بازی

Pokemon با La Creuset شریک شده است تا یک مجموعه ظروف آشپزی پیشرفته ایجاد کند

نکات برجسته

  • Pokemon با La Creuset برای خط جدیدی از ظروف آشپزی همکاری کرده است.
  • این مجموعه شامل برخی از گلدان‌های چدنی با نام La Creuset با تغییر شکل پوکمون و همچنین برخی از ظروف غذاخوری ارزان‌تر است.
  • اولین موج محصولات در ژاپن، آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر در ماه جولای عرضه خواهد شد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

شرکت پوکمون یک جریان بی پایان ایده برای کالاهای پوکمون با مضمون رسمی دارد و تقریباً هر برندی در جهان مقداری از آن پوکمون را می خواهد. شرکت پوکمون همچنین از همکاری با برندهایی که به دلیل فروش چیزهای تا حدی گران قیمت شناخته می شوند، هراسی ندارد، و این را دوباره از طریق همکاری La Creuset خود ثابت می کند. مجموعه ظروف پخت و پز رده بالا در ماه جولای در ژاپن و سایر کشورها منتشر خواهد شد و این تنها بخشی از تیم سازی است زیرا موج دوم محصولات قبلاً وعده داده شده است.

مجموعه La Creuset Pokemon در ژاپن، آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر در آسیا و اقیانوسیه منتشر خواهد شد. هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا در نهایت به ایالات متحده و سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد یا خیر وجود ندارد.

برای کسانی که با La Creuset آشنا نیستند – همانطور که من تا قبل از افشای این پوکمون بودم – این شرکت به دلیل ایجاد اقلام پخت و پز با کیفیت بالا و ظروف غذاخوری مشابه مشهور است. محصولات چدنی آن چیزی است که واقعاً برای آن شناخته شده است، و ارائه‌های پوکمون آن در آن عرصه سرفصل‌های اینجا هستند – به ویژه Pokemon Marmit مشکی براق. مارمیت با قطر 22 سانتی‌متر و درپوش آن با طرح‌های مختلف پوکمون و پوک‌بال پوشانده شده است.


مربوط

Larvesta به کلکسیون Pokemon از مخمل‌های سایز طبیعی ملحق شد

تنها زمانی که یک حشره چهار فوتی در خانه شما ظاهر می شود نباید با وحشت محض مواجه شود.

Pokemon Cocotte کمی ارزان تر است. یک رنگ زرد پیکاچو پر جنب و جوش با دم طلسم نمادین که در کناره آن چاپ شده است، اگر می خواهید با آن در آشپزخانه خود آشپزی کنید، باید با 39600 ین (252 دلار) جدا شوید. اگر اصلاً می خواهید با آن آشپزی کنید، یعنی. اگر بخواهم بیش از 200 دلار برای یک گلدان چدنی بپردازم، به خصوص یک پوکمون با مجوز رسمی، فقط برای اهداف نمایشی خواهد بود. تا حدی به این دلیل که ظاهر خوبی دارد، اما بیشتر به این دلیل که می‌ترسم اولین بار که از آن استفاده کنم خرابش کنم.


همه چیز در Wave One از Pokemon’s La Creuset Range گنجانده شده است


اگر مایلید چیزی از مجموعه La Creuset Pokemon داشته باشید، لزوماً نیازی به صرف صدها دلار برای این کار ندارید. مجموعه‌هایی از لیوان‌ها، بشقاب‌ها و کاسه‌های روی هم، که همگی را می‌توان جداگانه خریداری کرد، اما اگر می‌خواهید هت تریک کنید، همخوانی دارند. اگر بشقاب‌ها، فنجان‌ها و کاسه‌ها را می‌خواهید، بیش از 300 دلار قیمت دارد، اما هر مجموعه دارای 5 قطعه است، بنابراین شما 15 چیز را با این قیمت به جای یک قابلمه چدنی، مسلماً بسیار خیره‌کننده، خواهید داشت.

کلکسیون یک کتری پیکاچو است که با کوکوت مطابقت دارد و ست های ظروف غذاخوری از طرح های پوک بال و مستر بال الگوبرداری شده است. همانطور که اشاره شد، این اولین باری است که Pokemon به طرفداران خود چیزهای گران قیمت و گران قیمتی را برای خرید ارائه می دهد. تنها در سال گذشته، Pokemon Company با Tiffany برای ساخت آویزهایی با هزاران دلار و با برند مد Fendi برای ایجاد کیف‌هایی از نوع Dragon که بسیار گران هستند، شریک شد.

بعد

استارتر کانتو لوکس و همه پوکمون های دیگر تا 70 درصد تخفیف در Funko دارند

هر Pokemon Funko Pop موجود در سایت در فروش گنجانده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا