شبکه های اجتماعی

مایکروسافت برای فیلتر کردن فحاشی در Teams ضامن می‌آورد

تیم های مایکروسافت، که به کاربران اجازه می دهد زیرنویس های زنده را در جلسات مشاهده کنند، به زودی از روشن یا خاموش کردن فیلتر ناسزا با یک جابجایی پشتیبانی می کند.

مطابق با پنجره ها مرکزی، ویژگی در مایکروسافت 365 نقشه راه و می تواند در اوایل ماه مه 2023 در دسترس باشد، اگرچه ممکن است تغییر کند.

“با کلید تازه معرفی شده برای روشن/خاموش کردن فیلتر کردن فحاشیبه گفته این شرکت، کاربران اکنون می‌توانند کنترل کنند که آیا می‌خواهند به استفاده از قابلیت فیلتر کردن فحاشی ارائه شده خارج از جعبه ادامه دهند یا اگر می‌خواهند هر کلمه را همانطور که هست ببینند.

علاوه بر این، در این گزارش آمده است که وقتی کلید فیلتر کردن زیرنویس‌های زنده در دسترس قرار گیرد، گزینه‌ای در مایکروسافت تیم ها برای ویندوز و مک.

این گزارش همچنین می‌افزاید که باید برای طیف وسیعی از مشتریان از جمله مستاجران دولتی قابل دسترسی باشد.

در همین حال، مایکروسافت گزینه‌های جدید «تحویل تنظیم» را در Teams معرفی کرده است که کاربران می‌توانند از این پس پیام‌های خود را به‌عنوان مهم یا فوری علامت‌گذاری کنند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: با استفاده از گزینه‌ها، کاربران می‌توانند مطمئن شوند که پیام‌های آنها “توجه شده و به آن توجهی که شایسته آن است داده می‌شود.”

به دکمه “علامت گذاری به عنوان مهم” که در زیر کادر نوشتن وجود دارد بروید و بسته به میزان توجهی که پیام نیاز دارد، گزینه “مهم” یا “فوری” را انتخاب کنید.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا