در تیم او و متیس، شما یک دعوای هولناک پیش رو دارید. اگر برای مبارزات Colosseo Purgatorio به چند پرسونای قوی نیاز دارید، دیگر دنبال این نباشید!

اکثر این پرسوناها پرسونای نهایی آرکانای خود هستند، که آیگیس می‌تواند از طریق ادغام ویژه بدون نیاز به انجام پیوندهای اجتماعی قهرمان داستان در DLC به آنها دسترسی داشته باشد، زیرا خلاصه او جداگانه است. با این حال، آنها خیلی زود گران می شوند، بنابراین حتماً از مرکز خرید پائولونیا دیدن کنید و قبل از رفتن به مبارزه با دوستان خود مقداری غارت به افسر کوروساوا بفروشید.

کوهریو

آرکانا هیرووفانت سطح پایه 71 مهارت/آمار مفید هیچ نقطه ضعفی برای بهره برداری وجود ندارد. جادوی الکتریکی را دفع می کند. 3 را تقویت کنید تا 7 SP در هر نوبت در نبرد بازیابی شود. املای استاد به نصف هزینه حملات جادویی.

اگر نقش شفا دهنده Aigis را در مبارزات Colosseo Purgatorio جدی می گیرید، Kohryu این نقش را در هر سه مرحله از نبرد با SEES ایفا می کند. اگرچه Kohryu به طور توهین آمیزی یک کاربر Light است که در اینجا کاربرد ندارد، Kohryu دارای تعداد زیادی مهارت های شفابخش ذاتی و توانایی های پشتیبانی برای مبارزات است.

نه تنها می توانید از Mediarahan برای بازگرداندن Metis و Aigis به سلامت کامل استفاده کنید، بلکه زمانی که Kohryu آموزش Spell Master برای کاهش هزینه SP را بیاموزد، استفاده از آن هزینه کمتری نیز خواهد داشت. اگر از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید، استفاده از Concentrate با Kohryu قبل از تغییر به یک Persona با قدرت تهاجمی‌تر همیشه یک حرکت خوب برای دو برابر کردن خروجی آسیب جادویی شما است.

فوتسونوشی

آرکانا شعبده باز سطح پایه 74 مهارت/آمار مفید در برابر Strike و Electric مقاومت می کند، اسلش را مسدود می کند. Apt Pupil نرخ کریت را افزایش می دهد. اراده تزلزل ناپذیر برای محافظت در برابر افسون از میتسورو. شاگرد شارپ برای کاهش احتمال ضربه انتقادی. Matarukaja برای افزایش آمار حملات متیس و Aigis برای سه نوبت.

احتمالاً می‌توانید حدس بزنید که فوتسونوشی تنها با نگاه کردن به او و مجموعه شمشیرهای شناورش چه نوع آسیبی را به صورت توهین‌آمیز وارد می‌کند، اما اگر در طول مبارزه Colosseo Purgatorio نیاز به آسیب جدی به اسلش دارید، او پسر شماست (تا زمانی که Koromaru نباشد. در زمین تا از جادوی تاریک خود برای سوء استفاده از ضعف فوتسونوشی استفاده کند).

بسیاری از استفاده های Futsunushi در این نبرد غیرفعال است، با این حال، Apt Pupil شانس شما را برای آسیب جدی افزایش می دهد در حالی که Sharp Student شانسی را که Aigis خودش می گیرد را به نصف کاهش می دهد. هنگامی که میتسورو در حال نبرد است، Unshaken Will را به عنوان یک بافر برای Charm اضافه کنید، و Futsunushi ضروری است!

را

اودین

آرکانا امپراتور سطح پایه 74 مهارت/آمار مفید تخلیه آسیب های الکتریکی. Thunder Reign قوی ترین حمله الکتریکی در P3R است. Elec Amp برای تقویت قدرت از قبل قوی خود. Spell Master برای کاهش هزینه های SP. ماراکوندا قبل از زدن ضربه محکم تمام دفاع دشمنان را پایین بیاورد.

Allfather تقریبا همیشه در بازی های Persona مفید است و مبارزات Colosseo Purgatorio در Episode Aigis نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه ممکن است بخواهید نوعی مقاومت در برابر باد را به او وارد کنید تا ضعف او را در مقابل آن نفی کنید، اودین اولین پرسونایی است که می تواند به طور ذاتی از Thunder Reign استفاده کند، سنگین ترین آسیب الکتریکی که می توانید به یک هدف وارد کنید.

Elec Amp در سطح 76 قرار می گیرد تا آمار جادویی چشمگیر خود را تقویت کند تا ضربات تکان دهنده تری داشته باشد، در حالی که Spell Master هزینه خیره کننده 46SP را به تنها 23SP کاهش می دهد. اگر در این شرایط بتوانید قبل از استفاده از Thunder Reign از کنسانتره خارج شوید، مطمئناً آسیب جدی خواهید دید.

یک جادوگر

آرکانا ثروت سطح پایه 65 مهارت/آمار مفید آتش را مسدود می کند، باد را تخلیه می کند، یخ را دفع می کند. 3 را برای بازیابی 7 SP در هر نوبت در نبرد تقویت کنید. Panta Rhei برای مقابله با آسیب باد قوی. تقویت کننده باد برای تقویت آسیب باد با یک آمار جادویی بالا. مدیراهان و رستگاری برای شفای متیس و آیگیس هر دو.

اگرچه Norn پایین‌ترین سطح پایه را در بین پرسوناهای لیست ما دارد، اما هنوز هم در نبردهای Colosseo Purgatorio یک بازیکن سنگین است! باید به ضعف الکتریسیته آن توجه کنید، اما تقریباً هر عنصر پایه دیگری غیر از روشنایی و تاریکی را به راحتی کنترل می کند، حتی در صورت حمله توسط آنها، برخی از آنها را به حملات تهاجمی تبدیل می کند.

Norn نه تنها برای آسیب‌های باد عالی (به خصوص با Wind Amp و یک آمار جادویی پایه بالا) خوب است، بلکه به دو مهارت درمانی حیاتی برای این نبرد نیز دسترسی دارد. مدیراهان مهمانی را به طور کامل التیام می بخشد، اما اگر این کافی نباشد، رستگاری نیز همین کار را می کند و هر بیماری غیر از KO را درمان می کند. نورن اینجا هم از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی عالی است.

را

علیلات

آرکانا ملکه سطح پایه 84 مهارت/آمار مفید اسلش و ضربه را دفع می کند. بلوک یخ، قوی به باد برای فاز یوکاری/میتسورو. دوزخ برای جادوی آتش تک هدف قوی. دفع پیرس و ماکاراکارن ضربه زدن به آلیلات را سخت می کنند.

اگرچه در مبارزه با کورومارو و جونپی با نقاط ضعف دوگانه آتش و تاریکی آن چندان مفید نیست، اما آلیلات در نبرد یوکاری و میتسورو یک تانک واقعی است. Alilat نه تنها Ice را از Mitsuru مسدود می کند و در مقابل Wind از Yukari مقاومت می کند، حتی می توانید Repel Pierce را در سطح 91 باز کنید تا حمله یوکاری را بیشتر کاهش دهید.

اما از نظر حمله به بانوان، Alilat Inferno را در سطح 89 یاد می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد تا به حرکت جادویی Fire با بیشترین آسیب‌ها دسترسی داشته باشید، بدون اینکه نقطه ضعف یخی را برای استفاده از آن باز کنید. شما همچنین می توانید از Maziodyne روی هر دو دختر استفاده کنید تا نه تنها از ضعف یوکاری سوء استفاده کنید و یک حمله بعدی دریافت کنید، بلکه شانس زیادی برای شوک کردن آنها نیز دارید.

آتیس

آرکانا مرد حلق آویز شده سطح پایه 73 مهارت/آمار مفید در برابر تمام آسیب های فیزیکی مقاومت می کند. آتش را مسدود می کند، باد را دفع می کند. دسترسی ذاتی به Megidolaon برای آسیب آلامروز. جادوی احیا و جادوی بقا.

ضعف دوگانه نور و تاریک آتیس می‌تواند دردناکی را نشان دهد، اگر کن یا کورومارو در نبرد باشند، مگر اینکه راهی برای مقابله با آن داشته باشید، اما توانایی‌های دفاعی آن در طول این سه چالش سخت ضروری است. انعکاس آسیب باد و مسدود کردن آتش کاملاً آن را نسبتاً از Yukari و Junpei در امان نگه می‌دارد، اما Attis می‌تواند فوراً احیا کند اگر گاهی اوقات KO’d.

آتیس سه حرکت بقا دارد که آن را برای تحمل نبرد حیاتی می کند. مطمئناً ترفند بقا در اینجا خیلی مفید نیست، اما Endure (که از یک ضربه مرگبار با 1HP جان سالم به در می‌برد) و Enduring Soul (که HP شما را بازیابی می‌کند و بلافاصله پس از یک KO در نبرد شما را احیا می‌کند) بسیار مهم هستند اگر در حال بازی هستید. هر مشکلی که به شما اجازه راه اندازی مجدد آنی را نمی دهد زمانی که Aigis در جنگ می میرد.

زحل

آرکانا ستاره سطح پایه 76 مهارت های مفید / آمار دسترسی ذاتی به Inferno و Maragidyne. آمپر آتش در سطح 77 برای افزایش آسیب آتش. آتش را تخلیه می کند، باد را مسدود می کند. دفع یخ در سطح 82 برای نفی ضعف یخ. Heat Riser برای افزایش همه آمار برای یک متحد. برای افزایش آسیب Inferno تمرکز کنید.

Saturnus ممکن است در پرسونا با چند نام باشد، اما جادوی آتش آن مطلقاً قابل دست کم گرفتن نیست. زحل با آمار جادویی بسیار بالا و دسترسی به آمپر آتش در سطح 77، می‌تواند از Infero، سنگین‌ترین حمله آتش، با نیرویی حتی بیشتر از حد معمول در پشت آن استفاده کند.

اگرچه نسبت به یخ ضعیف است، اما Repel Ice را در سطح 82 می آموزد تا این ضعف را نفی کند و تمام پایه های خود را از آنجا پوشش دهد. اگر قبل از نبرد آن را تا جایی که می‌داند Repel Ice را می‌داند، ارتقا دهید، زحل برای مبارزه با میتسورو و یوکاری به ویژه مهم است، می‌تواند بر ضعف آتش میتسورو بدون آسیب رساندن به یخ در ازای آن، ناله کند.

را

لوسیفر

آرکانا قضاوت سطح پایه 89 مهارت های مفید / آمار هیچ نقطه ضعفی برای بهره برداری وجود ندارد. آتش و الکتریک را به طور ذاتی تخلیه می کند، تاریکی را دفع می کند. Megidolaon برای آسیب شدید خداوند متعال. حملات جادویی آتش، یخ و باد در سطح شدید. برای افزایش مقاومت در برابر حملات فیزیکی، در سطح 96 به Phys مقاومت کنید.

آیا لوسیفر بالاترین سطح شخصیتی است که ما در این لیست توصیه می کنیم، و احتمالاً به دست آوردن آن دشوارترین است؟ بله، اما او گنجانده شده است زیرا اگر هر دو به اندازه کافی قوی باشید که او را در اتاق مخملی ترکیب کنید، همه پرسوناهای لازم برای انجام این کار را داشته باشید و پول نقد برای احضار دوباره آنها را داشته باشید، او یک تغییر مطلق برای مبارزه است. نیاز است.

لوسیفر هیچ نقطه ضعفی برای هیچ یک از تیم های حریف ندارد که بتواند از آن استفاده کند، و همچنین فایر و الکتریک را تخلیه می کند و باعث می شود آکیهیکو، کن، جونپی و کورومارو به طرز چشمگیری در نبرد موثر نباشند. از نظر تهاجمی، او به Inferno در سطح 90، Panta Rhei در سطح 92، و Diamond Dust در سطح 94 دسترسی دارد، بنابراین قبل از این مبارزه سخت پایانی، تا حد امکان حملات جادویی در سطح شدید را در کارنامه لوسیفر قرار دهید.

هنگامی که غافلگیر شدید که باید با دوستان خود تا سر حد مرگ بجنگید بارگذاری مجدد Persona 3: Episode Aigis، Colosseo Purgatorio به زودی منتظر است. مهم نیست که تا به حال از هم تیمی‌های SEES خود استفاده کرده‌اید، آن‌ها در مبارزات Colosseo Purgatorio یک مشت اضافی خواهند داشت.



با وجود تقریباً تمام تمایلات روی میز و نیاز مبرم به ایگیس برای بازی در نقش درمانگر در تیم او و متیس، شما یک دعوای هولناک پیش رو دارید. اگر برای مبارزات Colosseo Purgatorio به چند پرسونای قوی نیاز دارید، دیگر دنبال این نباشید!

اکثر این پرسوناها پرسونای نهایی آرکانای خود هستند، که آیگیس می‌تواند از طریق ادغام ویژه بدون نیاز به انجام پیوندهای اجتماعی قهرمان داستان در DLC به آنها دسترسی داشته باشد، زیرا خلاصه او جداگانه است. با این حال، آنها خیلی زود گران می شوند، بنابراین حتماً از مرکز خرید پائولونیا دیدن کنید و قبل از رفتن به مبارزه با دوستان خود مقداری غارت به افسر کوروساوا بفروشید.


کوهریو

آرکانا

هیرووفانت

سطح پایه

71

مهارت/آمار مفید

  • هیچ نقطه ضعفی برای بهره برداری وجود ندارد.
  • جادوی الکتریکی را دفع می کند.
  • 3 را تقویت کنید تا 7 SP در هر نوبت در نبرد بازیابی شود.
  • املای استاد به نصف هزینه حملات جادویی.


اگر نقش شفا دهنده Aigis را در مبارزات Colosseo Purgatorio جدی می گیرید، Kohryu این نقش را در هر سه مرحله از نبرد با SEES ایفا می کند. اگرچه Kohryu به طور توهین آمیزی یک کاربر Light است که در اینجا کاربرد ندارد، Kohryu دارای تعداد زیادی مهارت های شفابخش ذاتی و توانایی های پشتیبانی برای مبارزات است.

نه تنها می توانید از Mediarahan برای بازگرداندن Metis و Aigis به سلامت کامل استفاده کنید، بلکه زمانی که Kohryu آموزش Spell Master برای کاهش هزینه SP را بیاموزد، استفاده از آن هزینه کمتری نیز خواهد داشت. اگر از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید، استفاده از Concentrate با Kohryu قبل از تغییر به یک Persona با قدرت تهاجمی‌تر همیشه یک حرکت خوب برای دو برابر کردن خروجی آسیب جادویی شما است.

فوتسونوشی

ایجاد Futsunushi در Persona 3 Reload Episode Aigis.


آرکانا

شعبده باز

سطح پایه

74

مهارت/آمار مفید

  • در برابر Strike و Electric مقاومت می کند، اسلش را مسدود می کند.
  • Apt Pupil نرخ کریت را افزایش می دهد.
  • اراده تزلزل ناپذیر برای محافظت در برابر افسون از میتسورو.
  • شاگرد شارپ برای کاهش احتمال ضربه انتقادی.
  • Matarukaja برای افزایش آمار حملات متیس و Aigis برای سه نوبت.

احتمالاً می‌توانید حدس بزنید که فوتسونوشی تنها با نگاه کردن به او و مجموعه شمشیرهای شناورش چه نوع آسیبی را به صورت توهین‌آمیز وارد می‌کند، اما اگر در طول مبارزه Colosseo Purgatorio نیاز به آسیب جدی به اسلش دارید، او پسر شماست (تا زمانی که Koromaru نباشد. در زمین تا از جادوی تاریک خود برای سوء استفاده از ضعف فوتسونوشی استفاده کند).

بسیاری از استفاده های Futsunushi در این نبرد غیرفعال است، با این حال، Apt Pupil شانس شما را برای آسیب جدی افزایش می دهد در حالی که Sharp Student شانسی را که Aigis خودش می گیرد را به نصف کاهش می دهد. هنگامی که میتسورو در حال نبرد است، Unshaken Will را به عنوان یک بافر برای Charm اضافه کنید، و Futsunushi ضروری است!

را


اودین

ایجاد Odin در Persona 3 Reload Episode Aigis.

آرکانا

امپراتور

سطح پایه

74

مهارت/آمار مفید

  • تخلیه آسیب های الکتریکی.
  • Thunder Reign قوی ترین حمله الکتریکی در P3R است.
  • Elec Amp برای تقویت قدرت از قبل قوی خود.
  • Spell Master برای کاهش هزینه های SP.
  • ماراکوندا قبل از زدن ضربه محکم تمام دفاع دشمنان را پایین بیاورد.

Allfather تقریبا همیشه در بازی های Persona مفید است و مبارزات Colosseo Purgatorio در Episode Aigis نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه ممکن است بخواهید نوعی مقاومت در برابر باد را به او وارد کنید تا ضعف او را در مقابل آن نفی کنید، اودین اولین پرسونایی است که می تواند به طور ذاتی از Thunder Reign استفاده کند، سنگین ترین آسیب الکتریکی که می توانید به یک هدف وارد کنید.


Elec Amp در سطح 76 قرار می گیرد تا آمار جادویی چشمگیر خود را تقویت کند تا ضربات تکان دهنده تری داشته باشد، در حالی که Spell Master هزینه خیره کننده 46SP را به تنها 23SP کاهش می دهد. اگر در این شرایط بتوانید قبل از استفاده از Thunder Reign از کنسانتره خارج شوید، مطمئناً آسیب جدی خواهید دید.

یک جادوگر

Norn در Persona 3 Reload Episode Aigis.

آرکانا

ثروت

سطح پایه

65

مهارت/آمار مفید

آتش را مسدود می کند، باد را تخلیه می کند، یخ را دفع می کند. 3 را برای بازیابی 7 SP در هر نوبت در نبرد تقویت کنید. Panta Rhei برای مقابله با آسیب باد قوی. تقویت کننده باد برای تقویت آسیب باد با یک آمار جادویی بالا. مدیراهان و رستگاری برای شفای متیس و آیگیس هر دو.

اگرچه Norn پایین‌ترین سطح پایه را در بین پرسوناهای لیست ما دارد، اما هنوز هم در نبردهای Colosseo Purgatorio یک بازیکن سنگین است! باید به ضعف الکتریسیته آن توجه کنید، اما تقریباً هر عنصر پایه دیگری غیر از روشنایی و تاریکی را به راحتی کنترل می کند، حتی در صورت حمله توسط آنها، برخی از آنها را به حملات تهاجمی تبدیل می کند.


Norn نه تنها برای آسیب‌های باد عالی (به خصوص با Wind Amp و یک آمار جادویی پایه بالا) خوب است، بلکه به دو مهارت درمانی حیاتی برای این نبرد نیز دسترسی دارد. مدیراهان مهمانی را به طور کامل التیام می بخشد، اما اگر این کافی نباشد، رستگاری نیز همین کار را می کند و هر بیماری غیر از KO را درمان می کند. نورن اینجا هم از نظر تهاجمی و هم از نظر دفاعی عالی است.

را

علیلات

Alilat در Persona 3 Reload Episode Aigis.

آرکانا

ملکه

سطح پایه

84

مهارت/آمار مفید

  • اسلش و ضربه را دفع می کند.
  • بلوک یخ، قوی به باد برای فاز یوکاری/میتسورو.
  • دوزخ برای جادوی آتش تک هدف قوی.
  • دفع پیرس و ماکاراکارن ضربه زدن به آلیلات را سخت می کنند.


اگرچه در مبارزه با کورومارو و جونپی با نقاط ضعف دوگانه آتش و تاریکی آن چندان مفید نیست، اما آلیلات در نبرد یوکاری و میتسورو یک تانک واقعی است. Alilat نه تنها Ice را از Mitsuru مسدود می کند و در مقابل Wind از Yukari مقاومت می کند، حتی می توانید Repel Pierce را در سطح 91 باز کنید تا حمله یوکاری را بیشتر کاهش دهید.

اما از نظر حمله به بانوان، Alilat Inferno را در سطح 89 یاد می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد تا به حرکت جادویی Fire با بیشترین آسیب‌ها دسترسی داشته باشید، بدون اینکه نقطه ضعف یخی را برای استفاده از آن باز کنید. شما همچنین می توانید از Maziodyne روی هر دو دختر استفاده کنید تا نه تنها از ضعف یوکاری سوء استفاده کنید و یک حمله بعدی دریافت کنید، بلکه شانس زیادی برای شوک کردن آنها نیز دارید.

آتیس

Attis در Persona 3 Reload Episode Aigis.


آرکانا

مرد حلق آویز شده

سطح پایه

73

مهارت/آمار مفید

  • در برابر تمام آسیب های فیزیکی مقاومت می کند.
  • آتش را مسدود می کند، باد را دفع می کند.
  • دسترسی ذاتی به Megidolaon برای آسیب آلامروز.
  • جادوی احیا و جادوی بقا.

ضعف دوگانه نور و تاریک آتیس می‌تواند دردناکی را نشان دهد، اگر کن یا کورومارو در نبرد باشند، مگر اینکه راهی برای مقابله با آن داشته باشید، اما توانایی‌های دفاعی آن در طول این سه چالش سخت ضروری است. انعکاس آسیب باد و مسدود کردن آتش کاملاً آن را نسبتاً از Yukari و Junpei در امان نگه می‌دارد، اما Attis می‌تواند فوراً احیا کند اگر گاهی اوقات KO’d.

آتیس سه حرکت بقا دارد که آن را برای تحمل نبرد حیاتی می کند. مطمئناً ترفند بقا در اینجا خیلی مفید نیست، اما Endure (که از یک ضربه مرگبار با 1HP جان سالم به در می‌برد) و Enduring Soul (که HP شما را بازیابی می‌کند و بلافاصله پس از یک KO در نبرد شما را احیا می‌کند) بسیار مهم هستند اگر در حال بازی هستید. هر مشکلی که به شما اجازه راه اندازی مجدد آنی را نمی دهد زمانی که Aigis در جنگ می میرد.


زحل

ایجاد Saturnus در Persona 3 Reload Episode Aigis.

آرکانا

ستاره

سطح پایه

76

مهارت های مفید / آمار

دسترسی ذاتی به Inferno و Maragidyne. آمپر آتش در سطح 77 برای افزایش آسیب آتش. آتش را تخلیه می کند، باد را مسدود می کند. دفع یخ در سطح 82 برای نفی ضعف یخ. Heat Riser برای افزایش همه آمار برای یک متحد. برای افزایش آسیب Inferno تمرکز کنید.

Saturnus ممکن است در پرسونا با چند نام باشد، اما جادوی آتش آن مطلقاً قابل دست کم گرفتن نیست. زحل با آمار جادویی بسیار بالا و دسترسی به آمپر آتش در سطح 77، می‌تواند از Infero، سنگین‌ترین حمله آتش، با نیرویی حتی بیشتر از حد معمول در پشت آن استفاده کند.


اگرچه نسبت به یخ ضعیف است، اما Repel Ice را در سطح 82 می آموزد تا این ضعف را نفی کند و تمام پایه های خود را از آنجا پوشش دهد. اگر قبل از نبرد آن را تا جایی که می‌داند Repel Ice را می‌داند، ارتقا دهید، زحل برای مبارزه با میتسورو و یوکاری به ویژه مهم است، می‌تواند بر ضعف آتش میتسورو بدون آسیب رساندن به یخ در ازای آن، ناله کند.

را

لوسیفر

Lucifer در Persona 3 Reload Episode Aigis.

آرکانا

قضاوت

سطح پایه

89

مهارت های مفید / آمار

  • هیچ نقطه ضعفی برای بهره برداری وجود ندارد.
  • آتش و الکتریک را به طور ذاتی تخلیه می کند، تاریکی را دفع می کند.
  • Megidolaon برای آسیب شدید خداوند متعال.
  • حملات جادویی آتش، یخ و باد در سطح شدید.
  • برای افزایش مقاومت در برابر حملات فیزیکی، در سطح 96 به Phys مقاومت کنید.


آیا لوسیفر بالاترین سطح شخصیتی است که ما در این لیست توصیه می کنیم، و احتمالاً به دست آوردن آن دشوارترین است؟ بله، اما او گنجانده شده است زیرا اگر هر دو به اندازه کافی قوی باشید که او را در اتاق مخملی ترکیب کنید، همه پرسوناهای لازم برای انجام این کار را داشته باشید و پول نقد برای احضار دوباره آنها را داشته باشید، او یک تغییر مطلق برای مبارزه است. نیاز است.

لوسیفر هیچ نقطه ضعفی برای هیچ یک از تیم های حریف ندارد که بتواند از آن استفاده کند، و همچنین فایر و الکتریک را تخلیه می کند و باعث می شود آکیهیکو، کن، جونپی و کورومارو به طرز چشمگیری در نبرد موثر نباشند. از نظر تهاجمی، او به Inferno در سطح 90، Panta Rhei در سطح 92، و Diamond Dust در سطح 94 دسترسی دارد، بنابراین قبل از این مبارزه سخت پایانی، تا حد امکان حملات جادویی در سطح شدید را در کارنامه لوسیفر قرار دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا