بازی

پرسونا و شین مگامی تنسی چگونه به هم متصل هستند؟

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
Persona و Shin Megami Tensei دو فرنچایز طولانی مدت JRPG هستند که توسط Atlus توسعه یافته اند. در ابتدا، سری Persona به عنوان یک اسپین آف از Shin Megami Tensei آغاز شد که دارای مکانیک های مشابه و عناصر گیم پلی با تمرکز متفاوت بر داستان بود.

مربوط آیا بازی های شخصی مرتبط هستند؟ بازی‌های Persona داستان‌های مستقلی دارند، بنابراین آیا به هم متصل هستند و آیا می‌توانند در یک جدول زمانی قرار بگیرند؟
پس از ورودهای زیاد در هر دو سری، این دو فرنچایز بازی چگونه به هم مرتبط هستند؟ در زیر، نحوه اتصال Persona و Shin Megami Tensei، نحوه عبور بازی ها و برخی شباهت ها و تفاوت های کلیدی بین این دو سری را بررسی خواهیم کرد.

پرسونا و شین مگامی تنسی چگونه به هم متصل هستند؟

برای درک ارتباط بین پرسونا و شین مگامی تنسی، باید به همان ابتدا برگردیم، با اولین بازی Shin Megami Tensei.

در این بازی، یک قهرمان به نام بازیکن به نبرد و کنترل شیاطین در یک توکیو در آینده نزدیک. مدت کوتاهی پس از شروع بازی، شیاطین از Abyss شروع به حمله به توکیو می کنند و در نهایت، جهان ویران شده توسط انفجارهای هسته ای. در حالی که بشریت به سختی معلق است، شیاطین اکنون آزادانه در خیابان ها پرسه می زنند.

چند سال بعد، Atlus منتشر شد شین مگامی تنسی: اگر، که الف را ارائه می دهد سناریوی “چه می شد اگر” که در آن این پیامد هسته ای هرگز رخ نداد. این بازی اساسا صحنه را برای Persona آماده می کند; قهرمان داستان یک است دانش آموزی که مدرسه اش به دنیای شیاطین منتقل می شودو چه کسی باید این دنیا را توسط مبارزه در کنار شیاطین و دیگر دانش آموزان دبیرستانی.

شین مگامی تنسی: اگر بود
هرگز به طور رسمی در خارج از ژاپن منتشر نشد
، بنابراین تنها راه انجام این بازی از طریق آن است
ترجمه های غیر رسمی انگلیسی
.

این سپس منجر به اولین بازی پرسونا، که حول محور a است دانش آموز دبیرستانی که قدرت استفاده از “خود دیگر” خود را در نبرد به دست می آورد; شخصیت آنها با این حال، تا قبل از Persona 3 بود که این سری واقعاً به آن تبدیل شد شبیه ساز نیمه اجتماعی، خزنده نیمه سیاه چال که الان هست

بنابراین، به طور خلاصه، Persona و Shin Megami Tensei هستند ارتباط ضعیفی دارد، با کلید اتصال بازی است شین مگامی تنسی: اگر، جایی که سری Persona از آنجا منشعب می شود. غیر از این، پرسونا و شین مگامی تنسی هستند فقط از نظر موضوعی و مکانیکی مرتبط است، که در زیر نگاهی عمیق تر به آن خواهیم داشت.

سری Persona به عنوان یک
اسپین آف Shin Megami Tensei
، اما اکنون به هویت خود تبدیل شده است.

شباهت های پرسونا و شین مگامی تنسی

بارزترین ارتباط بین این دو سریال هستند شیاطین / اشخاص که با آن تعامل دارید در بیشتر موارد، اینها هستند تا حد زیادی همان موجودات در هر دو بازی، با ظاهری مشابه در بین بازی ها. مثلا، جک فراست یکی از محصولات اصلی Atlus است، و در ظاهر شده است تقریباً همه بازی های Persona و Shin Megami Tensei.

هر دو سری همچنین دارای قابلیت در کنار یا علیه این شیاطین نبرد کنید، یا با آنها صحبت کنید تا آنها را متقاعد کنید که به طرف شما بپیوندند یا آنها را به عنوان Persona خود کنترل کنید. ذوب مفهوم دیگری است که بین Persona و Shin Megami Tensei مشترک است و به شما امکان می دهد شیاطین را با شیاطین جدید ترکیب کنید.

این کار در
دنیای سایه ها
در شین مگامی تنسی یا
اتاق مخملی
در Persona که هر دو هستند
از نظر بصری مشابه
.

ثابت دیگر بین Persona و Shin Megami Tensei آنهاست تنظیمات. به استثنای سفر عجیب، هر بازی Persona و Shin Megami Tensei در ژاپن اتفاق می افتد، با اکثر آنها وارد شدندتوکیو. با این حال، در شین مگامی تنسی، ژاپن معمولا با تعدادی ضربه می خورد فاجعه آخرالزمانی، در حالی که در Peronsa دنیا معمولاً خوب است.

تفاوت های تنسی پرسونا و شین مگامی

البته تفاوت های زیادی بین Persona و Shin Megami Tensei وجود دارد که عمدتاً در آنها وجود دارد ارائه داستان و گیم پلی.

داستان های شین مگامی تنسی ارجاعات مذهبی سنگینی دارند، اغلب شامل جنگ بین فرشته ها و شیاطین. نام Shin Megami Tensei که به معنای واقعی کلمه ترجمه شده است به معنی است “تناسخ الهه واقعی”بنابراین قطعاً این مضامین مذهبی قابل انتظار است.

از طرف دیگر، بازی های Persona معمولا بیشتر هستند شخصیت محور، به دنبال الف بازیگران کوچک شخصیت و طرحی متمرکزتر پیرامون این شخصیت ها. Shin Megami Tensei داستان جهان را بیان می کند، در حالی که Persona داستان یک مکان خاص را بیان می کند.

به طور کلی، بازی های Shin Megami Tensei بسیار سخت تر از بازی های Persona در نظر گرفته می شوند. Shin Megami Tensei برای هر نبرد به استراتژی بیشتری نیاز دارد و از شما انتظار می رود که تقریباً در هر نبرد از ضعف دشمن سوء استفاده کنید، چه در برخوردهای تصادفی و چه در باس فایت ها. پرسونا آنقدر تنبیه کننده نیست، اما قطعا دعواهای چالش برانگیزی در سرتاسر سریال وجود دارد.

بزرگترین تفاوت این دو سری بازی است چگونه زمان خود را در بازی سپری می کنید. بازی های شخصی توسط تعریف شده است تقسیم بین زندگی روزمره مدرسه و خزیدن در سیاه چالدر حالی که بازی‌های Shin Megami Tensei معمولاً به طور کامل بر روی عنصر گیم‌پلی خزنده سیاه‌چال متمرکز می‌شوند، بدون اینکه عناصر زندگی روزمره مانند پیوندهای اجتماعی وجود داشته باشند.

بعد پرسونا: سایه ها، توضیح داده شده سری Persona به بررسی موضوعات عمیق با مفهوم Shadows می پردازد. شخصیت های بازی باید با آنها مقابله کنند و آنها را بپذیرند تا رشد کنند.

Persona و Shin Megami Tensei دو فرنچایز طولانی مدت JRPG هستند که توسط Atlus توسعه یافته اند. در ابتدا، سری Persona به عنوان یک اسپین آف از Shin Megami Tensei آغاز شد که دارای مکانیک های مشابه و عناصر گیم پلی با تمرکز متفاوت بر داستان بود.



مربوط

آیا بازی های شخصی مرتبط هستند؟

بازی‌های Persona داستان‌های مستقلی دارند، بنابراین آیا به هم متصل هستند و آیا می‌توانند در یک جدول زمانی قرار بگیرند؟

پس از ورودهای زیاد در هر دو سری، این دو فرنچایز بازی چگونه به هم مرتبط هستند؟ در زیر، نحوه اتصال Persona و Shin Megami Tensei، نحوه عبور بازی ها و برخی شباهت ها و تفاوت های کلیدی بین این دو سری را بررسی خواهیم کرد.


پرسونا و شین مگامی تنسی چگونه به هم متصل هستند؟

shin megami tensei if ideo hazama

برای درک ارتباط بین پرسونا و شین مگامی تنسی، باید به همان ابتدا برگردیم، با اولین بازی Shin Megami Tensei.

در این بازی، یک قهرمان به نام بازیکن به نبرد و کنترل شیاطین در یک توکیو در آینده نزدیک. مدت کوتاهی پس از شروع بازی، شیاطین از Abyss شروع به حمله به توکیو می کنند و در نهایت، جهان ویران شده توسط انفجارهای هسته ای. در حالی که بشریت به سختی معلق است، شیاطین اکنون آزادانه در خیابان ها پرسه می زنند.


چند سال بعد، Atlus منتشر شد شین مگامی تنسی: اگر، که الف را ارائه می دهد سناریوی “چه می شد اگر” که در آن این پیامد هسته ای هرگز رخ نداد. این بازی اساسا صحنه را برای Persona آماده می کند; قهرمان داستان یک است دانش آموزی که مدرسه اش به دنیای شیاطین منتقل می شودو چه کسی باید این دنیا را توسط مبارزه در کنار شیاطین و دیگر دانش آموزان دبیرستانی.

شین مگامی تنسی: اگر بود
هرگز به طور رسمی در خارج از ژاپن منتشر نشد
، بنابراین تنها راه انجام این بازی از طریق آن است
ترجمه های غیر رسمی انگلیسی
.

این سپس منجر به اولین بازی پرسونا، که حول محور a است دانش آموز دبیرستانی که قدرت استفاده از “خود دیگر” خود را در نبرد به دست می آورد; شخصیت آنها با این حال، تا قبل از Persona 3 بود که این سری واقعاً به آن تبدیل شد شبیه ساز نیمه اجتماعی، خزنده نیمه سیاه چال که الان هست


بنابراین، به طور خلاصه، Persona و Shin Megami Tensei هستند ارتباط ضعیفی دارد، با کلید اتصال بازی است شین مگامی تنسی: اگر، جایی که سری Persona از آنجا منشعب می شود. غیر از این، پرسونا و شین مگامی تنسی هستند فقط از نظر موضوعی و مکانیکی مرتبط است، که در زیر نگاهی عمیق تر به آن خواهیم داشت.

سری Persona به عنوان یک
اسپین آف Shin Megami Tensei
، اما اکنون به هویت خود تبدیل شده است.

شباهت های پرسونا و شین مگامی تنسی

اتاق مخملی پرسونا 4 با ایگور، ماری و مارگارت


بارزترین ارتباط بین این دو سریال هستند شیاطین / اشخاص که با آن تعامل دارید در بیشتر موارد، اینها هستند تا حد زیادی همان موجودات در هر دو بازی، با ظاهری مشابه در بین بازی ها. مثلا، جک فراست یکی از محصولات اصلی Atlus است، و در ظاهر شده است تقریباً همه بازی های Persona و Shin Megami Tensei.

هر دو سری همچنین دارای قابلیت در کنار یا علیه این شیاطین نبرد کنید، یا با آنها صحبت کنید تا آنها را متقاعد کنید که به طرف شما بپیوندند یا آنها را به عنوان Persona خود کنترل کنید. ذوب مفهوم دیگری است که بین Persona و Shin Megami Tensei مشترک است و به شما امکان می دهد شیاطین را با شیاطین جدید ترکیب کنید.

این کار در
دنیای سایه ها
در شین مگامی تنسی یا
اتاق مخملی
در Persona که هر دو هستند
از نظر بصری مشابه
.


ثابت دیگر بین Persona و Shin Megami Tensei آنهاست تنظیمات. به استثنای سفر عجیب، هر بازی Persona و Shin Megami Tensei در ژاپن اتفاق می افتد، با اکثر آنها وارد شدندتوکیو. با این حال، در شین مگامی تنسی، ژاپن معمولا با تعدادی ضربه می خورد فاجعه آخرالزمانی، در حالی که در Peronsa دنیا معمولاً خوب است.

تفاوت های تنسی پرسونا و شین مگامی

ناهوبینو مشرف به دعات و برج توکیو

البته تفاوت های زیادی بین Persona و Shin Megami Tensei وجود دارد که عمدتاً در آنها وجود دارد ارائه داستان و گیم پلی.

داستان های شین مگامی تنسی ارجاعات مذهبی سنگینی دارند، اغلب شامل جنگ بین فرشته ها و شیاطین. نام Shin Megami Tensei که به معنای واقعی کلمه ترجمه شده است به معنی است “تناسخ الهه واقعی”بنابراین قطعاً این مضامین مذهبی قابل انتظار است.


از طرف دیگر، بازی های Persona معمولا بیشتر هستند شخصیت محور، به دنبال الف بازیگران کوچک شخصیت و طرحی متمرکزتر پیرامون این شخصیت ها. Shin Megami Tensei داستان جهان را بیان می کند، در حالی که Persona داستان یک مکان خاص را بیان می کند.

به طور کلی، بازی های Shin Megami Tensei بسیار سخت تر از بازی های Persona در نظر گرفته می شوند. Shin Megami Tensei برای هر نبرد به استراتژی بیشتری نیاز دارد و از شما انتظار می رود که تقریباً در هر نبرد از ضعف دشمن سوء استفاده کنید، چه در برخوردهای تصادفی و چه در باس فایت ها. پرسونا آنقدر تنبیه کننده نیست، اما قطعا دعواهای چالش برانگیزی در سرتاسر سریال وجود دارد.

بزرگترین تفاوت این دو سری بازی است چگونه زمان خود را در بازی سپری می کنید. بازی های شخصی توسط تعریف شده است تقسیم بین زندگی روزمره مدرسه و خزیدن در سیاه چالدر حالی که بازی‌های Shin Megami Tensei معمولاً به طور کامل بر روی عنصر گیم‌پلی خزنده سیاه‌چال متمرکز می‌شوند، بدون اینکه عناصر زندگی روزمره مانند پیوندهای اجتماعی وجود داشته باشند.


بعد

پرسونا: سایه ها، توضیح داده شده

سری Persona به بررسی موضوعات عمیق با مفهوم Shadows می پردازد. شخصیت های بازی باید با آنها مقابله کنند و آنها را بپذیرند تا رشد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا