بازی

گران ترین کارت های Gholdengo Pokemon TCG

هر شخصیتی باید خودش را شروع کند پوکمون TCG شغلی در جایی داشته باشید، و هرگز نمی دانید کدام مجموعه ممکن است آینده درخشانی در پیش داشته باشد. فقط به با ارزش ترین مجموعه ها از دوران شمشیر و سپر نگاه کنید تا ایده ای از آنچه در راه است داشته باشید. گولدنگو به عنوان هزارمین پوکمون، برای همیشه به عنوان یک نشانگر معنادار از پیشرفت پوکمون در طول عمر خود برجسته خواهد بود.



در حالی که روزهای اولیه کار گلدنگو تنها کارت‌هایش را در Scarlet & Violet's Paradox Rift مشاهده می‌کند، مجموعه‌های زیادی در آینده وجود دارد، زیرا Gholdengo با مجموعه‌ای متشکل از پنج کارت شروع می‌کند که به دقت شخصیت احمقانه‌اش را نشان می‌دهد. در حالی که وجود Gholdengo تفرقه انگیز است، شما یاد خواهید گرفت که این پوکمون را با افزایش ارزش آن در Pokemon TCG دوست داشته باشید.

کارت ها بر اساس TCGPlayer آنها مرتب می شوند
قیمت بازار،
که ممکن است به طور متوسط ​​برای یک کپی از کارت های زیر پرداخت کنید.


5 Gholdengo: Paldean Fates (نادر) – 0.11 دلار

همه آنچه می درخشد طلا نیست


حتی گولدنگو به آغازی فروتنانه می بالد و پیامی که هم در پوکمون و هم در زندگی صادق است – پول همه چیز نیست. بیان وحشت زده این پوکمون طلایی تصویر غم انگیزی را ترسیم می کند که انفجاری از سکه ها را به راه می اندازد و پول همراه با اشک های احتمالی آن می بارید.

این کارت همچنان به بالا و پایین جهش می کند و در برخی موارد تا 0.05 دلار کاهش می یابد، در حالی که تا 0.11 دلار می پرد. نسخه‌های Holo و Reverse Holo این کارت تقریباً به همان قیمت فروخته می‌شوند، اگرچه یک holo معکوس وجود دارد که تا 0.20 دلار افزایش یافت.

با این حال، با توجه به کوچک بودن مقادیر، اینها
تغییرات درصدی زیاد به این معنی نیست که این کارت به این زودی افزایش خواهد یافت.


4 Gholdengo Ex: Paradox Rift (Double Rare) – 1.34 دلار

چیزهای خوب دو تا می آیند

Gholdengo Paradox Rift Double Rare از Pokemon TCG.

تور Gholdengo's Paradox Rift با این بازی کمیاب دوتایی پر جنب و جوش آغاز می شود که دارای نسخه ای درخشان از Gholdengo است که یک حمله Make It Rain را راه اندازی می کند. این کارت کارت به‌عنوان یکی از بهترین کارت‌های Double Rare در هر مجموعه مدرن اسکارلت و بنفش، شایسته شناسایی است.

این کارت حدود 11 دلار عرضه شد و قبل از سقوط به محدوده هفت دلار، برای مدت کوتاهی افزایش یافت و در نهایت در حدود یک دلار ثابت شد. در حالی که ارزش آن به پایین ترین حد خود رسیده است و به احتمال زیاد بازنمی گردد، این هنر شایسته خیلی بیشتر است و به زودی لحظه ای برای درخشش خواهد داشت.


3 Gholdengo Ex: Paradox Rift (Ultra Rare) – 2.85 دلار

آماده برای رقص

Gholdengo Paradox Rift UR از Pokemon TCG.

این نسخه از Gholdengo این شانس را دارد که برای مدت طولانی درخشان‌ترین تصویر از این پوکمون سکه طلا باشد، زیرا ترکیب بدنه طلایی و پس‌زمینه نارنجی آن باعث می‌شود که این کارت در میان یک گروه ظاهر شود. چه کسی متوجه لبخند این پوکمون احمقانه ای نمی شود که به نظر می رسد در حال رقصیدن است؟

قیمت این کارت همچنان از اوج های قبلی خود در حدود 14 دلار کاهش می یابد، زیرا هرگز فرصتی برای حفظ قیمت پیش فروش خود نداشت و به سمت محدوده 3.50 دلار فرو رفت. این کارت همچنان به سمت طبقه دو دلاری سقوط می کند، اما این امیدواری وجود دارد که زمانی که Paradox Rift از چاپ خارج می شود، این کارت دوباره ارزش خود را به دست آورد.


2 Gholdengo Ex: Prize Pack Series (Double Rare) – 6.01 دلار

دو برابر به خوبی

مجموعه جایزه Gholdengo سری Double Rare از Pokemon TCG.

اثر هنری زیبای Double Rare به هدر نمی رود، زیرا در این کارت سری Prize Pack نیز وجود دارد که می توانید با شرکت در یک PLAY به دست آورید! مسابقات حضوری پوکمون تنها راه تشخیص این کارت از نسخه اصلی از طریق مهر در سمت راست پایین هنر است.

این کارت در حدود هفت دلار عرضه شد اما زمان زیادی برای بلوغ نداشته است، بنابراین ارزش آن از نظر قیمت نسبتاً ثابت است. با این حال، در حالی که آینده نامشخص است، این کارت احتمالاً به کاهش ارزش خود ادامه خواهد داد، اما همیشه قیمتی بیش از دو برابر کمیاب اولیه پارادوکس ریفت خواهد داشت. انحصاری بودن آن به محض دشوار شدن یافتن کارت، ارزش آن را افزایش می دهد.


1 Gholdengo Ex: Paradox Rift (Special Illustration Rare) – 15.69 دلار

خیلی باحال برای مراقبت

Gholdengo Paradox Rift SIR از Pokemon TCG.

The Special Illustration Rare از Paradox Rift این عنوان را به عنوان گران‌ترین کارت Gholdengo که تاکنون دریافت کرده‌ایم به خانه می‌آورد، زیرا این پوکمون هنوز چیزهای بیشتری برای نمایش در Pokemon TCG دارد. در حالی که ممکن است هر لحظه کارت های جدید Gholdengo در دسترس باشد، مهم است که ببینیم این پوکمون از کجا شروع شد و ارزش آن ممکن است به کجا برسد.

اگرچه بعید است که برای با ارزش ترین کارت های دوران اسکارلت و بنفش رقابت کند، این کارت گلدنگو آثار هنری منحصر به فردی را ارائه می دهد و بخشی از یک صحنه دو کارتی با شکل تکامل نیافته آن، Gimighoul است. با توجه به اینکه این کارت یکی از اولین نمونه‌های صحنه‌های اشتراک‌گذاری شده در S&V بود، به احتمال زیاد به مرور زمان زمین‌های از دست رفته را به دست خواهد آورد. زمانی در حدود 40 دلار بود و به 20 دلار و در نهایت 15 دلار کاهش یافت.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا