ارز دیجیتال

Binance.US از مسدود شدن کل دارایی ها از طریق توافق با SEC جلوگیری می کند

منبع: Adobe/Artsaba Family

Binance.US و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد مصالحه ای به توافق رسیده اند که از مسدود شدن دارایی های بورس جلوگیری می کند.

در روز شنبه، قاضی آمریکایی امی برمن جکسون موافقتنامه ای بین این دو را تصویب کرد و دستور منع موقت قبلی (TRO) را که تمام دارایی های Binance.US را مسدود می کرد، رد کرد.

بر اساس توافق، بایننس هلدینگ، مدیریت BAM ایالات متحده، خدمات بازرگانی بام، و بنیانگذار Changpeng “CZ” ژائو دارایی های مشتریان Binance.US را به کشور بازگرداند.

علاوه بر این، بازوی ایالات متحده بایننس از خرج کردن دارایی های شرکتی به غیر از پوشش هزینه های اداره تجارت خود منع شده است و مشتریان ایالات متحده مجاز به بازخرید از پلتفرم هستند.

این قرارداد همچنین بایننس گلوبال را از دسترسی به کلیدهای خصوصی کیف پول، کیف پول سخت افزاری یا دسترسی ریشه به ابزارهای خدمات وب آمازون Binance.US منع می کند.

Binance.US در توییتر نوشت: «خوشحالیم که به شما اطلاع دهیم که دادگاه درخواست SEC برای TRO و مسدود کردن دارایی‌های پلتفرم ما را که به وضوح از نظر حقایق و قانون توجیه‌ناپذیر بود، نپذیرفت.

SEC به عنوان بخشی از شکایت خود علیه شرکت و موسس آن Changpeng Zhao، درخواست مسدود کردن دارایی Binance.US را کرد.

در این شکایت، SEC بایننس و ژائو را به سوء استفاده از وجوه مشتریان، گمراه کردن سرمایه‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها و زیر پا گذاشتن قوانین اوراق بهادار متهم کرد.

کمیسیون همچنین ادعا کرد که بایننس میلیاردها دلار از وجوه مشتری را به طور نادرست به حساب بانکی یک نهاد تحت کنترل ژائو منتقل کرده است.

رگولاتور گفت که این وجوه به شخص ثالث منتقل شده و سپس به نظر می رسد که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می شود.

Binance.US گفت که مسدود کردن دارایی ها به کاربران آمریکایی آسیب می رساند

در طول جلسه سه‌شنبه، Binance.US، که با شکایت SEC مبارزه می‌کند و اصرار دارد که دارایی‌های مشتریان امن است، ادعا کرد که مسدود کردن جریان تمام وجوه از تجارت و در نهایت به مشتریان آسیب می‌رساند.

در پاسخ به درخواست SEC برای مسدود کردن دارایی‌ها، بایننس مصالحه‌ای را برای انتقال دارایی‌های رمزنگاری شده مشتریان ایالات متحده به کیف پول‌های جدید با کلیدهای خصوصی جدید که تحت کنترل انحصاری افسران مستقر در ایالات متحده در Binance.US هستند، پیشنهاد کرده بود.

به عنوان بخشی از پیشنهاد خود، صرافی همچنین درخواست مجوز برای ادامه پرداخت حقوق کارکنان و پوشش هزینه‌های عملیاتی کرد و در عین حال متعهد شد که بدون دستور قاضی هیچ دارایی منتقل یا پرداختی به نفع هیچ نهاد Binance انجام نخواهد شد.

قاضی ناحیه ایالات متحده، ایمی برمن جکسون نیز گفت که تعطیلی کامل این پلتفرم “عواقب قابل توجهی نه تنها برای شرکت بلکه برای بازارهای دارایی دیجیتال به طور کلی ایجاد می کند.”

در همین حال، جان رید استارک، مشاور امنیت سایبری و رئیس سابق دفتر اجرای اینترنت SEC، ادعا کرده است که این توافقنامه “سرسخت ترین، ناخوشایند ترین، ناخوشایندترین و گسترده ترین سفارشات مرتبط با رمزنگاری در تاریخ SEC است.”

استارک در توئیتی اخیر هشدار داد: «در صورتی که هر یک از متهمان بایننس هر یک از مفاد این دستور را نقض کند، وزارت دادگستری ایالات متحده می تواند وارد عمل شود و اتهامات مربوط به انسداد را مطرح کند. “پس به خطر خودت شکست نخور، بایننس.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا