بازی

گران ترین کارت های Zekrom Pokemon TCG

پوکمون های افسانه ای اغلب در با ارزش ترین مجموعه های نسل ظاهر می شوند که اولین بازی Pokemon TCG خود را انجام می دهند. Zekrom از همین روش پیروی می کند، با برخی از بهترین کارت های خود که از گران ترین مجموعه های دوران سیاه و سفید، مانند گنجینه های افسانه ای، می آیند.



در حالی که برخی از بهترین کارت‌های Zekrom این بازی افسانه‌ای اژدها و الکتریک سیاه را در کانون توجه قرار می‌دهند، بسیاری از کارت‌های ارائه شده دارای یک پوکمون شریک هستند. Zekrom به خوبی با دیگران بازی می کند و چندین مهمان را در بهترین کارت های خود از سیاه و سفید تا عصر خورشید و ماه نشان می دهد.

کارت ها بر اساس TCGPlayer آنها مرتب می شوند
قیمت بازار،
نشان دهنده مبلغی است که ممکن است به طور متوسط ​​برای یک کپی از کارت های زیر بپردازید.

با این حال،
قیمت فروش بسته به شرایط کارت بسیار متفاوت است،
بنابراین این قیمت بازار فقط یک ایده تقریبی از ارزش کارت است.


6 Pikachu & Zekrom GX: Team Up (Full Art) – 56.02 دلار

قدرت انکارناپذیر پیکا

Pikachu & Zekrom Full Art از Team Up در Pokemon TCG.

ارزش باورنکردنی کارت های Pikachu را نمی توان انکار کرد، زیرا برخی از نسخه ها می توانند مقادیری بیش از 1000 دلار را دریافت کنند. Zekrom با پیکاچو در مجموعه خورشید و ماه به همین نام متحد می شود تا یک گروه Electric را تشکیل دهد که شبیه سایرین نیست.


اگرچه این یکی از با ارزش‌ترین کارت‌های تگ تیم نیست، اما این دو نفر سودهای زیادی را پرداخت می‌کنند. (NM) شرایط در حدود 50 دلار، با بازی به آرامی (LP) نسخه هایی که از نزدیک با قیمت حدود 30 دلار دنبال می شوند.

از آنجایی که این مجموعه چندان قدیمی نیست، بسیاری را در شرایط بدتر از LP نخواهید یافت.

5 Reshiram & Zekrom GX: Cosmic Eclipse (Secret Rare) – 59.68 دلار

یک Recolor مشغول

Reshiram & Zekrom GX Secret کمیاب از Cosmic Eclipse در Pokemon TCG.

Cosmic Eclipse دارای چندین Rainbow Secret Rares در میان با ارزش‌ترین کارت‌های خود است، زیرا سبک امضای این نسل در مجموعه‌های ارزشمند دیگری مانند Forbidden Light نشان می‌دهد.


ارزش این کارت افزایش می یابد از 30 دلار تا 72 دلار، با توجه به شرایط، با NM کپی هایی که مقدار بیشتری را فرمان می دهند. نسخه‌های آسیب‌دیده در حدود حداقل 30 دلار قیمت دارند، در حالی که نسخه‌های HP نزدیک به 40 دلار قیمت دارند و MP به 54 دلار قبل از رسیدن به آن می‌رسند. کپی‌های LP با محدوده 57 تا 67 دلار می‌توانند واکشی شوند.

4 Reshiram & Zekrom GX: Cosmic Eclipse (هنر کامل) – 98.41 دلار

گاهی اوقات شما نمی توانید نسخه اصلی را بالا ببرید

هنر کامل Reshiram & Zekrom Cosmic Eclipse از Pokemon TCG.

در حالی که نمی توان انکار کرد که گونه های Rainbow Secret Rare برخی از متمایزترین کارت ها در Cosmic Eclipse هستند، گاهی اوقات نسخه های معمولی تمام هنری که دارای پالت رنگ استاندارد هستند، ارائه می شوند. تردی برتر هنگام تشخیص جزئیات هنر.

ظاهر N
در بین دو اژدهای افسانه‌ای امضای او، بخشی از اینکه چرا این کارت به همان اندازه گران است، مورد توجه قرار نمی‌گیرد.


در حالی که به سختی می توان گفت که دقیقاً کدام شخصیت در این کارت در تعیین ارزش آن مهم است، نمی توان انکار کرد که قیمت این کارت به شدت متفاوت است. نسخه‌های NM می‌توانند تا ۵۰ دلار به فروش برسند، در حالی که برخی از زیباترین نسخه ها می توانند به آن بپرند محدوده 95 دلار، قیمت گذاری دقیق این کارت را دشوار می کند.

3 Pikachu & Zekrom GX: Team Up (Secret Rare) – 98.68 دلار

یک انکور برقی

Pikachu & Zekrom GX Sexret کمیاب از Team Up در Pokemon TCG.

Pikachu و Zekrom بازگشتند تا دوباره مهارت های پویایی خود را به نمایش بگذارند، این بار با Rainbow Secret Rare که بسیار بهتر از نسخه Reshiram & Zekrom عمل می کند. با ارزش ترین کارت ها در Team Up ارزش بسیار زیادی دارند و این کارت نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای دو پوکمون محبوب در جلو و مرکز است.


حرکت این کارت همچنان آن را به سمت فلات فوق‌العاده مهم 100 دلاری می‌برد، همانطور که رشد خود را در محدوده 80 دلار آغاز کرد، و به جهش چند دلاری در یک زمان ادامه می‌دهد و با توقف در اوج فعلی آن فقط از علامت سه رقمی خجالتی است.

2 Zekrom: Legendary Treasures (Full Art Secret Rare) – 101.32 دلار

گمشده در طلا

Zekrom از گنجینه های افسانه ای در Pokemon TCG.

در حالی که جذابیت بصری نقش مهمی در ارزش کارت ایفا می کند، گاهی اوقات نادر بودن عامل مهم تری است. گنجینه های افسانه ای یک مجموعه پلاریزه به دلیل انتخاب تمام طلایی است که یک شبح روشن از پوکمون را به عنوان سوژه اصلی باقی می گذارد.

سبک Full Art Secret Rare با رنگ طلایی، نظرات را در مورد رنگ‌های رنگین کمان مخفی کمیاب تقسیم می‌کند، اگرچه درک این نسخه از دور دشوارتر است.


یافتن این کارت در شرایط NM دشوار است، بنابراین انتظار می رود حداقل 90 دلار برای آن بپردازید، اگرچه ممکن است به بیش از 100 دلار برسد اگر شرایط به ویژه خوب باشد. نسخه‌های آسیب‌دیده حداقل ۲۵ دلار قیمت دارند، که اگر به بودجه کمی پایبند باشید، تخفیف بزرگی است.

1 Zekrom EX: Next Destinies (هنر کامل) – 116.85 دلار

بهترین Zekrom Flies Solo

Zekrom EX از Next Destinies در Pokemon TCG.

Next Destinies میزبان چندین کارت زیبا از جمله با ارزش ترین کارت Zekrom در Pokemon TCG است که دارای یک هنر کامل زیبا است که تصویری خشن از این پوکمون افسانه ای دارد.

فلاش‌های روشن در پس‌زمینه کنتراست کاملی را برای برجسته کردن ویژگی‌های تاریک Zekrom هنگام آماده شدن برای حمله ایجاد می‌کنند.


قدمت این کارت یافتن آن را در شرایط NM سخت‌ترین می‌کند، بدون اینکه اخیراً در آن شرایط در TCGplayer فروش نداشته باشد. هزینه کپی های LP بین 67 تا 103 دلار استبسته به کارت، پس از فروش، مقدار زیادی برای شرایط NM باقی می ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا