بازی

Pokemon Sprigatito و دو فیگور دیگر را به محدوده Funko Pop خود اضافه می کند

نکات برجسته

  • اولین نگاه به سه Funko Pops بعدی Pokemon فاش شد.
  • Sprigatito، Blaziken و Teddiursa پوکمون های بعدی هستند که فیگورهای خود را دریافت می کنند و احتمالاً اواخر این هفته به فروش می رسند.
  • این شش مورد از 9 پوکمون پاپ آتی است که در اوایل سال جاری به بیرون درز کردند، اکنون تایید شده است، به این معنی که سه مورد نهایی احتمالاً دقیق هستند و به زودی ارائه می شوند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

زمانی که Pokemon برای اولین بار به صحنه آمد، Funko Pops چیزی نبود، و حتی زمانی که چهره ها شروع به محبوب شدن کردند، مدتی طول کشید تا پوکمون ها وارد این گروه شوند. این بدان معناست که شرکت پوکمون کارهایی را برای انجام دادن دارد و آن را در نیمه اول سال 2024 بسیار جدی گرفته است. بسیاری از ارقام جدید در سال جاری منتشر شده اند، و اولین نگاهی به سه مورد بعدی که احتمالاً خواهد بود. در اواخر این هفته به فروش می رسد، فاش شده است.

از زمانی که ما را با اولین استارت‌ها آشنا کرد، واضح است که پوکمون دوست دارد کارها را سه نفره انجام دهد. سه Pokemon Funko Pops جدید این هفته فاش شد و تصویری از سه نفر توسط Funko Pops News به اشتراک گذاشته شد. Sprigatito، Blaziken و Teddiursa پوکمون های بعدی هستند که افتخارات پاپ را دریافت می کنند. زمان بسیار هیجان انگیزی برای طرفداران تدیورسا به عنوان اولین پاپ خرس عروسکی پوکمون به Squishmallow آن می پیوندد که در پایان سال 2023 منتشر شد. باشگاهی حتی انحصاری تر از Pokemon Funko Pop.


مربوط

Pokemon سرانجام با تبدیل Gengar به Funko Pop آنچه را که می خواهیم به ما می دهد

زمانش فرا رسیده است.

علیرغم توجهی که تدیورسا دارد، Sprigatito در اینجا تیتر اول است و به طور بالقوه پرفروش ترین پاپ از این سه خواهد بود. از زمانی که به عنوان شروع کننده از نوع گراس در Scarlet & Violet معرفی شد، واضح است که Pokemon مشتاق است که گربه Gen Nine’s Pikachu را بسازد. نه تنها نمونه‌ای نادر از پوکمون‌های شروع گراس است که مردم آن را بیشتر از معادل‌های آتش و آب آن دوست دارند – بله، گفتم – بلکه اسپریگاتیتو نقش پیکاچو را به عنوان شریک پوکمون لیکو در انیمه بازی می‌کند.


Pokemon’s Three Funko Pops بعدی


این سه نفر بلازیکن است. تا حدودی تعجب آور است که Blaziken قبل از شکل از قبل تکامل یافته Torchic، وارد دنیای رو به رشد Pokemon Pops شده است. Torchic در حال حاضر شبیه یک Funko Pop به نظر می رسد و طراحی آن برای تبدیل آن به یک فیگور نیاز به کار بسیار کمی دارد. استارت نوع Fire باید منتظر بمانند و واضح است که افراد خوب Funko خواهان چالش بیشتری هستند. انتظار می رود Blaziken، Sprigatito و Teddiursa’s Pops در اواخر این هفته، احتمالاً چهارشنبه، برای خرید در دسترس باشند.

نه پوکمون فانکو پاپ بالقوه جدید در اوایل سال جاری به بیرون درز پیدا کرد و هر سه مورد جدید در آن لیست قرار داشتند و نشان می‌دهد که نشت دقیق است. نشان می دهد که Greninja، Snubbull و Chimchar سه نفر اول لیست بودند که تایید شدند، و اکنون از طریق فاش های این هفته، شش نفر از 9 نفر هستند. تنها سه پاپ باقی مانده در لیست 9 نفره شایعه شده آلولان رایچو، کواکسلی و میمیکیو هستند، به این معنی که این سه به احتمال زیاد در آینده نزدیک با هم فاش خواهند شد.

بعد

معاملات اسباب‌بازی و کلکسیونی 2024 در اوایل پرایم روز: Funko Pops، مخمل‌های مخملی و موارد دیگر

همه بهترین معاملات لگو، Funko Pops و موارد دیگر به روز پرایم امسال می‌روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا