بازی

Phantom Blade Zero که نمی‌خواهد شبیه روح باشد، خبر خوبی است

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

Phantom Blade Zero بسیار مشتاق است که همه بدانند که شبیه روح نیست.
با این حال، اعتراف می کند که از دارک سولز الهام گرفته است.
امیدواریم این بدان معناست که تیم به اصالت و خلاقیت اهمیت می دهد، نه فقط کپی کردن فرمول های موفق.

Phantom Blade Zero از شما می خواهد که بدانید این یک بازی روحی نیست. مثل، واقعاً می‌خواهد این را بدانید. وقتی همکارم اریک سویتزر بازی را در Summer Game Fest بررسی کرد، این خط افتتاحیه آنها بود. نه در پاسخ به هیچ سوالی فقط “سلام، از آشنایی با شما خوشحالم، بشینید، کمی آب بگیرید، ما آدم روحی نیستیم”. این پنج کلمه آخر به صورت کلمه به کلمه در دعوت آن به یک نسخه ی نمایشی Gamescom تکرار می شود و توسعه دهنده S-Game قبلاً از عبارات مشابهی در عموم استفاده کرده است. بنابراین Phantom Blade Zero چیست و چرا اصرار دارد که شبیه روح نیست؟

پاسخ چیزی نیست که احتمالاً تیم Phantom Blade Zero بخواهد بشنوند، اما اساساً این یک بازی روحی است. چیزای دیگه هم هست! اما تعدادی دارک سول در آن وجود دارد. مطمئناً “لایت” تر از “لایک” است، اما احتمالاً متوجه تغییر یک حرف در جمله من نشده اید و برای بسیاری از بازیکنان آنها فقط نسخه های متفاوتی از یک چیز هستند، بنابراین اصرار بر اینکه شبیه به روح نیست. کمی عجیب است

Phantom Blade Zero سه تاثیر اصلی دارد

در ایمیل Gamescom به سه بازی دیگر اشاره شده است: Resident Evil و Alan Wake که به عنوان تاثیرات روایی ذکر شده اند و Devil May Cry که بخشی از سه بازی Lites است که بازی خود را در نظر می گیرد. به قول خود Phantom Blade Zero، بخشی از “Devil May Cry Lite”، بخشی “Resident Evil Lite” و (احتمالاً می توانید آخرین مورد را حدس بزنید)، بخشی “Souls Lite” است. این Dark Souls شرودینگر است.

من درک می کنم که S-Game اینجا چه می گوید. این بازی را به سه دسته مجزا تقسیم می کند. به طور روایی، این یک Resident Evil Lite است، که از Alan Wake نیز تاثیر گرفته است، که حاکی از هاله ای مرموز و مرموز در برخی تنظیمات به شدت مشخص است. بخش طراحی سطح جایی است که به یک Souls Lite تبدیل می‌شود، با «نقشه‌های چند لایه، مسیرهای رویکرد چندگانه، و گوشه‌ها و شکاف‌های پنهان» (که به هر حال خود در Metroidvanias طراحی شده است). اما این مبارزه یک Devil May Cry Lite است، بسیار سریع‌تر و سینمایی‌تر از یک روح، با تمرکز بر ترکیب‌ها، سرعت و استعداد، به جای جاخالی‌ها و الگوهای یادگیری بارها و بارها از طریق آزمون و خطا.

شخصا، این مواد برای من عالی به نظر می رسند. دخمه پرپیچ و خم های پیچیده، تاثیرگذارترین بخش های بیشتر افراد شبیه به روح هستند، در حالی که من مبارزه ای را که در Devil May Cry یافت می شود، ترجیح می دهم – و، که ذکر نشده است، اما یک رابطه نزدیک واضح با DmC، Bayonetta. و من کمی از رزیدنت اویل را دوست دارم، و در حالی که خود طرح داستان می تواند تا انتها از هم بپاشد، فضای پیشگویانه یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن این سریال در دنیای ترسناک است.

Phantom Blade Zero ایده های جدید می خواهد، نه ایده های قدیمی

قابل درک است که S-Game می خواهد بازیکنان بدانند که طرف گیم پلی خام بیشتر به Devil May Cry نزدیک است تا Dark Souls. آنها مخاطبان مختلفی را جذب می‌کنند و علیرغم محبوبیت Elden Ring، معمولاً جذابیت انبوه در مبارزات دیوانه‌کننده بیشتر از ملاحظات دردناکی است که باید در یک بازی Souls انجام داد. همچنین مهم است که نه تنها طرفداران گیم پلی DmC را از بین ببریم، بلکه از ناامید شدن طرفداران Souls جلوگیری کنیم، وقتی مشخص شود که Phantom Blade Zero به سمت آنها نیست. اما برخی از زبان مورد استفاده جالب است.

S-Game به طور خاص بیان می کند که “ما بازی دیگری شبیه به روح نمی سازیم”. S-Game قبلاً Mad Crown و ARPG Phantom Blade: Executioners را ساخته است، بنابراین «دیگری» به کاتالوگ پشتی خودش اشاره نمی کند. در عوض، به نظر می رسد که این یک انتقاد ظریف از بازار فعلی بازی باشد. و این اشتباه نیست – افراد روحی زیادی وجود دارند و کیفیت آنها بسیار متفاوت است. Phantom Blade Zero به وضوح نمی‌خواهد به عنوان بخشی از این جمعیت دیده شود و این فقط من را بیشتر مجذوب خود کرده است.

ترفند رایج بازی ها این است که خود را با سایر بازی های محبوب مقایسه کنند – ما این را در Phantom Blade Zero با ارجاع به Devil May Cry، Resident Evil و Alan Wake می بینیم. اما در اینجا، Phantom Blade Zero نیز از آن جدا می شود. Soulslikes یک ژانر محبوب است و طرفداران پرشور تمایل دارند همه و همه آنها را امتحان کنند. با این حال به وضوح از چیزی متفاوت فاصله می گیرد. این به من امید می دهد که این بازی خلاقانه تر در مورد آنچه می خواهد باشد فکر کند و به جای روندی که باید دنبال شود، دنباله جدیدی برای شعله ور شدن می بیند.

در نهایت، این بازیکنان هستند که دقیقاً تصمیم می‌گیرند که چه مقدار از یک Phantom Blade Zero شبیه به روح است، زمانی که در نهایت به آن دست پیدا کنند. اما در حال حاضر، اعتراضات S-Games بارقه‌ای از امید را نشان می‌دهد که چنین نخواهد شد. چیز بسیار جالب تری خواهد بود.

Phantom Blade Zero Phantom Blade یک بازی RPG اکشن است که ریشه در یک بازی RPG Maker دارد و به شدت از ژانر فانتزی wuxia و 'kungfupunk' نشأت می‌گیرد. روح جنگجو تنها 66 روز تا زندگی دارد و شما باید انتخاب کنید که آیا زندگی را در آغوش بگیرید یا به دنبال انتقام باشید.

نکات برجسته

  • Phantom Blade Zero بسیار مشتاق است که همه بدانند که شبیه روح نیست.
  • با این حال، اعتراف می کند که از دارک سولز الهام گرفته است.
  • امیدواریم این بدان معناست که تیم به اصالت و خلاقیت اهمیت می دهد، نه فقط کپی کردن فرمول های موفق.



Phantom Blade Zero از شما می خواهد که بدانید این یک بازی روحی نیست. مثل، واقعاً می‌خواهد این را بدانید. وقتی همکارم اریک سویتزر بازی را در Summer Game Fest بررسی کرد، این خط افتتاحیه آنها بود. نه در پاسخ به هیچ سوالی فقط “سلام، از آشنایی با شما خوشحالم، بشینید، کمی آب بگیرید، ما آدم روحی نیستیم”. این پنج کلمه آخر به صورت کلمه به کلمه در دعوت آن به یک نسخه ی نمایشی Gamescom تکرار می شود و توسعه دهنده S-Game قبلاً از عبارات مشابهی در عموم استفاده کرده است. بنابراین Phantom Blade Zero چیست و چرا اصرار دارد که شبیه روح نیست؟

پاسخ چیزی نیست که احتمالاً تیم Phantom Blade Zero بخواهد بشنوند، اما اساساً این یک بازی روحی است. چیزای دیگه هم هست! اما تعدادی دارک سول در آن وجود دارد. مطمئناً “لایت” تر از “لایک” است، اما احتمالاً متوجه تغییر یک حرف در جمله من نشده اید و برای بسیاری از بازیکنان آنها فقط نسخه های متفاوتی از یک چیز هستند، بنابراین اصرار بر اینکه شبیه به روح نیست. کمی عجیب است



Phantom Blade Zero سه تاثیر اصلی دارد

در ایمیل Gamescom به سه بازی دیگر اشاره شده است: Resident Evil و Alan Wake که به عنوان تاثیرات روایی ذکر شده اند و Devil May Cry که بخشی از سه بازی Lites است که بازی خود را در نظر می گیرد. به قول خود Phantom Blade Zero، بخشی از “Devil May Cry Lite”، بخشی “Resident Evil Lite” و (احتمالاً می توانید آخرین مورد را حدس بزنید)، بخشی “Souls Lite” است. این Dark Souls شرودینگر است.


من درک می کنم که S-Game اینجا چه می گوید. این بازی را به سه دسته مجزا تقسیم می کند. به طور روایی، این یک Resident Evil Lite است، که از Alan Wake نیز تاثیر گرفته است، که حاکی از هاله ای مرموز و مرموز در برخی تنظیمات به شدت مشخص است. بخش طراحی سطح جایی است که به یک Souls Lite تبدیل می‌شود، با «نقشه‌های چند لایه، مسیرهای رویکرد چندگانه، و گوشه‌ها و شکاف‌های پنهان» (که به هر حال خود در Metroidvanias طراحی شده است). اما این مبارزه یک Devil May Cry Lite است، بسیار سریع‌تر و سینمایی‌تر از یک روح، با تمرکز بر ترکیب‌ها، سرعت و استعداد، به جای جاخالی‌ها و الگوهای یادگیری بارها و بارها از طریق آزمون و خطا.

شخصا، این مواد برای من عالی به نظر می رسند. دخمه پرپیچ و خم های پیچیده، تاثیرگذارترین بخش های بیشتر افراد شبیه به روح هستند، در حالی که من مبارزه ای را که در Devil May Cry یافت می شود، ترجیح می دهم – و، که ذکر نشده است، اما یک رابطه نزدیک واضح با DmC، Bayonetta. و من کمی از رزیدنت اویل را دوست دارم، و در حالی که خود طرح داستان می تواند تا انتها از هم بپاشد، فضای پیشگویانه یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن این سریال در دنیای ترسناک است.


Phantom Blade Zero ایده های جدید می خواهد، نه ایده های قدیمی

Phantom-Blade-0-Key-Art

قابل درک است که S-Game می خواهد بازیکنان بدانند که طرف گیم پلی خام بیشتر به Devil May Cry نزدیک است تا Dark Souls. آنها مخاطبان مختلفی را جذب می‌کنند و علیرغم محبوبیت Elden Ring، معمولاً جذابیت انبوه در مبارزات دیوانه‌کننده بیشتر از ملاحظات دردناکی است که باید در یک بازی Souls انجام داد. همچنین مهم است که نه تنها طرفداران گیم پلی DmC را از بین ببریم، بلکه از ناامید شدن طرفداران Souls جلوگیری کنیم، وقتی مشخص شود که Phantom Blade Zero به سمت آنها نیست. اما برخی از زبان مورد استفاده جالب است.


S-Game به طور خاص بیان می کند که “ما بازی دیگری شبیه به روح نمی سازیم”. S-Game قبلاً Mad Crown و ARPG Phantom Blade: Executioners را ساخته است، بنابراین «دیگری» به کاتالوگ پشتی خودش اشاره نمی کند. در عوض، به نظر می رسد که این یک انتقاد ظریف از بازار فعلی بازی باشد. و این اشتباه نیست – افراد روحی زیادی وجود دارند و کیفیت آنها بسیار متفاوت است. Phantom Blade Zero به وضوح نمی‌خواهد به عنوان بخشی از این جمعیت دیده شود و این فقط من را بیشتر مجذوب خود کرده است.

ترفند رایج بازی ها این است که خود را با سایر بازی های محبوب مقایسه کنند – ما این را در Phantom Blade Zero با ارجاع به Devil May Cry، Resident Evil و Alan Wake می بینیم. اما در اینجا، Phantom Blade Zero نیز از آن جدا می شود. Soulslikes یک ژانر محبوب است و طرفداران پرشور تمایل دارند همه و همه آنها را امتحان کنند. با این حال به وضوح از چیزی متفاوت فاصله می گیرد. این به من امید می دهد که این بازی خلاقانه تر در مورد آنچه می خواهد باشد فکر کند و به جای روندی که باید دنبال شود، دنباله جدیدی برای شعله ور شدن می بیند.


در نهایت، این بازیکنان هستند که دقیقاً تصمیم می‌گیرند که چه مقدار از یک Phantom Blade Zero شبیه به روح است، زمانی که در نهایت به آن دست پیدا کنند. اما در حال حاضر، اعتراضات S-Games بارقه‌ای از امید را نشان می‌دهد که چنین نخواهد شد. چیز بسیار جالب تری خواهد بود.

phantom-blade-zero.jpg

Phantom Blade Zero

Phantom Blade یک بازی RPG اکشن است که ریشه در یک بازی RPG Maker دارد و به شدت از ژانر فانتزی wuxia و 'kungfupunk' نشأت می‌گیرد. روح جنگجو تنها 66 روز تا زندگی دارد و شما باید انتخاب کنید که آیا زندگی را در آغوش بگیرید یا به دنبال انتقام باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا